Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

aporia

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 06 Μάιος 2009, 22:53

Οτι και να λέμε ολα ιδια ειναι. Αυτα που τα διαφοροποιούν είναι κυρίως υποκειμενικα. Το μόνο που αλλάζει δύσκολα είναι ο μπροστινός πρόβολος οπότε τον θεωρω κρίσιμο μέγεθος για τα εκτος. Το πίσω μπλοκέ είναι εργαλείο και αν δεν εχει το ranger ή τουλάχιστον αν δεν παίρνει κανα ARB είναι σοβαρό μειωνέκτιμα. Για του φίλου σου συγκεκριμένα αν δεν εχει τότε καλύτερα να μην μιλάει εκτος και αν υπερτερεί στις γωνίες κατα πολύ. Αν εκει είναι καλύτερος και βάλει ενα λάστιχο και μακρύτερα αμορτισερ πίσω θα "χάνεις" αλλα τα αν είναι πολλα.

Για το μπλοκέ του Ranger τι παίζει? Εχει 100% στον πίσω αξονα και με κλειδωμένο ανεβαίνεις στο Πάπιγκο και ζει ακόμα??? Μήπως έχει κατι αλλο?
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό D40NAVARA » 07 Μάιος 2009, 23:28

ΦΙΛΕ Μ ΤΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΥΣ.ΤΟ ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΤΟΘ ΡΑΝΤΖΕΡ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ.ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΛΟΚΕ ΑΥΤΟ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΣΤΕ.ΙΣΩΣ ΝΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΜΠΛΟΚΗΣ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ Κ ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΟΥΜΠΑΚΙ ΠΟΥ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ 100% ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΩΘΗΚΕ ΟΤΙ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΤΕ ΜΕΤΑ ΤΑ 80 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΡΔΑ (ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΙΟΛΑΣ) ΓΤ ΤΟ ΜΠΛΟΚΕ ΚΛΕΙΔΩΝΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΝΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ Κ ΜΟΝΟ ΟΜΩΣ Κ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΝΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΕ ΒΓΑΖΕΙ 80 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΜΛΚ ΣΑΣ ΛΕΝΕ.ΑΚΟΥΤΕ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΨΑΡΩΝΕΤΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ Μ
Άβαταρ μέλους
D40NAVARA
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 12 Μαρ 2009, 18:03

GENERAL GRABBER AT2 !

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 08 Μάιος 2009, 21:56

Ασφαλος καποιος μπερδεψε το μπλοκε 100% του NAVARA με το LSD του RANGER !!
ΤΟ μπλοκε δεν παει πανω απο 7 χιλιομετρα , το εχω κουμπωσει και εχω ξεγλιστρησει απο μια πολυ δυσκολη στιγμη .....
οχι και 80 χιλομετρα ρε παιδια με το locker θα μαζευες καθε μεταλλικο αντικειμενο απο τη χαβουζα ετσι ....
ουτε και εγω θα ηθελα αγροτη χωρις locker πισω ....
μπορει να κολλησεις εκει που περπατας !! :P :P :-x :-x
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 08 Μάιος 2009, 22:38

Φίλε Navara - Zisis , και τι έγινε άν το Ranger είναι καλύτερο από το Navara ; Άν (λένε ότι) είναι και θέλεις να το διαπιστώσεις και εσύ ο ίδιος , κάντε μια κόντρα στα δύσκολα . Και λέω : εάν πράγματι διαπιστωθεί ότι είναι πιο ικανό στα εκτός , από το δικό σου έγινε τίποτα ; To δικό σου μάλλον θα υπερτερεί κάπου αλλού. Αλλά ακόμα και σε όλα (!!! :D ) να είναι καλύτερο το Ranger , γιατί προβληματίζεσαι ;
Δεν υπάρχει περίπτωση κάποιο φορτηγάκι να είναι καλύτερο από το Navara ; :D
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

GOODYEAR WRANGLER SILENT ARMOR !!!

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 08 Μάιος 2009, 23:38

Σε τι να ειναι καλυτερο το RANGER ομως ?
Απλα σε τιποτα ...
Αυτη τη στιγμη το NAV ειναι το πιο ολοκληρωμενο ...
Και αν θετε και μια αντικειμενικη αποψη ...το παλιο L200 των 115 ιππων ηταν το ωραιοτερο και ικανοτερο εκτος δρομου φορτηγακι που εχει βγει ...και ηταν το πρωτο με 100% locker...
http://www.tetrakinisimag.gr/
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

GOODYEAR WRANGLER SILENT ARMOR !!!

Δημοσίευσηαπό navara.zisis » 09 Μάιος 2009, 10:53

φιλε jugulator δεν με νοιαζει αμα ειναι καλυτερο αλλα με νοιαζει να μαθω σε τι ειναι καλυτερο γιατι εγω δεν βλεπω να εχει τπτ καλυτερο!
Άβαταρ μέλους
navara.zisis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 20 Ιουν 2008, 19:16
Τοποθεσία: κοζανη

Re: GOODYEAR WRANGLER SILENT ARMOR !!!

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 09 Μάιος 2009, 23:00

SHADOW200 έγραψε:Σε τι να ειναι καλυτερο το RANGER ομως ?
Απλα σε τιποτα ...
Αυτη τη στιγμη το NAV ειναι το πιο ολοκληρωμενο ...
Και αν θετε και μια αντικειμενικη αποψη ...το παλιο L200 των 115 ιππων ηταν το ωραιοτερο και ικανοτερο εκτος δρομου φορτηγακι που εχει βγει ...και ηταν το πρωτο με 100% locker...
http://www.tetrakinisimag.gr/


Ναι αλλά ένας ξάδερφος που το είχε , το πούλησε διότι του έκαιγε υπερβολικά πολύ . Κατά δήλωσή του από 13 λιτ και πάνω ! Μην ρωτάτε πως οδηγούσε δεν ξέρω . Μπορεί να ήταν προβληματικό το συγκεκριμένο όχημα , μπορεί να το πήγαινε "με τις πάντες" κ.λ.π. Πάντως αποκλειστικά σε άσφαλτο .
Γιαυτό επανερχόμενος στο θέμα , ένα αυτοκίνητο είναι καλύτερο σε έναν ή περισσότερους τομείς από ένα άλλο , με δύο τρόπους : Α ) στα χαρτιά ("τυπικά προσόντα") και Β ) στην πράξη . Άς βγάλουμε έξω την τιμή . Και επειδή τα χαρτιά μπορεί να λένε διάφορα , ερωτώ : Έγινε "κόντρα" μεταξύ των δύο σε πραγματικές συνθήκες "πεδίου" , έστω από δημοσιογράφους ; Και άν ναι ποιο το αποτέλεσμα ;
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 390
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

GENERAL GRABBER AT2 !

Δημοσίευσηαπό SHADOW200 » 10 Μάιος 2009, 12:01

Το ξαδερφακι σου αφου οδηγουσε αποκλειστικα στο δρομο ειχε βρει το L200 magnum κατι σαν επιβαικο τζιπακι και πηγαινε με 200 παντα !!
Ειμαι σιγουρος οτι το πουλησε και πηρε κανα SEAT ή κανα FOCUS ! :razz:
Δεν νομιζω με σωστη επαγγελμτικη οδηγηση το MAGNUM των 115 ιππων και των 1800 κιλων να εκαιγε παραπανω απο το NAVARA μου των 200 ιππων και των 2200 κιλων που του πετυχαινω καταναλωση 7,5 λιτρων στα 100 μεικτα χιλιομετρα (εντος δρομου παντα ) !!
Αν υπαρχει μια ενσταση στο συγκεκριμενο αυτοκινητο ηταν τα πολυ μεγαλα ελαστικα που φορουσε ...αχρειαστα κατα εμενα ... 1800 κιλα και 265 / 70R 16 ελαστικα ειναι υπερβολη ...επρεπε να ειναι 255 το πολυ για να μην πω 245 ...
Τα ελαστικα αναιβαζουν αρτα την καταναλωση ....περισσοτερο απο οσο φανταζεται τελικα κανεις ...
Οποιοι ειναι κατοχοι εγω θα τους προτεινα να κατεβουν λιγο σε διασταση .. :wink:
Άβαταρ μέλους
SHADOW200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1133
Εγγραφή: 29 Ιουν 2007, 10:39

GENERAL GRABBER AT2 !

Δημοσίευσηαπό drsonic21 » 10 Μάιος 2009, 13:33

Γεια σας ειμαι νεος στο φορουμ , ωραιος και οχι μονος και κατοχος ενος pajero sport.To κουμπακι που "κλειδωνει" το διαφορικο στο ranger , δεν "κλειδωνει" αλλα "ξεκλειδωνει" καθως εχει ενδειξη RFW(remote free wheel) και δουλεια του ειναι να απεμπλεκει τις μπροστινες πλημνες για μειωση φθορας και καταναλωσης.Κατα τα αλλα εχει πισω διαφορικο περιορισμενης ολισθησης.Για του λογου το αληθες διαβαστε και μονοι σας
http://www.ford.gr/ie/newranger/rgr_060 ... er/-/-/-/-
Άβαταρ μέλους
drsonic21
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 10 Μάιος 2009, 12:12
Τοποθεσία: Αλεξανδρουπολη ή Αθηνα

GENERAL GRABBER AT2 !

Δημοσίευσηαπό navara.zisis » 11 Μάιος 2009, 16:45

μην μου πειτε οτι εννοουσατε μπλοκε διαφορικο το κουμπι του rfw?λεω και γω που ειναι αυτο το κουμπι!
Άβαταρ μέλους
navara.zisis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 184
Εγγραφή: 20 Ιουν 2008, 19:16
Τοποθεσία: κοζανη

GENERAL GRABBER AT2 !

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 11 Μάιος 2009, 19:18

To προηγούμενο L200 μετα τα 130-140 καίει πολυ, αν το πατας συνέχεια θα πάει κάπου στα 15 λίτρα. Στα εκτός είναι φοβερό είναι σχετικά ελαφρύ, είναι το μόνο το οποίο στην διπλοκάμπινη έκδοση είχε μικρότερο πίσω πρόβολο απο τα "απλα" L200 υποστιρίζοντας τον εκρομικό και εκτος δρόμου χαρακτήρα του, έχει της καλύτερες γωνίες της κατηγορίας και μεγάλη απόσταση απο το έδαφος, είναι το μοναδικό που κλειδώνει την τετρακίνηση μεχρι τα 100 και χωρις καν να πατήσεις συμπλέκτη(τα υπόλοιπα μπορούν μεχρι τα 40 νομίζω, τα καινουρια navara δεν ξερω) και το μπλοκέ κλειδώνει και με τα γρήγορα.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες

cron