Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pinin-Διάφορα (πρώην:Νέο Pinin, νέος στo off-road)

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 17 Αύγ 2006, 20:26

Δεν νομίζω πως είναι σώφρον να αλλάξεις τόσο δραματικά την γεωμετρία ειδικά της μπροστινής ανάρτησης που είναι γόνατα Mc Pherson και στην οποία το όφφσετ του τροχού παίζει σημαντικό ρόλο. Έχω εμπειρία από μπροσθοκίνητο αυτοκίνητο με ανάλογη μπροστινή ανάρτηση που με την αλλαγή του όφφσετ της ζάντας (από μαγκιά του πολύξερου λαστιχά) έγινε αγνώριστο μέχρι επικίνδυνο. Σημειωτέον οτι διαφωνώ και με τους αποστάτες τόσο για λόγους γεωμετρίας, όσο και αυξημένης καταπόνησης ρουλμάν και ακραξονίων. :( :( :( :( :cry: :cry: :cry:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 17 Αύγ 2006, 21:39

NIKOLAS_L200 έγραψε:Ψαχνω για ζάντα με οφσετ περίπου +10 για να βγούν έξω οι τροχοί χωρίς αποστάτες.


tasos953 έγραψε:Δεν νομίζω πως είναι σώφρον να αλλάξεις τόσο δραματικά την γεωμετρία ειδικά της μπροστινής ανάρτησης που είναι γόνατα Mc Pherson και στην οποία το όφφσετ του τροχού παίζει σημαντικό ρόλο. Έχω εμπειρία από μπροσθοκίνητο αυτοκίνητο με ανάλογη μπροστινή ανάρτηση που με την αλλαγή του όφφσετ της ζάντας (από μαγκιά του πολύξερου λαστιχά) έγινε αγνώριστο μέχρι επικίνδυνο. Σημειωτέον οτι διαφωνώ και με τους αποστάτες τόσο για λόγους γεωμετρίας, όσο και αυξημένης καταπόνησης ρουλμάν και ακραξονίων.


Εγώ συμφωνώ σε όλα :D
Γι' αυτό και νομίζω ότι η καλύτερη λύση είναι μαμά ζάντα και μαμά λάστιχο για καθημερινή χρήση και mud λάστιχο με ζάντα μικρότερου offset (αν είναι και σιδερένια ακόμα καλύτερα) για offroad. Έτσι η "κακή" οδική συμπεριφορά και οι επιπλέον καταπονήσεις θα περιορίζονται σε μικρό ποσοστό χλμ.
Nikola έχεις βρει τίποτα για ζάντα?
Εγώ δεν το έχω ψάξει ακόμα και γενικότερα καθώς το χρωστάω ακόμα το αμάξι δεν προβλέπονται ακόμα τέτοιου είδους έξοδα.
btw πολύ καλή η photo στο αβαταρ σου.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 17 Αύγ 2006, 22:22

Για οποιον θελει εχω 4 ζαντες αλουμινιου απο Hyundai coupe που ταιριαζουν στο πινιν.Μου μεινανε οταν το πουλησα.
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό Storm » 20 Αύγ 2006, 19:03

Pajerinho έγραψε:Επανέρχομαι εν μέσο των διακοπών για να κάνω μια απλή καταγραφή...
Εδώ και 15 μέρες βρίσκομαι στη Ζάκυνθο, το αμάξι έχει κάνει κάπου 800χλμ σε επαρχιακό δίκτυο. Στενοί δρόμοι, πολλές στροφές, ανηφόρες κατηφόρες, αλλά και μποτιλιαρίσματα στη πόλη της Ζακύνθου. Μέση κατανάλωση 10λτ/100χλμ. Νομίζω είναι αρκετά καλά σαν κατανάλωση, αν και με την τιμή που έχει εδώ η βενζίνη...... :cry:
Να σημειώσω ότι το αμάξι είναι πολύ ευχάριστο σε αυτές τις διαδρομές, πολύ ευέλικτο (το τιμόνι δίνει ρέστα για άλλη μια φορά), με εξαιρετικά κρατήματα και με τη γνωστή ελαστικότητα του κινητήρα που περιορίζει τις αλλαγές ταχυτήτων στο ελάχιστο.
Χαιρετώ όλους και καλά μπάνια!!!


Γεια σας και από μένα!
Μόλις επέστρεψα από 7 (μαγικές) μέρες στην Νότια Εύβοια που δεν φημίζεται και για τους καλύτερους δρόμους ...
χε!χε! Το Pinin ζωγράφισε! Πήγαινε παντού, χωρίς κανένα πρόβλημα και με ριγμένα τα πίσω καθίσματα χωράει άνετα δύο άτομα με όλες τις αποσκευές.

Το καλό της υπόθεσης είναι ότι 7 μέρες κόστισαν σε βενζίνη ακριβώς 30euro και δεν έβαλα καθόλου σε τοπικό πρατήριο. Μέση κατανάλωση πλέον ... 9,5lt/100km :)

Για τα υπόλοιπα όπως λέει και ο Pajer και εμένα μου άφησε παρόμοιες εντυπώσεις. Πολύ καλός και δυνατός ο κινητήρας (ο 1800άρης), αθόρυβος εντελώς, ευέλικτη κίνηση και άριστο τιμόνι, πολύ καλό φρένο ενώ για άλλη μία φορά έμεινα κατενθουσιασμένος από τα όργανα ελέγχου και την ευκολία χειρισμού και τον εξωτερικό δυνατό φωτισμό.
α! και το AC είχε πολύ καλές επιδόσεις! ... Ο 1800άρης δεν παίρνει είδηση ότι είναι ενεργοποιημένο!

Καλή συνέχεια στις διακοπές όλων! :P
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό pelo13 » 24 Αύγ 2006, 18:08

Την καλησπέρα μου παιδιά!
Είμαι κάτοχος ενός pinin 1.8 3d διάβασα ότι μερικοί όταν το αγόρασαν είχαν πρόβλημα με το τιμόνι ..δηλαδή τους έπαιρνε λίγο ..και εγώ είχα…και συνεχίζω να έχω το ίδιο πρόβλημα και μετά από 4 ευθυγραμμίσεις στην τέταρτη μου λέει ο ευθηγραμμισας ότι το δεξί ψαλίδι είναι στραβό ..το θέμα είναι τώρα ότι αυτό το κάνει από τότε που το πείρα (έχει τώρα 7.500χλμ).τώρα θες λόγω αμέλειας λόγω δουλειάς δεν το έψαξα από την αρχή και τώρα μετά από 8 μήνες θα το πάω στην αντιπροσωπεία ..το θέμα είναι θα μου το περάσουν εγγυηση …η να μην κάνω τον κόπο καν να το κυνηγήσω ?έχει κανείς κάτι να προτείνει? …α και ξέχασα να σημειώσω ότι του έχω κάνει πολύ εκτός δρόμου χρήση και πολλές φορές σκληρή…

Επίσης εγώ έχω να πω το ακρος αντίθετο για το air condition με το που το ανάβω το αμάξι κρεμάει και κάθε φορά που παίρνει μπρος ο κομπρεσορας το αισθάνεσαι ότι κόβει…άμα το κλείσω…άλλο αμάξι ..μπορεί να φταίει κάτι?

Κατά τα άλλα (για να ευλογήσουμε και τα γένια μας) είμαι υπέρ ευχαριστημένος.
Άβαταρ μέλους
pelo13
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 24 Αύγ 2006, 17:20

Δημοσίευσηαπό Storm » 25 Αύγ 2006, 11:28

φίλε pelo είχα πρόβλημα ευθυγράμμισης μόλις το παρέλαβα. Χρειάστηκαν δύο επισκέψεις σε FIT&GO για να έρθει στα ίσα του. Εχω κάνει περίπου 4000χλμ χωρίς πρόβλημα.
Ομως!Ομως! Στην Mitsubishi Παπρά μου είπαν ότι κακώς το πήγα στο FIT&GO . Επρεπε να το πάω εκεί κατ'ευθείαν για να επιλυθεί οποιοδήποτε πρόβλημα έστω και αν ήταν μία απλή ευθυγράμμιση. Οταν το σηκώσαμε για να σφίξουμε παξιμάδια, βίδες κλπ... δεν βρήκαμε από κάτω κάτι το "περίεργο".

Προτείνω να πας σε εξουσιοδοτημένο.

Οσο για το AC όταν το βάζω δεν έχω διαπιστώσει το κινητήρα να κρεμάει. Μάλιστα μου φαίνεται λίγο περίεργο ένας 1800άρης κινητήρας (και μάλιστα Ιαπωνικός) να κρεμάει από το AC. Μήπως πρέπει να αλλάξεις το φίλτρο αέρα του κινητήρα ή το φίλτρο γύρης του AC? Από ότι λες έχεις κάνει αρκετό άγριο off-road (ίσως με μπόλικη σκόνη) και μπορεί κάποιο από τα φίλτρα να θέλουν αλλαγή.
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 25 Αύγ 2006, 12:07

Πάντως εγώ στο 2.0 βλέπω διαφορά με το ΑC στο on. Όχι τόσο σ' επιταχύνσεις όσο σε τράβηγμα χαμηλά. πχ ενώ όταν το έχω κλειστό ξεκινάω άνετα με 2α ακόμα και σε ελαφριά ανωφέρεια όταν το ανοίγω..... δεν
Βέβαια δεν είναι κάτι που με ξενίζει και το θεωρώ απόλυτα φυσιολογικό. Χαρακτηριστικά να πω ότι η μείωση που έχω απ' το AC είναι μεγαλύτερη απ' την μείωση όταν εμπλέκω την 4κίνηση
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 25 Αύγ 2006, 13:26

Στο δίλιτρο και εγώ βλέπω διαφορά. Κατ'αρχήν το αισθάνεσαι με το που ανάβει το AC αλλα το θεωρώ φυσιολογικό γιατί η απόδοση AC είναι πολύ καλή και άμεση. Στο κάτω,κάτω κι αυτο απο κα΄που πρέπει να πάρει ενέργεια.
Κάπου διάβασα οτι το AC "καταναλώνει" περίπου 1ευρω την ώρα
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό pelo13 » 25 Αύγ 2006, 17:10

Storm έγραψε:φίλε pelo είχα πρόβλημα ευθυγράμμισης μόλις το παρέλαβα. Χρειάστηκαν δύο επισκέψεις σε FIT&GO για να έρθει στα ίσα του. Εχω κάνει περίπου 4000χλμ χωρίς πρόβλημα.
Ομως!Ομως! Στην Mitsubishi Παπρά μου είπαν ότι κακώς το πήγα στο FIT&GO . Επρεπε να το πάω εκεί κατ'ευθείαν για να επιλυθεί οποιοδήποτε πρόβλημα έστω και αν ήταν μία απλή ευθυγράμμιση. Οταν το σηκώσαμε για να σφίξουμε παξιμάδια, βίδες κλπ... δεν βρήκαμε από κάτω κάτι το "περίεργο".

Προτείνω να πας σε εξουσιοδοτημένο.

Οσο για το AC όταν το βάζω δεν έχω διαπιστώσει το κινητήρα να κρεμάει. Μάλιστα μου φαίνεται λίγο περίεργο ένας 1800άρης κινητήρας (και μάλιστα Ιαπωνικός) να κρεμάει από το AC. Μήπως πρέπει να αλλάξεις το φίλτρο αέρα του κινητήρα ή το φίλτρο γύρης του AC? Από ότι λες έχεις κάνει αρκετό άγριο off-road (ίσως με μπόλικη σκόνη) και μπορεί κάποιο από τα φίλτρα να θέλουν αλλαγή.



Το θέμα είναι απλά ότι φοβάμαι μήπως δεν με πιστέψουν ότι δεν είναι το πρόβλημα από την αρχή που το πείρα…..και νομίζουν ότι το έχω κάνει εγώ…τεσπα ίδωμεν…
Όσο για τα φίλτρα θα το κοιτάξω γιατί έχει φάει πολύ χώμα το αμάξι και δεν τα έχω καθαρίσει ποτέ…και ούτε φυσικά μου τα καθαρίσανε στο πρώτο service.

Να ρωτήσω και κάτι άλλο ρε παιδιά τώρα που σας βρήκα…ξέρει κανείς Κανά site που να έχει πολλά road books? Από διαδρομές? Αυτά που έχει εδώ στην σελίδα τα είδα. .αλλού ξέρετε που έχει? και Videakia Πολλααααα videakia με pinin που θα βρώ? ετσι να γουστάρουμε λίγο!!!!
Άβαταρ μέλους
pelo13
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 24 Αύγ 2006, 17:20

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 25 Αύγ 2006, 18:36

Videakia δεν ξέρω που θα βρεις.

Κοίτα όμως εδώ για να γουστάρεις :wink:
http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-4275.html

Δες και ένα βίντεο από Βραζιλία
http://video.google.com/videoplay?docid ... q=off+road
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pelo13 » 28 Αύγ 2006, 21:17

Καλησπέρα πέδες!!
Ήθελα να μάθω εμπειρίες από εσάς σε βόλτες εκτός δρόμου σε τι μέρη έχετε πάει και σε πόσο δύσκολα και φυσικά που έχετε κωλύσει?…εγώ ακόμα δεν έχω μείνει πουθενά δεν χρειάστηκε να με τραβήξει κάποιος δηλαδή…το έχω το τζιπ 8 μήνες τώρα και το έχω πάει σε χιόνια λάσπες αμμουδιές ανηφόρες τρελές νεροφαγώματα έχει βρει ..έχει συρθεί με την κοιλιά...αλλά δεν έχει κωλώσει πουθενά…μάλλον ακόμα δεν το έχω φτάσει στα όρια του…το θέμα είναι ποια είναι τα όρια του??
Άβαταρ μέλους
pelo13
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 24 Αύγ 2006, 17:20

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 28 Αύγ 2006, 22:53

Εγώ το έχω 4μήνες.Έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος απο τις δυνατότητες του και εκτός και εντός δρόμου.Αλλα να μην λέμε και υπερβολές...μπορω να στο κολλήσω όποτε θες!! Σίγουρα χρειάζεται λίγο ψήλωμα, αλλα λάστιχα και κανένα μπλοκέ.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό pelo13 » 29 Αύγ 2006, 07:45

NIKOLAS_L200 έγραψε:Εγώ το έχω 4μήνες.Έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος απο τις δυνατότητες του και εκτός και εντός δρόμου.Αλλα να μην λέμε και υπερβολές...μπορω να στο κολλήσω όποτε θες!! Σίγουρα χρειάζεται λίγο ψήλωμα, αλλα λάστιχα και κανένα μπλοκέ.


Καλά ντε δεν είπα ότι είναι και το υπερτζιπ...δεν έχω τέτοιες αυταπάτες μην κοροϊδευόμαστε.
Μιλάμε για νορμάλ συνθήκες τζιποβολτας…και εγώ άμα πάω να το ρίξω σε ένα ποτάμι θα κωλύσει…...μπλοκέ (ARB LOCKER) Δεν πέρνει.
Άβαταρ μέλους
pelo13
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 24 Αύγ 2006, 17:20

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 29 Αύγ 2006, 09:29

Είπαμε είμαι πολύ ευχαριστημένος απο το αμάξι. Αυτο που χρειάζεται κυρίως είναι λίγο ύψος απο μπροστά γιατι εύκολα μπορεί να πιάσει σε καμια φυτευτη πέτρα.
Εν τέλει το αυτοκίνητο είναι κατσίκι κι ας μην θέλουν να το πιστέψουν κάποιοι!
Μπλοκέ πέρνει και κοστίζει 1300 ευρω.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό pelo13 » 29 Αύγ 2006, 09:55

NIKOLAS_L200 έγραψε:Μπλοκέ πέρνει και κοστίζει 1300 ευρω.


έχω το 1.800 το 3d και πείρα και την τετρακίνηση τηλέφωνο και την 4χ4 extreme και μου είπαν οτι δεν υπάρχει κατι...έχεις εσυ κατι υπόψην???
Άβαταρ μέλους
pelo13
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 24 Αύγ 2006, 17:20

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 24 επισκέπτες