Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pinin-Διάφορα (πρώην:Νέο Pinin, νέος στo off-road)

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 25 Ιούλ 2006, 13:38

Σήμερα πήγα απ' το εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Ο λόγος? Ένας στιγμιαίος θόρυβος που ακούγεται απ' το πίσω διαφορικό (στην σύνδεση του άξονα με το διαφορικό) όταν αφήνω και ξαναπατάω απότομα το γκάζι ή όταν αφήνω απότομα τον συμπλέκτη στις αλλαγές (ακούγεται ένα γκούπ). Το κοιτάξανε και πρόβλημα δεν υπάρχει. Μάλιστα ο υπεύθυνος πριν καν το σηκώσει μου είπε ότι το κάνουν όλα και ότι είναι φυσιολογικό. Το έχετε παρατηρήσει εσείς? Η ανησυχία μου είναι (εκτός απ' το ότι κάποιες φορές είναι ενοχλητικό) ότι στην αρχή δεν το έκανε τόσο έντονα. Πρέπει ν' ανησυχώ? Υπάρχει τρόπος να το λύσω? Πάντως οι ανοχές (μπόσικα) που έχει ο άξονας είναι μέσα στα επιτρεπτά όρια που δίνει στο service manual οπότε δεν τίθεται θέμα βλάβης (σελ. 27-6 του service manual). Μάλιστα για να με καθησυχάσει ο υπεύθυνος μου είπε ότι τα Pinin δεν έχουν παρουσιάσει προβλήματα στο διαφορικό και οτι ποτέ δεν έχει χρειαστεί ν' ανοίξουν ή ν' αλλάξουν κάποιο. Ωστόσο το γκουπ είναι εκεί και ας μην υπάρχει βλάβη.... :cry:
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 25 Ιούλ 2006, 13:59

Ενα χρονο το ειχα και ...ενα χρονο το εκανε,απολυτα φυσιολογικο, τα μποσικα οπως προειπες ειναι.
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό pentraks » 25 Ιούλ 2006, 15:32

Και σε μένα έτσι είναι απο την πρώτη στιγμή, δεν έδωσα σημασία (αν και ψιλοακουγεται ο θόρυβος) και μάλλον καλά έκανα απο οτι φαίνεται...
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό Storm » 25 Ιούλ 2006, 16:32

Eγώ έπειδή μάλλον έχω μόνιμη τετρακίνηση δεν ακούω κάποιο θόρυβο. Ή θα έπρεπε να ακούω? :oops:

Ακούω όμως ένα μεταλλικό ήχο κάποιες φορές όταν πατάω και αφήνω το αμπραγιάζ... :?

Στο συνεργείο μου είπαν ότι είναι η τετρακίνηση και το κλείδωμα.... :oops: Δεν έχω ιδέα , είμαι ένας άσχετος ... :(

υ.γ. από φρένα πως τα πάτε ρε παιδιά? Έχετε δει καθόλου να λειτουργεί το ABS? Νομίζω ότι έχει περίφημα φρένα με σωστή ανταπόκριση και αίσθηση. Ωστόσο δεν ξέρω αν το ABS ενεργοποιείται ποτέ ... :?
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό pentraks » 25 Ιούλ 2006, 17:04

To ABS εμένα δούλεψε μια φορά μέχρι τώρα (λόγω ξανθιάς που θεώρησε σωστό να κοκκαλώσει σε πορτοκαλί). Τα λάστιχα είναι καινούρια βεντουζάρουν καλα ακόμα και η χρήση του ABS σπανιότατη.

Πάντως είναι λίγο "σκληρά" αποτελεσματικά μεν αλλα δεν μου έχουν την καλλίτερη αισθηση...
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 25 Ιούλ 2006, 20:33

Ο θόρυβος στον άξονα μετάδοσης είναι φυσιολογικός. Το γράφει και το manual.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 26 Ιούλ 2006, 18:21

Και μία λίγο άσχετη ερώτηση.....
Τί είναι αυτό που λέει free-wheeling clutch στο παρακάτω σχήμα?
Συγχωρέστε μου την άγνοια :oops:
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Storm » 26 Ιούλ 2006, 22:42

Γεια σας,

Για όποιον δεν το έχει πάει για σύσφιξη βιδών και παξιμαδιών προτείνω να το κάνει άμεσα. Οι βίδες και τα παξιμάδια (ειδικά στο σύστημα ανάρτησης & μετάδοσης) και στις μπάρες είναι τόσα πολλά που το βίδωμα κρατάει περίπου μισή ώρα. Τα "λασκαρισμένα" παξιμάδια ήταν πολλά! Συνέπεια είναι οι θόρυβοι και οι κρότοι στο αμάξωμα σε κίνηση με ανωμαλίες.
Pajer για αυτό που ρωτάς δυστυχώς δεν μπορώ να βοηθήσω ... :oops:
Κάποιος από εμάς πρέπει να πάει σε κανένα σεμινάριο μπας και ξεστραβωθούμε ... :D
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 27 Ιούλ 2006, 10:54

Τί είναι αυτό που λέει free-wheeling clutch

Ειναι ενας συμπλεκτης ελευθερου τροχασμου.
Παιρνει εισοδο απο τον κινητηριο αξονα και εξοδο δινει στο εξωτερικο μπροστινο ημιαξονιο.Οταν περιστρεφεται γρηγορα ο κινητηριος συμπαρασερνει και το ημιαξονιο,οταν ομως πχ σε κατηφορα προσπαθησει το ημιαξονιο να περιστραφει γρηγοροτερα απο τον κινητηριο του το επιτρεπει να το κανει ελευθερα.
Αυτο βοηθαει στον να πηγαινουμε απο πισωκινητο σε τετρακινητο και τ'αναπαλιν εν κινησει.Μαλλον με υποπιεσεις δουλευουν ολα αυτα.
Για παραδειγμα κατι παρομοιο εχει και το οχι TOD Sorento.
Ο τροπος λειτουργιας του εξηγει το γεγονος που το μανιουαλ του pinin λεει πως δεν πρεπει να παταμε γκαζι οταν χρησιμοποιουμε το λεβιε τετρακινησης.Ετσι δεν λεει?
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 27 Ιούλ 2006, 14:03

panayiotis έγραψε:
Τί είναι αυτό που λέει free-wheeling clutch

Ειναι ενας συμπλεκτης ελευθερου τροχασμου.
Παιρνει εισοδο απο τον κινητηριο αξονα και εξοδο δινει στο εξωτερικο μπροστινο ημιαξονιο.Οταν περιστρεφεται γρηγορα ο κινητηριος συμπαρασερνει και το ημιαξονιο,οταν ομως πχ σε κατηφορα προσπαθησει το ημιαξονιο να περιστραφει γρηγοροτερα απο τον κινητηριο του το επιτρεπει να το κανει ελευθερα.
Αυτο βοηθαει στον να πηγαινουμε απο πισωκινητο σε τετρακινητο και τ'αναπαλιν εν κινησει.Μαλλον με υποπιεσεις δουλευουν ολα αυτα.
Για παραδειγμα κατι παρομοιο εχει και το οχι TOD Sorento.
Ο τροπος λειτουργιας του εξηγει το γεγονος που το μανιουαλ του pinin λεει πως δεν πρεπει να παταμε γκαζι οταν χρησιμοποιουμε το λεβιε τετρακινησης.Ετσι δεν λεει?

Αχααα....
Αν καταλαβαίνω καλά είναι και αυτό που επιτρέπει στους μπροστά τροχούς να περιστρέφονται χωρίς να συμπαρασύρουν τον άξονα και το μπροστά διαφορικό όταν η κίνηση μεταδίδεται μόνο πίσω. Έτσι δεν είναι? Η κίνηση περιορίζεται μόνο στους τροχούς και στα ημιαξόνια και δεν περνάει απ' τον συμπλέκτη ελεύθερου τροχασμού προς το διαφορικό και τον άξονα (τα οποία επομένως μένουν ακίνητα) Μ' αυτόν τον τρόπο περιορίζονται οι φθορές, αλλά και ο θόρυβος και οι απώλειες απ' τα πολλά κινούμενα μέρη. Ελπίζω να τα λέω σωστά..... :roll:
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 27 Ιούλ 2006, 18:28

Σύν το ότι αποφεύγεις τις πλύμνες αυτόματης εμπλοκής που μόνο προβλήματα παρουσιάζουν. Στο μάνιουαλ αναφέρεται σάν διαφορικό ελεύθερου τροχασμού.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 27 Ιούλ 2006, 19:50

tasos953 έγραψε:Σύν το ότι αποφεύγεις τις πλύμνες αυτόματης εμπλοκής που μόνο προβλήματα παρουσιάζουν. Στο μάνιουαλ αναφέρεται σάν διαφορικό ελεύθερου τροχασμού.

Ποια είναι η διαφορά με τις αυτόματες πλήμνες? Κάνουν την ίδια δουλειά με διαφορετικό τρόπο? Από αυτά που λέει ο panayotis καταλαβαίνω ότι το free-wheeling clutch σου επιτρέπει να βάλεις (και να βγάλεις) την 4κίνηση εν κινήσει. Με τις αυτόματες πλήμνες δεν μπορείς? Για τις αυτόματες πλήμνες έχω ακούσει πολλές περιπτώσεις προβλημάτων, μήπως όμως και στο free-wheeling clutch υπάρχει φθορά με τον χρόνο?
Μήπως, λέω μήπως, είναι καλό ν' αποφεύγουμε τη συχνή αλλαγή της 4κίνησης με το όχημα εν κινήσει ώστε να προστατεύουμε αυτά τα μηχανικά μέρη όπως και το συγχρονιζέ του κεντρικού διαφορικού?
Συγχωρέστε μου τις πολλές ερωτήσεις :oops:
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pentraks » 01 Αύγ 2006, 09:03

Δε περίμενα να έρθει αυτη η στιγμή τόσο γρήγορα!

Προβλημα:
Μόλις βάλω μπρος ο κινητήρας παιρνει λίγο και μετα σβήνει.
Πρέπει να πατάω σταθερα και αυξανόμενα το γκάζι για να κρατήσει στροφές και να μην σβήσει.
Τα λαμπάκια ειναι σβηστά οση ωρα λειτουργει ο κινητήρας

Βενζίνη βάζω σταθερα απο τον ιδιο και δεν μου έχει δείξει ποτε πρόβλημα

Πάω να βγάλω τους πόλους της μπαταρίας και θα δω πάλι.
Εχει τύχη στους παλιότερους κάτι παρόμοιο?
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό Storm » 01 Αύγ 2006, 09:21

ωχ! άλλο πάλι και τούτο ....!

Δεν το πας καλύτερα σε κάποιο εξουσιοδοτημένο ...?

προτείνω τον Παπρά στην Θηβών ... Αν δεν μπορείς να το πας (επειδή σβήνει) πάρε τηλ. την οδική ασφάλεια που έχουμε για να στο πάει στο συνεργείο. Προσπάθησε να εκμεταλευτείς την εγγύηση...

Πάντως δεν νομίζω να είναι η βενζίνη αφού τα pinin μπορούν να δεχτούν και βενζίνη 91 οκτανίων ...

Ελπίζω γρήγορα να βρεις λύση στο πρόβλημα ... :(
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό pentraks » 01 Αύγ 2006, 12:52

Λοιπόν, την ώρα που έγραφες Storm είχα ήδη καλέση την οδική βοήθεια, ευτυχώς μας καλύπτει η Mitsu 3 χρόνια, οπότε το μονο έξοδο ήταν ενας καφές στον οδηγό.

Το πήγα στον Παπρα θηβών, γινόταν της κακομοίρας απο mitsu και honda, αλλα με εξυπηρέτησαν αμέσως!!!!

τι είχε λοιπόν?
Αφου εψαχναν καλά καλά βρήκαν οτι ειχε ξεκουμπώσει ενα λαστιχάκι υποπίεσης!!!!
Αυτο ήταν όλο, υπέγραψα και έφυγα (καμία χρέωση)

Τουλάχιστον τώρα ξέρω που θα το πηγαίνω για Service με σιγουριά.

Το κακό της υοόθεσης είναι οτι έφαγα ένα πρωινό, κοπάνα απο δουλειά και ψύλλοι στα αυτια ΓΙΑΤΙ να βγει αυτο το ασήμαντο-σημαντικό σωληνάκι!
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 15 επισκέπτες