panosko έγραψε:Ευχαριστώ..., επι τι ευκαιρία, έχω μια απορία. Το Pajero εχει και 2Η , οπου κινείται μόνο με πίσω κίνηση, και ρωτάω το εξής:
Στις καθημερινές μετακινήσεις μου, να είμαι 2H ή 4Η ? Υπάρχει δηλαδή μεγαλύτερη καταπόνηση όταν πηγαίνω με 4χ4 ή όταν πηγαίνω 2χ4 και οι εμπρός τρχοί είναι ελεύθεροι? Γιατι νομίζω πως το να γυρνάνε ελεύθερα οι εμπρός ενώ υπάρχει διαφορικό, καταπονείται κάτι συγκεκριμένο αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ τι.
Όταν κινείσαι με 2Η σε ΟΛΑ τα σύγχρονα τετρακίνητα , έχεις τις λιγότερες φθορές και κατανάλωση . Επίσης μπορείς να κινηθείς άνετα μέχρι την τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου (ισχύει για ΟΛΑ τα τετρακίνητα) . Υπάρχουν οι πλήμνες (σίγουρα έχεις αυτόματες) όπως σου ανέφερε ο NIKOLAS πράγμα που σημαίνει : όταν έχεις 2Η ΔΕΝ κινούνται τα μπροστινά ημιαξόνια και ο άξονας μετάδοσης της κίνησης από το κεντρικό διαφορικό στο μπροστινό διαφορικό .
Έχεις ένα από τα καλύτερα συστήματα τετρακίνησης , άν όχι το καλύτερο . Στις καθημερινές λοιπόν μετακινήσεις σου το καλύτερο είναι 2Η . Εντάξει άν δείς γλίτσα , παγωνιά κ.λ.π. βάζεις τετρακίνηση ...