panmal έγραψε:GLC έγραψε:1. Ο φόρος του τελωνείου είναι επιπλέον 40% στο τιμολόγιο .....
Πάντως να έχεις υπ' όψιν σου ότι βάση του κοινοτικού νόμου είναι παράνομο να εισπράττονται δασμοί για τα αυτοκίνητα, και βάση προδεδικασμένου μπορείς, αφού φυσικά πληρώσεις τους δασμούς, να κάνεις προσφυγή και να πάρεις τα χρήματά σου πίσω!
Δυστυχώς πρέπει πρώτα να πληρώσεις και μετά να διεκδικήσεις πίσω το ποσό των δασμών (κάτι σαν το εκτελείς και μετά βγαίνεις παραπονούμενος του στρατού), αλλά εκεί στηρίζεται και όλη η αλητεία και η ασυδοσία των τελευταίων ετών γύρω από το θέμα. Ότι εκτός από τη χρηματοδότηση των δασμών σε τραβάνε και δικαστικά για να βρεις το δίκιο σου, οπότε σου λένε πόσοι θα το κάνουν αυτό!
Πρέπει να του ανάψουμε λαμπάδα του τύπου που τους πήγε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, γιατί απ’ αυτόν ξεκίνησε όλη η ιστορία και το έχουν εκμεταλλευτεί αρκετοί απ’ ότι έχει πάρει το αυτί μου!
Περισσότερες πληροφορίες πάντως θα σου δώσουν οι άνθρωποι του περιοδικού 4Τ που είχαν δημοσιεύσει και σχετικό άρθρο για το θέμα.
Ελπίζω να βοήθησα.
Η Ελλάδα έχει ήδη τιμωρηθεί με υψηλά πρόστιμα για τους επιπλέον δασμούς του τελωνείου. Όμως, έτσι όπως φαίνεται συμφέρει περισσότερο να εισπράττει τους δασμούς από αυτοκίνητα που έρχονται από το εξωτερικό σε σχέση με τα πρόστιμα.
Όσο για την προσφυγή στο δικαστήριο για την επιστροφή των δασμών κάτι θα έχουν σκεφτεί και εκεί για να μην είναι και αυτό δυνατόν. Αυτός που το έκανε πήρε πίσω τα χρήματα του?
Αν τελικά τα πήρε τότε μπορεί οργανωμένα να γίνει καταγγελία από 10-20 άτομα (που έχουν φέρει όχημα από το εξωτερικό), ώστε όχι μόνο να μοιραστούν τα δικαστικά έξοδα αλλά και να υπάρχει και μεγαλύτερη ισχύς.
Μήπως όμως τελικά δεν βγάζει πουθενά όλο αυτό και για αυτό δεν το έχουν προχωρήσει όσοι έχουν φέρει αυτοκίνητα από το εξωτερικό και κυρίως οι επαγγελματίες έμποροι?