Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pinin-Διάφορα (πρώην:Νέο Pinin, νέος στo off-road)

Δημοσίευσηαπό extractor » 30 Ιαν 2007, 22:17

φτιαχνει παντως ιδους γραναζια για οτιδηποτε.οσον αφορα ποσο αλαζει η σχεση εξαρταται απο το τι θελεις να κανεις.αν πουμε οτι φοραει την διασταση που λες και τα μαμα λαστιχα ειναι 26'' και εσυ θελεις να βαλεις 30'' θα πρεπει να σου φτιαξει 5.3492.αν θελεις κατι παραπανω πες μου να σου πω ποσο θα πρεπει να το κανεις.και κατι ακομα για το οποιο ειμαι 99% σιγουρος.ο τυπος πρεπει να φτιαχνει και μειωτηρες στο βοηθητικο!!!!!!!!!! :wink: :wink: :wink:
Εικόνα
extractor
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: 14 Δεκ 2006, 23:17
Τοποθεσία: mars

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 30 Ιαν 2007, 22:35

O μειωτήρας μου φαίνεται πιο πρακτικός. Για μάθε..
Κοιτα που σε λίγο θα έχουμε και επιλογές!! Εγώ πάντος διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις για να μην πάθω κανα τραμπάκουλο μετα!
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό extractor » 30 Ιαν 2007, 22:56

δεν νομιζω για τραμπακουλο αν εννοεις απο αποψη αξιοπιστιας γιατι ο ανθρωπος ειναι χρονια στο κουρμπετι και φτιαχνει κυριως σε αγωνιστηκα απ'οτι με πληροφορησαν.τωρα αν το λες για το αν θα φτιαχνει και δεν φαμε πακετο τοτε σου λεω πως σημερα μιλησα εγω μαζι του και ηταν σαφεστατος οτι φτιαχνει,και μαλιστα μου ειπε οτι θα πρεπει να του παω μαζι διαφορικο(α) και κωρονοπηνιο(α).τωρα οσον αφορα τον μειωτηρα σκεψου οτι κονυενει μονο τα κοντα(απ'οσο ξερω)οπτε αν βαλεις μεγαλυτερα λαστιχα (235/80/16 παραδειγμα) τοτε θα εχεις μονο 3 ταχυτητες (οι αλλες θα κρεμανε οποτε θα ειναι αχρηστες)και γενικοτερα ενα αμαξι αθλιο.κατα την γνωμη μου πρωτα παιζεις με κωρονοπηνια και οταν με το κακο παραδωσει πνευμα ο συμπλεκτης τοτε βαζεις και αλλο μειωτηρα και ενα ενισχυμενο δισκο πλατο. 8) 8) 8)
Εικόνα
extractor
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: 14 Δεκ 2006, 23:17
Τοποθεσία: mars

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 30 Ιαν 2007, 23:04

Για το αν ο μειωτήρας κοντένει μονο τα κοντα εισαι σίγουρος? Σε πολλες κατασκευές κοντένουν ολες οι σχέσεις.
Το τραμπάκουλο θα το πάθω αν δεν φτιάχνει.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 30 Ιαν 2007, 23:13

Νατες οι επιλογές λοιπόν.... :wink:
Αν δεν κάνω λάθος ένας Τσιρίκος αγωνίζεται με ένα Pajero στους αγώνες trial (και χτυπάει πρωτιές). Πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό extractor » 30 Ιαν 2007, 23:29

NIKOLAS_L200 έγραψε:Για το αν ο μειωτήρας κοντένει μονο τα κοντα εισαι σίγουρος? Σε πολλες κατασκευές κοντένουν ολες οι σχέσεις.
Το τραμπάκουλο θα το πάθω αν δεν φτιάχνει.

θα σου πω τον συλογισμο μου.αν υποθεσουμε οτι κοντεναν ολες οι σχεσεις,τοτε γιατι καποιος να εβαζε κωρονοπηνια;γιατι αν κοντενουν και τα 2 ολες της σχεσεις θα εβαζε το ενα απο τα 2 με κοντυτερο βημα.ας το ξεπερασουμε αυτο και πουμε οτι βγαινει αυτο που λες.πιστευω οτι με την διαφορα μεγεθους των ελαστικων και την διαφορα μεγεθους των 2 γραναζιων με το παραμικρο ζορι το ενα θα πηγαινε για κουρεμα!(αποψη μου και ειναι αποψη ενος αδαους. :oops: :oops: :oops: )
Εικόνα
extractor
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: 14 Δεκ 2006, 23:17
Τοποθεσία: mars

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 31 Ιαν 2007, 00:45

To μόνο σίγουρο είναι οτι αυτο που σου είπα ισχυέι σε πολλες περιπτωσεις αλλα δεν ξερω τι παίζει στο Πινιν.
Αυτο που λες με το κούρεμα ανέλυσε το λίγο γιατι δεν το έπιασα.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό extractor » 31 Ιαν 2007, 08:15

θα προσπαθησω να το κανω οσο ποιο απλα γινετε,γιατι το εχω στο μυαλο μου αλλα εινα δυσκολο να το εξωτερικευσω. :lol: :lol: ειναι η μηχανη η οποια δινει κινηση στο σασμαν.απ'την μια μερια εχουμε την επιλεγμενη ταχυτητα και απ'την αλλη το γραναζι του αξονα.στο τελος ολον αυτον βρισκονται τα λαστιχα.τωρα σκεψου το σασμαν ενος mountain bike,και πεσ οτι εχεις 1η.τα ποδια σου λογο της σχεσης μεταδοσης γυρνουν τα πεταλια με μεγαλη ευκολια.υπολογισε ολα αυτα με πολλη μεγαλυτερες δυναμεις (σιγουρα και αντοχες) που ομως ξεπερναν κατα πολυ αυτες που κατασκευαστηκαν.οποτε με το παραμικρο μαγκωμα του τροχου,το μικρο γραναζι (αφου κοντυναμε το βημα το ενα θα μεγαλωσε η' θα μικρυνε εναντι του αλλου) θα την ακουγε γιατι απο την μια η δυναμη της μηχανης και απο την αλλη η μεγαλη αντισταση των τροχων.!(εκανα οτι μπορουσα) :banghead:
Εικόνα
extractor
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: 14 Δεκ 2006, 23:17
Τοποθεσία: mars

Δημοσίευσηαπό leipsippos » 31 Ιαν 2007, 10:08

extractor έγραψε:δεν νομιζω για τραμπακουλο αν εννοεις απο αποψη αξιοπιστιας γιατι ο ανθρωπος ειναι χρονια στο κουρμπετι και φτιαχνει κυριως σε αγωνιστηκα απ'οτι με πληροφορησαν.....μαλιστα μου ειπε οτι θα πρεπει να του παω μαζι διαφορικο(α) και κωρονοπηνιο(α)...

Αυτο ηθελα να μαθω, ευχαριστω παιδες!
Ένας στο χώμα, χιλιάδες στον αγώνα!

"ΤΕΑΜ 100+"
Άβαταρ μέλους
leipsippos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1974
Εγγραφή: 08 Απρ 2005, 17:58
Τοποθεσία: Πευκόφυτοι Πετρώδεις Ορεινοί Όγκοι

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 31 Ιαν 2007, 13:22

Δίκιο έχεις αλλα αυτο είναι πρόβλημα όλων των μεταλλαγμένων!! Προσωπικά αυτο που θέλω να κάνω είναι ενα μπλοκε πίσω, ψήλωμα 4-5 πόντους απο ανάρτηση και αν μπορέσω κάποια στιγμή αλλους 4 απο τα λάστιχα. Δηλαδή κάτι κοντα στο 225/80R16.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό extractor » 01 Φεβ 2007, 07:59

το μονο που ηθελα ηταν να βγαλω και να βαψω τον προφυλακτηρα.παλι καλα που δεν χρειαστηκε να κατεβασω και μοτερ!!!!!!!!
Εικόνα
extractor
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: 14 Δεκ 2006, 23:17
Τοποθεσία: mars

Δημοσίευσηαπό pentraks » 06 Φεβ 2007, 13:50

Κάτι που παρατήρησα εντελώς τυχαία προχτές,
Κάτω απο τα πίσω φανάρια έχει καταπακτή αποσυμπίεσης του αέρα της καμπίνας!!!
οταν κλείνεις μια πόρτα να σκάει απο εκει αέρας και να κλείνει κατευθείαν η πόρτα!
Θα μας τρελλάνουν?
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 06 Φεβ 2007, 15:57

Επίσεις η βάση του φαναριού είναι διαφορετικό κομμάτι καθώς και ενα μικρο κομματάκι κάτω απο το φανάρι. Οπότε αν τα σπάσεις αλλάζεις μόνο αυτα.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 06 Φεβ 2007, 19:19

χε χε η ενότητα έχει γίνει κάτι σαν tip of the day. :)
Ας συνεισφέρω και εγώ....
Μου έχει κάνει λοιπόν θετική εντύπωση ότι η 1η ταχύτητα κουμπώνει πάρα πολύ εύκολα εν κινήσει.
Ακόμα και στο αργό μπορείς πολύ εύκολα να βάλεις 1η με το αυτοκίνητο σε κίνηση. Πολύ βολικό!!
Επίσης μπορεί ο επιλογέας να μην είναι ο πλέον απαλός που υπάρχει, αλλά είναι πολύ θετικός, χωρίς να διαμαρτύρεται ακόμα και στις πιο γρήγορες αλλαγές βαθιά στα κόκκινα :wink:
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 06 Φεβ 2007, 23:08

Γεια χαρά σε όλους τους ψαγμένους pininακιδες, άργησα λιγο αλλα επανηλθα.Ειχα τρεχάματα με την αντλια νερου,το παραφλου εκανε την εμφάνιση του κάθε φορα που κινούσα το αμάξι.Λογικο μετα από 100.000χλμ,ετσι πηγα για αντικατασταση.Ρωτησα πρωτα για μανισια και μου ειπαν 175ευρω +τα εργατικά που στην αντιπροσωπεία δεν ξερω ποσο θα ηταν.Ρωτησα για εμποριου και η απαντηση στην αρχη ηταν αρνητικη, αλλα ρωτα ρωτα ξετρύπωσα ότι η αντλια του pinin είναι ιδια με αυτην του Carisma 1800 που εχει κινητήρα 4G93.Ετσι βρηκα αντλια με 62ευρω GMB made in Japan και με 50ευρω εργατικά την αλλαξα.Το κουφο ηταν ότι τελικα δεν ειχε προβλημα η αντλια αλλα η φλαντζα της,όμως μετα από τοση φασαρια βαλαμε και την καινούργια για να εχω το κεφάλι μου ήσυχο. Υποβαλω foto.
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες