Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Βελτίωση forester ???

Βελτίωση forester ???

Δημοσίευσηαπό veddario » 07 Απρ 2009, 19:01

Είμαι νέος στο forums και χωρίς πολύ ειδικές γνώσεις σε θέματα βελτιώσεων κλπ ....και θέλο να βελτιώσω ενα forester........
Έχω ένα forester 2.0 του 2001 αυτόματο και θα ήθελα να το βελτιώσω όσο αφορά την εκτός δρόμου δυνατοτητά του αλλα και την τις επιδόσεις του στον δρόμο ???
Ξεκινώ απο τα ελαστικά φορά MICHELIN 4X4 SYCHRONE 215/65/16
ποιά είναι τα καλύτερα σε αυτον τον τύπο για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ?
δεν ξέρω αν έχει μπλοκέ διαφορικό κλπ κλπ
να βάλω μπλοκέ διαφορικό ?
να βάλω κλείδωμα κεντρικού διαφορικού ?

σε θέματα επιδόσεων τη μπορώ να κάνω ??

ευχαριστώ.......
Άβαταρ μέλους
veddario
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 07 Απρ 2009, 18:35
Τοποθεσία: patra

Βελτίωση forester ???

Δημοσίευσηαπό themis » 07 Απρ 2009, 21:07

Φιλαρακο το μονο που μπορεις να κανεις σε αυτο το αυτοκινητο ειναι μια τετραδα χωματινα λαστιχα και τιποτα παραπανω.Η γνωμη μου ειναι αν σου αρεσει το off road καλητερα να το αλλαξεις.themis pinin gdi
pinin GDI 2.0L rear and front locker lift 6' tyre 32' long arm
Άβαταρ μέλους
themis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 96
Εγγραφή: 16 Ιαν 2008, 21:55
Τοποθεσία: iliupoli

Δημοσίευσηαπό 4X4sc » 09 Απρ 2009, 13:22

Δες αυτὀ:
www.scorpionsubaru.com
Το lift kit +4 εκ. φοράω στο δικό μου εδώ και 4 χρόνια χωρίς πρόβλημα μετατροπής. Δεν αλλάζει η οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο, βελτιώνονται οι εκτός δρόμου δυνατότητες, χωράνε στους θόλους χωμάτινα ελαστικά 205/75/15 και έτσι κερδίζεις ακόμα 1 πόντο. Αυτά μαζί με μιά αλουμινένια μπροστινή ποδιά χωρίς κάποια άλλη αναξιόπιστη μετατροπή στα διαφορικά, γιατί δεν νομίζω να υπάρχει έτοιμη λύση στο εμπόριο, μετατρέπουν το Φόρεστερ σε εργαλείο.
Άβαταρ μέλους
4X4sc
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 111
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 09:03

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 09 Απρ 2009, 14:04

Και γιατι δεν βελτειώνεις το cherokee? Και πιο εύκολα θα το κάνεις και πιο μακρια θα το φτάσεις.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 09 Απρ 2009, 14:05

Αλλωστε με το μαμα cherokee πας πολυ καλυτερα στο χώμα απο το φτιαγμενο forester.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό veddario » 13 Απρ 2009, 12:12

NIKOLAS_L200 έγραψε:Και γιατι δεν βελτειώνεις το cherokee? Και πιο εύκολα θα το κάνεις και πιο μακρια θα το φτάσεις.


το cherokee πάει απο την μαμά του καλύτερα.......και δεν αντιμετώπησα ποτέ πρόβλημα......
to forester μου την έδωσε να βελτιώσω.....για ευνοητους λόγους....
Άβαταρ μέλους
veddario
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 07 Απρ 2009, 18:35
Τοποθεσία: patra

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 13 Απρ 2009, 22:35

Βάλε πρώτα κανα αγριο ΑΤ και βλέπεις. Για μπλοκέ διαφορικα αστο κοιτα για προσθήκες απο τεφλόν στα ελατήρια και μακρύτερα αμορτησερ. Αν δεν βρεις ετοιμες προσθήκες και έχεις κέφια αγόρασε τεφλόν σε 3 πόντους μεγαλυτερη διάμετρο και 10 πόντους μήκος, βγάλε τα ελατήρια και πήγαινε σε κάποιον τορναδορο με όρεξει να σου τα φτιάξει. Όλοι μπορούν αλλα αν ξέρεις τι θέλεις να κανεις θα σου βγει φθηνοτερα αλλιως θα σου πουλήσει μαστοριλίκη(οχι αδικα).
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό VaL » 15 Σεπ 2009, 12:36

NIKOLAS_L200 έγραψε:Και γιατι δεν βελτειώνεις το cherokee? Και πιο εύκολα θα το κάνεις και πιο μακρια θα το φτάσεις.


K Πας χειρότερα στη άσφαλτο κ στον πετροχωματόδρομο.( οχ οχ η μέση μου με τον άξονα)
Μόνο για κανα χαντάκι ειναι διότι έχει κρεμάσματα.
Κ φυσικά καις κ τη μάνα σου κ τον πατέρα σου κ πληρώνεις ένα σωρό φόρους. :evil: :evil:


Φόρεστερ με Geolandar φίλε μου, +3 πόντους με τεφλονάκι, +5 αν αναλόγος με το μοντέλο που έχεις υπάρχει ακόμα το σετάκι απο την Subaextreme(χλωμότατο), ποδίτσες κ απόλυτη αναισθησία σε χτυπηματα κ σπασίματα κ πας εκει που δε φαντάζονται πολλοί.

Κλειδωμένα διαφορικά κ τέτοια δεν υπάρχουν φυσικά.


Ποιο μοντέλο έχεις?
Seriously Playful

Ανήκω παντού και πουθενά....,και τους πάσα δήθεν του γράφω στ' αχαμνά.
Άβαταρ μέλους
VaL
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 11 Δεκ 2006, 15:29
Τοποθεσία: Ψηλά στον Υμηττό, χαμηλά στην Έυβοια & κεντρικά στη Καρδίτσα

Δημοσίευσηαπό lion » 16 Σεπ 2009, 15:07

Στο μόνο που κολλάει το forester είναι οι τεράστιοι πρόβολοι μπρος-πίσω

VaL έγραψε: Κλειδωμένα διαφορικά κ τέτοια δεν υπάρχουν φυσικά.


Υπάρχουν όμως κάτι φοβερά μπλοκέ ...
Forester
Άβαταρ μέλους
lion
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: 13 Μαρ 2007, 10:55
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό VaL » 16 Σεπ 2009, 15:10

Τι μπλοκε εννοείς?

Τα lsd της Cusco klp after market?
Γιατι 100% εν υπάρχει.
Seriously Playful

Ανήκω παντού και πουθενά....,και τους πάσα δήθεν του γράφω στ' αχαμνά.
Άβαταρ μέλους
VaL
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 11 Δεκ 2006, 15:29
Τοποθεσία: Ψηλά στον Υμηττό, χαμηλά στην Έυβοια & κεντρικά στη Καρδίτσα

Δημοσίευσηαπό meco » 17 Σεπ 2009, 11:30

Μπορείς να βάλεις ένα lsd διαφορικό στον μπροστά άξονα. Νομίζω έχει η cusco κάτι.
Κλείδωμα στο κεντρικό δε νομίζω να μπορείς να τοποθετήσεις γιατί είναι σιλικονούχο.
Στα λάστιχα μπορείς επιλέξεις ένα ελαστικό 50-50. Υπάρχουν αρκετές επιλογές.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό VaL » 17 Σεπ 2009, 11:33

meco έγραψε:Μπορείς να βάλεις ένα lsd διαφορικό στον μπροστά άξονα. Νομίζω έχει η cusco κάτι.
Κλείδωμα στο κεντρικό δε νομίζω να μπορείς να τοποθετήσεις γιατί είναι σιλικονούχο.
Στα λάστιχα μπορείς επιλέξεις ένα ελαστικό 50-50. Υπάρχουν αρκετές επιλογές.


Εχω βάλει εγω. Και.........?
Seriously Playful

Ανήκω παντού και πουθενά....,και τους πάσα δήθεν του γράφω στ' αχαμνά.
Άβαταρ μέλους
VaL
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 11 Δεκ 2006, 15:29
Τοποθεσία: Ψηλά στον Υμηττό, χαμηλά στην Έυβοια & κεντρικά στη Καρδίτσα

Δημοσίευσηαπό meco » 17 Σεπ 2009, 12:51

VaL έγραψε:
meco έγραψε:Μπορείς να βάλεις ένα lsd διαφορικό στον μπροστά άξονα. Νομίζω έχει η cusco κάτι.
Κλείδωμα στο κεντρικό δε νομίζω να μπορείς να τοποθετήσεις γιατί είναι σιλικονούχο.
Στα λάστιχα μπορείς επιλέξεις ένα ελαστικό 50-50. Υπάρχουν αρκετές επιλογές.


Εχω βάλει εγω. Και.........?

Sorry, αλλά δε κατάλαβα. :dontknow:
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό vasilis » 17 Σεπ 2009, 21:21

Ο Αμοργιανός μπορεί να φτιάξει λόκερ.
Αξίζει όμως τον κόπο να το κάνει κάποιος ?
Προσωπικά δε βρίσκω τον ιδιαίτερο λόγο σε τέτοιο αμάξι, (παρόλο που μου 'χε περάσει απο το μυαλό περισσότερο σαν "πείραμα" παρά σαν ουσίας μετατροπή στο σουμπαρού).
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό VaL » 18 Σεπ 2009, 08:31

vasilis έγραψε:Ο Αμοργιανός μπορεί να φτιάξει λόκερ.
Αξίζει όμως τον κόπο να το κάνει κάποιος ?
Προσωπικά δε βρίσκω τον ιδιαίτερο λόγο σε τέτοιο αμάξι, (παρόλο που μου 'χε περάσει απο το μυαλό περισσότερο σαν "πείραμα" παρά σαν ουσίας μετατροπή στο σουμπαρού).


Μπαααααααα.
Δεν μπορει

Αν μπορούσε, με λογικό κόστος, θα το είχα βάλει γιατι για μένα αξίζει τον κόπο.
Seriously Playful

Ανήκω παντού και πουθενά....,και τους πάσα δήθεν του γράφω στ' αχαμνά.
Άβαταρ μέλους
VaL
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 11 Δεκ 2006, 15:29
Τοποθεσία: Ψηλά στον Υμηττό, χαμηλά στην Έυβοια & κεντρικά στη Καρδίτσα

Επόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες