Ελπίζω όσοι αγόρασαν το περιοδικό να ευχαριστήθηκαν το DVD ,όπως και εγώ ,γιατί πιστεύω πως κάποιος ενημερωμένος υποψήφιος αγοραστής με μια προσεκτική παρατήρηση του DVD ,θα έβγαλε κάποια συμπεράσματα ,κυρίως για το τι θα πρέπει να περιμένει απο τα νεα SUV στο χώμα ,γιατί οι επιδόσεις τους στην άσφαλτο είναι λίγο πολύ γνωστές .
Santa τελικά μάλλον δικαιώνεσαι στην επιλογή ,αλλα καίει το ατιμο ,είναι τεράστιο και θες parking ..... .
Το Rav σε σχέση με GV&SF πιστεύω πως μπορεί να παίξει τον ρόλο του καθημερινού οχήματος πιο εύκολα …πιο οικονομικά .
Τελικά Ολα τα γράφουν ,ίσως όμως εμείς να μην θέλουμε να τα αποδεχθούμε.Νομίζω ότι το προσεκτικό διάβασμα των αρθρων ,μετα απο ενα test drive ,είναι ο καλύτερος συνδυασμός για να οδηγηθείς σε κάποια συμπεράσματα ,ώστε να μην πάρεις ......γουρούνι στο σακί.
Να σημείωσω εδω πως και για το GV αναφέρθηκε κάποιο παράπονο για την πίσω ανάρτηση ....και εγω είχα αναφέρει σε αλλο Θεμα πως η αντίδραση της σαφώς ΔΕΝ συγκρίνεται με αυτή του Rav ,αφου είναι πιο "πνιχτη"σε εγκάρσιες ανωμαλίες.
Drive “δεν εχει χάσει ουτε την δύναμη του στις μεσαίες και υψηλές –κυρίως - στροφές ,ούτε όμως εχει μειώσει και τον θορυβο του ,που είναι ομολογουμένως αρκετός»
4Τ «Βέβαια, θα πρέπει να σημειώσουμε πως, λόγω των πιο σκληρών ρυθμίσεων, η ανάρτηση δεν παρουσιάζει την ενδοτικότητα που έχει ένα Forester ή ένα X-Trail και γι’ αυτό η απόσβεση, κυρίως της πίσω ανάρτησης, είναι σχετικά «ξερή» στα πολύ κατσαρά κομμάτια με φυτευτή πέτρα, όπως και στις έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες στην άσφαλτο....πλέον, η καλύτερη ηχομόνωση έχει μειώσει αρκετά τις ηχητικές παρεμβολές του στο θάλαμο των επιβατών»
ΚΑΤΑ «ΞΕΡΗ» ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΤΩΝ ΕΓΚΑΡΣΙΩΝ ΑΝΩΜΑΛΙΩΝ..»
Auto Moto “Στην πράξη το αυτοκίνητο όντως κυλάει ποιοτικά, ενώ στις στροφές και στις αλλαγές πορείας έχει την τάση να παίρνει κλίσεις και να κάνει αισθητή τη μεταφορά βάρους. Παράλληλα, ενώ στον ανοιχτό δρόμο δεν πλέει, τα μαλακά αμορτισέρ σε συνδυασμό με τα σκληρά ελατήρια δείχνουν να τερματίζουν εύκολα, περνώντας πάνω από λακκούβες και να μεταδίδουν κραδασμούς, πάνω από σαμαράκια” «Παραμένοντας οικονομικός (8,6 λίτρα/ 100χλμ.) είναι σχετικά τραχύς στη λειτουργία του, γεγονός που επιβαρύνει τη συνολική αίσθηση ποιότητας, καθώς θόρυβοι ακούγονται και από τη μετάδοση.»
Auto Moto «Κατά τα λοιπά οι αναρτήσεις χαρίζουν καλύτερη ποιότητα κύλισης στο Suzuki (που διαθέτει και υποπλαίσια), αλλά και καλύτερη διαχείριση των εδαφικών ανωμαλιών, καθώς το RAV (με μαλακά αμορτισέρ και σκληρά ελατήρια) μεταδίδει κραδασμούς περνώντας πάνω από σαμαράκια.»
Ας ελπίσουμε πως θα εχουμε σύντομα κάποιο νεο απο την Toyota ……