Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pinin-Διάφορα (πρώην:Νέο Pinin, νέος στo off-road)

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 06 Ιούλ 2006, 22:00

Εγω οσο διαστημα το ειχα(και ο Σαρακακης μου ειχε πει) απλη εβαζα,αλλα εχω ακουσει οτι καλυτερη ειναι η 100αρα σε μηχανες τετοιου ειδους FSI ,GDI.
Σε ξενο σαιτ ειχα ακουσει οτι με απλη βενζινα καπνιζει πολυ η πολλαπλη και αναβει το check engine
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό pentraks » 06 Ιούλ 2006, 23:57

Xmm εχω βάλει μια φορά βενζινη 50€ 100αρα της BP, εκάνα μέχρι στιγμής 120χλμ και έχει φτάσει ο δείκτης του ντεπόζιτου στην μέση!!!. Ο υπολογιστής λέει ακόμα 350χλμ οτι έχω αυτονομία αλλα δε το βλέπω. Η κμέση κατανάλωση μου πέφτει συνεχως, ειχα μια σταθεροποίηση στα 11.2 , αλλα μολις πριν λίγο το έφτασα 10.2 με 3000 στροφες και 100km/h ? πολύ περίεργα πράγματα συμβαίνουν αλλα ευτυχώς είμαστε στην αρχή.

Storm πρέπει να γίνουν πολά γεμίσματα συνεχόμενα απο κάθε τύπο βενζίνης για ασφαλή συμπεράσματα, να "μάθει" την βενζίνη και να προσαρμοστή ο κινητήρας. συνήθως στα 3 γεμίσματα ¨συντονίζεται" το σύνολο...

α και άτι άλλο μέχρι πότε θέλει στρώσιμο? δε ξεπερνω της 3000-3500 στροφές ακόμα... μήπως δε χρειάζεται?
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό Storm » 07 Ιούλ 2006, 08:36

Φαντάζομαι ότι επειδή είσαι ακόμα στα 120χλμ η μέση κατανάλωση δεν έχει σταθεροποιηθεί ακόμα. Από τα 500 χλμ και πάνω το δικό μου σταθεροποιήθηκε μεταξύ 10,1 (Super100) και 10,6 (Aπλή95) ενώ τα τεχνικά χαρακτηριστικά μιλάνε για 11,6λ/100χλμ (εντός πόλης)

Το εγχειρίδιο χρήσης λέει ότι μπορούμε να βάλουμε και βενζίνη 91 οκτάνια! :shock: αλλά με πιθανή μείωση απόδοσης κινητήρα.

Εγώ υπολογίζω ότι θέλω τώρα περίπου 110 euro για 1000χλμ. Νομίζω ότι είναι μία σχετικά καλή κατανάλωση, αν κρίνω από το test drive του Grand Vitara που είχα κάνει και έδειχνε 13,1 με 5500χιλ στο κοντέρ.

Οσο για το "στρώσιμο" εγώ δεν βλέπω να καταφέρνω να του κάνω και υποδειγματικό στρώσιμο... Ανεβάζει στροφές σαν τρελό. Ωστόσο προσπαθώ να μην το ανεβάζω σε υψηλές στροφές.
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 07 Ιούλ 2006, 12:05

pentraks έγραψε:Xmm εχω βάλει μια φορά βενζινη 50€ 100αρα της BP, εκάνα μέχρι στιγμής 120χλμ και έχει φτάσει ο δείκτης του ντεπόζιτου στην μέση!!!. Ο υπολογιστής λέει ακόμα 350χλμ οτι έχω αυτονομία αλλα δε το βλέπω. Η κμέση κατανάλωση μου πέφτει συνεχως, ειχα μια σταθεροποίηση στα 11.2 , αλλα μολις πριν λίγο το έφτασα 10.2 με 3000 στροφες και 100km/h ? πολύ περίεργα πράγματα συμβαίνουν αλλα ευτυχώς είμαστε στην αρχή.

Storm πρέπει να γίνουν πολά γεμίσματα συνεχόμενα απο κάθε τύπο βενζίνης για ασφαλή συμπεράσματα, να "μάθει" την βενζίνη και να προσαρμοστή ο κινητήρας. συνήθως στα 3 γεμίσματα ¨συντονίζεται" το σύνολο...

α και άτι άλλο μέχρι πότε θέλει στρώσιμο? δε ξεπερνω της 3000-3500 στροφές ακόμα... μήπως δε χρειάζεται?

Δεν υπάρχει τίποτα το περίεργο.
120χλμ που έχεις κάνει και 350χλμ που σου δίνει ακόμα είναι 470χλμ με 50euro BP ultimate, είναι απόλυτα φυσιολογική κατανάλωση. Γενικά τον δείκτη της κατανάλωσης αλλά και αυτόν της αυτονομίας μπορείτε να τους εμπιστεύεστε 100%. Μοναδική "κουλαμάρα" ότι αν βάλεις κάτω από 15λτ βενζίνη δεν αλλάζει η ένδειξη της αυτονομίας :? .
Οι καταναλώσεις που παίρνω απ' το GDI είναι:
Πόλη: γύρω στα 12λτ/100χλμ, αλλά ποτέ δεν έχω κινηθεί για πολλά συνεχόμενα χλμ μόνο πόλη οπότε δεν είναι και τόσο αξιόπιστη αυτή η τιμή, άσε που οι συνθήκες στην πόλη ποικίλουν
Εθνική με 100χλμ/ώρα: κάπου στα 9 - 9.5λτ/100χλμ
Εθνική με 130χλμ/ώρα: περίπου 11 λτ/100χλμ
Εθνική με 150χλμ/ώρα: Άσε καλύτερα :lol:
Επαρχιακό δίκτυο σε βουνά: Διαφορετική βέβαια σε ανηφόρα και σε κατηφόρα. Κατά μέσο όρο κάπου στα 9 - 9.5λτ/100χλμ
Μεικτές συνθήκες: Συνήθως παίρνω 10.5 - 11λτ/100χλμ. Τα τελευταία 1000χλμ λόγω air condition (αλλά και επειδή μου αρέσει ν' ακούω το γουργουρητό του GDi όταν επιτανχύνει :D ) έχω 11.5λτ/100χλμ
Βάζω απλή αμόλυβδη, συνήθως Shell ή BP.
Κάποιες φορές που έχω βάλει Shell V-power (98οκτανίων όχι 100) η κατανάλωση πέφτει κατά 0.4λτ/100χλμ περίπου. Για διαφορά στην απόδοση δεν μπορώ να πω και γενικά δεν νομίζω ότι γίνεται αισθητή παρά μόνο με χρονόμετρο :lol:
Γενικά θεωρώ ότι είναι αρκετά καλές καταναλώσεις και αν σκεφτούμε ότι το Pinin έχει πολύ κακή αεροδυναμική αλλά και πολύ κοντές σχέσεις που "σαμποτάρουν" την οικονομία, νομίζω ότι τελικά ο GDi τα καταφέρνει πολύ καλά.

pentraks έγραψε:α και άτι άλλο μέχρι πότε θέλει στρώσιμο? δε ξεπερνω της 3000-3500 στροφές ακόμα... μήπως δε χρειάζεται?

Ο κατασκευαστής δεν λέει τίποτα για στρώσιμο, αλλά το να το δουλέψεις για τα πρώτα 1000-2000χλμ κάτω απ' τις 3000-3500rpm μόνο καλό μπορεί να του κάνει..... :wink:
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 07 Ιούλ 2006, 18:05

Πολύ αλαφροπάτητοι είστε όλοι σας!!!!! :twisted: :twisted: :twisted:
Εγώ έχω μικτή μέση κατανάλωση 12,4 λιτ/100 χλμ, αλλά στην εθνική με βαρύ πόδι (μολύβι όμως) κλείνω τον υπολογιστή κατανάλωσης μιας και τα 15+ με τρομάζουν......
Πάντως ακόμα και με τις σημερινές τιμές της βενζίνης, νομίζω πως το κόστος της βενζίνης εφ' όσον έχεις αυτοκίνητο άν και καθημερινός βραχνάς, είναι μικρό ποσοστό του συνολικού κόστους χρήσης του αυτοκινήτου. Για ενίσχυση αυτών που λέω και για μιά μέση χρήση άς πούμε 20.000 χλμ ετησίως, υπολογίστε ο καθένας μόνος του τα παρακάτω..
1) Τέλη κυκλοφορίας
2) Ασφάλεια
3) Συντήρηση (λάδια, αναλώσιμα)
4) Λάστιχα
5) Μικροζημιές
6) Γούστα διάφορα (αξεσουάρ που μας κάνουν ευτυχισμένους κλπ)
7) Βενζίνη
8 ) Μείωση αξίας του αυτοκινήτου (εύκολα μετρήσιμη άν αναζητήσετε στα μεταχειρισμένα ένα ίδιο με το δικό σας οπότε και ανακαλύπτουμε την ετήσια δαγκωνιά στην τσέπη μας)
9) Προσθέστε ό,τι άλλο έξοδο μου διέφυγε και που οφείλεται στο ότι μας αρέσει η αυτοκίνηση...
Στο Πινίν δεν θέλησα ακόμα να το κάνω, αλλά στο προηγούμενο αυτοκίνητό μου (ένα A.R 2.0 Twin Spark) είχα υπολογίσει σύμφωνα με τα παραπάνω ένα κόστος χρήσης για τα 20.000 χλμ περί τις 120 δρχ ανα χλμ με μέσο κόστος (τότε) της βενζίνης περί τις 28 δρχ/χλμ............
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό Storm » 07 Ιούλ 2006, 18:42

tasos953 έγραψε:Πολύ αλαφροπάτητοι είστε όλοι σας!!!!! :twisted: :twisted: :twisted:


Μόνο αλαφροπάτητοι ... ? Και κάτι παραπάνω Τάσο!! Εμείς δεν το πατάμε το γκάζι, απλά το χαιδεύουμε! :lol:
Κάτσε να κάνουμε και εμείς μερικά χιλιόμετρα και μετά βλέπουμε ... :lol: :lol:

:wink: :wink:
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό pentraks » 07 Ιούλ 2006, 20:00

Πωπω κακό πράγμα ο υπολογιστής ταξιδίου, ποιο πολυ κοιτάω εκει παρα το κοντέρ της ταχύτητας!!!!
τι ωραία που ήταν διχως αυτες τις ευκολίες χεχεχε ;-)
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 07 Ιούλ 2006, 20:38

Εγω ειχα παθει μια ψυχωση με το λαμπακι GDI eco.Ηθελα σωνει και καλα να ειναι παντα αναμμενο,αλλα ετσι η οδηγηση γινεται μαρτυριο και δεν υπαρχει περιπτωση να παρεις απο τη μηχανη αυτα που μπορει να σου δωσει το GDI.
Παντως οδηγωντας ετσι ειχα καταφερει ενδειξη 7 λιτρα στα 100,για Αθηνα.
Δεν πιστευω παντως οτι ο υπολογιστης ειναι και πολυ αξιοπιστος,εμενα μου εκανε κατι τρελα.
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό pentraks » 09 Ιούλ 2006, 15:09

well well,
Σήμερα πήρε το βάπτισμα του πρός στο χώμα!
Κλασσική διαδρομή απο Χασιά μέχρι Αυλώνα.
Ο χωματινος δρομος είναι αρκετά βατός αλλα φυσικά δε λέίπουν αρκετές λακούβες και πολλα κακοτράχαλα σημεία.
Το Pinin βρέθηκε στο στοιχείο του, δώσε μου και άλλα έλεγε αλλα που εγώ 5 μερών αμάξι με ασφάλτινα λάστιχα. Η ανάρτηση στο ύψος της καθόλου κουραστική και πήγαινα με παραπάνω χιλιόμετρα απο οτι έπρεπε.

Επίσης εχω σκαλώσει με το λαμπάκι του GDI ECO, στοχος μου να είναι στο πράσινο αλλα σερνομαι ρε γμτ.
Σε κλειστές διαδοχικές & ανηφορικές στροφές (ασφαλτο) απορούσα με την υπομονή μου που δε ξυπνούσα τον κινητήρα. μήπως αυτο είναι χειρότερο που ζορίζεται αντι να το "πατήσω" να φύγει...?

Η κατανάλωση σε όλη την διαδρομή στο 10.6 και ταχύτητα 20-30km/h στα καλά σημεία.

PS Εϊδα και κάτι ωραία σημεία με λασπουριά και λοφάκια για παιχνίδια αλλα....not yet.
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 09 Ιούλ 2006, 19:58

Σύσταση από έναν παλιό.....
Αποβάλετε την ψύχωση με το πράσινο λαμπάκι!!!!!! 8) 8) 8) 8)
Άλλωστε στις κατηφόρες συνέχεια αναμένο είναι!!!!! :D :D :D
Και μήν ξεχνάτε: Δέν υπάρχει διαδρομή στην οποία οι ανηφόρες είναι περισσότερες από τις κατηφόρες!!!!
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 10 Ιούλ 2006, 01:24

Να 'μαι και εγώ....
Συμφωνώ ότι πρέπει ν' αποβληθεί η ψύχωση με το πράσινο λαμπάκι!! (εγώ πάντως δεν την έχω αποβάλει ακόμα :D )
Ωστόσο δε νομίζω ότι είναι κακό να το βλέπουμε συχνά αναμμένο.... Και δεν είναι μόνο οι κατηφόρες, αλλά και στην ανηφόρα άμα δεν ενδιαφέρεσαι να κινείσαι γρήγορα την περισσότερη ώρα είναι αναμμένο ενώ και στην εθνική σου επιτρέπει να κινηθείς με 130-140χλμ/ώρα (εκτός απο τ' ανηφορικά κομμάτια που πατάς πιο βαθια το γκάζι) που εμένα τουλάχιστον μου αρκούν. Τώρα βέβαια τι οικονομία επιτυγχάνουμε με το να το έχουμε συχνά αναμμένο δεν ξέρω, αλλά φαντάζομαι για να έχουν δώσει τόσο βάρος οι Ιάπωνες στην λειτουργία ultra lean mode (όπως λέγεται επίσημα) κάτι θα ξέρουν.

panayotis έγραψε:Εγω ειχα παθει μια ψυχωση με το λαμπακι GDI eco.Ηθελα σωνει και καλα να ειναι παντα αναμμενο,αλλα ετσι η οδηγηση γινεται μαρτυριο και δεν υπαρχει περιπτωση να παρεις απο τη μηχανη αυτα που μπορει να σου δωσει το GDI.
Παντως οδηγωντας ετσι ειχα καταφερει ενδειξη 7 λιτρα στα 100,για Αθηνα.
Δεν πιστευω παντως οτι ο υπολογιστης ειναι και πολυ αξιοπιστος,εμενα μου εκανε κατι τρελα.

panayioti δεν ξέρω αν είχε κάποιο πρόβλημα ο δικός σου υπολογιστής ταξιδίου, πάντως όσες φορές έχω τσεκάρει τον δικό μου πάντα βρίσκω συμφωνία των πραγματικών μετρήσεων με αυτές του υπολογιστή. Τα "τρελά" που κάνει είναι ότι δεν αλλάζει η ένδειξη της αυτονομίας όταν βάλεις λιγότερα από 15λίτρα (το αναφέρω και πιο πάνω) ενώ στα τελευταία 100χλμ της αυτονομίας οι ενδείξεις πέφτουν πιο γρήγορα απ' το κανονικό, πιθανόν για να οδηγηθούμε νωρίτερα στο πρατήριο. Έχει τύχει μάλιστα να κάνω καμια 20ρια χλμ με ένδειξη αυτονομίας μηδέν!!

tasos953 έγραψε:Πολύ αλαφροπάτητοι είστε όλοι σας!!!!!
Εγώ έχω μικτή μέση κατανάλωση 12,4 λιτ/100 χλμ, αλλά στην εθνική με βαρύ πόδι (μολύβι όμως) κλείνω τον υπολογιστή κατανάλωσης μιας και τα 15+ με τρομάζουν......

Εσύ πρέπει να πατάς το γκάζι πιο βαθιά και απ' το πεντάλ του συμπλέκτη :lol: :lol:
Πάντως ίσως να είναι και άλλα τα αίτια που παίρνεις μεγαλύτερες καταναλώσεις (πχ. λάστιχα). Απ' την αρχή τόσο έπαιρνες?
Πιστεψέ με και εγώ βαρύ πόδι έχω και παρόλο που στην εθνική αποφεύγω τις ταχύτητες πάνω από 130-140χλμ/ώρα, στην καθημερινή οδήγηση το σανιδώνω συχνά πυκνά. Και η μέση κατανάλωση όπως είπα είναι κάπου στα 11λτ/100χλμ
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Storm » 10 Ιούλ 2006, 08:32

Καλημέρα!

Λοιπόν τα χίλιασα τα χιλιόμετρα! Ολέ!!! 110euro για 1000 χιλιόμετρα! Καλή φάση. Και σίγουρα θα πέσει και άλλο η κατανάλωση...

Και από την άλλη χαίρομαι που δεν έχω λαμπάκια κατανάλωσης οπότε το πατάω και δεν δίνω σημασία... :lol:

α! σημειώστε ότι η κατανάλωση είχε σταθεροποιηθεί στα 10,9λιτ/100χιλ, οπότε ξαναέβαλα σούπερ αμόλυβδη και έκανε βουτιά στα 10,2λιτ/100χιλ. Θεωρώ ότι η διαφορά είναι ιδιαίτερα σημαντική και η απόδοση είναι μεγαλύτερη.

υ.γ. για offroad μην με ρωτήσετε ... μόνο σε ένα απλό χωμάτινο πάρκινγκ μπήκα στην θάλασσα ... :P
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 13 Ιούλ 2006, 10:08

Pajerinho έγραψε:Για το λάδι αν το αλλάζεις, όπως λέει ο κατασκευαστής, κάθε 7500χλμ και βάζεις το Shell που είναι ειδικό για GDi κινητήρες, τότε το μόνο που μπορεί να σε προβληματίσει είναι το αυξημένο κόστος του συγκεκριμένου λαδιού.

Κοίταξα σήμερα το service manual. Τελικά και για τον GDi η αλλαγή είναι κάθε 15000χλμ ή 1 χρόνο. Τα 7500χλμ που θυμόμουνα, αλλά και που μου είπαν απ' το service, είναι για σκληρή χρήση.
storm μας έχεις υποσχεθεί κάτι φωτογραφίες. Βλέπω ότι έβαλες μία στο αβατάρ σου. Πολύ καλή!!
@pentraks εντυπώσεις τώρα που έχεις κάνει κάποια χλμ?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Storm » 13 Ιούλ 2006, 10:56

Pajerinho έγραψε:
Pajerinho έγραψε:storm μας έχεις υποσχεθεί κάτι φωτογραφίες. Βλέπω ότι έβαλες μία στο αβατάρ σου. Πολύ καλή!!


χε!χε! έρχονται ... :wink:
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό pentraks » 13 Ιούλ 2006, 11:19

οκ ξεκινώ αν και νωρίς ακόμα.

Το κοντερ στα είναι στα 550χλμ -35χλμ (τοσα έγραφε οταν το παρέλαβα)
εχω βάλει 100€ 100αρα BP (2 γεμισματα) και έχω μισό ντεπόζιτο ακόμα για να τελειώσει.
Η κατανάλωσει κυμαινεται απο 10.2 σε 11.1 ανάλογα. Παρόλαυτα δε μπορω να καταλάβω την λογική της κατανάλωσης ακόμα.

εκανα test σε χωματόδρομο 40χλμ περίπου οπου τα πήγε περίφημα!!!!
Στην πόλη ευέλικτο λόγω όγκου και σχετικά σβέλτο. Παρκάρισμα σχετικά ευκολο (ειναι νωρίς ακομα)
Ψιλοκαίει αλλα οχι ανησυχητικά ακόμα. 11lt/100km

Στον αυτοκινητόδρομο πάει καλα, και προσπεράσεις όμορφα. Εχει μικρές κλίσεις στις στροφές αλλα είναι ελεγχόμενα τα πράγματα. Πανω απο 120 και 3500 στρ/min δε το έχω πάει βεβαια.

Ηλιοροφή άπαικτη αν και μου σκαλώνει ο ανεμοθραυστης στο κλίσιμο και πρέπει να επέμβω/ισιώσω ενα λαμάκι

Φωτισμός: Πολύ καλός επαρκέστατος και ομοιόμορφος

Looks: σε κάποιους φαντάζει παλιο, σαν τζιπ στρατου, σε άλλους true off-roader look και σε μένα κουκλί (αυτο μετράει)


drawbacks
-ελάχιστος (ευτυχώς) αεροδυναμικός θόρυβος με ολα τα παράθυρα κλειστά. Με το ράδιο ανοικτό δεν ακουγεται τίποτα
-Σε λακούβες η υψωματάκια αν πέσει - ανέβει ενας μονο πίσω τροχός και έχω αρκετα χιλιόμετρα ολος ο κώλος κάνει ένα μικρο ζιγκ ζαγκ και επανέρχεται. Δε ξέρω αν αυτο είναι καλο λόγω lsd που χάνει στιγμιαια ο ένας πρόσφυση η κάτι άλλο αλλα την πρώτη φορά με κοψοχόλιασε!!
-η πρώτη δε τραβάει γμτ ισα ισα που ξεκινά, 2ερα πολύ καλλίτερα και με 3τη σφεντόνα. Ισως φταίει οτι δεν το πατάω να περάσει τις 3500 και κοιτάω επίσης και το %^$& λαμπάκι ECO
-Μικροι χωροι για μικροαντικείμενα στις πόρτες (καλομαθημένος απο τις τεράστιες στο αστρα)

Γενικότερα ευχαριστημένος σαν σύνολο, αν και νωρίς, αν διάλεγα ξανα πάλι την ιδια επιλογή θα έκανα.
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες