Pajerinho έγραψε:Εφ' όσον το μέτρησες και το μέτρησες σωστά, προφανώς έτσι είναι τα πράγματα.
Ωστόσο υπάρχουν κάποια πράγματα που δεν μου κάθονται καλά.
Κατ' αρχήν δεν μπορεί να είναι τυπογραφικό λάθος του site του tetrakinisimag. Όπως έγραψα παραπάνω, έχει γραφεί σε άλλες δύο μεριές η μέτρηση των 29 εκατοστών και συγκεκριμένα στο περιοδικό και σε forum (απ' τους ανθρώπους του tetrakinsimag πάντα). Άρα μιλάμε πλέον για λάθος μέτρηση και όχι για τυπογραφικό λάθος.
Όσον αφορά τη μέτρηση του GV που αναφέρεις, αφορά το νέο GV με τα ψαλίδια πίσω (το ξέρω γιατί έχω το σχετικό τεύχος). Κοίτα πόσο κρεμάει ο τροχός του GV και πόσο του Pinin και θα δεις ότι αποκλείεται να έχουν την ίδια διαδρομή.
Επίσης αποκλείεται το Terios (παλαιό και νέο), με 23cm σύμφωνα με τη λίστα, να έχει μεγαλύτερη διαδρομή απ' το Pinin. Το Sorento εμφανίζεται να έχει 31cm και σίγουρα δεν έχει μεγάλη διαφορά στη διαδρομή σε σχέση με το Pinin. To cherokee εμφανίζεται να έχει 30cm και η διαδρομή του είναι παρόμοια με του Pinin. Φυσικά κανένα από αυτά τ' αμάξια δεν τα έχω μετρήσει, αλλά όλα τα έχω δει στο βουνό και έχουμε περάσει απ' τα ίδια σημεία. Λίγο παρατηρητικός να είσαι βλέπεις ποιο έχει καλές διαδρομές και ποιο όχι.
Θα μου πεις τι σου λέω τώρα, αφού έσυ το μέτρησες και είναι 19-20cm. Αν είναι έτσι, τότε όλη η λίστα του tetrakinisimag θα πρέπει να είναι λάθος.
Α, όσο γι' αυτό με το μήκος του ελατηρίου που λες δε μου φαίνεται απίθανο. 30,5cm ελατήριο μπορεί κάλλιστα να μειώνει το μήκος του στο μισό όταν είναι σε συμπίεση και να το αυξάνει κατά 50% όταν είναι σε πλήρη έκταση. Αυτό μας κάνει 30cm διαδρομή ελατηρίου.
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΑΝ ΚΟΙΤΑΞΕΤΕ ΣΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΑ PININ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ,ΟΠΩΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΦΕΡΟΜΕΝΟ ΠΛΑΙΣΙΟ,ΕΝΩ ΚΑΙ ΓΚΑΒΟΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙΣ ΔΟΚΟΥΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΣΚΑΛΑΣ ΠΛΑΙΣΙΟΥ !!!
ΕΝ ΟΛΙΓΗΣ,ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ.