Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pinin-Διάφορα (πρώην:Νέο Pinin, νέος στo off-road)

Δημοσίευσηαπό pininokio » 27 Σεπ 2007, 20:17

NIKOLAS_L200 έγραψε:Οπότε καλά τα ήξερα όλα εκτός απο την ονομασία!!
Pininokio αν βάλεις μεγαλύτερα ελατήρια πρώτα θέλουν αλλαγή τα αμορτισέρ για να αφήνουν τον τροχό να κρεμάει.Μετά είναι πιθανό να σε περιορίζει και ζαμφορ. Αν θες να μάθεις μέτρα,ξεβίδωσε την ζαμφορ και ξαναμέτρα.


egεγω εχω αλλαξει κ αμορτισερ κ ελατηρια.οταν τοποτηετουσα τα ελατηρια ειχα σηκωσει το αυτοκινητο απο πισω εχα λυσει τη ζανφορ κ παλι επρεπε να τα συμπιεσω αρκετα για να μπουνε.με λυμενη παντως την ζανφορ τηα εκπλαγεις με την διδρομη της αναρτησης.μιλαω για τρελλο ανοιγμα γυρο στους 30 -35 ποντους
Άβαταρ μέλους
pininokio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2007, 22:11

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 27 Σεπ 2007, 22:32

Όντως αυτή που περιοριζει πολύ τις διαδρομες σε ένα 4χ4 είναι η ζαμφορ,γιαυτο θα εχετε παρατηρήσει ότι στα σκληροπυρηνικά τζιπ ή δεν εχουν καθολου ζαμφορ και μπροστα και πισω ή εχουν σύστημα που τις αποσυνδέουν για να ελευθερωθεί η ανάρτηση.Η ζαμφορ κανει το οχημα πιο σκληρο στον δρομο και εχει καλύτερα κρατήματα.
Οσο για την παναρ, εάν το ψήλωμα είναι υπερβολικο ,τοτε τραβαει το αμαξωμα αριστερα ή δεξια σε σχεση με τον άξονα, αναλογα πως είναι τοποθετημενη, , και γιαυτο υπαρχουν οι ρυθμιζομενες για φερνουμε αξονα και αμάξωμα στην σωστη θεση.
Pininokio νομιζω σε ξαναρωτησα αλλα δεν θυμαμαι την απαντηση σου οποτε σε ξαναρωταω τι αμορτισερ και τι ελατηρια εβαλες πισω?
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 27 Σεπ 2007, 23:01

Pininokio κατσε καλά γιατι θα μας στείλεις στον τρελογιατρο..Κάνε το καλό και μέτρα το κρέμασμα του τροχού σου και πες μας τι αμορτισερ και ελατήρια.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 27 Σεπ 2007, 23:12

Ααα ,κατι που ξεχασα να ρωτησω,αν αποσυνδεσουμε την μπαταρια στο πινιν ξερει κανεις αν σβηνονται απο την μνημη οι βλαβες?
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 28 Σεπ 2007, 09:02

Μάλιστα.... Πανάρ η πάνω, ζαμφόρ (ή αντιστρεπτική) η κάτω.
Φίλε st-pinin ήσουν σαφέστατος και κατατοπιστικότατος.
Ούτε καθηγητής μηχανολογίας δε θα τα έλεγε τόσο καλά. :D
Αυτό που καταλαβαίνω εγώ, είναι ότι με μαμά αναρτήσεις αυτό που περιορίζει τις διαδρομές πίσω είναι τ' αμορτισέρ. Αν αλλάξεις αμορτισέρ και ελατήρια (όπως ο pininokio πχ.) και τ' αμορτισέρ έχουν μεγαλύτερη διαδρομή απ' τα μαμά, τότε στο 5θυρο σε περιορίζει η αντιστρεπτική, ενώ στο 3θυρο μπορείς να εξαντλήσεις τη διαδρομή των αμορτισέρ.
Πάντως πολλά 4κίνητα (τα περισσότερα) δεν έχουν αντιστρεπτική πίσω, οπότε δεν είναι και τίποτα να βγει και από το Pinin. Ok δε θα μπορείς να μπαίνεις φέτες στις στροφές, αλλά πχ σ' ένα ψιλωμένο με mud λάστιχα αμάξι δε θα μπορείς έτσι και αλλιώς.
Τα Βραζιλιάνικα Pinin μάλιστα δεν έχουν αντιστρεπτική, ούτε τα 5θυρα.
Το καλύτερο βέβαια είναι να έχεις μηχανισμό απεμπλοκής, όπως έχει το Patrol από τη μάνα του. Ξέρει κανείς αν μπορεί να φτιαχθεί?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 28 Σεπ 2007, 14:57

ST-pinin έγραψε:Ααα ,κατι που ξεχασα να ρωτησω,αν αποσυνδεσουμε την μπαταρια στο πινιν ξερει κανεις αν σβηνονται απο την μνημη οι βλαβες?

εχει ο σαρα....κης υπολογιστη που τις σβυνει.ευκολα κια ανετα :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 28 Σεπ 2007, 15:00

Να κανω μια παρεμβαση σε αυτά που λεει ο Pajerinho, νομιζω ότι όταν εχουμε μανισια αμορτισερ και ελατήρια τις διαδρομες τις περιορίζει η ζαμφορ αν υπαρχει,το ιδιο και χειρότερα αν αλλάξουμε αναρτήσεις και αφήσουμε την ζαμφορ,αν δεν υπαρχει ζαμφορ τοτε την διαδρομη την περιοριζει το αμορτισερ αν είναι κοντο.
Τωρα για το πινιν το 1800αρι 5θυρο δεν εχει ζαμφορ ενώ το 2000cc εχει, μαλλον γιατι είναι πιο γκαζιαρικο και αγριο και για να μπαίνει πιο καλα στα στροφιλικια με το SS4.
Οσο για την απεμπλοκή μπορει να γινει πολύ ευκολα αν ξεβιδώσουμε τις 2 βασεις που είναι πανω στον πισω αξονα,ετσι κρεμαει η αντιστρεπτική την στερεώνουμε καπου προς τα πισω και εναι ετοιμη. 8)

Γνωριζει κανεις αν στο εγχειριδιο του πινιν λεει πουθενα ότι με την αποσυνδεση της μπαταριας σβήνονται η βλαβες από την μνημη?

PS: Pajerinho για τις ραβδους γνωριζα πως ονομάζονται αλλα οι ορισμοί είναι από λεξικό μηχανολογίας. :wink:

Για δειτε και αυτο...
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 28 Σεπ 2007, 15:02

Και εδω χωρις ζαμφορ και αλλη αναρτηση...
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 28 Σεπ 2007, 15:07

τοτε τι περιμενεις?αυριο πρωι ευκαιρια να ξηλωσουμε την αντιστρεπτικη και να κανουμε δοκιμες σε χωμα.βλεπε μεταλεια σκαλιστηρη.ενοειται με φωτο και μετα δημοσιευση εδω.λες?
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 28 Σεπ 2007, 18:00

ST-pinin έγραψε:Να κανω μια παρεμβαση σε αυτά που λεει ο Pajerinho, νομιζω ότι όταν εχουμε μανισια αμορτισερ και ελατήρια τις διαδρομες τις περιορίζει η ζαμφορ αν υπαρχει..........

To Pinin (2.0 5θυρο) με μαμά ανάρτηση έχει 29cm διαδρομή πίσω (μετρημένα απ' το tetrakinisimag). Τιμή που είναι από τις κορυφαίες. Πιστεύεις ότι χωρίς αντιστρεπτική, έχει παραπάνω? Δηλαδή το 3θυρο και το 5θυρο 1800 έχουν περισσότερο απ' τα δικά μας? Αν είναι έτσι μιλάμε για μια απ' τις μεγαλύτερες διαδρομές εργοστασιακής ανάρτησης.
Στην 1η photo τι γράφουν τα κόκκινα γράμματα? Δε φαίνεται.
Αν καταλαβαίνω καλά το έχουν ψηλώσει και έχουν αλλάξει (μεγαλώσει) τις αντιρίδες της αντιστρεπτικής. Μήπως αυτό πρέπει να γίνει έτσι και αλλιώς μετά το ψήλωμα?
Έσενα pininokio σου άλλαξαν τίποτα στην αντιστρεπτική?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 28 Σεπ 2007, 20:12

Οι βλάβες σβήνονται φίλε ST-pinin αλλά μαζύ μ' αυτές χαλάνε και οι ρυθμίσεις του εγκεφάλου για το ρελαντί, οπότε θα σου σβήνει και θα ταλαιπωρηθείς αρκετά για να το ξαναστρώσεις. Πάντως άν χρειάζεσαι το Workshop Manual του Pinin σε CD στείλε μου σε PM τα στοιχεία σου να σου στείλω αντίγραφο.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό pininokio » 28 Σεπ 2007, 20:19

Pajerinho έγραψε:
ST-pinin έγραψε:Να κανω μια παρεμβαση σε αυτά που λεει ο Pajerinho, νομιζω ότι όταν εχουμε μανισια αμορτισερ και ελατήρια τις διαδρομες τις περιορίζει η ζαμφορ αν υπαρχει..........

To Pinin (2.0 5θυρο) με μαμά ανάρτηση έχει 29cm διαδρομή πίσω (μετρημένα απ' το tetrakinisimag). Τιμή που είναι από τις κορυφαίες. Πιστεύεις ότι χωρίς αντιστρεπτική, έχει παραπάνω? Δηλαδή το 3θυρο και το 5θυρο 1800 έχουν περισσότερο απ' τα δικά μας? Αν είναι έτσι μιλάμε για μια απ' τις μεγαλύτερες διαδρομές εργοστασιακής ανάρτησης.
Στην 1η photo τι γράφουν τα κόκκινα γράμματα? Δε φαίνεται.
Αν καταλαβαίνω καλά το έχουν ψηλώσει και έχουν αλλάξει (μεγαλώσει) τις αντιρίδες της αντιστρεπτικής. Μήπως αυτό πρέπει να γίνει έτσι και αλλιώς μετά το ψήλωμα?
Έσενα pininokio σου άλλαξαν τίποτα στην αντιστρεπτική?[/quot

εμενα η αντιστρεπτικη ειναι απ τη μανα του.τα αμορτισερ πισω κ τα ελατηρια τα αλλαχα μονος μου κ ειδα τη δια φορα σ αυτο που λεω οτι χωρισ αντιστρεπτικη κρεμαει πιο πολυ ο τροχος
Άβαταρ μέλους
pininokio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2007, 22:11

Δημοσίευσηαπό pininokio » 28 Σεπ 2007, 20:32

NIKOLAS_L200 έγραψε:Pininokio κατσε καλά γιατι θα μας στείλεις στον τρελογιατρο..Κάνε το καλό και μέτρα το κρέμασμα του τροχού σου και πες μας τι αμορτισερ και ελατήρια.


κ ξαναλεω αμορτισερ monroe adventure πισω με ελατηρια 5 ποντων πιο ψηλα.κ επισης ξαναλεω οταν η ζανφορ ειναι συνδεμενη οτι αμορτισερ κ να χεις βαλει τις ιδιες διαδρομες θα εχεις γιατι δεν αφηνει να κρεμασει ο τροχος παραπανω εστω κ αν μπορει.αν την βγαλεις εντελως χανεις δραματικα την ευσταθεια του αμαξιου.η μονη λυση ειναι να εχεις δυνατοτητα απεμπλοκης ζανφορ με καποιο τροπο (δεν ξερω αν υπαρχρει κατι ετοιμο στο εμποριο για το πινιν(βλεπε wrangler k land rover))ουτως ςστε να μπορεις να κυκλοφορεις μια χαραα στο δρομο κ εκτος να την αποσυνδεεις κ να βγαζεις γουστα με σουπερ διαδρομες :P
Άβαταρ μέλους
pininokio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2007, 22:11

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 28 Σεπ 2007, 20:41

Το έχεις δοκιμάσει στο δρόμο χωρίς ζαμφόρ? Είναι τόσο τραγική η συμπεριφορά του?
Μου κάνει εντύπωση. Το 3θυρο και το 1800αρι πως πάνε χωρίς ζαμφόρ?
Συμφωνώ πάντως ότι η μόνη άρτια λύση είναι ο μηχανισμός απεμπλοκής.
Αλλά και εκεί θα θέλει πατέντα για να γίνει, γιατί άμα περιμένουμε από το εμπόριο.......
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 28 Σεπ 2007, 22:40

Pajerinho τα 29εκ τα βλεπω λιγο χλωμο να τα βγαζει ο πισω αξονας,μαλλον για τυπογραφικό λαθος θα πρόκειται ,είναι δυσκολο ελατηριο με ελευθερο μηκος 305χιλ να βγαζει τετοια διαδρομη! 19εκ ισως ναι, αλλα και παλι αν θυμασαι καπου σε πιο παλια δημοσίευση καποιος εγραψε για το αμορτισερ ΚΟΝΙ που εβαλε πισω ότι εχει συνολικη διαδρομη 17,5 εκ, το ιδιο μηκος πρεπει να εχει και το μανισιο,οποτε νομιζω πως πρεπει να ξεχασουμε τα 29 εκ.οπως εχουμε πει το αμορτισερ καθοριζει το οριο της διαδρομης.Τωρα για την αντιστρεπτικη σε μανισιες αναρτησεις μαλλον θα την εχουν υπολογισει ετσι ώστε να μην κλεβει πολύ από τις διαδρομες.Οσο για την συμπεριφορα αν αποσυνδεθεί δεν νομιζω να είναι τοσο τραγική γιατι δεν θα έδιναν ετσι τα 1800αρια.

Τασο το τεχνικο εγχειριδιο το εχω,αυτό που συνοδεύει το αμαξι δεν το εχω στα ελληνικα γιατι το οχημα το φεραν από την Γερμανια,αυτό εχεις σε cd? Παντως ευχαριστω.
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες