Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ερωτηση για LC 90

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Σεπ 2005, 13:36

Γεια σου ηρωικέ Χρήστο!

αν κάνει θόρυβο συνεχώς και εφόσον το δοχείο ATF είναι πλήρες, πρέπει να ελεγχεί όλο το σύστημα, τρόμπα και σωληνώσεις.

Ιδίως αν επιμένει ο θόρυβος και μετά από αλλαγή τρόμπας

Η στραβή βάση τι επηρεάζει όμως? Το τιμόνι δεν ακούγεται αν το όχημα είναι υπό γωνία ούτως ή αλλέως. Εκτός αν ζορίζει τρόμπα ή σωληνώσεις
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό xristos » 14 Σεπ 2005, 18:22

Στην δικιά μου την περίπτωση υποθέτω ότι κάθετε στραβά η τρόμπα με συνέπεια να πατάει και ο ιμάντας στραβά και την τρώει μετά από μερικά χιλιόμετρα. Έχω αλλάξει σωληνάκια και λάδια χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Με το που αλλάζω τρόμπα στρώνει για 2-3 μήνες και μετά πάλι τα ίδια.
LAND CRUISER 90
www.priveclub.gr
Άβαταρ μέλους
xristos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 28 Φεβ 2004, 12:17
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ

Δημοσίευσηαπό Lonely_Wolf » 15 Σεπ 2005, 00:45

Γειά σου φίλε Χρήστο,

Από μια πρώτη ματιά (όσο αυτό ήταν εφικτό μεσα στο γκαράζ με ένα φακό) έχω την εντύπωση οτι έχει πέσει η στάθμη του λαδιού του τιμονιού. Άυριο θα κάνω πάλι έναν έλεγχο και θα κοιτάξω και το βιβλιαράκι για το που πρέπει να βρίσκετε η στάθμη όταν είναι γεμάτο και να διαπιστώσω αν όντως έχει πέσει.

Ελπίζω ο θόρυβος να είναι από το λάδι και όχι τίποτα σοβαρότερο. Αν και παρατήρησα ότι με το που βάλω μπρος αν περιμένω 1-2 λεπτά δεν ακούγετε ο θόρυβος. Οπότε σκέφτηκα ότι ξεκινώντας αμέσως δεν προλαβένει να κυκλοφορήσει λάδι αφού έχει πέσει η στάθμη με αποτέλεσμα να ζορίζετε!

Για να κοιτάξω το λάδι πρέπει να αφήσω να δουλέψει η μηχανή για κανα 5 λεπτο ή να μην το βάλω μπρος καθόλου? Ευχαριστώ και πάλι
Άβαταρ μέλους
Lonely_Wolf
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 937
Εγγραφή: 01 Ιουν 2005, 10:34
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 15 Σεπ 2005, 01:08

Lonely_Wolf έγραψε:Γειά σου φίλε Χρήστο,

Από μια πρώτη ματιά (όσο αυτό ήταν εφικτό μεσα στο γκαράζ με ένα φακό) έχω την εντύπωση οτι έχει πέσει η στάθμη του λαδιού του τιμονιού. Άυριο θα κάνω πάλι έναν έλεγχο και θα κοιτάξω και το βιβλιαράκι για το που πρέπει να βρίσκετε η στάθμη όταν είναι γεμάτο και να διαπιστώσω αν όντως έχει πέσει.

Ελπίζω ο θόρυβος να είναι από το λάδι και όχι τίποτα σοβαρότερο. Αν και παρατήρησα ότι με το που βάλω μπρος αν περιμένω 1-2 λεπτά δεν ακούγετε ο θόρυβος. Οπότε σκέφτηκα ότι ξεκινώντας αμέσως δεν προλαβένει να κυκλοφορήσει λάδι αφού έχει πέσει η στάθμη με αποτέλεσμα να ζορίζετε!

Για να κοιτάξω το λάδι πρέπει να αφήσω να δουλέψει η μηχανή για κανα 5 λεπτο ή να μην το βάλω μπρος καθόλου? Ευχαριστώ και πάλι


Για να δεις τη σωστή στάθμη λαδιών το όχημα πρέπει να είναι κρύο . Δηλαδή στην περίπτωση σου να μην το βάλεις μπροστά !!!
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό firelord » 15 Σεπ 2005, 09:47

Ντίμη, ορθά λέγει ο μπριζόλας. έλεγχος με κρύο κινητήρα και δές λίγο τα τεχνικά χαρακτηριστικά για να εντοπίσεις αν βάζεις το σωστό ATF.

προς Χρήστο, μπορείς να μας εξηγήσεις τη συνδεσμολογία της αντλιας σου? Αν ο ιμάντας δίνει στραβά, ίσως φταίει μόνον ο ιμάντας, ο οποίς δεν δίνει τις σωστές στροφές (και επμένως δύναμη) στην αντλία, με αποτέλεσμα το κύκλωμα να ζορίζεται.
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό firelord » 15 Σεπ 2005, 10:51

δοκιμάστε αυτό

http://www.birfield.com/links-18-0-10.html
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό xristos » 15 Σεπ 2005, 11:25

Καλημέρα. :P
Γιώργο μου ιμάντες έχω αλλάξει πριν από 10,000 χιλ. και συνεχίζει να το κάνει. Όταν το πήρα μου είπαν ότι ήταν πολύ σφιχτός ο ιμάντας και για αυτό χτύπησε την τρόμπα, αλλάξαμε τρόμπα και ιμάντες (όλους) και μετά από 3 μήνες πάλι τα ίδια. Το σκεπτικό μου είναι ως εξής, το ένα μέρος του ιμάντα περνάει από την τροχαλία του στροφάλου και το δεύτερο στην τρόμπα, αν η βάση της τρόμπας με συνέπεια και όλη η τρόμπα κάθετε στραβά και ο ιμάντας πατά με γωνία τείνοντας και την τροχαλία να στραβώσει για να μπει στα αυλάκια ο ιμάντας να τρώει σιγά σιγά το ρουλεμάν της τρόμπας και να δημιουργεί το πρόβλημα. Πάντως ο ιμάντας δεν γλιστράει γιατί αλλιώς θα ακουγόταν έστω και λίγο. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο που θα έφταιγε.
Κάθε βοήθεια δεκτή.
Ευχαριστώ
LAND CRUISER 90
www.priveclub.gr
Άβαταρ μέλους
xristos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 28 Φεβ 2004, 12:17
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ

Δημοσίευσηαπό firelord » 15 Σεπ 2005, 11:40

ρε μπας και οι αλήτες ΔΕΝ σου αλλάξανε την τρόμπα? Συμβαίνει και αυτό ενίοτε

αν ο ιμάντας καθόταν στραβά θα φαγωνόταν χαρακτηριστικά και πιθανώς θα τσίριζε. Πιθανώς δε να έκανε θόρυβο κυλίσεως χαρακτηριστικά διαφορετικό από το συνηθισμένο.

Η βάση της αντλίας που κάθεται? Πώς ξέρουμε πως είναι στραβή?

Πάντως ένα μου προκαλεί απορία. Έχουμε δυο απάρτια, τον ιμάντα βοηθητικών (εξωτερικά προφανώς) και τη ροδέλα της αντλίας. ΕΚ των πραγμάτων αν η ροδέλα (ή όλη η αντλία) δεν κάθεται καλά τότε αυτό που θα ζοριστεί είναι ο ιμάντας λόγω υλικού.

ΑΡΑ, ο ιμάντας τρώγεται? αν η ροδέλα ή όλη η αντλία είναι στραβή, πρέπει να τρώγεται. Αν ΔΕΝ τρώγεται τότε η ευθυγράμμιση ροδέλας - ιμάντα δεν πάσχει. Και επομένως δεν θα πρέπει να τρώγεται και το ρουλεμάν της αντλίας (και γιατί εξάλλου)

Οπότε πάμε παραμέσα. Γιατί η αντλία δεν αποδίδει υδραυλική πίεση ικανή? Αν έχει αλλαχθεί λογικά αυτό θα έπρεπε να έχει επιλυθεί.

Μήπως έχεις διαρροή κάπου? Η τσιμούχα της αντλιας μπήκε σωστά? Μήπως υπάρχει διαρροή από κολλάρα? Μήπως το expansion tank του ATF έχει σπάσει?

είχα αντίστοιχο πρόβλημα με τον ιμάντα του δυναμό στον αγριόνιβα, όπου το δυναμό δεν καθόταν καλά και μου έτρωγε τον ιμάντα μονόπαντα (και τσίριζε εξ αυτού)

Αν δεν βαριέσαι πέρνα μια βόλτα από Βόλο κάποια στιγμή το πρωί, να το δεί ένας δικός μου
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό xristos » 15 Σεπ 2005, 11:50

Η τρόμπα αλλάχτηκε μπροστά μου και της 3 φορές όσο για τον ιμάντα έχεις δίκιο και μάλλον θα περάσουμε από τον δικό σου στο Βόλο. Πάντως διαρροές δεν έχει απ’ ότι το έχω ψάξει.
LAND CRUISER 90
www.priveclub.gr
Άβαταρ μέλους
xristos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 28 Φεβ 2004, 12:17
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ

Δημοσίευσηαπό firelord » 15 Σεπ 2005, 12:03

Χρήστο μίλησα με τον δικό μου και μου επιβεβαιώνει τα εξής

1. Αν η βάση, η ροδέλα και συνεπώς η διαρρύθμιση ήταν στραβή ο ιμάντας θα φαγωνόταν και θα τσίριζε. Το δε φάγωμα του ιμάντα θα ήταν εμφανέστατο, με προφανώς κάποιο εξωτερικό από τα 4 λούκια να είναι φαγωμένο.

2. Αν ΔΕΝ έχεις διαρροή, και εφόσον σου αλλάξανε τρόμπα με καινούργια, τότε κοίτα λίγο αν γίνεται ΕΞΑΕΡΩΣΗ στο κύκλωμα, καθώς αν έχει κρατήσει μέσα αέρα θα σου βουίζει σε κάθε περίπτωση.
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό magic » 15 Σεπ 2005, 13:56

Α ,,, κανε κι ενα check στην τρομπα συμπλεκτη για τυχον σκουριες!!! Ασχετο με το προβλημα σου , αλλα την πατησα και ημουν 300 χλμ μακρυα !!! Μοντελο 1999.
Δεν παμε πουθενα .... Ελα !!!
http://magiakos.p7.com
Άβαταρ μέλους
magic
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2004, 15:32
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό xristos » 16 Σεπ 2005, 18:33

Γιώργο μέσα στη βδομάδα θα έρθω στο Βόλο οπότε θα πάμε από τον δικό σου να το ρίξει μια ματιά.
Magic με τον συμπλέκτη έχω μερικές φορές και ιδίως όταν είναι κρύο (χειμώνας) κάτι σκουιιικ όταν πατάω συμπλέκτη, το ρίξαμε λίγο σπρέι σταμάτησε για λίγο καιρό και μετά πάλη τα ίδια οπότε μάλλον έχουμε σκουριά εκεί. Τι επιπτώσεις μπορεί να έχει;.
LAND CRUISER 90
www.priveclub.gr
Άβαταρ μέλους
xristos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 28 Φεβ 2004, 12:17
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ

Δημοσίευσηαπό firelord » 16 Σεπ 2005, 18:50

Χρηστάρα όποτε θέλεις πάρε με τηλ να το κανονίσουμε, για να είμαι ελεύθερος
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό discoman » 16 Σεπ 2005, 21:00

xristos έγραψε:Γιώργο μέσα στη βδομάδα θα έρθω στο Βόλο οπότε θα πάμε από τον δικό σου να το ρίξει μια ματιά.
Magic με τον συμπλέκτη έχω μερικές φορές και ιδίως όταν είναι κρύο (χειμώνας) κάτι σκουιιικ όταν πατάω συμπλέκτη, το ρίξαμε λίγο σπρέι σταμάτησε για λίγο καιρό και μετά πάλη τα ίδια οπότε μάλλον έχουμε σκουριά εκεί. Τι επιπτώσεις μπορεί να έχει;.
Εναν ιδιο θορυβο εκανε και μενα σε τουοτα vvti του 2000 που ειχα και μου ειπαν στην αντιπρωσοπεια οτι ηταν τα χτενια του δισκου πλατω και αστοχια υλικου και αλλαχτηκε στην εγυηηση
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό magic » 19 Σεπ 2005, 11:58

xristos έγραψε:Magic με τον συμπλέκτη έχω μερικές φορές και ιδίως όταν είναι κρύο (χειμώνας) κάτι σκουιιικ όταν πατάω συμπλέκτη, το ρίξαμε λίγο σπρέι σταμάτησε για λίγο καιρό και μετά πάλη τα ίδια οπότε μάλλον έχουμε σκουριά εκεί. Τι επιπτώσεις μπορεί να έχει;.

Και σε μενα τριζει η κλειδωση επανω στο σασμαν ,,, αλλα εκει δεν εχει προβλημα! Στην τρομπα ομως ,εκει που βαζεις υγρα , απο κατω εχει ενα καπακι ισιο , οταν το ανοιξα(αφου αρχισε να πεταει τα υγρα) ειδα οτι γεμισε με σκουρια!!! Την αλλαξα και μου εβαλαν αλου τυπου , η οποια εχει απο κατω κυλινδρικο σχημα!!! Δες ποια εχεις!
Δεν παμε πουθενα .... Ελα !!!
http://magiakos.p7.com
Άβαταρ μέλους
magic
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2004, 15:32
Τοποθεσία: Αθηνα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 45 επισκέπτες