Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

X-TRAIL vs SORENTO 3.5

X-TRAIL vs SORENTO 3.5

Δημοσίευσηαπό ellobo » 19 Ιαν 2007, 10:39

Σύντεκνοι θα ήθελα την βοήθειά σας.
Σκέφτομαι πολύ σοβαρά την αλλαγή του ηρωϊκού x-trail μου.Κοιτάω προς sorento μεριά και συγκεκριμένα το 3.5 .Θα ήθελα την γνώμη σας για την συγκεκριμένη κίνηση καθώς και εμπειρία για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Μοντέλα που με ενδιαφέρουν είναι αυτά πριν το TOD , 2003, με 24000€ .
Περιμένω την βοήθειά σας.
Άβαταρ μέλους
ellobo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 29 Αύγ 2006, 08:45

Δημοσίευσηαπό xtrail » 19 Ιαν 2007, 10:50

Εχεις σκεφτεί το diesel? Το xtrail πόσο θα πιάσει??
Ρίξε και μια ματιά στην ενότητα των ΚΙΑ έχει, πιθανον, υλικό.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό ellobo » 19 Ιαν 2007, 12:06

To x-trail το υπολογίζω ανάμεσα σε 18000-19000€ γιατί είναι η full extra έκδοση χωρίς να υπολογίζω τις αναρτήσεις και τα λάστιχα που έχουν αλλαχτεί.
Diesel δεν μπορώ να πάρω γιατί κυκλοφορώ στην Αθήνα που ακόμη δεν επιτρέπεται.
Πιστεύω οτι με διαφορά 5000-5500€ και το x-trail είναι μια τίμια αγορά ενός αυτοκινήτου που όπως φαίνεται τα κάνει όλα καλά.(off & on road)
Άβαταρ μέλους
ellobo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 29 Αύγ 2006, 08:45

Δημοσίευσηαπό donald » 19 Ιαν 2007, 13:28

Το παλιό με το καινούριο Sorento είναι ότι το παλιό όπως λες δεν είναι TOD αλλά και το κιβώτιο στην καλύτερη περίπτωση θα έχει ως επιλογή σου την πρώτη και την δευτέρα (η χειρότερη είναι να μην έχεις καθόλου σειριακή επιλογή -κάτι το αρκετά ενοχλητικό στις κατηφόρες).
Το TOD όμως δουλεύει αρκετά καλά και σώζει πολλές φορές χωρίς να πρέπει να είσαι στην τζίτα συνέχεια σε βροχερές μέρες.
Άβαταρ μέλους
donald
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 26 Μάιος 2006, 13:05
Τοποθεσία: Πολίχνη Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό ellobo » 20 Ιαν 2007, 10:02

Σίγουρα τα πλεονεκτήματα του σειριακύ κιβωτίου είναι πολλά,όμως από όσα έχω διαβάσει στο φόρουμ μέχρι τώρα κάποιοι εντοπίζουν πρόβλημα στην λειτουργεία του TOD στις δύσκολες καταστάσεις,και αυτό διότι δεν υπάρχει σταθερή κατανομή 50-50 στους δύο άξονες.
Άβαταρ μέλους
ellobo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 29 Αύγ 2006, 08:45

Δημοσίευσηαπό ellobo » 20 Ιαν 2007, 10:07

Σίγουρα τα πλεονεκτήματα του σειριακύ κιβωτίου είναι πολλά,όμως από όσα έχω διαβάσει στο φόρουμ μέχρι τώρα κάποιοι εντοπίζουν πρόβλημα στην λειτουργεία του TOD στις δύσκολες καταστάσεις,και αυτό διότι δεν υπάρχει σταθερή κατανομή 50-50 στους δύο άξονες.
Άβαταρ μέλους
ellobo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 29 Αύγ 2006, 08:45

Δημοσίευσηαπό xtrail » 20 Ιαν 2007, 11:38

Σε κάποιο από τα φόρα (το to4x4.gr νομίζω) αναφέρουν κάποιον τρόπο απενεργοποίσης του με μετατροπή (με κουμπί στην καμπίνα),αλλά....
Εχεις σκεφτεί το 3.5 πόσο καιει???
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό donald » 23 Ιαν 2007, 14:51

xtrail έγραψε:Σε κάποιο από τα φόρα (το to4x4.gr νομίζω) αναφέρουν κάποιον τρόπο απενεργοποίσης του με μετατροπή (με κουμπί στην καμπίνα),αλλά....
Εχεις σκεφτεί το 3.5 πόσο καιει???


Έλα μην τον τρομάζεις έτσι, τι καίει νομίζεις -10λίτρα τα 100χλμ με ταχύτητα μέχρι 120- το αυτόματο υπόψιν.
Ναι όντως μπαίνει τέτοιο κουμπάκι για τα δύσκολα αλλά για τα πολύ δύσκολα γιατί αλλιώς ικανοποιεί και το TOD και το περνάει ένα καλό παιδί στην Καλαμάτα.
Άβαταρ μέλους
donald
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 26 Μάιος 2006, 13:05
Τοποθεσία: Πολίχνη Θεσσαλονίκη


Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης