Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

PININ εφ'ολης της ύλης

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 05 Απρ 2005, 12:56

firelord έγραψε:μήπως ήταν ο μπλακρις?

Αποκλείεται!!!
Επιβεβαιωμένες πληροφορίες αναφέρουν πως γεννήθηκε σε Βιτάρα, ήδη εκπαιδευμένος στο να κολλάει με Βιτάρα. Άρα αποκλείεται .... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό xontros » 05 Απρ 2005, 15:35

michailbm έγραψε:Έγραψα γα τα μοντέλα 1996 και μετά αν βρήκες κάποιο με χρονολογία παλαιότερη ναι έτσι είναι γιατι μέχρι τότε ήταν όλα 8βαλβιδα κι αν έτυχε κανένα από στοκ να εισήχθηκε στην Ελλάδα μετά το 1996 τότε ίσως, αλλά από το 1996 και μετά JLX μόνο 16βαλβιδα βγήκαν απ την παραγωγή!
Επίσης το εν λογο είχε ημιαξόνια και μπιλιοφόρους όχι σαν του JX αλλά σαν των Ιαπωνικών!

Κάνεις λάθος συνονόματε, γιατί από προσωπική εμπειρία:
- Τον Ιανουάριο του 1999 που αγόρασα το δικό μου, στην έκθεση (Auto Profit) υπήρχε και ένα ολοκαίνουργιο γαλάζιο JLX 8-βάλβιδο πεντάπορτο και με πλούσιο εξοπλισμό (JLX), και σίγουρα δεν ήταν μοντέλο '96. Ίσως αυτό που λες να ισχύει για μοντέλα που έφερνε ο Σφακ μόνο.
- Όταν έσπασα μια φορά δεξί ημιαξόνιο, το αντικατέστησα με ένα απολύτως ίδιο (που επίσης έσπασα...) από 16v JLX μοντ. 2000. Αυτό που είδα πρόσφατα και ίσως να είναι η περίπτωσή σου, είναι ότι τα πρώτα Ισπανικά είχαν ίδια ημιαξόνια με τα Γιαπωνέζικα, δηλαδή με "πράσινους" μπιλιοφόρους.

Συγνώμη που έμπλεξα τα Suzuki εδώ, πάω να φύγω...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό michailbm » 05 Απρ 2005, 18:55

xontros έγραψε:
michailbm έγραψε:Έγραψα γα τα μοντέλα 1996 και μετά αν βρήκες κάποιο με χρονολογία παλαιότερη ναι έτσι είναι γιατι μέχρι τότε ήταν όλα 8βαλβιδα κι αν έτυχε κανένα από στοκ να εισήχθηκε στην Ελλάδα μετά το 1996 τότε ίσως, αλλά από το 1996 και μετά JLX μόνο 16βαλβιδα βγήκαν απ την παραγωγή!
Επίσης το εν λογο είχε ημιαξόνια και μπιλιοφόρους όχι σαν του JX αλλά σαν των Ιαπωνικών!

Βλέπω ότι είσαι απόλυτος στις απόψεις σου φίλε μου, και έτσι δεν γίνεται σωστή κουβέντα... Δεν ξέρω πού τα διαβάζεις αυτά ή ποιός στα λέει, αλλά από την προσωπική μου εμπειρία σου λέω τα εξής:
- Τον Ιανουάριο του 1999 που αγόρασα το δικό μου, στην έκθεση (Auto Profit) υπήρχε και ένα ολοκαίνουργιο γαλάζιο JLX 8-βάλβιδο πεντάπορτο και με πλούσιο εξοπλισμό, και σίγουρα δεν ήταν μοντέλο '96. Ίσως αυτό που λες να ισχύει για μοντέλα που έφερνε ο Σφα μόνο.
- Όταν έσπασα μια φορά δεξί ημιαξόνιο, το αντικατέστησα με ένα απολύτως ίδιο (που επίσης έσπασα...) από JLX μοντ. 2000. Αυτό που διαπίστωσα πρόσφατα και ίσως να είναι η περίπτωσή σου, είναι ότι τα πρώτα Ισπανικά είχαν ίδια ημιαξόνια με τα Γιαπωνέζικα, δηλαδή με "πράσινους" μπιλιοφόρους.


Κατά παραγγελία ο κάθε εισαγωγέας σε κάθε μάρκα μπορεί να εισάγει ότι θέλει αν συμφωνεί και το εργοστάσιο !
Με αυτόν τον τρόπο γέμισαν τα "rent a car" με Vitara που έκαναν περίπου ένα εκατομμύριο λιγότερο απ' Αυτα που πωλούνταν στις εκθέσεις!
Επισήμως πάντως η Suzuki απ' το 1996 ανακοίνωνε ότι τα JLX & Exclusive παραγόταν μόνο με 16βαλβιδα μοτέρ!
Το δικό μου το είχα αγοράσει μτχ και δεν είμαι σε θέση να ξέρω γιατι είχε τέτοιου τύπου ημιαξόνια & μπιλιοφόρους και αυτό σου είπα :"το εν λογο είχε ημιαξόνια και μπιλιοφόρους όχι σαν του JX αλλά σαν των Ιαπωνικών" , και επίσης δεν είμαι σε θέση να ξέρω ποιος το εισήγαγε και με τι προδιαγραφές, αλλά με άλλα JLX που το σύγκρινα δεν είχε διαφορές στα σημεία που προανέφερα!


Υ.Σ. Όσο για την διάθεση συζήτησης, είμαι πάντα ανοικτός και την αποζητώ αλλά το να έχω μια άλλη γνώμη - άποψη - εμπειρία δεν σημαίνει ότι θα χαρακτηρισθώ "απόλυτος" . Αν παρόλα αυτα έδωσα τέτοια εντύπωση ζήτω συγνώμη, σίγουρα δεν είχα τέτοια πρόθεση , τουναντίον θα έλεγα !
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό firelord » 05 Απρ 2005, 20:57

σε συγχωρούμε γιατί είσαι καλό παιδί!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pajino » 15 Σεπ 2005, 10:24

Γειά σας και απο μένα είμαι εδώ και ένα χρόνο κάτοχος ενός PAJERO PININ 2.0 GDI 5D με μαμίσιο εξοπλισμό εκτός από τα Α/Τ DUELER 215/65 16 που του έχω φορέσει (ευχαριστημένος).
(Με κάποιους από εσάς τα έχουμε ψιλό-πεί και αλλού)

Η ερώτησή μου έχει να κάνει με τα ρουλεμάν των εμπρός τροχών.
Πριν από 10.000km περίπου 1ος 2005 άλαξα το ρουλεμάν του εμπρός αριστερού τροχού λόγω φθοράς (θόρυβος).
Η αντιπροσωπεία δεν το είχε ετοιμοπαράδοτο και ανασκάστηκα και έβαλα του εμπορίου το οποίο θέλει και πάλι αλλαγή τώρα.

Το αυτοκίνητο το δουλεύω αρκετά off ΄μέχρι πριν το καλοκαίρι τουλάχιστον με πολλές λάσπες και χιονάκια, πάντα όμως και επειδή ήθελα να αποφύγω κάτι τέτοιο την επόμενη μέρα είχε γερό πλύσιμο (και από κάτω) πάντα! Αρχές Αυγούστου άλλαξα και το δεξί.
Το αυτοκίνητο είναι από Γερμανία το πήρα με 38.000km

Θα θελα λοιπόν την συμβουλή σας μήπως πρέπει να προσέξω κάτι ή αν έχει το αυτοκίνητο κάποια "ευαισθησία" στο συγκεκριμένο σημείο ή φταίει το συμβατικό ρουλεμάν που έβαλα (δεν ήταν φθηνό) ειδάλως να αρχήσω να το ψάχνω.....

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας!
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 15 Σεπ 2005, 21:15

Τα άλλαξα πρίν 20 ημέρες με μανίσια που άνετα υπήρχαν στην τοπική αντιπροσωπεία (προσοχή να αλλάζονται και οι ασφάλειες που τα συγκρατούν στη φωλιά τους) γιατί το ένα (το δεξί) έκανε τον χαρακτηριστικό θόρυβο που σε ειδοποιεί πως χρειάζεσαι ρουλμάν. Όταν τα περιεργάστηκα μετά την εξαγωγή, ανακάλυψα πως δέν είχαν τόση φθορά που να δικαιολογεί τον θόρυβο, αλλά ήταν τελείως στεγνά από λιπαντικό.
Πιθανόν οι τσιμούχες στεγανοποίησής τους να αστοχούν από τα νερά (πιθανόν και από τα αλάτια που αλόγιστα σκορπίζουν οι Νομαρχίες μας μόλις ψιλοχιονίσει)
Η θητεία του αυτοκινήτου σου στην Γερμανία δικαιολογεί κάτι τέτοιο, αλλά είσαι σίγουρος για τα χιλιόμετρα που έγραφε; Υπήρχε το βιβλίο των σέρβις που να τα πιστοποιεί;
Προσωπικά πιστεύω πάντως πως τα ρουλμάν πρέπει να αλλάζονται πάντα ζευγάρια
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό pajino » 16 Σεπ 2005, 10:33

Φίλε Tasos953

αυτό που λες για το λιπαντικό στα πάλια ρουλμάν το διαπίστωσα και εγώ ότι ήταν στεγνά και είχαν "ανάψει", από κει και πέρα αλλάχθηκαν και οι ασφάλειες φυσικά γιατί καταστράφηκαν για να βγει από τη φωλιά τα ρουλμάν και όντως διαπιστώθηκε φθορά από αλάτι με σημεία οξύδωσης στις ασφάλειες .
Το βιβλίο συντήρησης το είχε και ήταν σωστά ενημερωμένο (σφραγίδες-υπογραφές κλπ παρατηρήσεις) το αυτοκίνητο είχε ελενγθεί σχολαστικά (όσο μπορείς να το πεις αυτό) πριν την αγορά του και φαινόταν πως τα χλμ ήταν αληθινά ή κοντα στην αλήθεια. Έχω κάνει 27.000 χλμ από την αγορά του και μόνο αυτό το πρόβλημα είχα,τώρα έχω 65000χλμ στο κοντέρ.

Τελικά συμφωνώ μαζί σου ότι πρέπει να αλλάζονται ζευγάρι . Λες λοιπόν να αλλάξω μαζί τώρα και αυτό που του έβαλα στο αριστερό τον Αύγουστο?

Στα πόσα χλμ το άλλαξες εσύ ?

Και τέλος πρέπει να ψάξω και κάτι άλλο ίσως ?

Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές σου.
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 16 Σεπ 2005, 20:30

pajino έγραψε:Φίλε Tasos953

αυτό που λες για το λιπαντικό στα πάλια ρουλμάν το διαπίστωσα και εγώ ότι ήταν στεγνά και είχαν "ανάψει", από κει και πέρα αλλάχθηκαν και οι ασφάλειες φυσικά γιατί καταστράφηκαν για να βγει από τη φωλιά τα ρουλμάν και όντως διαπιστώθηκε φθορά από αλάτι με σημεία οξύδωσης στις ασφάλειες .
Το βιβλίο συντήρησης το είχε και ήταν σωστά ενημερωμένο (σφραγίδες-υπογραφές κλπ παρατηρήσεις) το αυτοκίνητο είχε ελενγθεί σχολαστικά (όσο μπορείς να το πεις αυτό) πριν την αγορά του και φαινόταν πως τα χλμ ήταν αληθινά ή κοντα στην αλήθεια. Έχω κάνει 27.000 χλμ από την αγορά του και μόνο αυτό το πρόβλημα είχα,τώρα έχω 65000χλμ στο κοντέρ.

Τελικά συμφωνώ μαζί σου ότι πρέπει να αλλάζονται ζευγάρι . Λες λοιπόν να αλλάξω μαζί τώρα και αυτό που του έβαλα στο αριστερό τον Αύγουστο?

Στα πόσα χλμ το άλλαξες εσύ ?

Και τέλος πρέπει να ψάξω και κάτι άλλο ίσως ?

Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές σου.

Το αυτοκίνητο το πήρα καινούριο τον 4/2001 και τώρα έχει 85000 χλμ.
Θά έλεγα να τα αφήσεις όπως είναι και να τα αλλάξεις μιά και καλή όταν ξανακλωτσήσουν αλλά με μανίσια. Από ότι μου είπαν στην τοπική αντιπροσωπία σε ένα αυτοκίνητο που αναγκάστηκαν να τα αλλάξουν με εμπορίου λόγω έλλειψης, δέν κράτησαν πολύ.
Πιστεύω πως με προσεκτικότερο επίμονο πλύσιμο στην περιοχή τους θα παραταθεί η ζωή τους.
Την επόμενη φιρά που θα πάς για αλλαγή λαδιών ζήτησε να σου ελέγξουν καλά τους μπιλιοφόρους των εμπρός ημιαξονίων (μέσα από τις λαστιχένιες φυσούνες). Πιθανότατα θα χρειάζονται επειγόντως λίπανση χωρίς κατ' ανάγκη να έχουν σημεία φθοράς, διαρροής κλπ.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 07 Απρ 2006, 19:18

Γεία σας παιδιά,
Ξέρει κανείς αν μπορώ να βρω μπλοκέ διαφορικό για πίσω ή μπροστα για PININ 02' μοντελο, 2000 κυβικά.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό manos77 » 29 Απρ 2006, 19:43

Απο περιεργια στο PININ 1.8 μπαινουν αργα;
Άβαταρ μέλους
manos77
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 01 Μαρ 2005, 19:31
Τοποθεσία: ΡΟΔΟΣ

Δημοσίευσηαπό michailbm » 30 Απρ 2006, 17:46

NIKOLAS_L200 έγραψε:Γεία σας παιδιά,
Ξέρει κανείς αν μπορώ να βρω μπλοκέ διαφορικό για πίσω ή μπροστα για PININ 02' μοντελο, 2000 κυβικά.



Ναι υπαρχει για πισω ΑRB !
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 01 Μάιος 2006, 22:29

Για μπροστά υπάρχει τίποτα?Δεν θέλω να χαλάσω το πίσω LSD..
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό mindkeeper » 23 Ιούλ 2006, 12:27

Έχει πάρει παιδία το μάτι σας τεμπέλη (arm rest) για το PININ;
mindkeeper
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 23 Ιούλ 2006, 12:23

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 23 Ιούλ 2006, 20:06

Έχει η αντιπροσωπία. Κάπου στα 150euro πρέπει να είναι (έτσι δεν είναι storm?)
Αν έχεις χρόνο μπες στο topic ¨Νέο Pinin, νέος στο off-road", θα βρεις αρκετές πληροφορίες για αξεσουάρ και όχι μόνο.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Storm » 23 Ιούλ 2006, 20:11

γεια σας!
armrest για Pinin 185euro το γνήσιο από Παπρά. Με λίγο πίεση ίσως πετύχεις κάποια μικρή έκπτωση.
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 17 επισκέπτες