Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

LSD σε PININ

LSD σε PININ

Δημοσίευσηαπό PININ » 27 Σεπ 2004, 16:54

Το PININ το διλιτρο εχει στον πισω αξονα διαφορικο περιορισμενης ολισθησης η οχι .Γιατι ο πωλητης οταν το πηρα 4/2003 μου ειχε πει πως εχει αλλα πηγαινοντας σε ενα συνεργειο του χωρου γαι αλλαγη αμορτισερ οταν ρωτησα τον μηχανικο αν εχει εκανε το εξης .Οπως ητνα το αμαξι τακαρισμενο γυρισε τον πισω αριστερο τροχο με το χερι του και ειδε οτι ο απεναντι τροχος γυριζε σε διαφορετικη τροχια και μου ειπε οτι δεν εχω LSD.Για να ειχα θα επρεπε και οι δυο τροχοι να γυρνουν προσ την ιδια κατευθυνση
Για πεστε καμμια γνωμη ?
PININ
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 29 Ιαν 2004, 16:39
Τοποθεσία: Αθήνα - Βοτανικός

Δημοσίευσηαπό IKE » 27 Σεπ 2004, 17:10

και ειδε οτι ο απεναντι τροχος γυριζε σε διαφορετικη τροχια και μου ειπε οτι δεν εχω LSD


Tι εννοείς "διαφορετική τροχιά" ?
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό PININ » 27 Σεπ 2004, 19:54

IKE έγραψε:
και ειδε οτι ο απεναντι τροχος γυριζε σε διαφορετικη τροχια και μου ειπε οτι δεν εχω LSD


Tι εννοείς "διαφορετική τροχιά" ?


εννοω οτι ο ενας ειχε φορα προς τα εμπροσ και ο αλλος τροχος προσ τα πισω
PININ
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 29 Ιαν 2004, 16:39
Τοποθεσία: Αθήνα - Βοτανικός

Δημοσίευσηαπό IKE » 28 Σεπ 2004, 09:13

Για να γυρνάει με αντίθετη φορά σημαίνει πως δεν είχε νεκρό στο κιβώτιο και ο άξονας είναι μπλοκαρισμένος, έτσι δεν μπορείς να καταλάβεις.

Με νεκρό και τις 2 ρόδες στον αέρα θα έπρεπε όταν γυρνάς την μία να μην γυρνάει η άλλη αν έχει ελέυθερο διαφορικό ή να γυρνάει αν έχει περιορισμένης ολίσθησης.

Ακόμα και με εντελώς ελεύθερο υπάρχει το ενδεχόμενο να γυρνάει και ο άλλος τροχός λόγω τριβών αλλα θα περιστρέφεται πολύ αργά γιατι η ροπή που περνάει απο τις τριβές είναι μικρή.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό michailbm » 19 Δεκ 2004, 15:16

Ο μηχανικος σου ειχε απολυτο δικιο τα πραγματα ειναι οπως στα ειπε ακριβως! Ολα τα υποληπα ειναι κουραφεξαλα .
Το pinin δεν εχει μπλοκε ουτε μπροστα ουτε πισω και μονο το 2000GDI εχει το μεσαιο Μπλοκε οταν ο μικρος επιλογεας ειναι στις θεσεις 4HLc & 4LLc.
P.S. Κυκλοφορει συστημα air block για το 2000GDI μονο για πισω το οποιο κανει φανταστικη δουλεια αν και τα χρηματα που κοστιζει ειναι παρα πολλα κατα την γνωμη μου (1680e), ομως πιανουν τοπο.!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 19 Δεκ 2004, 20:39

michailbm έγραψε:Ο μηχανικος σου ειχε απολυτο δικιο τα πραγματα ειναι οπως στα ειπε ακριβως! Ολα τα υποληπα ειναι κουραφεξαλα .
Το pinin δεν εχει μπλοκε ουτε μπροστα ουτε πισω και μονο το 2000GDI εχει το μεσαιο Μπλοκε οταν ο μικρος επιλογεας ειναι στις θεσεις 4HLc & 4LLc.
P.S. Κυκλοφορει συστημα air block για το 2000GDI μονο για πισω το οποιο κανει φανταστικη δουλεια αν και τα χρηματα που κοστιζει ειναι παρα πολλα κατα την γνωμη μου (1680e), ομως πιανουν τοπο.!!!!!!!!!


Και όμως το ΠΙΝΙΝ (το 2,0) έχει πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (Limited Slip Differential) το οποίο δέν είναι μπλοκέ (100% ή 75% ή 50% κλπ όπως αναφέρονταν παλαιότερα), και λειτουργεί όχι στατικά, αλλά όταν το διαφορικό δέχεται ισχύ από τον άξονα μετάδοσης μή επιτρέποντας κάποιον τροχό να χαζοσπινάρει λόγω ισχύος (στις επιταχύνσεις) ή λόγω ολισθηρότητας του δρόμου.
Για τους Αγγλομαθείς... http://www.houseofthud.com/differentials.htm
Άποψή μου πως άν το καταργήσει βάζοντας AIR LOCK, θα κερδίσει μέν σε κάποιες ακραίες καταστάσεις κολλήματος αλλά θα χάσει την ικανότητά του σε δύσκολα οδοστρώματα (βροχή, χιόνια, λάσπες).
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό michailbm » 20 Δεκ 2004, 20:44

Κοιτα να δεις , εχω το 2,0 gdi 5d και ξερω απο πρωτο χερι πως και ποσο "χαζοσπιναρει" οταν ειναι μονο πισω κινηση και ας λεει η mistubishi οτι θελει!!!!!!!! Ελα στην Κρητη και το ορηνο δικτιο με την "σαπουνι" ασφαλτο και θα καταλαβεις. :roll:
Καλη η θεωρια αλλα πολλες φορες η πραξει δεν την επιβαιβεωνει!!!! :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 20 Δεκ 2004, 21:26

michailbm έγραψε:Κοιτα να δεις , εχω το 2,0 gdi 5d και ξερω απο πρωτο χερι πως και ποσο "χαζοσπιναρει" οταν ειναι μονο πισω κινηση και ας λεει η mistubishi οτι θελει!!!!!!!! Ελα στην Κρητη και το ορηνο δικτιο με την "σαπουνι" ασφαλτο και θα καταλαβεις. :roll:
Καλη η θεωρια αλλα πολλες φορες η πραξει δεν την επιβαιβεωνει!!!! :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Το δικό μου (4ος/2001) σίγουρα έχει.
Ενδεχομένως η εταιρεία να έχει κάνει χρήση των "ψιλών" γραμμάτων που λένε πως διατηρεί το δικαίωμα της αλλαγής των χαρακτηριστικών των αυτοκινήτων. Όταν ο ανταγωνισμός δέν έχει, γιατί να το χρεώνονται και αυτοί θα σκέφτηκαν; Πιθανόν να είναι και ειδική παραγγελία του ακατονόμαστου (Σ) για μείωση κόστους (βλ αύξηση κερδών!!!!!!).
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό tribolas » 21 Δεκ 2004, 09:20

Ο μηχανικός άχει απόλυτο δίκιο.
Άν ήταν LSD θα έπρεπε και οι δύο τροχοί να γυρνούν με την ίδια φορά.
Αφού γυρνούν με αντίθετη φορά το διαφορικό είναι ελεύθερο.
tribolas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 03 Δεκ 2004, 15:44

Δημοσίευσηαπό PININ » 21 Δεκ 2004, 09:44

tasos953 έγραψε:
michailbm έγραψε:Κοιτα να δεις , εχω το 2,0 gdi 5d και ξερω απο πρωτο χερι πως και ποσο "χαζοσπιναρει" οταν ειναι μονο πισω κινηση και ας λεει η mistubishi οτι θελει!!!!!!!! Ελα στην Κρητη και το ορηνο δικτιο με την "σαπουνι" ασφαλτο και θα καταλαβεις. :roll:
Καλη η θεωρια αλλα πολλες φορες η πραξει δεν την επιβαιβεωνει!!!! :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Το δικό μου (4ος/2001) σίγουρα έχει.
Ενδεχομένως η εταιρεία να έχει κάνει χρήση των "ψιλών" γραμμάτων που λένε πως διατηρεί το δικαίωμα της αλλαγής των χαρακτηριστικών των αυτοκινήτων. Όταν ο ανταγωνισμός δέν έχει, γιατί να το χρεώνονται και αυτοί θα σκέφτηκαν; Πιθανόν να είναι και ειδική παραγγελία του ακατονόμαστου (Σ) για μείωση κόστους (βλ αύξηση κερδών!!!!!!).


Να σε ρωτήσω κάτι Τάσο?Στο πίσω διαφορικο στο κελυφος του δικου μου γράφει HERICAL LSD. To δικόσ ου γράφει το ίδιο ?
PININ
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 29 Ιαν 2004, 16:39
Τοποθεσία: Αθήνα - Βοτανικός

Δημοσίευσηαπό tribolas » 21 Δεκ 2004, 13:11

Το herical lsd είναι ένα είδος torsen διαφορικού της mitsubishi.
Δεν είναι το κλασσικό lsd με τα δισκάκια. Αυτό έχει εσωτερικά γραναζάκια με ατέρμωνα σπείρωμα.
Θεωρείται καλύτερο από το κλασσικό lsd αν και η αντοχή του είναι αμφισβητήσημη.
tribolas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 03 Δεκ 2004, 15:44

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 21 Δεκ 2004, 13:48

tribolas έγραψε:Το herical lsd είναι ένα είδος torsen διαφορικού της mitsubishi.
Δεν είναι το κλασσικό lsd με τα δισκάκια. Αυτό έχει εσωτερικά γραναζάκια με ατέρμωνα σπείρωμα.
Θεωρείται καλύτερο από το κλασσικό lsd αν και η αντοχή του είναι αμφισβητήσημη.


Τό ίδιο σύστημα διαφορικού φοράνε και τα 4κίνητα L200 και όσα ξέρω από αγρότες και επαγγελματίες που τα ξεπατώνουν φορτωμένα δέν παρουσιάζουν κανένα πρόβλημα. Άλλωστε τα καλύπτει ο ακατονόμαστος (Σ) με 7χρονη εγγύηση.
Το δικό μου μετά από 70.000 χλμ και πολλά από αυτά δύσκολα με χιόνια και λάσπες και ρυμουλκήματα , πολλά σε μεγάλα ταξίδια 500+ χλμ με υψηλές ταχύτητες δέν δείχνει καμμιά φθορά και όταν άλλαξα βαλβολίνες ήταν καθαρές χωρίς ρινίσματα κλπ........ίδωμεν.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό PININ » 22 Δεκ 2004, 07:59

tribolas έγραψε:Το herical lsd είναι ένα είδος torsen διαφορικού της mitsubishi.
Δεν είναι το κλασσικό lsd με τα δισκάκια. Αυτό έχει εσωτερικά γραναζάκια με ατέρμωνα σπείρωμα.
Θεωρείται καλύτερο από το κλασσικό lsd αν και η αντοχή του είναι αμφισβητήσημη.


Και σε αυτο του είδους lsd θα πρέπει να γυρνούν και οι δυο τροχοί προς την ιδια κατεύθυνση οταν το αυτοκίνητο ειναι τακαρισμένο?
PININ
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 29 Ιαν 2004, 16:39
Τοποθεσία: Αθήνα - Βοτανικός

Δημοσίευσηαπό tribolas » 22 Δεκ 2004, 09:19

Όχι , το L200 βγαίνει μόνο με το lsd με δισκάκια.

Τώρα όσον αφορά την φορά περιστροφής των τροχών επειδή το torsen γιά να δουλέψει σωστά χρειάζεται κάποια ροπή πράγμα ,που δεν συμβαίνει με τις ρόδες στον αέρα, οι τροχοί σε αυτήν την περίπτωση θα έχουν αντίθετη φορά.
Βέβαια υπάρχει και το torsen της qaife που εκ κατασκευής έχει κάποια αρχική ροπή πάντα αλλά αυτό δεν είναι η περίπτωση σου.
Κάπου έχω την σελίδα του κατασκευαστή του torsen της mitsubishi. Θα την βρώ και θα την κατεβάσω γιά να πάρεις μία καλύτερη εικόνα.
tribolas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 03 Δεκ 2004, 15:44

Δημοσίευσηαπό tribolas » 22 Δεκ 2004, 10:54

Λοιπόν , γενικές πληροφορίες γιά τα torsen μπορεί κανείς να βρεί στη σελίδα www.torsen.com. Εξάλλου αυτοί ανακάλυψαν αυτό το διαφορικό και γιά αυτό φέρει και το δικό τους όνομα.
Πληροφορίες γιά τα quaife στην σελίδα www.quaife.co.uk
Και τέλος πληροφορίες γιά τα tochigi fuji τα οποία χρησιμοποιεί η mitsubishi στην σελίδα www.tfsk.co.jp. Η σελίδα είναι στα γιαπωνέζικα,με λίγη καλή θέληση όμως θα βρείτε το herical lsd το οποίο εδώ το αναφέρει ως torque sensing type.
tribolas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 03 Δεκ 2004, 15:44

Επόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 37 επισκέπτες