Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Υποψηφιος αγοραστης ΤΟΥΟΤΑ LC

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 27 Ιαν 2007, 10:17

Η τεχνολογια σε ολο της το μεγαλειο.High TECH ....... αυτο πληρωνεις σε αυτο το αμαξι .

Υπολογισμος του τελειου μειγματος καυσιμου -αερα αναλογα με την εξωτερικη θερμοκρασιας +ατμοσφαιρικη πιεση ...

Σε περιπτωση απωλειας προσφυσης στον μπροστινο η πισω αξονα,δεν φρεναρει μονο την ροδα που σπινιαρει αλλα κοβει και την ισχυ του κινητηρα που πηγαινει προς αυτη...

Το μονο που του λειπει ειναι η προβλεψη καιρου.........
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 27 Ιαν 2007, 10:52

Δεικτης προειδοποίησης όταν φράζεται το φίλτρο πετρελαιου ή γενικοτερα εάν υπάρχει μια δυσλειτουργία στο φίλτρο καυσίμου.

Αυτό είναι ένα νέο χαρακτηριστικό γνώρισμα για να εξασφαλίσει την μεγιστη καθαρότητα του πετρελαιου .
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 29 Ιαν 2007, 23:27

Επειδη μπορει και να κανω λαθος οσο αφορα στις εκδοσεις 2007
Καλο ειναι να βεβαιωθουμε εαν στην χειροκινητη εκδοση του LC 120 (3πορτο) με το πισω διαφορικο μπλοκε 100% (executive) εχει στο αργο την επιλογη του κεντρικου διαφορικου μπλοκαρισμενου η ελευθερου γιατι ισως να υπαρχει οποτε ειναι και η καλυτερη επιλογη γιατι :
1)εχει πισω διαφορικο LSD 35% με δυνατοτητα μπλοκαρισματος 100% και

2)κεντρικο Torsen με δυνατοτητα κλειδωματος 100% .

Χωρις πολλα-πολλα ηλεκτρονικα.....
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό vasilis » 30 Ιαν 2007, 19:39

Το LC 120 το 3πορτο, στην συγκεκριμένη έκδοση (executive) με το λοκερ πίσω, ΔΕΝ έχει δυνατότητα επιλογής για μπλοκαρισμένο ή μή κεντρικό διαφορικό στην επιλογή Low.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 30 Ιαν 2007, 19:57

Φιλε vasili το μοντελο που εχεις ειναι πριν η μετα το 2005 ????Γιατι υπαρχουν διαφορές σε αυτο το θεμα ακριβώς.
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό vasilis » 30 Ιαν 2007, 21:45

12ος του 2004 με 4άρι κιβώτιο.

Απο ΄κεί και έπειτα είναι η αλλαγή σε 5άρι κιβώτιο και μερικά άλλα που δεν θυμάμαι (ηλεκτρο-διάφορα), πάντως απο όσο γνωρίζω δεν υπάρχει LSD πίσω το οποίο να γίνεται 100% λόκερ.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 30 Ιαν 2007, 22:29

Αν καποιος αλλος φιλος εχει το LC 120 χειροκινητο με 6 ταχυτητες executive με 100% πισω μπλοκε δηλ. μοντελο 2005 και μετα , να μας πει εαν μπορει να βαλει το αργο στην ασφαλτο δηλαδη να εχει την επιλογη με ενα κουμπι μπροστα απο τον μοχλο ταχυτητων να κλειδωνει -ξεκλειδωνει το κεντρικο διαφορικο στο "αργο" (LOW).
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 30 Ιαν 2007, 22:57

Φιλε vasili εαν διαβασεις τις SPECIFICATIONS κατω κατω στο σιτε που εχω ξαναδωσει http://www.pressroom.com.au/press_kit_d ... &kitID=208
θα δεις μιλαει για LSD στανταρ (std).
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό vasilis » 31 Ιαν 2007, 16:56

Έχεις δίκιο οτι το λεεί στο site αυτό......
Εκεί που με προβληματίζει εμένα, ειναι οτι δεν μπορώ να καταλάβω το σωστό έτσι που τα γράφει.
Δηλαδή εκεί που αναλύει τις σχέσεις μετάδοσης πετάει απο κάτω ένα

"Limited Slip Differential - STD"

........ έτσι γενικά, χωρίς να προσδιορίζει αν είναι το κεντρικό ή αν ειναι το πίσω διαφορικό.


και μετά παρακάτω γράφει.....

"Dual Range Trans - VF4B: Two-speed with centre Torsen LSD"

"Centre Differential - STD"

"Diff lock - centre diff - STD"


πιστέυω οτι αναφέρεται στο κεντρικό και όχι στο πίσω διαφορικό σαν LSD.

Αλλωστε μου κάνει εντύπωση το γιατί να το βγάλουν τώρα πλέον με LSD πίσω, αφού στην μία έκδοση υπάρχει το locker και στην άλλη το σύστημα traction κλπ.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 31 Ιαν 2007, 19:40

Φιλε vasili για ριξε και μια ματια εδω το λεει καθαρα . Rear LSD
http://www.drive.com.au/buy/new/car_fea ... 1720060424

Οσο αφορα το θεμα με το κατ επιλογη κλειδωμα του κεντρικου διαφορικου το ρωτησα και σε ενα Ιταλικο Forum και μου ειπαν οτι ακομα και στην εκδοση με το πισω μπλοκε 100% δεν υπαρχει προβλημα στο αργο. Αν θες το λοκαρεις αν θες το αφηνεις ελευθερο...
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 31 Ιαν 2007, 20:18

Μιλαμε παντα για το diesel με το χειροκινητο 6αρι κιβωτιο τουλαχιστον οσον με αφορα......
NGV 1.9 ddis JLXEW+Esp+Ποδιες+Yokohama g012
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό vasilis » 31 Ιαν 2007, 20:27

Ναι, το γράφει....
αλλά δε γράφει και για 100% locker.... μπορεί λοιπόν να είναι κάτι αντίστοιχο με του LC 90, που είχε LSD πίσω και τίποτε άλλο.

Μου κάνει εντύπωση το ότι σου είπαν οτι δεν έχει πρόβλημα στο Low, και αυτό διότι εμένα δεν έχει κουμπί που να μπλοκάρει χειροκίνητα το κεντρικό, αλλά με το που μετακινήσεις το λεβιέ 4κίνησης μία θέση μπροστά έχεις μπλοκάρει το κεντρικό και είσαι 4χ4 High, και αν πάς ακόμα πιο μπροστά το λεβιέ, είσαι Low με lock το κεντρικό πάλι.
Δεν έχω δυνατότητα να το "ξεχωρίσω" αυτό, όπως υπάρχει το κουμπί στην luxury έκδοση με το traction control κλπ.

Εκτός και αν με το "δεν έχει προβλημα στο αργό" εννοείς κάτι άλλο.
Διότι εγω καταλαβαίνω για πλήρη και κανονική κίνηση σε ασφάλτο κλπ έχοντας αργό στο κιβώτιο.... κάτι σαν το Νιβα δηλαδή.

Τι να πώ..... είναι πιθανόν να γίνονται "συνδιασμοί" επιλογών που ειλικρινά μου κάνουν εντύπωση.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό vasilis » 31 Ιαν 2007, 20:34

4troxos έγραψε:Μιλαμε παντα για το diesel με το χειροκινητο 6αρι κιβωτιο τουλαχιστον οσον με αφορα......



Ωούπςςςς....... εδώ τα μπερδέψαμε μάλλον.
Το δικό μου είναι βενζίνη, οπότε συγνώμη.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 31 Ιαν 2007, 20:36

Απο μοντελο ΜΥ2005 και μετα εχει αλλαξει το δικο σου τι μοντελλο ειναι?????
NGV 1.9 ddis JLXEW+Esp+Ποδιες+Yokohama g012
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό vasilis » 31 Ιαν 2007, 20:47

Σου έγραψα πιο πάνω......... 12/2004 με 4άρι αυτόματο.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 14 επισκέπτες