Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pinin-Διάφορα (πρώην:Νέο Pinin, νέος στo off-road)

My Pinin

Δημοσίευσηαπό Storm » 13 Ιούλ 2006, 12:05

Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

My Pinin

Δημοσίευσηαπό pentraks » 13 Ιούλ 2006, 12:31

Αυτά είναι!!!
ωραιότατο το πιπιν σου!!!
-Το φιμε ομορφο ανεβάζει τις μετοχές του κατακόρυφα!, δεν ειναι λιγο σκουρο όμως για οδηγου συνοδηγού η στην φωτο φαίνεται πιο σκούρο?
-Παντου προστασία μεσα, στα καθίσματα τιμόνι ταμπλώ, το προσέχεις πολυ, μπράβο σου!!!
αλήθεια γιατι ομως εχεις την ζελατίνα στην οθόνη πολλαπλών ενδείξεων? εμένα μου την έδωσε με τις ζάρες και την έβγαλα αμέσως (μετα απο κόπο)

να το χαιρεσαι φίλε!!!

ps more ινφο για το καλυμα της ρεζερβας Please!!!
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό Storm » 13 Ιούλ 2006, 12:33

pentraks έγραψε:....
Στον αυτοκινητόδρομο πάει καλα, και προσπεράσεις όμορφα. Εχει μικρές κλίσεις στις στροφές αλλα είναι ελεγχόμενα τα πράγματα.
...

drawbacks
-ελάχιστος (ευτυχώς) αεροδυναμικός θόρυβος με ολα τα παράθυρα κλειστά. Με το ράδιο ανοικτό δεν ακουγεται τίποτα
-η πρώτη δε τραβάει γμτ ισα ισα που ξεκινά, 2ερα πολύ καλλίτερα και με 3τη σφεντόνα. Ισως φταίει οτι δεν το πατάω να περάσει τις 3500 και κοιτάω επίσης και το %^$& λαμπάκι ECO


Mερικές απόψεις μου για τα παραπάνω ...

- Μικρές κλήσεις στις στροφές? Εγώ παρατηρώ ότι στις στροφές πάει με τα χίλια ... Φοβερό κράτημα. Εκεί που με το ASTRA πατάγα ελαφρύ φρένο (π.χ. κατέβασμα Κατεχάκη) το Pinin ζητάει γκάζια! Βεντούζα στην άσφαλτο.

- Αεροδυναμικός θόρυβος? Από πού? Εγώ παρατηρώ ότι "θόρυβος" υπάρχει από τον άπλετο εισερχόμενο αέρα των αεραγωγών. Ιδιαίτερα θετικό αφού στα περισσότερα αυτοκίνητα πρέπει να ανοίξεις τον κλιματισμό ή τον ανεμιστήρα για να μπει καθαρός αέρας.

- Η πρώτη δεν τραβάει? Εγώ πατάω την 1η και το αυτοκίνητο εκτοξεύεται. Μέχρι στιγμής από πετάγματα και ρεπρίζ με έχει ενθουσιάσει.


Το μόνο "αρνητικό" που έχω βρει μέχρι στιγμής είναι ένας εσωτερικός θόρυβος αγνώστου ταυτότητας που ακούω πίσω αριστερά κάπου στην ζώνη οδηγού. Σαν να έχει ξελασκάρει κάτι. Ψάχνω να βρω τι είναι αλλά μέχρι στιγμής δεν το έχω εντοπίσει.

Επίσης παρατηρώ ότι η γενικότερη συναρμολόγηση είναι ιδιαίτερα απλή (ειδικά σε ταμπλό και στην κεντρική κονσόλα) σε σημείο να σκέφτομαι πως γίνεται αυτό το αυτοκίνητο να μην βγάζει τριγμούς και να αντέχει σε εκτός δρόμου οδήγηση.

α! όποιος έχει βάλει συναγερμό εργοστασιακό να κοιτάξει να δει τις βίδες γενικότερα στο ταμπλό και στις πόρτες και τα πλαστικά γιατί βρήκα πολλές βίδες που ήθελαν και άλλο βίδωμα...! π.χ. πλαστικά μασπιέ, πίσω μασπιέ, κλπ...
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Re: My Pinin

Δημοσίευσηαπό Storm » 13 Ιούλ 2006, 12:39

pentraks έγραψε:Αυτά είναι!!!
ωραιότατο το πιπιν σου!!!
-Το φιμε ομορφο ανεβάζει τις μετοχές του κατακόρυφα!, δεν ειναι λιγο σκουρο όμως για οδηγου συνοδηγού η στην φωτο φαίνεται πιο σκούρο?
-Παντου προστασία μεσα, στα καθίσματα τιμόνι ταμπλώ, το προσέχεις πολυ, μπράβο σου!!!
αλήθεια γιατι ομως εχεις την ζελατίνα στην οθόνη πολλαπλών ενδείξεων? εμένα μου την έδωσε με τις ζάρες και την έβγαλα αμέσως (μετα απο κόπο)

να το χαιρεσαι φίλε!!!

ps more ινφο για το καλυμα της ρεζερβας Please!!!


thanks για τα καλά λόγια!!! περιμένουμε και δικές σου φωτό!!!!

λοιπόν! απαντώ:

- φυμέ οδηγού,συνοδηγού και πίσω τζάμια είναι ίδια ... Πίσω τζάμι πορτμπαγκάζ είναι ποιο σκούρο ώστε να μην βλέπουν οι περίεργοι τον αποθηκευτικό χώρο.

- τα περί προστασίας κλπ... είναι εκ'γενετής "βίτσιο" ... :lol:

- η ζελατίνα είναι μία χαρά ... βλ. τα περί προστασίας και "βίτσιο" ... :lol:

- Κάλυμμα 130euro από ruote4x4 http://www.ruote4x4.gr/ . Είναι το ποιο φθηνό που βρήκα στα γνωστά 4χ4 μαγαζιά. Ολοι ζήταγαν πάνω από 150euro.
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Re: My Pinin

Δημοσίευσηαπό pentraks » 13 Ιούλ 2006, 13:17

Φιλε storm , o αεροδυναμικός υπάρχει δεν ξεσηκώνει φυικα αλλα ακουγετα ενα ψιλο χχχχχχχχχχχχχχχ
Το εχει παρατηρήσει και ο αδερφος μου που το οδηγά.

-Η πρώτη μου δεν με εκτοξευει, φευγει το αμαξι δε το σηζητώ αλλα θέλει γρήγορα αλλαγή ταχύτητας. Ισως να έχουμε διαφορετικά κριτήρια αν και είχαμε το ιδιο προηγούμενο αμάξι εχουμε καποιο κοινο παρανομαστή. Με το astra την ρουφαγα την πρώτη 4500 στροφες και εδινε με το pinin ποιο νωρις μιας και οσο και να το πατώ παραπάνω δε δινει κάτι άλλο μόνο ρουφά βενζίνη ;-) . Ειναι η φιλοσοφία διαφορετική, δε με χαλά απλα ειχα συνηθήσει αλλιως ορισμενες φορές!!

-Για την προστασία ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ!!!! (αντιθέτως εγω τα θέλω ολα να τα βλέπω δε τα πολυ μπορω τα καλύματτα παντώς τύπου... αυτο ειναι και καλο και κακό...)

-Thanks για το καλλυμα της ρεζέρβας!!!

- Στις στροφές δε με προβλημάτιζε ποτε το astra ειχε και κομματι ποιο σκληρές αναρτήσεις το χαιρόμουν αρκετα. εδω οι κλίσεις ειναι φυσιολογικές λόγω του ψηλώτερου αμαξώματος. Δεν με εχουν προβληματίσει ακόμα αλλα το φοβάμαι μέχρι να το μάθω.

-Τελικά ισως το 3-θυρο απο 5-θυρο να εχει παραπάνω διαφορες απο +2πόρτες και κινητήρα (φυσιολογικό) γιαυτο και οι διαφορές.

τα λάστιχα που φοράει εσυ πως τα βλέπεις? εγω ουδέτερα αλλα απο Οκτώβρη παω για ΑΤ 694!
Τελευταία επεξεργασία από pentraks και 13 Ιούλ 2006, 13:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Re: My Pinin

Δημοσίευσηαπό pentraks » 13 Ιούλ 2006, 13:24

----
Τελευταία επεξεργασία από pentraks και 13 Ιούλ 2006, 13:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Re: My Pinin

Δημοσίευσηαπό Storm » 13 Ιούλ 2006, 13:30

pentraks έγραψε:τα λάστιχα που φοράει εσυ πως τα βλέπεις? εγω ουδέτερα αλλα απο Οκτώβρη παω για ΑΤ 694!


Τα ελαστικά μου είναι παραγωγής 3/2004! Παρόλο την παλαιότητα θεωρώ (όσο αφορά την άσφαλτο) ότι είναι μία χαρά!!!! Μαλακά , άνετα , χωρίς θόρυβο κύλισης, ιδιαίτερα ανθεκτικά πλαϊνά.
Δεν μου έχει περάσει από το μυαλό κάτι περί αλλαγής ...

Σίγουρα όμως έχω επηρεαστεί από τα προηγούμενα που ήταν sport, με 50άρι προφίλ :)
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Re: My Pinin

Δημοσίευσηαπό pentraks » 13 Ιούλ 2006, 13:45

Δεν έχω και έγω παράπονο απλα δε κάνουν για εκτος δρόμου, χίονι λασπουρια και άλλα, αυτο μόνο.
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 13 Ιούλ 2006, 14:06

storm μπράβο πολύ καλό!! Το έχεις πολύ προσεγμένο!! Ζήλεψα.... :roll:
Μου άρεσε η λεπτομέρεια στο πατάκι με τη μεταλλική επιφάνεια!! Εσύ το έφτιαξες ή το αγόρασες έτσι?
Τα προβολάκια τα έβαλες extra? Αν ναι πόσο σου στοίχισαν? Έχουν και μία ωραία σήτα που μπαίνει από πάνω, μαύρη ή στο χρώμα του αμαξώματος. Του πηγαίνει πολύ.

pentraks έγραψε:drawbacks
-ελάχιστος (ευτυχώς) αεροδυναμικός θόρυβος με ολα τα παράθυρα κλειστά. Με το ράδιο ανοικτό δεν ακουγεται τίποτα
-Σε λακούβες η υψωματάκια αν πέσει - ανέβει ενας μονο πίσω τροχός και έχω αρκετα χιλιόμετρα ολος ο κώλος κάνει ένα μικρο ζιγκ ζαγκ και επανέρχεται. Δε ξέρω αν αυτο είναι καλο λόγω lsd που χάνει στιγμιαια ο ένας πρόσφυση η κάτι άλλο αλλα την πρώτη φορά με κοψοχόλιασε!!
-η πρώτη δε τραβάει γμτ ισα ισα που ξεκινά, 2ερα πολύ καλλίτερα και με 3τη σφεντόνα. Ισως φταίει οτι δεν το πατάω να περάσει τις 3500 και κοιτάω επίσης και το %^$& λαμπάκι ECO
-Μικροι χωροι για μικροαντικείμενα στις πόρτες (καλομαθημένος απο τις τεράστιες στο αστρα)

Συμφωνώ οτί υπάρχει κάποιος (μικρός) αεροδυναμικός θόρυβος, κυρίως μετά τα 130, ο οποίος όμως είναι σε πολύ λογικά πλαίσια και αναμενόμενος για ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Νομίζω ότι προέρχεται κυρίως απ' τους τεράστιους εξωτερικούς καθρέπτες αλλά δεν με ενοχλεί καθόλου.
Αυτό που περιγράφεις για την 1η είναι ότι είναι πολύ κοντή. Δεν είναι ότι δεν τραβάει (ακριβώς το αντίθετο μάλιστα) αλλά ότι "τελειώνει" πολύ γρήγορα. Εγώ θεωρώ μεγάλο πλεονέκτημα οτί είναι κοντή που θα το εκτιμήσεις και εσύ όταν θ' αρχίσεις να πηγαίνεις εκτός δρόμου. Στην πόλη πράγματι χρειάζεται γρήγορα αλλαγή και γι' αυτό πολλές φορές ξεκινάω με 2α (ξεκινάει πολύ άνετα, ειδικά αν δεν είναι ανηφόρα, δοκίμασέ το). Ακριβώς επειδή είναι κοντή η 1η (αλλά και η 2α και η 3η) όπως λέει και ο storm το αμάξι εκτοξεύεται μπροστά. Σκέψου ότι σε φανάρι έχω περάσει BMW 318 μοντέλο 03 σε επιτάχυνση μέχρι 100-110χλμ/ώρα (μάλιστα σε 3 φανάρια συνεχόμενα :D ).
Αυτό που λες για το ζικ-ζακ στις λακκούβες δεν ξέρω αν εννοείς ότι χάνεται η πρόσφυση η απλά ότι μετατοπίζεται το αμάξωμα πάνω στις αναρτήσεις του. Δεν νομίζω ότι είναι κάτι σημαντικό και πολύ περισσότερο κάτι επικίνδυνο. Μάλλον δεν έχεις συνηθίσει ακόμα τον πίσω άκαμπτο άξονα, όπου συμπίεση της ανάρτησης του ενός τροχού σημαίνει έκταση της ανάρτησης του άλλου τροχού.
storm έγραψε:Το μόνο "αρνητικό" που έχω βρει μέχρι στιγμής είναι ένας εσωτερικός θόρυβος αγνώστου ταυτότητας που ακούω πίσω αριστερά κάπου στην ζώνη οδηγού. Σαν να έχει ξελασκάρει κάτι. Ψάχνω να βρω τι είναι αλλά μέχρι στιγμής δεν το έχω εντοπίσει.

Δοκίμασες ν' ανεβοκατεβάσεις την ζώνη απ' την σχετική ρύθμιση? Μπορεί να μην έχει "κάτσει" καλά
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pentraks » 13 Ιούλ 2006, 14:29

Να γιατι ο παλιός ειναι αλλιώς!, ομολογώ δε είχα σκεφτεί τον άκαμπτο πίσω άξονα. Πιστέυω να είναι αυτο με έχει τρομάξει ομολογώ.

Οσο αφορά την πρωτη ισως να μην τοποθετήθηκα εγώ σωστά, ειναι κοντή το αμάξι φέυγει μεν αλλα ζητα γρήγορα αλλαγή για να αναπτύξει ταχύτητα (αυτο εννούσα οτι δε τραβάει) αρα ειμαστε οκ και απο εδώ. Θέμα συνήθειας λοιπόν!

Να και μια δική μου φωτό!!!
Εικόνα
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό Storm » 13 Ιούλ 2006, 14:38

Pajerinho έγραψε:storm μπράβο πολύ καλό!! Το έχεις πολύ προσεγμένο!! Ζήλεψα.... :roll:
Μου άρεσε η λεπτομέρεια στο πατάκι με τη μεταλλική επιφάνεια!! Εσύ το έφτιαξες ή το αγόρασες έτσι?
Τα προβολάκια τα έβαλες extra? Αν ναι πόσο σου στοίχισαν? Έχουν και μία ωραία σήτα που μπαίνει από πάνω, μαύρη ή στο χρώμα του αμαξώματος. Του πηγαίνει πολύ.
.......
Δοκίμασες ν' ανεβοκατεβάσεις την ζώνη απ' την σχετική ρύθμιση? Μπορεί να μην έχει "κάτσει" καλά



Τhanks! :wink:

Η μεταλλική επιφάνεια είναι της Richbrook.co.uk και τα έχω 6 χρόνια! Δεν έχουν πάθει τίποτα και έχουν περάσει από 3 αυτοκίνητα! To πατάκι το έβαλα στην Autofast.gr κομένο για το Pinin.
Tαπροβολάκια ήταν στάνταρ εξοπλισμός. Σήτα? χμμμ... που θα την βρω άραγε? Πάντως με τα αξεσουάρ και την Ελληνική αντιπροσωπεία δεν θα βγάλουμε άκρη.

Οι ζώνες στο 3πορτο δεν ρυθμίζονται καθ'ύψος ... Οπότε δεν φταίει αυτό ... :(
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό Storm » 13 Ιούλ 2006, 14:42

pentraks η διχρωμία είναι πολυ-πολύ καλή!!!! Πολύ εργαλείο το GDI!
Το 5πορτο μπροστά στο 3πορτο φαίνεται τεράστιο!!!!
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό pentraks » 13 Ιούλ 2006, 15:15

thanks!
ισως ειναι η παραμόρφωση του φακου που φαίνεται έτσι, στην ουσία 25πόντους διαφορά έχουν νομίζω.
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 13 Ιούλ 2006, 16:32

Storm έγραψε:Tαπροβολάκια ήταν στάνταρ εξοπλισμός. Σήτα? χμμμ... που θα την βρω άραγε? Πάντως με τα αξεσουάρ και την Ελληνική αντιπροσωπεία δεν θα βγάλουμε άκρη.

:wink: :wink:
Η photo είναι από τον Ιταλικό κατάλογο των αξεσουάρ. Πρέπει να τις έχουν και εδώ πάντως....
Ωραία δεν είναι??
Βγαίνουν και στο χρώμα του αμαξώματος αν δεν κάνω λάθος
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Storm » 13 Ιούλ 2006, 18:47

Pajerinho έγραψε: :wink: :wink:
Η photo είναι από τον Ιταλικό κατάλογο των αξεσουάρ. Πρέπει να τις έχουν και εδώ πάντως....
Ωραία δεν είναι??
Βγαίνουν και στο χρώμα του αμαξώματος αν δεν κάνω λάθος


α!ναι! από τον Ιταλικό κατάλογο ... Σημείωσε μόνο ότι δεν έρχονται όλα στην Ελλάδα και όσα έρχονται είναι πανάκριβα και συνήθως δεν υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα.
Ενδεικτικά θα πω ότι το εργοστασιακό σκληρό κάλυμμα ρεζέρβας που γράφει Pajero Pinin το χρεώνουν στην Ελλάδα 400euro!!!! Eλεος!!!!

Πάντως τα καλύμματα είναι ωραία αν και θα προτιμούσα να καλύπτουν μόνο το προβολάκι ... Αλλά και έτσι είναι καλό γιατί προφυλάσει τον προφυλακτήρα και το χρώμα ...

Ισως υπάρχει από άλλο κατασκευαστή ... Θα το ψάξω λίγο ... :)
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες