Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

crash test πιο ειναι καλυτερο?

crash test πιο ειναι καλυτερο?

Δημοσίευσηαπό dimitris3333 » 06 Δεκ 2008, 20:26

καλησπερα σε ολους τους φιλους του φορουμ θελω να αγορασω ενα 4χ4 διπλοκαμπινο εχω καταληξει σε 3 μοντελα το navara LE το L200 και toyota το navara για την επιβλητικη εμφανιση το ομορφο και πλουσιο εσωτερικο και τα δυνατα μηχανικα συνολα...το L200 για την καλη οδικη συμπεριφορα και τους λιγο καλυτερους χωρους πισω...το toyota για το πλουσιο εσωτερικο και τις αυξημενες εκτος δρομου δυνατοτητες χωρις να λεω οτι τα δυο προηγουμενα δεν ειναι καλα...εκει που δεν ειχα δωσει μεγαλη σημασια ηταν στην ασφαλεια που προσφερουν..μεχρι διαβασα τα τεστ προσκρουσης και εμεινα καταπληκτος με τα πολυ ασχημα αποτελεσματα ειδικα για το NISSAN NAVARA που ειναι πολυ κακο για τα ποδια και τον θωρακα και για ενα αυτοκινητο που κινει 2 τονους με 200kh..για το toyota δεν καταφερα να βρω τεστ για να το αξιολογησω.. και ρωτω ολους εσας τους κατοχους των τριων οχηματων και οχι μονο κατα ποσο ασφαλεις νιωθετε οταν κανετε ταξιδι με την οικογενεια σας οταν ενα smart fortwo περνα τις δοκιμες με 5 αστερια..????
Άβαταρ μέλους
dimitris3333
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 06 Δεκ 2008, 19:58
Τοποθεσία: βολος

crash test πιο ειναι καλυτερο?

Δημοσίευσηαπό camelg4 » 07 Δεκ 2008, 09:19

το δικο μου (hilux) ειναι αρκετα ασχημο στα τεστ αυτα αλλα για τους απεναντι απο μενα και οχι για μενα!Οχι οτι αυτο ομως ειναι σωστο!
www.tsernikoudis.gr

Αιρεύονται γάρ έν αντί απάντων οι άριστοι, κλέος αέναον θνητών οι δε πολλοί κεκόρηνται όκωσπερ κτήνεα.
Άβαταρ μέλους
camelg4
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1761
Εγγραφή: 26 Δεκ 2006, 19:52
Τοποθεσία: polikastro

Δημοσίευσηαπό dimitris3333 » 07 Δεκ 2008, 14:21

Καλησπερα εχω βρει καποια στοιχεια απο δοκιμες προσκρουσης για δειτε και εσεις..!!!
http://whttp://www.euroncap.com/Content ... ck-up.aspx

ww.ancap.com.au/results/168/

http://www.youtube.com/watch?v=ab1t_Eg0UoI
Άβαταρ μέλους
dimitris3333
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 06 Δεκ 2008, 19:58
Τοποθεσία: βολος

Δημοσίευσηαπό dimitris3333 » 08 Δεκ 2008, 10:41

Καλημερα... καταλαβα δεν ενδιαφερει κανεναν το θεμα της ασφαλειας την δικη σας και των δικων σας.....τους ποιο πολλους τους ενδιαφερει ποσα αλογα εχει αν ειναι πιο ομορφο αν μπαινει στις στροφες με 180kh και αν μπορει να κανει αναριχηση και καταριχηση στα βραχια των μετεωρων...ολα καλα να μου πειτε τι ειναι μωρε ενα ποδι κομμενο σιγα εχουμε και αλλο ετσι δεν ειναι..???
Άβαταρ μέλους
dimitris3333
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 06 Δεκ 2008, 19:58
Τοποθεσία: βολος

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 08 Δεκ 2008, 14:15

Φίλε dimitris3333 δεν υπάρχει νομίζω κανείς που δεν τον ενδιαφέρει η ασφάλειά του όπως έγραψες. Αλλά....καλώς ή κακώς δεν είναι το μοναδικό κριτήριο που αγοράζουμε όλοι μας ένα αυτοκίνητο . Αλλιώς .....θα πηγαίναμε με τραίνο !
Ασφάλεια 100% ΔΕΝ υπάρχει δυστυχώς . Ποντάρουμε (ή έτσι θέλουμε να πιστεύουμε) και στην συνετή (!) μας οδήγηση .
Και άν και δεν είμαι κάτοχος διπλοκάμπινου , δεν νομίζω ότι οι ιδιοκτήτες του θέλουν να παίρνουν τις στροφές με 180 χλμ. κ.λ.π.
Απλώς θέλουν να συνδυάσουν το τερπνόν μετά του ωφελίμου .
Και το ότι δεν σου απάντησαν αμέσως πολλοί δεν σημαίνει ότι δεν ενδιαφέρονται για την σωματική τους ακεραιότητα . Αλλοίμονο.....
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό dimitris3333 » 08 Δεκ 2008, 15:50

Φιλε jugulator εχεις δικιο δεν μπορουμε να ημαστε 100% σιγουροι με κανενα αυτοκινητο και εγω στο αυτοκινητο που εχω δεν ρωτησα ποτε αν περνα τα τεστ αλλα οσο μεγαλωνουμε και εμεις και τα μελη τις οικογενειας αρχιζουν οι ανησυχιες...και ρωτω γιατι εγινε χαμος με το κινεζικο μοντελο 4χ4 που δεν περασε κανενα απ τα τεστ και το αποκαλεσαν νεκροφορα...?? ολοι λενε αντε ρε που θα παω να παρω το κινεζικο δεν ειδες δεν περναει τα τεστ..θα μπορουσαμε να πουμε οτι αν το οδηγουμε με συνεση δεν διατρεχουμε κινδυνο..!!!αλλα τι κανουμε αν ερθει και πεσει πανω μας στα καλα καθουμενα ο απεναντι..?? ποσες φορες εχουμε ακουσει να λενε την γλιτωσε απο θαυμα αμ δε.... τον εσωσε η παθητικη ασφαλεια και η ακαμπτη καμπινα επιβατων με τους 6 αεροσακους..τελος για να μην σας κουραζω εχω ακουσει πολλους να μιλουν για το κρατημα και την τελικη ταχυτητα αυτων των αυτοκινητων pik up..και λιγους να πατανε χωμα και να χαιρονται να μπαινουν στις λασπες οσο για φορτωμα μονο καποιος αγροτης και επαγγελματιας θα εκμεταλευθει τις δινατοτητες αυτων των οχηματων..
Άβαταρ μέλους
dimitris3333
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 06 Δεκ 2008, 19:58
Τοποθεσία: βολος

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 09 Δεκ 2008, 09:36

Για το Κινέζικο που γράφεις και για τον Α ή Β λόγο δόθηκε πολλή δημοσιότητα οπότε ήταν το πρώτο πράγμα που ερχόταν στο μυαλό του υποψήφιου αγοραστή . Τώρα άν δινόταν τέτοια δημοσιότητα και έμφαση στο ότι το π.χ. τάδε μοντέλο της Ν εταιρείας έχει πολλή άσχημη επίδοση στα crash test φαντάζομαι ότι η αντίδραση των αγοραστών θα ήταν ανάλογη .
Για το Smart που αναφέρεις με τα 5 αστέρια , έχε υπόψη σου ότι τα πήρε από δοκιμές και συγκρίσεις με όμοια (μικρά) οχήματα . Δεν σημαίνει κατ' ανάγκη ότι είναι ακλύτερο από ένα μεγαλύτερο με 4 ή 3 αστέρια .
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

,,,

Δημοσίευσηαπό navara.zisis » 09 Δεκ 2008, 12:57

εγω με το NAVARA νιωθω πολυ ασφαλης[σε ταχυτητες μεχρι 210km/h]ασε και σε κρατηματα πολυ φοβερο,μπηκα σε στροφη με 150km/h και δεν μου εφυγε αλλα δεν τολμησα παραπανω φοβηθηκα.λοiπον εγω σου λεω NAVARA για ασφαλεια,επιδοσεις εντος[σπινιαρε με 120km/h εν κινηση]εκτος δρομου αλλα και χωρους
Τελευταία επεξεργασία από navara.zisis και 09 Δεκ 2008, 13:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
navara.zisis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 20 Ιουν 2008, 19:16
Τοποθεσία: κοζανη

,,,

Δημοσίευσηαπό firelord » 09 Δεκ 2008, 13:09

εξαιρετικη ιδεα το ραλλιασμα της ντατσουνας
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

,,,

Δημοσίευσηαπό navara.zisis » 09 Δεκ 2008, 13:30

ειδες ε!απο nissan το εκανα ferrari!
Άβαταρ μέλους
navara.zisis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 20 Ιουν 2008, 19:16
Τοποθεσία: κοζανη

Δημοσίευσηαπό dimitris3333 » 09 Δεκ 2008, 14:32

Φιλε μου jugulator τα βλεπεις..διαβασες τι γραφει ο φιλος μας ο navara.zisis αγορασε audi TT για να κανει off road...ειναι αστειο μπηκε σε στροφη με 150 και φοβηθηκε σκεψου καποιον αλλον που δεν φοβαται και την εχει δει xamilton kai alonso τι θα γινει..!!!νιωθει ασφαλεις λεει γιατι παει με 210χαω....τα συμπερασματα δικα σας...!!!
Άβαταρ μέλους
dimitris3333
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 06 Δεκ 2008, 19:58
Τοποθεσία: βολος

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 09 Δεκ 2008, 14:51

Ο καθένας είναι υπεύθυνος των επιλογών και ενεργειών του .
Τώρα με 150 ή 180 ή 200 ή... km/h φαντάζεσαι ότι άν γίνει μια στραβή (φτου -φτου...) υπάρχει ασφαλές αυτοκίνητο ;
Εκτός άν παίζουμε με τα (θεωρητικά) νούμερα : Εγώ έχω 5 % πιθανότητα να τη βγάλω καθαρή , έναντι του άλλου με...3,5 % κ.λ.π.
Πάντως όσον αφορά την ευθυβολία και τη δύναμη των σύγχρονων Diesel διπλοκάμπινων ή μη , αυτή όντως είναι εντυπωσιακή .
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό dimitris3333 » 09 Δεκ 2008, 15:52

Aσφαλως και ειναι υπευθυνος των πραξεων του και ειναι αληθεια οτι ειναι δυνατα και ευθυβολα αλλα δεν ειναι κατασκευασμενα γιαυτο να στριβουν με 150+ και να πιανουν την τελικη 210+ χιλιομετρα στους επαρχιακους δρομους..εγω δεν μιλησα ποτε αν ειναι ασφαλες σε αυτα τα χιλιομετρα θα αυτοχαρακτηριζομουν τρελος εγω συγκρινω τα διπλοκαμπινα με τα υπολοιπα αυτοκινητα σε τεστ με 50χαω και λεω οτι επρεπε οι εταιριες να ειναι πιο σοβαρες σε αυτον τον τομεα και να προσφερουν παθητικη ασφαλεια δεν μπορει πχ η φορντ να περνα με 1 αστερι και τo D-MAX 1αστερι με το ζορι 30000χιλιαδες ευρο δινουμε ρε γαμωτο ζητω να εχω μαζι με τα αλλα προτερηματα και ασφαλεια..
Άβαταρ μέλους
dimitris3333
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 06 Δεκ 2008, 19:58
Τοποθεσία: βολος

Δημοσίευσηαπό navara.zisis » 09 Δεκ 2008, 17:47

στα 210km/h νιωθω ασφαλης σε σχεσει με αλλα διπλοκαμπινα.π.χ. στο ranger με 170km/h παει η καρδια σου περιπατο!!!στα 210km/h με κανενα αυτοκινητο δεν νιωθεις ασφαλεια ετσι και αλλιως
Άβαταρ μέλους
navara.zisis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 20 Ιουν 2008, 19:16
Τοποθεσία: κοζανη

Δημοσίευσηαπό ermis1975 » 10 Δεκ 2008, 11:16

Διστυχώς όλα τα αυτοκίνητα είναι μέχρι ενός σημείου ασφαλή. Τα αστέρια μπαίνουν ακόμα και σε περιπτώσεις που δε χρειάζεται..(πχ αν βαράει η ζώνη ασφαλείας προκειμένου να τη βάλουμε μπαίνει 1 αστέρι!). Επίσης με λίγα χλμ και βλέπετε πώς γίνεται ενα αμάξι. Απο κάποια χλμ και πάνω...αν τρακάρεις μετωπικά σε σταθερό εμπόδιο τότε πρέπει να έχεις Αγιο, ακόμα και το καλύτερο αυτοκίνητο να οδηγείς. Οι δυνάμεις που αναπτύσσονται είναι τέτοιες που και η καμπίνα διαλύεται...και το αμάξι γίνεται μια μάζα οπότε δε τη γλιτώνεις. Απλά τα τέστ έχουν κάποια στάνταρ για να μη βγάζουν οι εταιρίες "νεκροφόρες" στους δρόμους και για να υπάρχει νόημα στις έρευνες για την ασφάλειά μας.
Οτι κι αν οδηγείτε χρειάζεται σύνεση και προσοχή για να φτάσουμε κι εμείς και οι άλλοι στο προορισμό μας!
Άβαταρ μέλους
ermis1975
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 327
Εγγραφή: 18 Μάιος 2008, 10:34

Επόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 20 επισκέπτες

cron