Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NEW FORESTER

NEW FORESTER

Δημοσίευσηαπό JATH » 04 Οκτ 2005, 13:44

ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ AUTOTΡΙΤΗ

Μηχανικά μέρη
Η ανάρτηση του ανανεωμένου Forester έχει εξελιχθεί ώστε να μεγαλώσει την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος κατά 15 χλστ. στην απλή δίλιτρη έκδοση και κατά 5 χλστ. στην υπερτροφοδοτούμενη (σε σχέση με το παρελθόν) ενώ παράλληλα η ρύθμισή της, χωρίς να είναι σφιχτή, δεν επιτρέπει την εμφάνιση έντονων κλίσεων του αμαξώματος σε δρόμο με στροφές. Το πλαίσιο - πάνω στο οποίο βασίζεται και το Impreza από το 1992 - έχει δεχθεί ενισχύσεις






Οδική συμπεριφορά
Η τετρακίνηση σε συνδυασμό με τους δυνατούς κινητήρες αποτελούν για άλλη μια φορά τα βασικά στοιχεία της ξεχωριστής οδικής συμπεριφοράς του Forester. Το σύστημα υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων εξακολουθεί να εφοδιάζει αποκλειστικά τη δίλιτρη έκδοση αναδεικνύοντας ακόμα περισσότερο τις εκτός δρόμου δυνατότητές της ενώ και το Forester 2,5, αν και έχει σαφέστατα πιο ασφάλτινη οδική συμπεριφορά, δεν θα συναντήσει κανένα πρόβλημα σε πατημένες χωμάτινες διαδρομές.


ΣΤΟΥΣ ΣΚΛΗΡΟΠΥΡΗΝΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΚΛΙΚ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΩΝ 20.5 ΕΚΑΤΟΣΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΤΑ 158 ΑΛΟΓΑ,(2000 ΚΥΒ) Η ΡΟΠΗ 19.0/3200 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΝΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ
JATH
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

NEW FORESTER

Δημοσίευσηαπό magic » 07 Οκτ 2005, 15:45

Αντιπροσωπος της SUBARU υποθετω!!!! :)
Δεν παμε πουθενα .... Ελα !!!
http://magiakos.p7.com
Άβαταρ μέλους
magic
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2004, 15:32
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό JATH » 10 Οκτ 2005, 11:45

ΛΑΘΟΣ ΥΠΟΘΕΣΗ. ΑΠΛΟΣ ΙΔΙΩΤΗΣ
JATH
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

Δημοσίευσηαπό Leonardo_dc » 10 Οκτ 2005, 12:44

Το νέο FORESTER είναι κατα την γνώμη μου το καλύτερο και το πιο τίμιο SUV στην κατηγορία του, που θα κυκλοφορήσει το 2005-2006.
Ουτε το νεο VITARA, ουτε το νέο RAV θα μπορέσουν να το ανταγωνιστούν.
Ουτε εντός, ούτε εκτός...
Μήπως ξέρετε αν παίρνει aftermarket ψήλωμα??
Άβαταρ μέλους
Leonardo_dc
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2005, 18:08
Τοποθεσία: Αθήνα - Βούλα

Δημοσίευσηαπό JATH » 10 Οκτ 2005, 14:51

ΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΑΠΟ 215/60/16 ΣΕ 215/65/16 ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ 1.1 ΕΚ ΚΑΙ ΠΑΣ ΣΥΝΟΛΟ 21.6 ΕΚ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΧΩΡΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΥΝ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ.

ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΙΣΩΣ ΟΙ ΠΙΟ ΕΙΔΙΚΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙΣ ΣΤΟ 'SELF LEVELIZER SYSTEM" ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΑ ΠΙΣΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ.
JATH
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ασφαλως και σηκωνεται το Forester

Δημοσίευσηαπό ducatista » 13 Δεκ 2005, 17:39

κοιτα εδω και αν δεν ξερεις γερμανικα δεν πειραζει. Η γλωσσα του σεξ ειναι παγκοσμια.....

http://www.allrad-daewel.de/tuning/tuni ... eherlegung

μεχρι και 7εκ ανεβαζεται το forester!!!!!

Μετα σβησε λιγα απο τα μερη του link και δες και το υπολοιπο site κορυφη.

Αν εισαι κεφατος κοιτα και εδω

http://www.subarufreunde.com/test/html/ ... links.html

Enjoy
Άβαταρ μέλους
ducatista
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 12 Δεκ 2005, 19:41

Επιτελους

Δημοσίευσηαπό Camelius » 16 Μαρ 2006, 13:38

Μολις προχθες παρελαβα το καινουριο Forester 2.0 ZL.

Εντυπωσεις απο off-road δεν εχω να πω ακομα ούτε καν για καταναλωση στην κινηση (δεν το εχω προλάβει να το αδειασω το ρεζερβουαρ).

Προς το παρον καθοτι καινουριο κοσκινακι μου, νοιωθω ενθουσιασμενος.

Εχει αρκετα καλους χωρους (υπαρχουν και SUV με μεγαλυτερους) μια υπέροχη ηλιοροφη (που οι ξενοι την ονομαζουν moonroof) η οποία όταν ανοιγει νοιωθεις λες και εισαι σε cabrio αυτοκινητο.

Πολυ καλη αισθηση στον δρομο, ιδιαιτερα στους υπεροχους ελληνικους δρομους με τις 1000 και μία λακούβες που συναντας πρεπει να εχεις μια καλη αναρτηση. Ε, η αναρτηση του Σουμπυ ειναι χαρμα αισθησης. Ρουφαει γρηγορα χωρις χτυπηματα και τρανταγματα και ειναι μαλλον σφιχτη με αποτελεσμα να στριβει πολυ ομορφα στο στεγνο (εκει προλαβα να την δοκιμασω)

Λιγο σκληρο ακομα το κιβωτιο (φανταζομαι οτι θα στρωσει με τα χιλιομετρα) προοδευτικα και αρκετα αποδοτικα τα φρενα (αν και θα ηθελα τα πισω δισκοφρενα του 2.5Τ)

Ροπιαζει πολυ ευκολα και απο πολυ χαμηλα, και παρα το όριο των 4000 στροφων λογω στρωσιματος, κινειται με αξιοπρεπεια χαλαρα με 140 και 5η σχεση στο κιβωτιο.

Εξυπνο το cruise control που σε απαλλασει απο το αγχος του να κρατας σταθερο το ποδι στο γκαζι και ιδιαιτερα ευκολο στην χρηση.

Εξαιρετικο γκατζετακι που μπηκε εξτρα ειναι ο αισθητηρας βροχης ο οποιος ανταποκρινεται πολυ καλα και μεταβαλει διαρκως την ταχυτητα των καθαριστηρων. Ενα αξεσσουαρ που νομιζω οτι θα επρεπε να το εχουν ολα τα αυτοκινητα στον στανταρ εξοπλισμο.

Πολυ καλη αποδοση το 6πλο ραδιο cd που ηταν στανταρ στην ZL και σιγουρα φανταστικο τιμονι (ΜΟΜΟ γαρ).

Η γενικη αισθηση που μου αφησε ειναι οτι μαλλον ειναι ενα αυτοκινητο δρόμου που εχει και off-road δυνατοτητες, παρά ένα 4κινητο με καλη συμπεριφορα στον δρομο.

Αφου θα παρελθουν λιγα χιλιομετρα συμβιωσης θα επανελθω με επιπλεον σχολια.

Προς το παρον θεωρω ότι εκανα μια αξιοπρεπη επιλογή αποδοσης/τιμη και φυσικα το Niva δεν το δινω γιατι αλλο πραγμα ο Ρωσσος.
Άβαταρ μέλους
Camelius
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 21 Μαρ 2004, 18:38
Τοποθεσία: Κηφισιά, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό JATH » 16 Μαρ 2006, 17:28

ΦΙΛΕ CAMELIUS ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ. ΑΥΤΑ ΓΡΑΦΕΙ ΤO ΙΝ.GR

Η πρώτη εντύπωση, μάλλον αρνητική, θα έρθει από τους κραδασμούς που μεταδίδονται στο ρελαντί και γίνονται ιδιαίτερα αισθητοί μέσω του μηχανικού επιλογέα των πέντε σχέσεων. Αυτό, ωστόσο, θα κρατήσει μία στιγμή, μέχρι να επιλεγεί η πρώτη σχέση στο κιβώτιο και να ανέβουν οι στροφές. Τότε, ως δια μαγείας, ο συντονισμός και όλες αυτές οι δονήσεις εξαφανίζονται.

Η εργονομία και τα υλικά του ταμπλό δείχνουν καλά, δυστυχώς όμως, ορισμένοι τριγμοί θα αμαυρώσουν τη συνολική εικόνα.

EINAI ΣΩΣΤΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΤΣΙΚ ΣΕ ΛΑΚΚΟΥΒΕΣ ΚΤΛ
JATH
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

Δημοσίευσηαπό forester » 17 Μαρ 2006, 07:32

Leonardo_dc έγραψε:Το νέο FORESTER είναι κατα την γνώμη μου το καλύτερο και το πιο τίμιο SUV στην κατηγορία του, που θα κυκλοφορήσει το 2005-2006.
Ουτε το νεο VITARA, ουτε το νέο RAV θα μπορέσουν να το ανταγωνιστούν.
Ουτε εντός, ούτε εκτός...
Μήπως ξέρετε αν παίρνει aftermarket ψήλωμα??


Ναι παίρνει.
Από Αυστραλία βρίσκεις ελατήρια, αλλά όχι και αμορτισέρ οπότε δεν είναι καλή λύση.
Εγώ ψήλωσα 2,5 πόντους ενα '99αρι, με προσθήκες στα γόνατα και φυσικά δεν άλλαξα τις διαδρομές της ανάρτησής μου, οπότε κανένα πρόβλημα.
Σε συνδιασμό με λάστιχο 215/70/16 (άλλους 2+ πόντους) είμαι παρα κάτι στους 25 από το έδαφος. :D :D :D ... Να μπορούσα να κάνω και κάτι με τον πίσω προβολό.... :(
Μη ρωτήσετε για συμπεριφορά κλπ , από το ψήλωμα...
Απλά κανένα πρόβλημα.
ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ...
ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό forester » 17 Μαρ 2006, 07:35

JATH έγραψε:ΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΑΠΟ 215/60/16 ΣΕ 215/65/16 ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ 1.1 ΕΚ ΚΑΙ ΠΑΣ ΣΥΝΟΛΟ 21.6 ΕΚ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΧΩΡΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΥΝ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ.

ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΙΣΩΣ ΟΙ ΠΙΟ ΕΙΔΙΚΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙΣ ΣΤΟ 'SELF LEVELIZER SYSTEM" ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΤΑ ΠΙΣΩ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ.


Όχι δεν επηρεάζεται το σύστημα από λάστιχα κλπ...
Μόνο αν αλλάξεις τα πίσω αμορτισέρ το χάνεις!!!
Και το χάνεις σίγουρα μετά τις 120-130.000 χλμ, όταν θα αλλαχτούν τα πίσω αμορτισέρ (γιατί πιστέψτε με αντέχουν άνετα τόσο πολύ), γιατί λίγοι θα "σκάσουν " τα 1800€ που κάνουν, περίπου...
ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ...
ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό forester » 17 Μαρ 2006, 07:38

JATH έγραψε:ΦΙΛΕ CAMELIUS ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ. ΑΥΤΑ ΓΡΑΦΕΙ ΤO ΙΝ.GR

Η πρώτη εντύπωση, μάλλον αρνητική, θα έρθει από τους κραδασμούς που μεταδίδονται στο ρελαντί και γίνονται ιδιαίτερα αισθητοί μέσω του μηχανικού επιλογέα των πέντε σχέσεων. Αυτό, ωστόσο, θα κρατήσει μία στιγμή, μέχρι να επιλεγεί η πρώτη σχέση στο κιβώτιο και να ανέβουν οι στροφές. Τότε, ως δια μαγείας, ο συντονισμός και όλες αυτές οι δονήσεις εξαφανίζονται.

Η εργονομία και τα υλικά του ταμπλό δείχνουν καλά, δυστυχώς όμως, ορισμένοι τριγμοί θα αμαυρώσουν τη συνολική εικόνα.

EINAI ΣΩΣΤΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΤΣΙΚ ΣΕ ΛΑΚΚΟΥΒΕΣ ΚΤΛ



Δεν ξέρω για ποιο αυτ/το λένε...
έχουν μπει σε αλλα σουβλάκια;
Τεσ παν..
Δεν τρίζει το Forester αναλογικά με τη χρήση και σε σχέση με την κατηγορία του...
ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ...
ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό forester » 17 Μαρ 2006, 07:42

http://www.scorpionsubaru.com/photos.htm

Δείτε κι εδώ φώτο, από 8 εκατοστά ψήλωμα, με προσθήκες στο αμάξωμα, εννοείται...
Οτιδήποτε πάνω από 3 πόντους (πλην ελαστικών), μόνο με τέτοιες επεμβάσεις γίνεται...
ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ...
ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό forester » 17 Μαρ 2006, 07:45

Ο camelious (τι κάνεις ψηλέ;;;) καλά τα λέει..
Απλά μόλις γίνει η πρώτη γρατζουνιά και φύγει η καινουργίλα, σκίστο όπου περνάει από προβολούς και δε θα σε απογοητεύσει...
Από επιφάνειες γλίστρας (λάσπες - χιόνια ) κλπ, θα βλέπεις "καθαρόαιμους" να προβληματίζοντια και θα γελάς... :twisted: :twisted: :twisted:
ΟΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ...
ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΤΑΙ!!!!
forester
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: 07 Δεκ 2003, 20:36
Τοποθεσία: Άλιμος, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Camelius » 18 Μαρ 2006, 10:22

JATH έγραψε:ΦΙΛΕ CAMELIUS ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ. ΑΥΤΑ ΓΡΑΦΕΙ ΤO ΙΝ.GR

Η πρώτη εντύπωση, μάλλον αρνητική, θα έρθει από τους κραδασμούς που μεταδίδονται στο ρελαντί και γίνονται ιδιαίτερα αισθητοί μέσω του μηχανικού επιλογέα των πέντε σχέσεων. Αυτό, ωστόσο, θα κρατήσει μία στιγμή, μέχρι να επιλεγεί η πρώτη σχέση στο κιβώτιο και να ανέβουν οι στροφές. Τότε, ως δια μαγείας, ο συντονισμός και όλες αυτές οι δονήσεις εξαφανίζονται.

Η εργονομία και τα υλικά του ταμπλό δείχνουν καλά, δυστυχώς όμως, ορισμένοι τριγμοί θα αμαυρώσουν τη συνολική εικόνα.

EINAI ΣΩΣΤΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΤΣΙΚ ΣΕ ΛΑΚΚΟΥΒΕΣ ΚΤΛ


Φανταζομαι οτι το συγκεκριμενο αμαξι που ειχε το ΙΝ πρεπει να το ειχε καταραστει το ξεσκισμα του δημοσιογραφου.

Εμενα παντως δεν μου συντονιζει καθολου και δεν τριζει καθολου, και το βασικο ειναι οτι οταν περναει λακουβα ή ανωμαλια-σαμαρακι στο δεν ακουγεται τιποτα, δεν νοιωθεις καν στρεβλωση , τρίξιμο ή κατι περιεργο.

Οπότε φανταζομαι οτι του ειχαν βγαλει τα ματια πιο πριν τα προηγουμενα περιοδικα ή ότι απλα καποιος ηθελε να "θαψει" το μοντελο.

Κοιτα να δεις, σε αλλο περιοδικο διαβασα οτι το μονο που τους πειραξε ήταν η θεση του λεβιέ για το αργό.
Σε καποιο αλλο διαβασα οτι το τιμονι τους φανηκε πολυ ελαφρυ.

Αυτο λοιπον που θελω να πω είναι ότι όταν σε ενα μοντέλο παραγωγής οι ατέλειες που εντοπίζονται είναι θέματα υποκειμενικής αισθητικής τότε ή το αυτοκίνητο αυτό είναι αρκετα καλό για να βρείς εντονα μειονεκτήματα ή κάποιος προσπαθεί να δημιουργήσει "μειονεκτήματα".

Σαφως δεν ειναι το τελειο και το απολυτο, αλλα ειναι παραπανω απο αξιοπρεπες και τις μεχρι τώρα ατέλειες που εχουν γράψει τα διάφορα περιοδικά δεν τις εχω εντοπίσει ακομα.
Άβαταρ μέλους
Camelius
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 21 Μαρ 2004, 18:38
Τοποθεσία: Κηφισιά, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Camelius » 18 Μαρ 2006, 10:36

forester έγραψε:Ο camelious (τι κάνεις ψηλέ;;;) καλά τα λέει..
Απλά μόλις γίνει η πρώτη γρατζουνιά και φύγει η καινουργίλα, σκίστο όπου περνάει από προβολούς και δε θα σε απογοητεύσει...
Από επιφάνειες γλίστρας (λάσπες - χιόνια ) κλπ, θα βλέπεις "καθαρόαιμους" να προβληματίζοντια και θα γελάς... :twisted: :twisted: :twisted:



Ασε τα "ψηλε" γιατι με κανανε βουκινο μεχρι και στα περιοδικα.

Εγω φταιω που κουβαλαω λαδια και paraflu και νερο για ολους σας;

Την πρωτη γρατζουνια μου την εκαναν ήδη πισω στον προφυλακτηρα αλλα αδιαφορω, απλα ακομα δεν εχω κανει καν τα χιλιομετρα ρονταρισματος οποτε δεν θελω να το σπασω ακομα.

Απλά περιμένω την καταλληλη ευκαιρια να δουμε τι αξιζει ο μικρος "Δασονομος".
Άβαταρ μέλους
Camelius
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 21 Μαρ 2004, 18:38
Τοποθεσία: Κηφισιά, Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 34 επισκέπτες