Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

pajero pinin 2.0 me arga

pajero pinin 2.0 me arga

Δημοσίευσηαπό panosCRV » 26 Φεβ 2011, 17:46

geia sas paides.
panos apo ti kriti edo.
edo kai 2 xronakia peripou eimai katoxos enos jimny to opoio exo efxaristithei poly.
ton teleftaio kairo omos den tin palevo me to na min exo ena amaksi pou na pigainei asfalto grigora kai aneta kai eipa na to allakso.
vrika ena pajero pinin 2.0 tou 2003 me 100.000 xlm. me arga kai me kentriko kleidoma diaforikou.
h timh tou mou fainetai logiki (8000)

tha ithela ti gnomi sas kai opoios kserei na me enimerosei gia to an ta antallaktika einai akriva, tin poitota tou kai tis epidoseis tou sta ektos dromou.
efxaristo
Άβαταρ μέλους
panosCRV
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 23 Ιαν 2008, 20:49
Τοποθεσία: ηράκλειο κρήτης

pajero pinin 2.0 me arga

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 27 Φεβ 2011, 20:34

Πιστεύω οτι είναι απο τις καλύτερες επιλογές αλλα σίγουρα θα χρειάστεί λίγο ψήλωμα καπου στους 4-5 πόντους. Εκτός δρόμου θα τσακίσεις τα νεύρα πολλών γιατι κάνει πράγματα που δεν περιμένεις. Στον δρόμο είναι αρκετά δυνατό και ευκολα θα ταξιδεύεις με 140. Ίσως σου πούν οτι τα αργά του δεν είναι και πολύ αργά. Έτσι είναι αλλα είναι δυνατο και η πρώτη του αρκετα αργή και έτσι δεν θα αντιμετοπίσεις πρόβλημα.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

pajero pinin 2.0 me arga

Δημοσίευσηαπό panosCRV » 27 Φεβ 2011, 20:54

με απασχολεί το θέμα ότι έχει αυτοφερόμενο σασί το οποίο σημαίνει ότι δύσκολα θα το ψηλώσω και φυσικά ότι σαν αυτοφερόμενο σασί δεν είναι ότι καλύτερο για τις οφ ρόουντ διαδρομές. επίσης είναι ένα αμάξι που δεν κυκλοφορεί πολύ το οποίο σημαίνει ότι δύσκολα πουλιέται μετά. εεε;
Άβαταρ μέλους
panosCRV
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 23 Ιαν 2008, 20:49
Τοποθεσία: ηράκλειο κρήτης

pajero pinin 2.0 me arga

Δημοσίευσηαπό mpifteki » 12 Μαρ 2011, 20:58

καλησπερα κι απο μενα παιδια.
μετα απο χρονια με αυτοκινητα πολης λεω σιγα σιγα να το γυρισω σε λιγο πιο off-road καταστασεις. δυστυχως δεν βεβαια δεν εχω τη δυνατοτητα για θηρια τυπου Land cruiser, Discovery κλπ. και λογο των αυξημενων τελων κυκλοφοριας μαλλον κατευθυνομαι μεχρι τα 1800cc. μεταχειρισμενο (εκδοσεις απο 2004 και μετα).
για το freelander εχω διαβασει τα χειροτερα, για το vitara ξερω οτι (εκτος απο την τελευταια εκδοση) βγαζει παντα προβλημα με το καπακι του κινητηρα, τα Daihatsu δεν μου πολυαρεσουν και ειναι και αυτο το θεμα με το σταματημα εξαγωγων στην ευρωπη πλεον...
οποτε μαλλον λεω για pajero pinin το 5θυρο.
οτι πληροφορια εχετε μου κανει, απο τυχον μηχανικα προβληματα, πια ειναι πιο καλη εκδοση, συμπεριφορα κλπ.
Άβαταρ μέλους
mpifteki
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 12 Μαρ 2011, 20:38

Re: pajero pinin 2.0 me arga

Δημοσίευσηαπό pininokio » 03 Οκτ 2011, 16:12

ας μην ξεχναμε ομως οτι κ το cherokee xj εχει το ιδιο σασι κ ειναι παρολα αυτα εξαιρετικο εκτος δρομου.λυσεις παντα υπαρχουν με αναρτηση κ με κατεβασμα της γεφυρας ειναι σαν να κανεις body lift.το οτι δεν κυκλοφορουν πολλα ειναι σχετικο γιατι φαντασου οτι κυκλοφορησε μονο για 6-7 χρονια (το διλιτρο)αλλα αντιστοιχο του δεν υπαρχει στην κατηγορια.
Άβαταρ μέλους
pininokio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2007, 22:11

Δημοσίευσηαπό Jugulator » 04 Οκτ 2011, 10:02

Θα συμπλήρωνα , ότι όχι μόνο το Τσερόκη , αλλά και το Lada Niva που δεν έχει σασσί είναι εξαιρετικό εκτός δρόμου .
Από εκεί και πέρα , το Pinin έχει πολύ καλές γωνίες προσέγγισης και φυγής . Όσο για για περαιτέρω ψήλωμα , άποψή μου είναι ότι στο 95 % των περιπτώσεων δεν θα το χρειαστείς , εκτός και εάν κάνεις trial !
Αν όμως θέλεις οπωσδήποτε λίγους πόντους παραπάνω , ψάξε πρώτα σε λύση - πακέτο όπως η ΟΜΕ , ειδικά για το Pinin .
Αλλά και με ελαστικά λίγο μεγαλύτερης διαμέτρου θα κάνεις πιστεύω τη δουλειά σου . Αυτό και μόνον είχα κάνει στο Sportage Ι που είχα και δεν κόλωνε σχεδόν πουθενά , στα πλαίσια της λογικής βέβαια .
Άβαταρ μέλους
Jugulator
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2004, 12:43
Τοποθεσία: Βέροια

Δημοσίευσηαπό bull » 04 Οκτ 2011, 13:45

Jugulator έγραψε:Αν όμως θέλεις οπωσδήποτε λίγους πόντους παραπάνω , ψάξε πρώτα σε λύση - πακέτο όπως η ΟΜΕ , ειδικά για το Pinin .
Αλλά και με ελαστικά λίγο μεγαλύτερης διαμέτρου θα κάνεις πιστεύω τη δουλειά σου . Αυτό και μόνον είχα κάνει στο Sportage Ι που είχα και δεν κόλωνε σχεδόν πουθενά , στα πλαίσια της λογικής βέβαια .


Ακριβώς έτσι όπως τα λέει είναι... ΠΡΩΤΑ τα λάστιχα, έπειτα η ανάρτηση και αν είσαι ανήσυχος και απομακρύνεσαι στα βουνά ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ εργάτης ( ή παρέα με εργάτη :lol: :lol: :lol: )
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό bull » 04 Οκτ 2011, 13:48

Επιτέλους, ένα θέμα για άλλο αμάξι! Είχαν δακρύσει τα μάτια μου να διαβάζω για Ναβάρα... hahaha
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 12 Οκτ 2011, 21:39

Τα Navara πανε και χωμα;
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 12 Οκτ 2011, 21:39

Τα Navara πανε και χωμα;
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό bull » 14 Οκτ 2011, 15:34

Βεβαίως! Δεν έχεις δει στα βουνά? Γεμάτα απο Ναβάρα είναι... :twisted:
PAJERO 2.6L TURBO EFI
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ


Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες