pentraks έγραψε:Xmm εχω βάλει μια φορά βενζινη 50€ 100αρα της BP, εκάνα μέχρι στιγμής 120χλμ και έχει φτάσει ο δείκτης του ντεπόζιτου στην μέση!!!. Ο υπολογιστής λέει ακόμα 350χλμ οτι έχω αυτονομία αλλα δε το βλέπω. Η κμέση κατανάλωση μου πέφτει συνεχως, ειχα μια σταθεροποίηση στα 11.2 , αλλα μολις πριν λίγο το έφτασα 10.2 με 3000 στροφες και 100km/h ? πολύ περίεργα πράγματα συμβαίνουν αλλα ευτυχώς είμαστε στην αρχή.
Storm πρέπει να γίνουν πολά γεμίσματα συνεχόμενα απο κάθε τύπο βενζίνης για ασφαλή συμπεράσματα, να "μάθει" την βενζίνη και να προσαρμοστή ο κινητήρας. συνήθως στα 3 γεμίσματα ¨συντονίζεται" το σύνολο...
α και άτι άλλο μέχρι πότε θέλει στρώσιμο? δε ξεπερνω της 3000-3500 στροφές ακόμα... μήπως δε χρειάζεται?
Δεν υπάρχει τίποτα το περίεργο.
120χλμ που έχεις κάνει και 350χλμ που σου δίνει ακόμα είναι 470χλμ με 50euro BP ultimate, είναι απόλυτα φυσιολογική κατανάλωση. Γενικά τον δείκτη της κατανάλωσης αλλά και αυτόν της αυτονομίας μπορείτε να τους εμπιστεύεστε 100%. Μοναδική "κουλαμάρα" ότι αν βάλεις κάτω από 15λτ βενζίνη δεν αλλάζει η ένδειξη της αυτονομίας
.
Οι καταναλώσεις που παίρνω απ' το GDI είναι:
Πόλη: γύρω στα 12λτ/100χλμ, αλλά ποτέ δεν έχω κινηθεί για πολλά συνεχόμενα χλμ μόνο πόλη οπότε δεν είναι και τόσο αξιόπιστη αυτή η τιμή, άσε που οι συνθήκες στην πόλη ποικίλουν
Εθνική με 100χλμ/ώρα: κάπου στα 9 - 9.5λτ/100χλμ
Εθνική με 130χλμ/ώρα: περίπου 11 λτ/100χλμ
Εθνική με 150χλμ/ώρα: Άσε καλύτερα
Επαρχιακό δίκτυο σε βουνά: Διαφορετική βέβαια σε ανηφόρα και σε κατηφόρα. Κατά μέσο όρο κάπου στα 9 - 9.5λτ/100χλμ
Μεικτές συνθήκες: Συνήθως παίρνω 10.5 - 11λτ/100χλμ. Τα τελευταία 1000χλμ λόγω air condition (αλλά και επειδή μου αρέσει ν' ακούω το γουργουρητό του GDi όταν επιτανχύνει
) έχω 11.5λτ/100χλμ
Βάζω απλή αμόλυβδη, συνήθως Shell ή BP.
Κάποιες φορές που έχω βάλει Shell V-power (98οκτανίων όχι 100) η κατανάλωση πέφτει κατά 0.4λτ/100χλμ περίπου. Για διαφορά στην απόδοση δεν μπορώ να πω και γενικά δεν νομίζω ότι γίνεται αισθητή παρά μόνο με χρονόμετρο
Γενικά θεωρώ ότι είναι αρκετά καλές καταναλώσεις και αν σκεφτούμε ότι το Pinin έχει πολύ κακή αεροδυναμική αλλά και πολύ κοντές σχέσεις που "σαμποτάρουν" την οικονομία, νομίζω ότι τελικά ο GDi τα καταφέρνει πολύ καλά.
pentraks έγραψε:α και άτι άλλο μέχρι πότε θέλει στρώσιμο? δε ξεπερνω της 3000-3500 στροφές ακόμα... μήπως δε χρειάζεται?
Ο κατασκευαστής δεν λέει τίποτα για στρώσιμο, αλλά το να το δουλέψεις για τα πρώτα 1000-2000χλμ κάτω απ' τις 3000-3500rpm μόνο καλό μπορεί να του κάνει.....