Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Βελτίωση forester ???

Δημοσίευσηαπό vasilis » 18 Σεπ 2009, 15:59

Val,
είμαι πεπεισμένος οτι μπορεί, αλλά όπως λές και συ, πιθανόν να ξεφέυγει το κόστος.
Είναι λογικό.

Τώρα όσο αφορά τη χρήση του λόκερ.... σε κάποιον θα ταιριάζει, σε κάποιον όχι.
Απο την δική μου σκοπιά, νομίζω οτι ο χαρακτήρας του σουμπαρού είναι να 'χει 2 "καλά" LSD και πάει μια χαρά.
Τα υπόλοιπα πιστέυω οτι τα περιορίζουν οι μεγάλοι πρόβολοι.
Αλλά αυτά είναι ορέξεις, οπότε...... 8)
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό meco » 18 Σεπ 2009, 17:12

vasilis έγραψε:Val,
είμαι πεπεισμένος οτι μπορεί, αλλά όπως λές και συ, πιθανόν να ξεφέυγει το κόστος.
Είναι λογικό.

Τώρα όσο αφορά τη χρήση του λόκερ.... σε κάποιον θα ταιριάζει, σε κάποιον όχι.
Απο την δική μου σκοπιά, νομίζω οτι ο χαρακτήρας του σουμπαρού είναι να 'χει 2 "καλά" LSD και πάει μια χαρά.
Τα υπόλοιπα πιστέυω οτι τα περιορίζουν οι μεγάλοι πρόβολοι.
Αλλά αυτά είναι ορέξεις, οπότε...... 8)

Βασίλη (έχουμε πολύ καιρό να τα πούμε από κοντά,αλλά μαθαίνω ότι είσαι καλά από τη Μαρίνα :) )έχω την αίσθηση ότι επειδή το κεντρικό διαφορικό στο forester είναι σιλικονούχο και όχι τύπου torsen, δεν μπορείς να παρεμβάλεις μέσα του ένα μηχανισμό κλειδώματος τύπου air-locker π.χ. οπότε και το κλείδωμά του είναι μάλλον αδύνατο.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό vasilis » 18 Σεπ 2009, 17:36

Maik, τι κανεις βρε συ?
Καλά όλα, ε? 8)

Εσεις μιλούσατε για το κεντρικό και γώ για το μπροστά και πίσω αντίστοιχα, οπότε πιθανόν πράγματι για το κεντρικό να είναι δύσκολο αρκετα να γίνει, έως και καθόλου.

Αν πάρ'αυτα όμως έχεις 100% μπρός και πίσω...... σίγουρα κάτι θα καλό συμβαίνει ακόμα και χωρίς το κεντρικό να κλειδώνει.
Η δύναμη στα άκρα θα βγεί, οπότε κάτι θα κερδίσει πιστευω.

Val, sorry αλλα δεν είχα εννοήσει σωστά εξ αρχής :roll:
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό meco » 18 Σεπ 2009, 21:34

vasilis έγραψε:Maik, τι κανεις βρε συ?
Καλά όλα, ε? 8)

Εσεις μιλούσατε για το κεντρικό και γώ για το μπροστά και πίσω αντίστοιχα, οπότε πιθανόν πράγματι για το κεντρικό να είναι δύσκολο αρκετα να γίνει, έως και καθόλου.

Αν πάρ'αυτα όμως έχεις 100% μπρός και πίσω...... σίγουρα κάτι θα καλό συμβαίνει ακόμα και χωρίς το κεντρικό να κλειδώνει.
Η δύναμη στα άκρα θα βγεί, οπότε κάτι θα κερδίσει πιστευω.

Val, sorry αλλα δεν είχα εννοήσει σωστά εξ αρχής :roll:

Όλα καλά, ευχαριστώ. :)

Στο μπροστινό ίσως να γίνεται αν και το μπροστινό διαφορικό του forester είναι μέσα στο ίδιο "καβούκι" μαζί με το κεντρικό διαφορικό και το κιβώτιο ταχυτήτων. Αυτός είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο η subaru χαρακτηρίζει την 4κίνησή της symmetrical (τα μπροστινά ημιαξόνια είναι ισομεγέθη).
Εικόνα
Οπότε μάλλον είναι λιγάκι δύσκολο να επέμβεις στο μπροστά διαφορικό αλλά σίγουρα όχι αδύνατο. :)
Το πίσω τώρα δεν θυμάμαι τι τύπου είναι αλλά από τη στιγμή που είναι ήδη lsd καλύτερα να το αφήσουμε στην ησυχία του. 8)
Καλό βράδυ... :)
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό vasilis » 19 Σεπ 2009, 06:32

.......καλύτερα να το αφήσουμε στην ησυχία του.


Σε αυτή την κουβέντα κατέληξα και μου πέρασαν οι όποιες σκέψεις για "πείραγμα".
Θα ήταν ενδιαφέρον όμως να γίνοταν κάτι κάποια στιγμή. 8)
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό VaL » 21 Σεπ 2009, 08:47

Παιδιά δε θέλω να σας απογοητεύσω αλλά απλά δε γίνετε να γίνει Locker για αυτα τα διαφορικά επ ουδενί.

Κ να γίνετε, ο Αμοργιανός πρέπει να φάει 1 μήνα να το μελετήσει κ να σου φτιάξει κάτι αμφιβόλου αξιοπιστίας κ λειτουργίας κ φυσικά να σου πάρει ολόκληρο το Σουμπαρού για κόστος μιας κ δε θα είναι κάτι που θα το ξαναπουλήσει.

Μπροστά πάντως αν κ θεωρητικά είναι ωραίο να έχεις 100% Locker, μηλοφόροι κ ημιαξόνια σε πόσο καιρό θα τα πάρουμε στο χέρι???

Εμένα με το cusco μπροστά κ το αμάξι κλότσάει πολυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ άσχημα.
Βέβαια στο Off road βελτιώθηκε κάμποσο αλλα χειροτέρεψε πάρα πολύ στο On rooad. Πολύ υποστροφή.

Τώρα το μόνο που σκέφτομαι να βάλω 4 αποστάτες τροχών γιατί σα να μου έχει ανέβει πολύ το κέντρο βάρους.
Έχετε τίποτα εσείς υπόψη σας να μη ψάχνομαι?
Seriously Playful

Ανήκω παντού και πουθενά....,και τους πάσα δήθεν του γράφω στ' αχαμνά.
Άβαταρ μέλους
VaL
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 11 Δεκ 2006, 15:29
Τοποθεσία: Ψηλά στον Υμηττό, χαμηλά στην Έυβοια & κεντρικά στη Καρδίτσα

Δημοσίευσηαπό meco » 21 Σεπ 2009, 14:47

VaL έγραψε:Παιδιά δε θέλω να σας απογοητεύσω αλλά απλά δε γίνετε να γίνει Locker για αυτα τα διαφορικά επ ουδενί.

Κ να γίνετε, ο Αμοργιανός πρέπει να φάει 1 μήνα να το μελετήσει κ να σου φτιάξει κάτι αμφιβόλου αξιοπιστίας κ λειτουργίας κ φυσικά να σου πάρει ολόκληρο το Σουμπαρού για κόστος μιας κ δε θα είναι κάτι που θα το ξαναπουλήσει.

Μπροστά πάντως αν κ θεωρητικά είναι ωραίο να έχεις 100% Locker, μηλοφόροι κ ημιαξόνια σε πόσο καιρό θα τα πάρουμε στο χέρι???

Εμένα με το cusco μπροστά κ το αμάξι κλότσάει πολυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ άσχημα.
Βέβαια στο Off road βελτιώθηκε κάμποσο αλλα χειροτέρεψε πάρα πολύ στο On rooad. Πολύ υποστροφή.

Τώρα το μόνο που σκέφτομαι να βάλω 4 αποστάτες τροχών γιατί σα να μου έχει ανέβει πολύ το κέντρο βάρους. Έχετε τίποτα εσείς υπόψη σας να μη ψάχνομαι?

Mα αυτό λέμε και εμείς.

Με προβληματίζει όμως αυτό που γράφεις για το μπροστά cusco που φοράς.
Εγώ θα περίμενα περιορισμό της υποστροφής και αύξηση της υπερστροφής. Πριν κάμποσο καιρό που είχα συζητήσει στο 4Τροχοί forum με ένα παλικάρι που είχε βάλει και αυτός cusco στο forester του μου είπε ότι το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται άψογα χωρίς να έχει γίνει περισσότερο υπερστροφικό ενώ για υποστροφή δεν το συζητούσε καθόλου, το οποίο αν μου επιτρέπεις είναι και το λογικό. Μήπως εσύ εννοείς την κλασική υποστροφή λόγο αδράνειας και όχι αυτή που προκύπτει από την περισσευούμενη ισχύ του κινητήρα? Γιατί ειδικά αν έχεις το ατμοσφαιρικό forester είναι πολύ δύσκολο μία ροπή της τάξεως τον 20Nm να μην μπορεί να διαχειριστεί από ένα σύστημα μετάδοσης με 3 lsd διαφορικά.

Για το τελευταίο που ρωτάς αν κατάλαβα καλά θέλεις να αυξήσεις τα μετατρόχια επειδή έχεις τώρα υψηλότερο κέντρο βάρους? Έχει μια λογική αυτό αλλά είναι λίγο μπακαλίστικη. Δεν μπορείς να είσαι βέβαιος ότι επεμβαίνοντας με αυτό τον τρόπο στη γεωμετρία του αυτοκινήτου ότι θα βελτιώσεις απαραίτητα το κράτημα. Μπορεί το τελικό αποτέλεσμα να είναι εντελώς αντίθετο από αυτό που περιμένεις.
Επίσης έχω και μια απορία. Πώς κατάφερες να ανεβάσεις το κέντρο βάρους?
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό VaL » 21 Σεπ 2009, 21:56

meco έγραψε:Mα αυτό λέμε και εμείς.

Με προβληματίζει όμως αυτό που γράφεις για το μπροστά cusco που φοράς.
Εγώ θα περίμενα περιορισμό της υποστροφής και αύξηση της υπερστροφής. Πριν κάμποσο καιρό που είχα συζητήσει στο 4Τροχοί forum με ένα παλικάρι που είχε βάλει και αυτός cusco στο forester του μου είπε ότι το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται άψογα χωρίς να έχει γίνει περισσότερο υπερστροφικό ενώ για υποστροφή δεν το συζητούσε καθόλου, το οποίο αν μου επιτρέπεις είναι και το λογικό. Μήπως εσύ εννοείς την κλασική υποστροφή λόγο αδράνειας και όχι αυτή που προκύπτει από την περισσευούμενη ισχύ του κινητήρα? Γιατί ειδικά αν έχεις το ατμοσφαιρικό forester είναι πολύ δύσκολο μία ροπή της τάξεως τον 20Nm να μην μπορεί να διαχειριστεί από ένα σύστημα μετάδοσης με 3 lsd διαφορικά.

Για το τελευταίο που ρωτάς αν κατάλαβα καλά θέλεις να αυξήσεις τα μετατρόχια επειδή έχεις τώρα υψηλότερο κέντρο βάρους? Έχει μια λογική αυτό αλλά είναι λίγο μπακαλίστικη. Δεν μπορείς να είσαι βέβαιος ότι επεμβαίνοντας με αυτό τον τρόπο στη γεωμετρία του αυτοκινήτου ότι θα βελτιώσεις απαραίτητα το κράτημα. Μπορεί το τελικό αποτέλεσμα να είναι εντελώς αντίθετο από αυτό που περιμένεις.
Επίσης έχω και μια απορία. Πώς κατάφερες να ανεβάσεις το κέντρο βάρους?


-Πώς τον λέγανε τον τύπο τότε στο φόρουμ?

-Όχι όταν έχει γλιστερό εντελώς οδόστρωμα, π.χ. βροχή, το cusco για κάποιο λόγω αργεί να μπλοκάρει με αποτέλεσμα αν αφήσω το γκάζι να με παίρνει το βάρος του αμαξιού παραέξω αλλά κ αν το πατήσω, ώσπου να με βάλει μέσα στη στροφή, έχω είδη πάρει το πεζοδρόμιο αγκαλιά.Τα πίσω διαφορικά με σπρώχνουν προς τα έξω.
Δε ξέρω κ εγώ πως να το εξηγήσω αυτό. Το άλλο φόρεστερ που είχα πιο πρίν, κ δεν είχε cusco ήταν εντελώς ουδέτερο με ελαφριά υπερστροφή όταν το χρειαζόμουν για να κλείσω την τροχιά μου.
Στο χώμα κ στο στεγνό δουλεύει όπως αναμένετε, αλλα στη γλιστερή άσφαλτο πάω πιο αργά κ απο τα Yaris.

-Μπακαλίστικη δεν είναι. Είναι μια πολύ καλή λύση που εφαρμόζετε σε όλα τα ψιλά αυτοκίνητα.
Θέλω για την ώρα να βάλω αποστάτες τροχών για ακριβώς αυτό το λόγω κ να φάω το γόνατο να ανοίξω λίγο τις γωνίες μπας κ μειώσω κ το κλότσιμα απο το κούσκο.

-Lift kit απο Αυστραλία και ψηλότερα (αλλα στενότερα) λάστιχα.
Seriously Playful

Ανήκω παντού και πουθενά....,και τους πάσα δήθεν του γράφω στ' αχαμνά.
Άβαταρ μέλους
VaL
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 11 Δεκ 2006, 15:29
Τοποθεσία: Ψηλά στον Υμηττό, χαμηλά στην Έυβοια & κεντρικά στη Καρδίτσα

Δημοσίευσηαπό meco » 22 Σεπ 2009, 09:42

VaL έγραψε:-Πώς τον λέγανε τον τύπο τότε στο φόρουμ?

-Όχι όταν έχει γλιστερό εντελώς οδόστρωμα, π.χ. βροχή, το cusco για κάποιο λόγω αργεί να μπλοκάρει με αποτέλεσμα αν αφήσω το γκάζι να με παίρνει το βάρος του αμαξιού παραέξω αλλά κ αν το πατήσω, ώσπου να με βάλει μέσα στη στροφή, έχω είδη πάρει το πεζοδρόμιο αγκαλιά.Τα πίσω διαφορικά με σπρώχνουν προς τα έξω.
Δε ξέρω κ εγώ πως να το εξηγήσω αυτό. Το άλλο φόρεστερ που είχα πιο πρίν, κ δεν είχε cusco ήταν εντελώς ουδέτερο με ελαφριά υπερστροφή όταν το χρειαζόμουν για να κλείσω την τροχιά μου.
Στο χώμα κ στο στεγνό δουλεύει όπως αναμένετε, αλλα στη γλιστερή άσφαλτο πάω πιο αργά κ απο τα Yaris.

-Μπακαλίστικη δεν είναι. Είναι μια πολύ καλή λύση που εφαρμόζετε σε όλα τα ψιλά αυτοκίνητα.
Θέλω για την ώρα να βάλω αποστάτες τροχών για ακριβώς αυτό το λόγω κ να φάω το γόνατο να ανοίξω λίγο τις γωνίες μπας κ μειώσω κ το κλότσιμα απο το κούσκο.

-Lift kit απο Αυστραλία και ψηλότερα (αλλα στενότερα) λάστιχα.

boxer κάτι. Κάπως έτσι είναι το nick του. Αν θυμάμαι καλά. Δε πιστεύω να είσαι εσύ... :lol:

ok. Ευχαριστώ. Σε ρωτάω γιατί σκέφτομαι και εγώ για μπροστά lsd στο RAV4 μου και μαζεύω γνώμες/απόψεις.

Επιμένω στο μπακαλίστικη γιατί δεν μπορείς να λες φαρδαίνω τα μετατρόχια οπότε έχω και καλύτερο κράτημα. Με αυτό τον τρόπο μεταβάλλεις το offset (καμία σχέση με το offset της ζάντας) και αν το παρακάνεις υπάρχει το ενδεχόμενο το αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται άλλα αντί άλλων. Επειδή το κάνουν πολλοί δε σημαίνει ότι είναι και σωστό.

Α, μάλιστα εσύ έχεις πάρει πολύ μπόι... :)
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό VaL » 22 Σεπ 2009, 09:59

-XAXA όχι δεν ειμαι εγώ.

-Κούσκο θα βάλεις? Δε ξέρω, πραγματικά με προβλημάτισε. Περίμενα λίγο ΔΙΑΦΟΡΕτική συμπεριφορά ελέω που το κούσκο ειναι πιο άμεσο σε απόκριση απο τα σιλικονάτα που φοράει στη μέση κ πίσω κ περίμενα ότι θα τραβάει πιο άμεσα μεγάλο ποσοστό της ροπής μπροστά αλλα όχι κ έτσι......Τι να πώ.
-Rav μόνο αν έχεις τις 2ης γενίάς μοντέλο (αυτό χωρίς το κεντρικό μπλοκέ )θα σου έλεγα να ρισκάρεις να βάλεις.Αν έχεις 1ής ή 3ης γενιάς το θεωρώ περιτο.

-Μα αυτό θέλω. Μεγαλύτερο οφφ σετ. Θέλω να βγάλω 1,5 εκ το κάθε τροχό παραέξω.

-Πιστέυω οτι έχω το πιο ψηλό Φόρεστερ εν Ελλάδι κ απο τα ψηλότερα SUV.
Seriously Playful

Ανήκω παντού και πουθενά....,και τους πάσα δήθεν του γράφω στ' αχαμνά.
Άβαταρ μέλους
VaL
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 11 Δεκ 2006, 15:29
Τοποθεσία: Ψηλά στον Υμηττό, χαμηλά στην Έυβοια & κεντρικά στη Καρδίτσα

Δημοσίευσηαπό VaL » 22 Σεπ 2009, 10:05

Εικόνα
Seriously Playful

Ανήκω παντού και πουθενά....,και τους πάσα δήθεν του γράφω στ' αχαμνά.
Άβαταρ μέλους
VaL
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 11 Δεκ 2006, 15:29
Τοποθεσία: Ψηλά στον Υμηττό, χαμηλά στην Έυβοια & κεντρικά στη Καρδίτσα

Δημοσίευσηαπό meco » 22 Σεπ 2009, 12:55

VaL έγραψε:-XAXA όχι δεν ειμαι εγώ.

-Κούσκο θα βάλεις? Δε ξέρω, πραγματικά με προβλημάτισε. Περίμενα λίγο ΔΙΑΦΟΡΕτική συμπεριφορά ελέω που το κούσκο ειναι πιο άμεσο σε απόκριση απο τα σιλικονάτα που φοράει στη μέση κ πίσω κ περίμενα ότι θα τραβάει πιο άμεσα μεγάλο ποσοστό της ροπής μπροστά αλλα όχι κ έτσι......Τι να πώ.
-Rav μόνο αν έχεις τις 2ης γενίάς μοντέλο (αυτό χωρίς το κεντρικό μπλοκέ )θα σου έλεγα να ρισκάρεις να βάλεις.Αν έχεις 1ής ή 3ης γενιάς το θεωρώ περιτο.

-Μα αυτό θέλω. Μεγαλύτερο οφφ σετ. Θέλω να βγάλω 1,5 εκ το κάθε τροχό παραέξω.

-Πιστέυω οτι έχω το πιο ψηλό Φόρεστερ εν Ελλάδι κ απο τα ψηλότερα SUV.

:D

Όχι απαραίτητα cusco. Το ψάχνω ακόμα όπως σου είπα.

2ης γενιάς f/l χωρίς ηλεκτρονικά είναι το δικό μου. Έχει δύο lsd διαφορικά ένα κεντρικό σιλικονούχο και ένα πίσω τύπου torsen. θέλω να μειώσω ακόμα περισσότερο το σπινάρισμα που παρουσιάζεται καμιά φορά μπροστά.

Ξαναλέω ότι με το να βγει ο τροχός πολύ έξω από το φτερό το πιθανότερο είναι να χειροτερέψει το κράτημα. Εσύ δεν έχεις άκαμπτους άξονες για να ισχύει το μεγαλύτερα μετατρόχια=καλύτερο κράτημα. Με τη μετατροπή που σκέφτεσαι να κάνεις θα επηρεαστεί ακόμα και η αίσθηση στο τιμόνι. Για ψάξε λίγο στο web για έννοιες όπως "γεωμετρία Άκερμαν"
(Ackermann), "βασιλικός πείρος" μήπως και καταλάβεις τι θέλω να σου πω ακριβώς.

Πολύ ωραίο το forester σου. Εντυπωσιακό και το κρέμασμα του τροχού.
Μόνο που εδώ δε φαίνεται πόσο πραγματικά ψηλό είναι.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό VaL » 22 Σεπ 2009, 13:16

Αυτο χωρίς το μπλοκάρισμα του κεντρικού δηλαδή . Κοίτα αν το ψάχνεις επιδεί θές να κάνεις διαγώνια περάσματα σε εκτός δρόμου καταστάσεις, τι να σου πώ, ρίσκαρε το. Αλλα το ξαναλέω ρίσκο. Μπορεί να χάσεις αλλού......
Ασε κ το κλώτσιμα στο τιμόνι που μέσα σε πόλη είναι εξαιρετικό προβλημα.

Αν το αμάξι το θες για άσφαλτο τοτε.........άστο. Δε στο συμβουλευω με τίποτα. Μια χαρά παέι το αμάξι ζυγισμένα όπως είναι.

Για βασιλικο΄πείρο κλπ, γνωρίζω, αλλα δε νομίζω να ύπάρξει χειροτευρεση στη συμπεριφορα. Τώρα ειναι τα χάλια του. Θα το δω αφου πρώτα φάω τα γόνατα μπροστα κ ανοίξω τις γωνίες.

Δε το έχω σε στατικές φώτος. Μόνο έν ώρα μάχης και οι πιο πολλλές απο αυτές είναι απο το 4χ4mag. Ειναι απο φωτιογράφιση που του είχαν κάνει.
Seriously Playful

Ανήκω παντού και πουθενά....,και τους πάσα δήθεν του γράφω στ' αχαμνά.
Άβαταρ μέλους
VaL
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 11 Δεκ 2006, 15:29
Τοποθεσία: Ψηλά στον Υμηττό, χαμηλά στην Έυβοια & κεντρικά στη Καρδίτσα

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 15 επισκέπτες