από greg4X4 » 06 Φεβ 2010, 17:04
Γεια σας και από μένα.
Αν κατάλαβα καλά, baggelis1987 έχεις το WJ 4.7L με την quandra drive II και άξονες εμπρός-πίσω με vari-lock διαφορικά. Eπειδή έχω οδηγήσει σχεδόν οτιδήποτε σε χ-J της JEEP σε off road συνθήκες (XJ,KJ,CJ,TJ,WJ,JK,ΚΚ,WH,κλπ), αν συνηθίσεις τους διπλούς άξονες του WJ δύσκολα συμβιβάζεσαι με έναν μόνο πίσω ( LC) ή και κανέναν ( PATH) για καλό "χώμα".
Ακόμα μπορεί η κατανάλωση του να φθάνει και τα 30 lt/km εκτός δρόμου, αλλά το σφύριγμα του V8 , δεν θα το βρεις στα συγκεκριμένα diesel. Για κάτι πιο κοντινό (ανεξαρτήτως κόστους-τελών,κλπ) θα ήταν το νέο Grand Cherokee WH 3.0L CRD. Καταπληκτικός κινητήρας diesel, ίδια μετάδοση με WJ και η μόνη παραχώρηση τα μπροστινά ψαλίδια. Τώρα, αν το θέμα είναι οικονομικό και θέλεις οπωσδήποτε diesel, μεταξύ του LC & PATH, οι βασικές διαφορές είναι :
το κεντρικό διαφορικό τύπου TORSEN,ο άξονας πίσω, η επιλογή της μετάδοσης μόνο στους πίσω τροχούς ή όχι, τα traction/ESP ηλεκτρονικά ή το πίσω μπλοκέ 100% (ανάλογα την έκδοση), η αξία αγοράς αλλά και μεταπώλησης, τα λίγο ακριβότερα ανταλλακτικά και συντήρηση αλλά και βελτιωμένη αξιοπιστία.Σε επιδόσεις,κατανάλωση,αξιοπιστία,εγγύηση,γωνίες εισόδου-διαφυγής-ράμπας,απόσταση από έδαφος δεν υπάρχουν ιδιαίτερες διαφορές. Τώρα αν μπαίνεις τακτικά σε υδάτινα κωλύματα, το LC αντέχει σε 70 cm νερό και το PATH 45 cm. Τέλος, σε θέματα αναβάθμισης extra αναρτήσεων, μπλοκέ 100% διαφορικών, προστατευτικών ποδιών, το LC έχει σχετικό προβάδισμα.
Ελπίζω να βοήθησα κάπως στο κουίζ...
LC120 3d, 4.0L auto.