Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pinin-Διάφορα (πρώην:Νέο Pinin, νέος στo off-road)

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 24 Σεπ 2007, 23:17

Λοιπόν για να γινω κατανοητός ,με τις πατεντες δεν εχω κανενα απολύτως πρόβλημα και γουστάρω να βλεπω τυπους που πιανουν τα χερια τους να ασχολούνται με αυτές,και οι τακοι που εβαλες Νικολα είναι πολύ καλοι και είναι στα σχεδια μου αν δεν καταληξω στο ξήλωνε-ράβε του πιατελου(που και αυτό πατεντα είναι) είναι να κανω και εγω δυο τακους για εμπρος για παρει 3εκ, και φυσικα θα δεχομουν κάθε βοηθεια και από εσενα.Οσο για πισω μάλλον θα παιξει καποιο ενισχυμένο ελατήριο δίνοντας περιπου και εκει 3εκ.Και στο τελος ένα λαστιχάκι 215/70 /16 για να παρουμε και από εκει 1-1,5εκ.Με αυτές τις επεμβάσεις οι παρενέργειες θα είναι ασήμαντες ως ανύπαρκτες αλλα το αποτελεσμα θα ανεβάσει την ψυχολογία μας για να πηγαίνουμε ακομα πιο ψηλά χωρις άγχος για ζημιές.
Διαδρομες όπως αναφερεις δεν χρειάζονται υπερβολικές, αν και θα ηταν αποδεκτες,αλλα επειδη δεν πρόκειται να κανω με το πινιν τραιαλ σε βραχια ικανοποιούμαι και με αυτές τις λιγες παραπάνω που θα αποκτήσει.Το λοκερακι θα εκανε και αυτό καλη δουλεια αλλα λυπάμαι να πετάξω το τορσεν, και τα 1000€ είναι καπως αρκετα.
Ολον αυτόν τον καιρο παρακολουθώ τις προσπάθειες τον παιδιων και τις αποψεις για βελτιωση του πινιν και προσπαθώ να βγαλω έναν καλο συνδιασμο για να χαιρόμαστε ακομα περισσότερο το τουτου μας,αν καμια φορα ειμαι απαισιοδοξος είναι γιατι (όπως και πολλοι αλλοι )εχω απογοητευτεί από την κατάσταση στην αγορα η οποια δεν καλύπτει το πινιν για lift..Αλλα ο επιμένων νικά… :wink:
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 25 Σεπ 2007, 08:41

Με τις προσθήκες μπροστά ποιο ρουλεμάν ζορίζεται?
Όσο για τα αμορτισέρ αυτο που θέλω να πώ είναι ότι...Όταν είσαι με τα μαμά η ρόδα κρεμάει ~5 εκατοστά, ας πούμε. Βάζοντας καινούργια ελατήρια με τα ίδια αμορτισέρ παίρνουμε ~4 πόντους και κινούμαστε συνεχώς με εξαντλημένες διαδρομές. Αλλάζοντας τώρα και τα αμορτισέρ για να έχουμε +4 εκατοστά διαδρομής όταν θα κρεμάσει ο τροχός θα έχουμε άνοιγμα της ανάρτησης 5 εκατ. που ήταν η αρχική διαδρομή + 4 εκατ. που είναι η επιπλέον + 4 εκατοστά απο τα ελατήρια = 13 εκατοστά. Είναι πολλά και αν δεν είσαι προσεκτικός θα τα σπάσεις όλα.
Εγώ τώρα έχω κρέμασμα ~9 εκατοστά σε σχέση με την αρχική θέση του τροχού ενος "μαμά".
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 25 Σεπ 2007, 14:31

Όπα Νικόλα.... Πολύ εύκολα έφτασες στους 13 πόντους κρέμασμα μπροστά!!
Τα νούμερα αυτά είναι αστρονομικά για το Pinin.
Και όχι μόνο για το Pinin, αλλά και για οποιοδήποτε με ψαλίδια.
Η μαμά ανάρτηση έχει 7,5-8cm διαδρομή μπροστά.
Δηλαδή από την κατάσταση ισορροπίας (σημείο 0) έχει 4cm προς τα πάνω και 4 προς τα κάτω. Άμα πάει κάποιος "πονηρός" και βάλει ελατήρια για ψήλωμα 4cm χωρίς ν' αλλάξει αμορτισέρ (γόνατο δηλαδή), τότε θα εξαντλήσει όλη τη διαδρομή προς τα κάτω και ο τροχός δε θα κρεμάει άλλο. Το πως θα δουλεύει το αμορτισέρ και πως θα πηγαίνει το αμάξι, άστο καλύτερα......
Το ιδανικό είναι για +4cm ψήλωμα από ελατήριο, να βάλεις αμορτισέρ που το σημείο 0 είναι 4 εκατοστά πιο έξω από το μαμά και έχει τις ίδιες διαδρομές (δηλ. 8cm). Τότε το κρέμασμα του τροχού θα είναι και αυτό 4 εκατοστά πιο κάτω από ότι ήταν με μαμά ανάρτηση (όπως είναι και στο δικό σου δηλαδή). 4 εκατοστά είναι μικρή διαφορά και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Τ' αμορτισέρ (γόνατα) που μπορείς να χρησιμοποιήσεις μπροστά είναι πολύ συγκεκριμένα: Koni και Kayaba αν δεν κάνω λάθος (και τα Battlez που βάζουν οι Ιάπωνες). Δεν ξέρω που είναι το σημείο 0 τους και πόση διαδρομή έχουν, αλλά ξέρω ότι τα φοράνε σε Pinin χωρίς κανένα πρόβλημα.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 25 Σεπ 2007, 14:46

Σωστά τα λές και συμφωνώ μαζί σου. Στα 13 εκατστά έφτασα λέγοντας οτι κάποιος θέλει να αυξήση την διαδρομή πάνω απο τα 4 εκατοστά και νατην κάνει 8. Τα νούμερα είναι μεγάλα αλλα είναι παράδειγμα. Απο την άλλη τα Koni τα οποία τα συνόδευαν αβασάνιστα με μετακίνηση πιατέλου δεν ήταν και ότι καλύτερο γιατι όσοι τα έβαζαν παραπονιόντουσαν οτι χτυπούσαν στο κρέμασμα και η λύση που έδιναν απο τα καταστήματα ήταν η αύξηση της σκληρότητας επαναφοράς. Άρα το αμορτισέρ δούλευε σχεδόν στο τέρμα του. Η BiMors ή κάποιος άλλος που θα φτιάξει καινούργιο γόνατο θα μεταφέρει το πιατέλο αλλα θα φτιάξει και το ανάλογο αμορτισέρ ή θα πρέπει να τοποθετήση τα koni ψηλώτερα ωστε να δουλεύουν σωστά.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό pininokio » 25 Σεπ 2007, 23:51

NIKOLAS_L200 έγραψε:Με τις προσθήκες μπροστά ποιο ρουλεμάν ζορίζεται?
Όσο για τα αμορτισέρ αυτο που θέλω να πώ είναι ότι...Όταν είσαι με τα μαμά η ρόδα κρεμάει ~5 εκατοστά, ας πούμε. Βάζοντας καινούργια ελατήρια με τα ίδια αμορτισέρ παίρνουμε ~4 πόντους και κινούμαστε συνεχώς με εξαντλημένες διαδρομές. Αλλάζοντας τώρα και τα αμορτισέρ για να έχουμε +4 εκατοστά διαδρομής όταν θα κρεμάσει ο τροχός θα έχουμε άνοιγμα της ανάρτησης 5 εκατ. που ήταν η αρχική διαδρομή + 4 εκατ. που είναι η επιπλέον + 4 εκατοστά απο τα ελατήρια = 13 εκατοστά. Είναι πολλά και αν δεν είσαι προσεκτικός θα τα σπάσεις όλα.
Εγώ τώρα έχω κρέμασμα ~9 εκατοστά σε σχέση με την αρχική θέση του τροχού ενος "μαμά".



με τισ προσθηκες τροχων εννουσα εγω:) οτι επιβαρυνεται το πουλεμαν του τροχου.οσο για το αμορτισερ συμφωνω.οσο για τα πισω αλλαζοντας αμορτισερ κ ελατηρια κερδιζεις φανερα σε υψος κ διαδρομες τισ οποιες ομως δεν τις χαιρεσαι αν δεν μακρυνεισ λιγο τα μπρατσα της ζανφορ η αν δεν την αλλαξεις.η ζανφορ πισω ειναι εκεινη που δεν αφηνει να ανοιξουν τα αμορτισερ οσο μπορουν,
Άβαταρ μέλους
pininokio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2007, 22:11

Δημοσίευσηαπό pininokio » 26 Σεπ 2007, 00:00

ι.Το λοκερακι θα εκανε και αυτό καλη δουλεια αλλα λυπάμαι να πετάξω το τορσεν, και τα 1000€ είναι καπως αρκετα


οπως ειπαμε τα lockers(arb) τα βρισκουμε με 800 ευρωπουλα.δεν ειναι κ λιγα αλλα δεν ειναι κ 1000
Άβαταρ μέλους
pininokio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2007, 22:11

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 26 Σεπ 2007, 20:14

1ον εγώ μάλλον δεν έχω ζανφορ,έχω το τρίθυρο και
2ον που είναι αυτο με τα 800 ευρω? Στην Xtreame το βλέπω 1500 μαζί με το κομπρεσεράκι και το φπα. Αυτα τα υπολογίζεις?
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό pininokio » 26 Σεπ 2007, 20:22

[quote="NIKOLAS_L200"]1ον εγώ μάλλον δεν έχω ζανφορ,έχω το τρίθυρο και
2ον που είναι αυτο με τα 800 ευρω? Στην Xtreame το βλέπω 1500 μαζί με το κομπρεσεράκι και το φπα. Αυτα τα υπολογίζεις?[/quo


εχω φιλαρακι στην κρητη στο ρεθυμνο που τα δινει τοσο.κ οχι σε μενα τοσο τα δινει στους πελατες κ τοποθετημενα μαλιστα.κ ασε την x-treame να τα παρει απ τους αλλους
Άβαταρ μέλους
pininokio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2007, 22:11

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 26 Σεπ 2007, 20:36

Καλά τα λες αλλα στο ρλεθυμνο πως πάμε..?
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό pininokio » 27 Σεπ 2007, 00:10

apla ta paragelnoyme k ta topothetoume edo.pali pio fthina einai
Άβαταρ μέλους
pininokio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2007, 22:11

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 27 Σεπ 2007, 15:56

Περί ζαμφόρ και αντιστρεπτικής.....
Εγώ έχω πλήρη σύγχηση. Πολλοί τα αναφέρουν, ως αν να είναι το ίδιο πράγμα.
Εγώ γιατί νομίζω ότι άλλο είναι η ζαμφόρ και άλλο η αντιστρεπτική....!?
Πχ στην παρακάτω photo η ζαμφόρ νομίζω ότι είναι η πάνω κόκκινη ράβδος και η αντιστρεπτική η κάτω κόκκινη. Είναι έτσι?
Αν ισχύει, τότε το 3θυρο έχει ζαμφόρ και δεν έχει αντιστρεπτική, ενώ το 5θυρο έχει και τα δύο.

Εικόνα
(Για όποιον του τρέχουν τα σάλια, η photo είναι από φτιαγμένο Ιαπωνέζικο Pinin. Που να βρεις εδώ τέτοια πράγματα.... :( )
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 27 Σεπ 2007, 16:12

Έχω την αίσθηση οτι τα λες σωστά. Η κάτω μπάρα μου θυμίζει αυτην που έχουν τα περισσότερα αυτοκίνητα μπροστα καιτην ξέρω ως ζηγαριά. Απ'οσο ξέρω η δουλειά της είναι να μεταφέρει δυνάμεις απο την μια ρόδα στην άλλη κατα τη λειτουργια της ανάρτησης. Η πάνω αν θυμάμαι καλά απο τη μια δένει στο σασι και απο την άλλη στον άξονα με σκοπό να μην παίζει αυτος δεξια-αριστερά.
Αν χρειαστεί είναι πολυ εύκολο να φτιαχτει ρυθμιζόμενη μπάρα.Αλλα μετα απο πόση μεταβολή του ύψους έχει νόημα?
Υπόψην οτι στο πινιν αυτο που περιορίζει την διαδρομή είναι το αμορτισέρ καθώς όταν κρεμάει ο τροχός το ελατήριο είναι χαλαρό.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 27 Σεπ 2007, 17:45

Λοιπον για να ξεμπερδεψουμε τα πραγματα με αυτες τις σιδεριες σας πληροφορω οτι η πανω ραβδος λεγετε παναρ και η κατω αντιστρεπτικη ή ζαμφορ και η χρηση τους εξηγηται παρακατω...

Ράβδος παναρ : Ράβδος που χρησιμοποιείται σε διατάξεις πίσω ανάρτησης με άκαμπτο άξονα. Το ένα της άκρο αρθρώνεται πάνω στον άξονα και το άλλο πάνω στο αμάξωμα του αυτοκινήτου. Σκοπός της ράβδου Πανάρ είναι να περιορίσει τις οριζόντιες κινήσεις του άκαμπτου άξονα σε σχέση με το αμάξωμα.

Η αντιστρεπτική ράβδος (γνωστή κι ως ζανφόρ) είναι μία ράβδος-ελατήριο που συνήθως έχει σχήμα Π και δεν συνδέει τους τροχούς με το σασί, όπως όλα τα ελατήρια των αναρτήσεων, αλλα συνδέει τον κάθε τροχό με τον απέναντι της άλλης πλευράς, έτσι που όταν η ανάρτηση του ενός τροχού συμπιεστεί, να μεταφερθεί η πίεση, ελαστικά, και στην ανάρτηση του άλλου. Ανάλογα με τη σκληρότητα της ράβδου αυτής, αλλά και των μοχλικών δυνάμεων της έδρασής της, επηρεάζεται η αντίσταση του αυτοκινήτου στο φυγοκεντρικό ρολάρισμα. Η αντιστρεπτική μπορεί να περιορίσει το ρολάρισμα επειδή κάνει το ελατήριο του εξωτερικού τροχού να συμπεριφέρεται σαν πιο σκληρό απ' όσο πραγμαικά είναι, γιατί "βοηθιέται" απ' το ελατήριο του εσωτερικόυ τροχού, το οποίο χωρίς αυτήν θα ήταν ελάχιστα ή καθόλου φορτισμένο. Έτσι σε επίπεδο σχεδιασμού, οι αντιστρεπτικοί ράβδοι μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να ρυθμίσουν την οδική συμπεριφορά.

Το 3θυρο πινιν εχει παναρ αλλα οχι ζαμφορ.Ελπιζω να βοηθησα.
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό pininokio » 27 Σεπ 2007, 19:40

Υπόψην οτι στο πινιν αυτο που περιορίζει την διαδρομή είναι το αμορτισέρ καθώς όταν κρεμάει ο τροχός το ελατήριο είναι χαλαρό.[/quo

αν ομως αλλαξεις ελατηρια κ βαλεις πιο μακρια τοτε το ελατηριο στο κραμασμα του τροχου δεν ειναι καθολου χαλαρο.η κατω κοκκινη ραβδος ειναι αυτη που περιοριζει την κινηση του αξονα προς τα κατω κ την αλευθερια αρθρωσης.οποτε χωρις αυτην ο αξονας κρεμαει πιο πολυ κ εχεις μεγαλυτερες διαδρομες.
Άβαταρ μέλους
pininokio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2007, 22:11

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 27 Σεπ 2007, 19:46

Οπότε καλά τα ήξερα όλα εκτός απο την ονομασία!!
Pininokio αν βάλεις μεγαλύτερα ελατήρια πρώτα θέλουν αλλαγή τα αμορτισέρ για να αφήνουν τον τροχό να κρεμάει.Μετά είναι πιθανό να σε περιορίζει και ζαμφορ. Αν θες να μάθεις μέτρα,ξεβίδωσε την ζαμφορ και ξαναμέτρα.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες