Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Να πάρω Pajero του '98??

Να πάρω Pajero του '98??

Δημοσίευσηαπό panosko » 24 Φεβ 2009, 19:34

Κύριοι, μια μικρή βοήθεια, ψάχνω για καλό και δυνατό 4χ4 για όλα ,από extreme καταστάσεις μέχρι και για την οικογένεια με πολύ χαμηλό budget. Εχω βρει κάποια Pajero του 1998,δηλαδή η δεύτερη γενια (τώρα είμαστε στην τέταρτη). Ειναι 2.800 κυβικά diesel, το μακρύ, δεν ξέρω τι καίει και δεν ξέρω τι να προσέξω στην αγορά του, γιατι θα τα δω εγώ επιτόπου κι οχι κάποιο συνεργείο ή φανοποιείο.Απο Φανοποιία ξέρω αρκετά,αλλά από μηχανικά τι θα πρεπει να προσέξω? Σασμάν? τι άλλο? Που πάσχουν περισσότερο αυτά μηπως ξέρει κανείς? Διάβασα οτι εχει τρελή κατανάλωση, ακόμα και ο Diesel σε αυτά. Κακό αυτό......
Άβαταρ μέλους
panosko
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 22 Μαρ 2005, 02:17
Τοποθεσία: Ραφήνα

Να πάρω Pajero του

Δημοσίευσηαπό GIANNAGGELOS » 24 Φεβ 2009, 21:33

Καλησπερα.... εχουμε δυο galloper στην οικογενεια ενα μακρυ και ενα κοντο....
πληροφοριακα τα αμαξια ειναι copy-paste των pajero και τα δυο galloper ειναι
βενζινη 3.000cc V6 12βαλβιδα... το μακρυ το χουμε απο καινουργιο και δεν εχει ζητησει τιποτα εντελως τιποτα εκτος των απαραιτητων... δηλαδη ζημια δεν εχει βγαλει γιαυτο και πηραμε πριν κανα 6μηνο και το δευτερο σε πολυ καλη τιμη με λιγο ψαξιμο μπορεις να βρεις κατι αντιστηχο... μεχρι και λουρια αλλαξαμε μονοι μας μιας και πιανουν ολιγο τα χερια μας..και φυσικα με βοηθεια φιλων!!
ισως η καλυτερη επιλογη... 4χ4!!! βεβαια καποιος που χει δυο στηνοικογενεια του δεν μπορει παρα να τα υποστηριξει...!!!
οποια βοηθεια και αν χρειαστεις για τσεκαρισμα σε πιθανη αγορα ειμαι διαθεσιμος να βοηθησω οσω μπορω..!!!!
οποια βοηθεια-πληροφορια ειμαι διαθεσιμος..οπου και οτι μπορω να βοηθησω..!!!
α... τα galloper εισηχθησαν στην ελλαδα απο τα τελη του 1998 εως 2000-01..
και φυσικα δεν μιλαμε για εισαγωγη απο γερμανια κτλ...!!
Άβαταρ μέλους
GIANNAGGELOS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 04 Νοέμ 2007, 12:36
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΠΑΛΛΗΝΗ

Re: Να πάρω Pajero του

Δημοσίευσηαπό panosko » 24 Φεβ 2009, 21:48

Χμμ...καλή ιδέα, αλλά είναι Hyundai....αν δηλαδή δεν μου έλεγες οτι είσαι απόλυτα ευχαριστημένος, δεν θα έλεγα και καλά λόγια, αλλά ίσως επειδή δεν τα έχω δει και πολύ. Απλά ποτέ δεν πήγαινα την Hyundai, πολύ ψέμα, όσο και πλαστικούρα. Θα το δω πάντως κι αυτό άμεσα. Πετρέλαιο ή βενζίνη λες?
Άβαταρ μέλους
panosko
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 22 Μαρ 2005, 02:17
Τοποθεσία: Ραφήνα

Re: Να πάρω Pajero του

Δημοσίευσηαπό GIANNAGGELOS » 25 Φεβ 2009, 00:40

Κατα την αποψη μου η ορθοτερη επιλογη ειναι το πετρελαιο.!!
δυστηχως ουτε τοτε ο πατερας μου πηρε πετρελαιοκινητο δεν ξερω το γιατι!
αλλα και μεις τωρα το δευτερο που πηραμε δεν ειχαμε και πολλες επιλογες... βλεπεις ηταν ευκαιρια απο θεμα τιμης!

οσο για το hyundai το ιδιο εργοστασιο λενε τα εφτιαχνε...απλα εβγαλαν και μερικα με σημα hyundai αν δεις σε γερμανικα site τα εχουνε ως mitsubishi galloper και ειναι ακριβως τα ιδια απλα με αλλο σηματακι στη μασκα συγκεκριμενα αντι για το (H) εχουνε ενα αλογακι που τα hyundai galloper ακριβως το ιδιο αλογακι το χουνε μονο στο πλαι στα φτερα!

ειδα εισαι ραφηνα? εγω παλληνη αν θες μπορουμε να κανονισουμε καμια βολτα για ηπια πραγματα μιας και δεν εχω καλα λαστιχα!!
Άβαταρ μέλους
GIANNAGGELOS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 04 Νοέμ 2007, 12:36
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΠΑΛΛΗΝΗ

Re: Να πάρω Pajero του

Δημοσίευσηαπό GIANNAGGELOS » 25 Φεβ 2009, 00:43

α..πολλα μηχανικα μερη εχουν επανω το λογοτυπο της mitsu προσφατα ανακαλυψαμε ενα τετοιο εξαρτημα συγκεκριμενα την βαλβιδα-μοτερακι του ρελαντι..
και παλιοτερα αλλη μια κεντρικη μοναδα air-bag νομιζω ηταν!
Άβαταρ μέλους
GIANNAGGELOS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 04 Νοέμ 2007, 12:36
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΠΑΛΛΗΝΗ

Δημοσίευσηαπό bull » 25 Φεβ 2009, 09:53

Τα Galloper είναι στην πραγματικότητα Mitsubishi (σχεδόν σε κάθε λεπτομέρεια). Το καλό είναι οτι κοστίζουν αρκετά φτηνά. Τα αμάξια τα ξέρω καλά αυτά γιατί το έχει φίλος μου εδώ και χρόνια και το έχει πραγματικά λιώσει στο βουνό (και δεν μιλάμε για απλές βόλτες στον χωματόδρομο 8) ). Δεν έχει βγάλει πραγματικά τίποτα απο ζημιές -εκτός απο τα αναλώσιμα, μπαλάκια κλπ. H ΗUNDAI εν τω μεταξύ φέρνει τα πάντα απο ανταλλακτικά, ενώ ο ΣΑΡ..., αλλίμονο σ΄αυτόν που θα ζητήσει ανταλλακτικά για αμάξι που δεν έχει εισαχθεί ποτέ στην Ελλάδα. Εχε υπ' όψιν σου πάντως ότι ο 2.8 diesel που βρήκες δεν είναι και τίποτα ιδιαιτερο απο επιδόσεις.
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό GIANNAGGELOS » 25 Φεβ 2009, 23:50

και φυσικα με "δειγμα στο χερι" στην αγορα (εκτος αντιπροσωπειας) βρισκεις επισης τα παντα...!!!!! εκτος απο φανοποιια.... ψαχνω σε μαντραδες με ανταλλακτικα ακομα τιποτα, που θα μου παει κατι θα βρω να το ξυλωσω ολο!!.. χαχαχαχαχα!!!!
Άβαταρ μέλους
GIANNAGGELOS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 04 Νοέμ 2007, 12:36
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΠΑΛΛΗΝΗ

Pajero

Δημοσίευσηαπό panosko » 06 Μαρ 2009, 03:03

τελικά πήρα 3ης γενιας, το 3.2 Di-D wagon, δεν κρατιόμουν με τίποτα.
Μου άρεσε από τότε που ειχε βγει, κι εξάλλου με τρία παιδιά, είναι ό,τι πρέπει!!! Εβαλα δανειάκι βέβαια ενα ποσό αλλά είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με την επιλογή μου, με αντιπροσωπεύει και ...με τρελαίνει...! Αντε, τώρα θα πάω πάλι και στο επόμενο 24Ωρες Αττική!! :D
Άβαταρ μέλους
panosko
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 22 Μαρ 2005, 02:17
Τοποθεσία: Ραφήνα

Δημοσίευσηαπό bull » 06 Μαρ 2009, 10:13

Αντε, να το χαίρεσαι και καλοτάξιδο :)
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό GIANNAGGELOS » 08 Μαρ 2009, 01:58

ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ..!!!!!!!!!!!!!!
Ετσι ετσι να ικανοιποιουμε τις επιθυμιες μας!!!!!!!

ΜΠΡΑΒΟ!!!
Άβαταρ μέλους
GIANNAGGELOS
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 04 Νοέμ 2007, 12:36
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ ΠΑΛΛΗΝΗ

2Η η 4Η

Δημοσίευσηαπό panosko » 08 Μαρ 2009, 21:58

Ευχαριστώ..., επι τι ευκαιρία, έχω μια απορία. Το Pajero εχει και 2Η , οπου κινείται μόνο με πίσω κίνηση, και ρωτάω το εξής:
Στις καθημερινές μετακινήσεις μου, να είμαι 2H ή 4Η ? Υπάρχει δηλαδή μεγαλύτερη καταπόνηση όταν πηγαίνω με 4χ4 ή όταν πηγαίνω 2χ4 και οι εμπρός τρχοί είναι ελεύθεροι? Γιατι νομίζω πως το να γυρνάνε ελεύθερα οι εμπρός ενώ υπάρχει διαφορικό, καταπονείται κάτι συγκεκριμένο αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ τι.
Άβαταρ μέλους
panosko
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: 22 Μαρ 2005, 02:17
Τοποθεσία: Ραφήνα

2Η η 4Η

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 08 Μαρ 2009, 22:16

Απο τη στιγμη που κινήσε σίγουρα καταπονούνται κάποια μέρη του μπροστινου συστήματος αλλα σίγουρα οχι κατι περισσότερο απο οταν είσαι με 4Χ4. Όταν έχεις 2Η το μπροστινό διαφορικό απεμπλέκεται ( θα έχεις ακούσει για τισ πλυμνες) και έτσι περιορίζονται οι φθορες και η κατανάλωση.
Απο κει και πέρα το αυτοκίνητο σου έχει τη super select αυτο εκτος των αλλων σημαινει οτι το μπροστινό διαφορικό -αντιθετα απο των αλλων τετρακίνητων- είναι φτιαγμένο και για συνεχή λειτουργία με υψηλές ταχύτητες.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Re: 2Η η 4Η

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 09 Μαρ 2009, 09:58

panosko έγραψε:Ευχαριστώ..., επι τι ευκαιρία, έχω μια απορία. Το Pajero εχει και 2Η , οπου κινείται μόνο με πίσω κίνηση, και ρωτάω το εξής:
Στις καθημερινές μετακινήσεις μου, να είμαι 2H ή 4Η ? Υπάρχει δηλαδή μεγαλύτερη καταπόνηση όταν πηγαίνω με 4χ4 ή όταν πηγαίνω 2χ4 και οι εμπρός τρχοί είναι ελεύθεροι? Γιατι νομίζω πως το να γυρνάνε ελεύθερα οι εμπρός ενώ υπάρχει διαφορικό, καταπονείται κάτι συγκεκριμένο αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ τι.


Όταν κινείσαι με 2Η σε ΟΛΑ τα σύγχρονα τετρακίνητα , έχεις τις λιγότερες φθορές και κατανάλωση . Επίσης μπορείς να κινηθείς άνετα μέχρι την τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου (ισχύει για ΟΛΑ τα τετρακίνητα) . Υπάρχουν οι πλήμνες (σίγουρα έχεις αυτόματες) όπως σου ανέφερε ο NIKOLAS πράγμα που σημαίνει : όταν έχεις 2Η ΔΕΝ κινούνται τα μπροστινά ημιαξόνια και ο άξονας μετάδοσης της κίνησης από το κεντρικό διαφορικό στο μπροστινό διαφορικό .
Έχεις ένα από τα καλύτερα συστήματα τετρακίνησης , άν όχι το καλύτερο . Στις καθημερινές λοιπόν μετακινήσεις σου το καλύτερο είναι 2Η . Εντάξει άν δείς γλίτσα , παγωνιά κ.λ.π. βάζεις τετρακίνηση ...
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Re: 2Η η 4Η

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 09 Μαρ 2009, 11:26

Δεν νομίζω οτι ενα καινούργιο αυτοκίνητο με τετρακίνηση κατ'επιλογη (την κλασικη) νιωθει ανετα να κινείται με τελικές οταν εχει τετρακίνηση. Είμαι σίγουρος οτι δεν θα σπάσει το διαφορικό με τρεις τεσσερις φορές αλλα απο το L200 εχω παρατηρήσει οτι υπάρχει έντονο βουητό μετα τα 120.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Re: 2Η η 4Η

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 09 Μαρ 2009, 12:31

NIKOLAS_L200 έγραψε:Δεν νομίζω οτι ενα καινούργιο αυτοκίνητο με τετρακίνηση κατ'επιλογη (την κλασικη) νιωθει ανετα να κινείται με τελικές οταν εχει τετρακίνηση. Είμαι σίγουρος οτι δεν θα σπάσει το διαφορικό με τρεις τεσσερις φορές αλλα απο το L200 εχω παρατηρήσει οτι υπάρχει έντονο βουητό μετα τα 120.


Μα δεν είπα για τελική ....με τετρακίνηση !!! 2Η σε "κλασσικό" τετρακίνητο είναι κίνηση σε 2 μόνο τροχούς (τους πίσω) , οπότε το άν θα πιάσεις ή όχι πολλά χιλιόμετρα ή και την τελική σου εξαρτάται από άλλους παράγοντες και όχι από το είδος της τετρακίνησης που έχει το αυτοκίνητο .
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Επόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες