Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ανάρτηση στον teroula! (+40mm)

Δημοσίευσηαπό teroulas » 06 Μάιος 2005, 16:16

Μπήκε! Μετά τα πρώτα 150 km σε ασφαλτο της πόλης μας και στην ΕΘΝΙΚΗ οδό, έχω να πω τα εξής: το αυτοκινητάκι μου δεν 'γέρνει' πια στις στροφές, είναι μαλακό, καταπίνει όλες τις λακούβες, αλλά και σκληραίνει προοδευτικά ανεβάζοντας χιλιόμετρα στην Εθνική. Μέχρι 140 που το πήγα, είναι τέλειο. Σηκώθηκε 37mm και αυτό που επίσης μου άρεσε είναι ότι δεν χτυπάει στο μάτι σαν όρθιο λεξικό όπως έλεγε ο Κώστας ο taxideytis, σαν να φαίνεται υπερβολικό δηλαδή.

Προσοχή όμως, έχω το μοντέλο του '99, δεν ξέρω τι γίνεται για τα πιο πρόσφατα που φαίνονται να είναι 30mm ψηλώτερα από το μαμά του '99.

Κερνάω όλους ένα ποτό στα Μαχαιρώματα :lol:
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό fokion » 06 Μάιος 2005, 16:30

ευγε teroula!!!!!!!
Αντε τωρα και στην πιστα του Attart για την τελικη δοκιμη!!!!!!
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό Geo » 06 Μάιος 2005, 17:11

Συγχαρτήρια!

Εχεις καποια φώτο "πριν" και "μετα"?
Άβαταρ μέλους
Geo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: 16 Μάιος 2004, 21:56
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό teroulas » 09 Μάιος 2005, 07:50

θα ανεβάσω
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Geo » 14 Μάιος 2005, 17:16

Ανέβασες;
Άβαταρ μέλους
Geo
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: 16 Μάιος 2004, 21:56
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό teroulas » 16 Μάιος 2005, 08:55

Όχι ακόμα, θα την βάλω εδώ
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 16 Μάιος 2005, 10:33

Καλορίζικες παιδοντούλαπο.

Τώρα το μόνο που μένει είναι να βάλεις και ένα κοντό διαφορικό και είσαι ετοιμος.

Εχεις συγκριτικές μετρήσεις του μήκους των ελατηρίων και των αναρτήσεων ?

Τα ελατήρια έχουν περισσότερες σπείρες και μεγαλύτερο μήκος ?

Τα αμορτισερ είναι μακρυτερα σε ανοιγμένη (extended) Μορφή ?

Αν έχεις τις παραπάνω πληροφορίες , ρίξε ενα ποστ.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό teroulas » 16 Μάιος 2005, 13:06

Γιατί θα πάρεις terios ?
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 16 Μάιος 2005, 14:47

Η ανθρώπινη γνώση στηρίζεται στις αφαιρετικές και αναλυτικές δυνατότητες του εγκεφάλου.

Είναι πολύ σημαντικό να μπορείς να γενικεύεις τις ειδικές καταστάσεις (περιπτωσιολογία) μέσω της διαδικασίας της αφαίρεσης και να φτάνεις σε γενικούς κανόνες .

Έτσι λοιπόν όταν επιλύεις προβλήματα ξεκινάς αναλύοντας το πρόβλημα και καταλήγεις θεού θέλοντος στη σύνθεση της λύσης, η οποία ιδανικά θα πρέπει να μπορεί να εμπίπτει σε γενικούς κανόνες.

ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ, ΣΚΟΠΕΥΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΕΡΙΟΣ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΧΩΡΑΕΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΟ ΚΟΤΕΤΣΙ ΜΟΥ.

Προσπαθώ να καταλήξω σε ένα βέλτιστο “setup” της ανάρτησης του Νιβα μου.

Βάση της εμπειρίας μου με ανάρτηση που φοράω, το ψάξιμο στο δια-δίκτυο, το διάβασμα σχετικών τεχνικών βιβλίων και τις απαντήσεις διαφόρων συναδέλφων, έχω φτάσει στο εξής συμπέρασμα, το οποίο και προσπαθώ να επιβεβαιώσω.

«Όταν ψηλώνεις το αυτοκίνητο με τη χρήση ελατηρίων ίδιου μήκους και αριθμού σπειρών με τα μαμισια, δηλαδή όταν ψηλώνει μόνο με την σκληρότητα των ελατήριων, τότε το αυτοκίνητο γίνεται κούτσουρο».
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα εξαιρετική συμπεριφορά στην άσφαλτο και σε καλούς χωματόδρομους, αλλά διαμαρτύρονται εντόνως η μέση σου και οι βάσεις των αμορτισέρ σε κακούς χωματόδρομους.

Σε αυτό λοιπόν αποσκοπούσε η ερώτηση, αλλά δοθείσης της ευκαιρίας έκανα και μια μικρή φιλοσοφική ανάλυση.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό teroulas » 17 Μάιος 2005, 07:44

Χεχε με έστειλες. Λοιπόν, άκου. Τα ελατήρια είναι ίδιου μήκους, αλλά πιο χοντρό σπείρωμα. Τα αμορτισερ είναι ρυθμιζόμενα, και έχουν ρυθμιστεί στη μαλακή σκάλα. Τι γίνεται τώρα: Σε λακούβες, χώμα και ταχύτητα μέχρι 40 km είναι πενταμάλακο! Στην Εθνική, παρατήρησα ότι όχι μόνο δεν είναι βάρκα όπως περίμενα, αλλά όσο αυξάνει η ταχύτητα σκληραίνει. Είναι προοδευτικά τα ελατήρια. Θα παρατηρήσω αν έχει διαφορά στο σπείρωμα (πχ χοντρό και πάνω πάνω πιο ψιλό)
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό blackchris » 17 Μάιος 2005, 08:51

giagoulas έγραψε:Η ανθρώπινη γνώση στηρίζεται στις αφαιρετικές και αναλυτικές δυνατότητες του εγκεφάλου.

Είναι πολύ σημαντικό να μπορείς να γενικεύεις τις ειδικές καταστάσεις (περιπτωσιολογία) μέσω της διαδικασίας της αφαίρεσης και να φτάνεις σε γενικούς κανόνες .

Έτσι λοιπόν όταν επιλύεις προβλήματα ξεκινάς αναλύοντας το πρόβλημα και καταλήγεις θεού θέλοντος στη σύνθεση της λύσης, η οποία ιδανικά θα πρέπει να μπορεί να εμπίπτει σε γενικούς κανόνες.



:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Γιάγκο αρχίζεις να με φοβίζεις μιλάς σαν τον ΙΚΕ. Θα σου βγει το όνομα :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 17 Μάιος 2005, 09:53

Τερουλάκο ευχαριστώ.

Προοδευτικά ελατήρια. Χμμμ , ενδιαφέρων. Εχω ένα μικρό ενδιασμό για το αποτέλεσμα που έχουν στην αρθρωση της ανάρτησης. Θα περίμενα τα ελατήρια μακρύτερα και με περισσότερες σπείρες.

Μήπως μέτρησες τα μήκη των αμορτισέρ πρίν τα βάλεις (των stock και των καινούργιών) ?

Αγαπητέ Blackchris, δεν μπορεί να φταίω εγώ για τον τρόπο που δουλευει ο ανθρωπινός εγκέφαλος. :shock: :shock:

Σε αυτόν να τα πείς ! 8) 8) 8)
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό blackchris » 17 Μάιος 2005, 13:10

giagoulas έγραψε:
Αγαπητέ Blackchris, δεν μπορεί να φταίω εγώ για τον τρόπο που δουλευει ο ανθρωπινός εγκέφαλος. :shock: :shock:

Σε αυτόν να τα πείς ! 8) 8) 8)


Ψάχνω να τον βρώ αλλα δεν τον βρίσκω :twisted: :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό teroulas » 17 Μάιος 2005, 14:31

Τα μήκη είναι ίδια
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες