Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ερωτηση για LC 90

Δημοσίευσηαπό firelord » 12 Σεπ 2005, 20:12

όχι ρε παιδιά και μάπα το LC (να λέμε και του στραβού το δικιο και ασχέτως πλάκας)

αν μιλούσαμε για Βιτάρα τότε μάλιστα!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό xontros » 12 Σεπ 2005, 21:59

Για πρόσεξε τί λες δικηγορίσκε της συμφοράς :jail: , βρίσκεσαι σε συμμαχικό έδαφος και οι Ιάπωνες καμικάζι :sword: σε παρακολουθούν παντού :glasses5: :glasses5: :glasses5:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό Lonely_Wolf » 13 Σεπ 2005, 00:49

Ενα προβληματακι που παρατηρησα τελευταια ειναι το εξης: Οταν βαζω μπροστα το LC και λογω του χωρου πρεπει να κοψω τερμα το τιμονι για να βγω. Οταν τερματιζει και απο τις 2 μεριες κανει ενα περιεργο θορυβο σαν "στριγγλισμα". Ο συγκεκριμενος θορυβος παρατηρητε μονο στην αρχη που το βαζω μπροστα και μεχρι να βγω απο το γκαραζ (κρυα η μηχανη), μετα απο λιγο δεν ακουγετε τιποτα ακομα και οταν τερματιζει το τιμονι.

Καμια ιδεα τι μπορει να ειναι. Ευχαριστω !
Άβαταρ μέλους
Lonely_Wolf
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 937
Εγγραφή: 01 Ιουν 2005, 10:34
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 13 Σεπ 2005, 08:36

Μεγάλε είναι απο τα μαρκούτσια του υδραυλικού τα οποία τεντώνουν όταν είσαι σε στάση και γυρίζεις το τιμόνι.
Πιθανώς δε η τρόμπα σου να αργεί να ανεβάσει λίγο.

Μήπως έχεις παρατηρήσει να σου σκληραίνει το πεντάλ του φρένου όταν το παθαίνεις αυτό;;;
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό magic » 13 Σεπ 2005, 09:56

firelord έγραψε:όχι ρε παιδιά και μάπα το LC (να λέμε και του στραβού το δικιο και ασχέτως πλάκας)

αν μιλούσαμε για Βιτάρα τότε μάλιστα!


χε χε χε
Δεν παμε πουθενα .... Ελα !!!
http://magiakos.p7.com
Άβαταρ μέλους
magic
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2004, 15:32
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό Lonely_Wolf » 13 Σεπ 2005, 11:08

DISCOVERER έγραψε:Μήπως έχεις παρατηρήσει να σου σκληραίνει το πεντάλ του φρένου όταν το παθαίνεις αυτό;;;


Νομίζω ότι σκληραίνει (δεν παίρνω και όρκο γιατί δεν έχω δώσει ιδιαίτερη σημασία)

Θα το παρατηρήσω πιο προσεκτικά και θα σου πω !

Ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
Lonely_Wolf
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 937
Εγγραφή: 01 Ιουν 2005, 10:34
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό firelord » 13 Σεπ 2005, 11:42

xontros έγραψε:Για πρόσεξε τί λες δικηγορίσκε της συμφοράς :jail: , βρίσκεσαι σε συμμαχικό έδαφος και οι Ιάπωνες καμικάζι :sword: σε παρακολουθούν παντού :glasses5: :glasses5: :glasses5:


μη μοιυ συγχίζεσαι και βράσεις σαν τον ατμάνθρωπα

α και θυμάσαι τι πάθανε οι καμικάζι ε? not good, άστο καλύτερα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό magic » 13 Σεπ 2005, 13:24

Δεν παμε πουθενα .... Ελα !!!
http://magiakos.p7.com
Άβαταρ μέλους
magic
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2004, 15:32
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό discoman » 13 Σεπ 2005, 15:11

θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχουν διαφορες μεταξυ 96 και 97 μοντελου και γιατι παρατηρουνται μεγαλες διαφορες στις τιμες σε αυτα ? απο ποτε εμφανιστηκε το προηγουμενο μοντελο lc 90 και ποτε βγηκε αυτο που κυκλοφορει τωρα?
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό vagelis » 13 Σεπ 2005, 17:00

Lonely_Wolf έγραψε:Ενα προβληματακι που παρατηρησα τελευταια ειναι το εξης: Οταν βαζω μπροστα το LC και λογω του χωρου πρεπει να κοψω τερμα το τιμονι για να βγω. Οταν τερματιζει και απο τις 2 μεριες κανει ενα περιεργο θορυβο σαν "στριγγλισμα". Ο συγκεκριμενος θορυβος παρατηρητε μονο στην αρχη που το βαζω μπροστα και μεχρι να βγω απο το γκαραζ (κρυα η μηχανη), μετα απο λιγο δεν ακουγετε τιποτα ακομα και οταν τερματιζει το τιμονι.

Καμια ιδεα τι μπορει να ειναι. Ευχαριστω !

Ειναι η ανακουφιστικη βαλβιδα ,κοινως by pass,που ανοιγει οταν το τιμονι ειναι ολο προς μια μερια για να μην διαλυθη,γι'αυτο και πολοι κατασκευαστες συνιστουν να μην εχεις το τιμονι εντελως στριμενο περισσοτερο απο καποια δευτερολεπτα(20-30),οπως επισης να μην ξεκινας την μηχανη με το τιμονι εντελως στριμενο,που σημαινει οταν παρκαρεις να προσεχεις να το εχεις καπως προς την μεση,σιγουρα η τρομπα θα αντεξει περισσοτερο καιρο.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό firelord » 13 Σεπ 2005, 18:36

relief valve
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό magic » 14 Σεπ 2005, 08:30

discoman έγραψε:θα ηθελα να ρωτησω αν υπαρχουν διαφορες μεταξυ 96 και 97 μοντελου και γιατι παρατηρουνται μεγαλες διαφορες στις τιμες σε αυτα ? απο ποτε εμφανιστηκε το προηγουμενο μοντελο lc 90 και ποτε βγηκε αυτο που κυκλοφορει τωρα?

για πληροφοριες σχετικα ... δες αυτο http://www.4wdonline.com/Toyota/Prado/1997.html και μετα πατα στα αλλα μοντελα που σε ενδιαφερουν!
Δεν παμε πουθενα .... Ελα !!!
http://magiakos.p7.com
Άβαταρ μέλους
magic
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2004, 15:32
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό Lonely_Wolf » 14 Σεπ 2005, 10:22

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας ! Ελπίζω αυτό το πράγμα να μην μου δημιουργήσει κάποιο σοβαρό πρόβλημα στο μέλλον...
Άβαταρ μέλους
Lonely_Wolf
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 937
Εγγραφή: 01 Ιουν 2005, 10:34
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Σεπ 2005, 10:28

Ντίμη ρώτα το Χρήστο στη Λάρισα, είχε αντιμετωπίσει ένα αντίστοιχο πρόβλημα στο ΛΚ. Καλύτερα να προλαμβάνεις
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό xristos » 14 Σεπ 2005, 13:08

Για σου Δημήτρη και σε όλο το forum.
Για το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις κοίταξε τα υγρά στο δοχείο λαδιού του υδραυλικού είναι ένα μαύρο στρόγγυλο και καλύτερα να τα κάνεις αλλαγή. Το τιμόνι ακούγεται όταν τερματίζει τουλάχιστον σε μένα πάντα. Το δικό μου πρόβλημα είναι μάλλον στραβή βάση τρόμπας και αυτή την εβδομάδα πάω να βάλω την 4 τρόμπα και να ψάξουμε να δούμε τη συμβαίνει αλλά σε μένα ακούγεται πολλή όπου και να είναι το τιμόνι.
LAND CRUISER 90
www.priveclub.gr
Άβαταρ μέλους
xristos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 28 Φεβ 2004, 12:17
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 27 επισκέπτες