από giagoulas » 16 Μάιος 2005, 14:47
Η ανθρώπινη γνώση στηρίζεται στις αφαιρετικές και αναλυτικές δυνατότητες του εγκεφάλου.
Είναι πολύ σημαντικό να μπορείς να γενικεύεις τις ειδικές καταστάσεις (περιπτωσιολογία) μέσω της διαδικασίας της αφαίρεσης και να φτάνεις σε γενικούς κανόνες .
Έτσι λοιπόν όταν επιλύεις προβλήματα ξεκινάς αναλύοντας το πρόβλημα και καταλήγεις θεού θέλοντος στη σύνθεση της λύσης, η οποία ιδανικά θα πρέπει να μπορεί να εμπίπτει σε γενικούς κανόνες.
ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ, ΣΚΟΠΕΥΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΕΡΙΟΣ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΧΩΡΑΕΙ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΟ ΚΟΤΕΤΣΙ ΜΟΥ.
Προσπαθώ να καταλήξω σε ένα βέλτιστο “setup” της ανάρτησης του Νιβα μου.
Βάση της εμπειρίας μου με ανάρτηση που φοράω, το ψάξιμο στο δια-δίκτυο, το διάβασμα σχετικών τεχνικών βιβλίων και τις απαντήσεις διαφόρων συναδέλφων, έχω φτάσει στο εξής συμπέρασμα, το οποίο και προσπαθώ να επιβεβαιώσω.
«Όταν ψηλώνεις το αυτοκίνητο με τη χρήση ελατηρίων ίδιου μήκους και αριθμού σπειρών με τα μαμισια, δηλαδή όταν ψηλώνει μόνο με την σκληρότητα των ελατήριων, τότε το αυτοκίνητο γίνεται κούτσουρο».
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα εξαιρετική συμπεριφορά στην άσφαλτο και σε καλούς χωματόδρομους, αλλά διαμαρτύρονται εντόνως η μέση σου και οι βάσεις των αμορτισέρ σε κακούς χωματόδρομους.
Σε αυτό λοιπόν αποσκοπούσε η ερώτηση, αλλά δοθείσης της ευκαιρίας έκανα και μια μικρή φιλοσοφική ανάλυση.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
www.tataclub.gr