Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΣΕ TERIOS

ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΣΕ TERIOS

Δημοσίευσηαπό sx » 22 Νοέμ 2004, 17:06

ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΕ TERIOS ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ.ΓΕΝΙΚΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ(ΑΝΑΡΤΗΣΗ.ΕΡΓΑΤΗ,ΚΙΝΗΤΗΡΑ,ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ Κ.ΛΠ.)
sx
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 25 Οκτ 2004, 22:29
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Re: ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΣΕ TERIOS

Δημοσίευσηαπό xakou » 23 Νοέμ 2004, 12:19

sx έγραψε:ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΕ TERIOS ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ.ΓΕΝΙΚΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ(ΑΝΑΡΤΗΣΗ.ΕΡΓΑΤΗ,ΚΙΝΗΤΗΡΑ,ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ Κ.ΛΠ.)


ωραίο post, με ενδιαφέρει και εμένα... 8)
xakou
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 20 Ιούλ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό teroulas » 23 Νοέμ 2004, 14:34

Τι έχω κάνει εγώ:

Χειροποίητη εξάτμιση, από εξαγωγή εως και τελικό καζανάκι,
Twister στην εισαγωγή,
Αμορτισερ CONI κόκκινα, στα οποία έχουμε πιέσει και άζωτο

Στο μέλλον:
Ίσως κάποιος πιο δυνατός συμπλέκτης όταν χρειαστεί αλλαγή
Ψήλωμα 40mm
Λάστιχα Α/Τ
Μια ροϊκή στην κεφαλή για να κατεβάσουμε χαμηλότερα λίγο τη ροπή

ΥΓ:Δεν είμαι κανένας έμπειρος γνώστης, ότι μου λέει το φιλαράκι μου ο μηχανικός λέω :)
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό mato » 23 Νοέμ 2004, 16:28

teroulas έγραψε:Τι έχω κάνει εγώ:

Χειροποίητη εξάτμιση, από εξαγωγή εως και τελικό καζανάκι,
Twister στην εισαγωγή,
Αμορτισερ CONI κόκκινα, στα οποία έχουμε πιέσει και άζωτο

Στο μέλλον:
Ίσως κάποιος πιο δυνατός συμπλέκτης όταν χρειαστεί αλλαγή
Ψήλωμα 40mm
Λάστιχα Α/Τ
Μια ροϊκή στην κεφαλή για να κατεβάσουμε χαμηλότερα λίγο τη ροπή

ΥΓ:Δεν είμαι κανένας έμπειρος γνώστης, ότι μου λέει το φιλαράκι μου ο μηχανικός λέω :)


... επειδή κι εγώ δεν είμαι γνώστης, τι ακριβώς είναι αυτό ?
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό teroulas » 24 Νοέμ 2004, 09:54

mato έγραψε:... επειδή κι εγώ δεν είμαι γνώστης, τι ακριβώς είναι αυτό ?


Δεν ξέρω τι ακριβώς κάνουν στην κεφαλή... :oops:
Πάντως σε ένα κινητηράκι που το κάνανε (του αδερφού μου) η μέγιστη ροπή φαίνεται να έχει 'κατέβει' απίστευτα χαμηλά σε σχέση με πριν. (~ στις 2000 στροφές, για να μην πω 1700)
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 24 Νοέμ 2004, 12:44

teroulas έγραψε:
mato έγραψε:... επειδή κι εγώ δεν είμαι γνώστης, τι ακριβώς είναι αυτό ?


Δεν ξέρω τι ακριβώς κάνουν στην κεφαλή... :oops:
Πάντως σε ένα κινητηράκι που το κάνανε (του αδερφού μου) η μέγιστη ροπή φαίνεται να έχει 'κατέβει' απίστευτα χαμηλά σε σχέση με πριν. (~ στις 2000 στροφές, για να μην πω 1700)

Γνώμη μου πως θέλει πολλή σκέψη πρίν αποφασίσει κανείς τέτοια επέμβαση, μιας και η βελτίωση ροής του μείγματος ή του αέρα (στα mpi) σημαίνει "φάγωμα" και λείανση του εσωτερικού και της επιφάνειας των αυλών εισαγωγής και αύξηση της διαμέτρου των βαλβίδων εισαγωγής με ταχυτροχούς, υαλοαμμοβολές κλπ με αποτέλεσμα την αύξηση ροπής και ιπποδύναμης (και κατανάλωσης βέβαια) αλλά και αδυνάτισμα των τοιχωμάτων της κεφαλής με κακό παρεπόμενο, την ευαισθησία σε πετσικαρίσματα λόγω τυχόν υπερθέρμανσης, αλλά και πρόωρη φθορά του κινητήρα συνολικά εξ αιτίας της πρόσθετης επιβάρυνσης λόγω αυξημένης ιπποδύναμης.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό mato » 24 Νοέμ 2004, 14:26

tasos953 έγραψε:Γνώμη μου πως θέλει πολλή σκέψη πρίν αποφασίσει κανείς τέτοια επέμβαση, μιας και η βελτίωση ροής του μείγματος ή του αέρα (στα mpi) σημαίνει "φάγωμα" και λείανση του εσωτερικού και της επιφάνειας των αυλών εισαγωγής και αύξηση της διαμέτρου των βαλβίδων εισαγωγής με ταχυτροχούς, υαλοαμμοβολές κλπ με αποτέλεσμα την αύξηση ροπής και ιπποδύναμης (και κατανάλωσης βέβαια) αλλά και αδυνάτισμα των τοιχωμάτων της κεφαλής με κακό παρεπόμενο, την ευαισθησία σε πετσικαρίσματα λόγω τυχόν υπερθέρμανσης, αλλά και πρόωρη φθορά του κινητήρα συνολικά εξ αιτίας της πρόσθετης επιβάρυνσης λόγω αυξημένης ιπποδύναμης.


... με κάλυψε ο συνάδελφος :D :D :D
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό xakou » 24 Νοέμ 2004, 17:02

teroulas έγραψε:Τι έχω κάνει εγώ:

Χειροποίητη εξάτμιση, από εξαγωγή εως και τελικό καζανάκι,
Twister στην εισαγωγή,
Αμορτισερ CONI κόκκινα, στα οποία έχουμε πιέσει και άζωτο

Στο μέλλον:
:onfire: δυνατός συμπλέκτης όταν χρειαστεί αλλαγή
Ψήλωμα 40mm
Λάστιχα Α/Τ
Μια ροϊκή στην κεφαλή για να κατεβάσουμε χαμηλότερα λίγο τη ροπή

ΥΓ:Δεν είμαι κανένας έμπειρος γνώστης, ότι μου λέει το φιλαράκι μου ο μηχανικός λέω :)


για πες περισσότερα για τα CONI...
Εγώ άλλαξα συμπλέκτη (γιατί τον έφαγα μια μέρα ) και έκανα βλακεία και ξαναέβαλα το μανίσιο. Μετά βέβαια έμαθα για κάτι sacks κ.τ.λ.
Κανένα chip για αύξηση των ps ???
:car3:
xakou
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 20 Ιούλ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό teroulas » 25 Νοέμ 2004, 09:25

xakou έγραψε:για πες περισσότερα για τα CONI...
Εγώ άλλαξα συμπλέκτη (γιατί τον έφαγα μια μέρα ) και έκανα βλακεία και ξαναέβαλα το μανίσιο. Μετά βέβαια έμαθα για κάτι sacks κ.τ.λ.
Κανένα chip για αύξηση των ps ???


Με τα coni είμαι απόλυτα ευχαριστημένος on road, σε off road διαδρομή με κούρασαν λίγο γιατί ήταν πολύ σφιχτά, αλλά το αμάξι ήταν τραίνο.

Τώρα...Για chip κλπ δεν το έχω κοιτάξει καθόλου το θέμα..
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα


Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες