Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NEW FORESTER

Δημοσίευσηαπό JATH » 20 Μαρ 2006, 09:44

ΦΙΛΕ CAMELIUS ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ. ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΤΕΣΤ ΑΛΛΟΥ
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΡΙΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ. ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΒΡΗΚΑΝ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΟ. ΕΔΩ ΒΡΗΚΑΝ ΑΤΕΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ PORSCHE CAYENNE.
ΑΠΟ ΧΡΟΝΟ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ???
JATH
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

Δημοσίευσηαπό Camelius » 20 Μαρ 2006, 18:01

JATH έγραψε:ΦΙΛΕ CAMELIUS ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ. ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΕ ΤΕΣΤ ΑΛΛΟΥ
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΡΙΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ. ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΒΡΗΚΑΝ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΟ. ΕΔΩ ΒΡΗΚΑΝ ΑΤΕΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ PORSCHE CAYENNE.
ΑΠΟ ΧΡΟΝΟ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ???


Οι χρονοι παραδοσης ειναι λιγο σχετικη εννοια.
Π.χ. οταν παρηγγειλα το δικο μου μου ειπαν εξαρχης 3 μηνες.
Αν πας να παραγγειλεις τωρα, εχει ετοιμοπαραδοτα 7 κομματια τουλαχιστον

Το οποίο μεταφραζεται απο την στιγμη που δινεις το χρημα περιμενεις 10 εργασιμες για να παρεις το οχημα στα χερια σου.

Θα ελεγα λοιπον οτι η παραδοση ειναι απο αμεση εως και το πολυ δυο μηνες τώρα που επιτελους εχουν και στοκ.

Φιλικα
Βασιλης
Άβαταρ μέλους
Camelius
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 21 Μαρ 2004, 18:38
Τοποθεσία: Κηφισιά, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό jk » 28 Απρ 2006, 12:15

Καλησπέρα σε όλους τους off-road τύπους!!!:D
Επειδή με ενδιαφέρει η αγορά του εν λόγο αυτοκινήτου θα ήθελα να θέσω ένα ερώτημα που με προβληματίζει και με φρενάρει!
Ακούγεται οτι τα ανταλλακτικά και το κόστος συντήρησης έχουν αρκετά τσιμπημένη τιμή!..Αληθεύει???
jk
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 28 Απρ 2006, 11:41

Δημοσίευσηαπό Camelius » 29 Απρ 2006, 09:22

jk έγραψε:Καλησπέρα σε όλους τους off-road τύπους!!!:D
Επειδή με ενδιαφέρει η αγορά του εν λόγο αυτοκινήτου θα ήθελα να θέσω ένα ερώτημα που με προβληματίζει και με φρενάρει!
Ακούγεται οτι τα ανταλλακτικά και το κόστος συντήρησης έχουν αρκετά τσιμπημένη τιμή!..Αληθεύει???


Για το συγκεκριμενο θεμα, μαλλον πιο καταλληλος να σε διαφωτισει ειναι ο Forester που το εχει καιρο και οχι εγω.

Παντως ο πιο απλος τροπος ειναι, πας σε ενα συνεργειο της Subaru και ζητας μια εκτιμηση σερβις για τα 15000 και τα 30000 χλμ και φυσικα και ενα γρηγορο τσεκ σε τιμες για τα κλασσικα από ενα μικροτρακαρισμα.

Παντως αν εχεις σκοπο να παρεις το αυτοκινητο για "αγριο" offroading και σκοπευεις να εχεις μονο αυτο, αστο καλυτερα.

Εγω εχω ενα ΝΙΒΑ για να παιζω και για να ειναι το μουλαρι της οικογενειας και πηρα και το Σουμπυ για πιο χαλαρες φασεις και για ανετα ταξιδια και για το βασικοτερο, τις χιονοπτωσεις στην Ιπποκρατειο πολιτεία.

Φιλικα, Βασιλης
Άβαταρ μέλους
Camelius
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 21 Μαρ 2004, 18:38
Τοποθεσία: Κηφισιά, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό nikos11 » 29 Απρ 2006, 13:46

Φιλε Camelius επειδη ενδιαφερομαι και εγω για το νεο forester θα μπορουσες να μου πεις απο καταναλωση τι λεει (πολη,ταξιδια) και γενικοτερα τα θετικα και τα αρνιτικα του αυτοκινητου μετα απο τον καιρο που εχεις συμβιωσει μαζι του;Ευχαριστω προκαταβολικα.
Άβαταρ μέλους
nikos11
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 15 Απρ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό jk » 01 Μάιος 2006, 14:48

Σκληρό off-roading????
Μπα δεν θα το 'λεγα μιας και οι οι εκτός δρόμου διαδρομές είναι μόνο σε πατημένους χωματόδρομους το καλοκαίρι, με ελάχιστη λάσπη και μικρά νεροφαγώματα και χιονοδρομικά το χειμώνα. Οπότε ενα light 4Χ4 ή SUV με καλύπτει απόλυτα.
Είμαι μεταξύ Vitara, Rav4 και Forester. Σαν πρωην κάτοχος ενός αυτοκινήτου 200+ ίππων είναι λίγο δύσολο ακόμη να απαρνηθώ το μικρόβιο των επιδόσεων αλλά δυστηχώς η τσέπη μου δεν μου επιτρέπει να κοιτάξω και στην πιο πάνω κατηγορία των 4X4!!!
jk
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 28 Απρ 2006, 11:41

Δημοσίευσηαπό Camelius » 03 Μάιος 2006, 09:39

jk έγραψε:Σκληρό off-roading????
Μπα δεν θα το 'λεγα μιας και οι οι εκτός δρόμου διαδρομές είναι μόνο σε πατημένους χωματόδρομους το καλοκαίρι, με ελάχιστη λάσπη και μικρά νεροφαγώματα και χιονοδρομικά το χειμώνα. Οπότε ενα light 4Χ4 ή SUV με καλύπτει απόλυτα.
Είμαι μεταξύ Vitara, Rav4 και Forester. Σαν πρωην κάτοχος ενός αυτοκινήτου 200+ ίππων είναι λίγο δύσολο ακόμη να απαρνηθώ το μικρόβιο των επιδόσεων αλλά δυστηχώς η τσέπη μου δεν μου επιτρέπει να κοιτάξω και στην πιο πάνω κατηγορία των 4X4!!!


Με την ιδια φιλοσοφία πανω κάτω ήμουν και εγώ αναμεσα σε 3 αυτοκίνητα.
Πηγαινα για επιλογη μεταξυ Rav4,Xtrail και Forester.

Να ειμαι ειλικρινης το Vitara το είχα αποκλεισει εξ αρχής λόγω χώρου και επειδη με ανησυχησαν και λιγο τα περιοδικα που ολοι τρωγονταν οτι ο κινητηρας του δεν ηταν αρκετος.

Τελος παντων, απεριψα το Χtrail γιατι μου φανηκε πολυ πλαστικό και ψευτικο μεσα, και το Rav4 γιατι πηγαινοντας σε μια αντιπροσωπεια ΤΟΥΟΤΑ με αντιμετωπισαν λες και ημουν χειροτερος και απο ζητιανος γιατι δεν τους γεμισα μαλλον το ματι οτι θα τους εδινα 33000 επειδη φορουσα τζιν και λερωμενα μποτακια απο την οικοδομη

Σε κουβεντα που εκανα με εναν καλο φιλο που τρεχει χρονια σε αγωνες μου προτεινε το Forester σαν το οχημα με την καλυτερη οδικη συμπεριφορα μεταξυ των τριων, ενω για το Rav4 το μονο επιχειρημα που μου εδωσε ήταν η καλη μεταπωλητικη αξια.

Τελος παντων, ο καθενας κανει την επιλογη με βαση τις απαιτησεις του, την τσεπη του και καποια συγκεκριμενα κριτηρια (πχ ηθελα κοντο και cruise control).

Για να απαντησω και στον Νικος11. Αν θα ηθελα κατι παραπανω απο το Forester θα ηταν μαλλον λιγο παραπανω υψος για να μην αγχωνομαι μηπως βρω απο κατω οταν κανω "ανωριμοτητες".

Κατα τα αλλα η Subaru για το 2λιτρο ανακοινωνει καταναλωση πολης 12.3/100χλμ. Εγω θα σου πω κρατα στο μυαλο σου μια καταναλωση που κυμαινεται απο 10lit~11.3lit όταν εισαι καλο παιδί ~ οταν χαιρεσαι.
Οι τιμες αυτες ειναι με μικτη κινηση και σε Αττικη Οδο και Λεωφορο Κηφισου και σε κινηση.

Γενικα καίει ή τουλαχιστον ετσι αισθανομαι, αλλα πιστεψε με εχει υπεροχη αισθηση στον δρομο (αυτο που λεμε ποιοτητα κυλισης) και στριβει εκπληκτικα. Για να ειμαι ειλικρινης δεν φανταζομουν οτι θα εστριβε τοσο καλα. Φαντασου οτι στις στροφες της Υλικης τις πηγα ολες με 160~170 και το αμαξι εστριβε σαν τραινο.

Γενικα ειμαι ικανοποιημενος, αν και ο ογκος του ειναι λιγο δυσκολος στο παρκαρισμα και στο κεντρο της Αθηνας. Οι χωροι ειναι μαλλον αρκετοι αν και θα προτιμουσα λιγο παραπανω χωρο για τον πισω επιβατη.

Το μεγαλο αβανταζ ειναι η ηλιοροφη του (στανταρ σε ολες τις εκδοσεις εκτος απο την πολυ φτηνη) που ειναι πραγματικα ΜΕΓΑΛΗ. Ο πισω επιβατης κοιταει ψηλα και βλεπει ουρανο και αστερια.

Οτι αλλο περναει απο το μυαλο σου ρωτα με και αν μπορω να σε βοηθησω με χαρα να σου απαντησω.

Φιλικα,
Βασιλης
Άβαταρ μέλους
Camelius
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 21 Μαρ 2004, 18:38
Τοποθεσία: Κηφισιά, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό jk » 03 Μάιος 2006, 14:30

Έτσι ακριβώς!!! Η αξία μεταπώλησης είναι ένα ακόμη μείον για μένα αλλά το ξεχνάω εύκολα όταν ακούω και διαβάζω για το μόνιμο 50:50 το πίσω μπλοκέ και τις ρεπρίζ του αυτοκινήτου που για οδήγηση στην άσφαλτο είναι ένας καλός άσσος!! Τα ΜΜΕ βέβαια μιλούν για μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης αλλά αυτό είναι κάτι που διορθώνετε! Αναφέρουν επίσης πως το rav σε σχέση με το forester είναι πιο ευκολοδήγητο και απροβλημάτσιτο σε συμπεριφορά αλλά απο την άλλη και κανένα ανάποδο που και που έτσι για να σπάει και λίγο η μονοτονία της πόλης χρειάζεται!! :D
Έχω επίσης την εντύπωση οτι οι ποιότητα των υλικών στο εσωτερικό είναι ισάξια του RAV και ας είναι σχεδιαστηκά μερικά χρονάκια πίσω. Να αναφέρω επίσης πως είμαι από Θεσσαλονίκη και εδώ προς το παρών υπάρχουν μόνο δύο εξουσιοδοτημένα συνεργεία οπότε η κατάσταση ίσως είναι ακόμη λίγο μονοπωλιακή και γι αυτό μπαίνω στη διαδικασία να θέσω το ερώτημα μου εδώ!
Το vitara απλά το κοιτάω γιατί είναι πολύ πιο ανταγωνιστικό σε τιμή-εξοπλισμό σε σχέση με τα άλλα δύο, αρκετά εώς πολύ όμορφο και μέσα και έξω αλλά τα 1500κιλά και οι 140 ίπποι με προβληματίζουν αφάνταστα συν το οτι ο τόσο "off road animal" χαρακτήρας θα μείνει ανεκμετάλευτος στα χέρια μου.

Να ρωτήσω επίσης, -Πόσο διασκεδαστικό μπορεί να γίνει το forester με λίγα χιλιόμετρα στην άσφαλτο?Αν το επιδιώξεις υπερστρέφει?...κι αν υπερστρέψει λες απλά καληνύχτα ή έχεις ελπίδες να το ξαναεπιχειρήσεις στην επόμενη στροφή. Σίγουρα δεν περιμένω να συμπερυφερθεί και σαν πισοκίνητο ΙΧ αλλά έστω να έχει λίγη και απαλή γεύση απο το μικρό wrx!
Να πω επίσης πως η κρυφή μου επιθυμία είναι το 2,5 αλλά αν κάνω την κίνηση ξέρω πως μετά θα με περιμένει ένας μπορεί και δύο χρόνια λιτότητας και σκληρής δουλείας οπότε είναι μικρές οι πιθανότητες να το τολμήσω!


Υ.Γ
Για να γίνω πιο σαφής στο τι ζητάω και τι με κερδίζει στο κάθε αυτοκίνητο θα πω το παρακάτω, λίγο ίσως κουλό! :D

Θέλω ένα αυτοκίνητο να έχει την ίδια τιμή-εξοπλισμό(αναφέρομαι στην κορυφαία έκδοση) με το vitara καθώς και την ίδια εξωτερική εμφάνιση. Τις επιδόσεις και την τετρακίνηση του forester και το εσωτερικό του rav σε συνδυασμό με την κατανάλωση και την αξία μεταπώλησης!!! 8)
...και για κερασάκι στην τούρτα μιας και το topic αφορά το forester, θέλω και το momo τιμονάκι του!!! :D:D:D:D:D:D
Γίνεται????....καλά μην απαντήσετε την ξέρω την απάντηση :splat: :splat: :splat:
jk
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 28 Απρ 2006, 11:41

Δημοσίευσηαπό Santa » 03 Μάιος 2006, 15:40

Πάρε το νέο Santa fe......Πολύ σε όλα του.
2,7LT.
200+ τελική.
10,7 στα 100xlm
190 αλόγατα
Απιστευτοι χώροι
Απίστευτη μούρη
Αξιόπιστο (μέχρι στιγμής)
Τιμή 38000 ευρώ το auto και 33000 ευρώ με μηχανικό κιβώτιο.

:rockout3:
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
Santa
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 416
Εγγραφή: 01 Απρ 2006, 20:30
Τοποθεσία: Ag.Paraskevi Athens

Δημοσίευσηαπό Camelius » 14 Μάιος 2006, 23:37

Santa έγραψε:Πάρε το νέο Santa fe......Πολύ σε όλα του.
2,7LT.
200+ τελική.
10,7 στα 100xlm
190 αλόγατα
Απιστευτοι χώροι
Απίστευτη μούρη
Αξιόπιστο (μέχρι στιγμής)
Τιμή 38000 ευρώ το auto και 33000 ευρώ με μηχανικό κιβώτιο.

:rockout3:


Για το 10,7 στα 100 που λες μιλας με δικες σου μετρησεις; ή με βαση την εργοστασιακή τιμή;

Και οταν λεμε 10,7 στα 100 σε τι συνθηκες μιλας.

Αν ειναι ετσι να παω να πεταξω το Forester στον γκρεμο τώρα που εχω μεσο ορο στις μετρησεις μου 11+ επειδη δεν εχω και το πιο ελαφρυ ποδι.

Τωρα για τα χιλιομετρα τελικης κλπ ειναι ενα αλλο θεμα, ασχετα με το τι ανακοινωνει η μαμα Subaru εχω δει ηδη στο κοντερ 215 (τελειωνει στο 220 ετσι και αλλιως) αλλα αυτο φανταζομαι πανω κατω ισχυει για ολα τα αυτοκινητα.

Το απιστευτη μουρη νομιζω οτι ειναι λιγο υποκειμενικό, τι λες και εσυ;

Σε απαντηση του φιλου "jk" για να καταφερεις να υπερστρεψει πρεπει να το πολεμησεις πολυ και να εχει η ασφαλτος πολυ χαλια προσφυση. Μεχρι τωρα το καλυτερο που εγινε ηταν να νοιωσω μια μικρη ταση να πεταχτει ο κωλος αλλα με σανιδωμα του γκαζιου επανηλθε και ακουλουθησε την αρχικη γραμμη που ειχα χαραξει.

Οσο για το τιμονι του, δεν πιστευα ποτε οτι ενα τιμονι θα εδινε τοσο ωραια αισθηση στην οδηγηση, οπως και ποτε δεν θα εδινα λεφτα σε προηγουμενο αυτοκινητο για να αλλαξω το τιμονι του.

Τωρα μετα την εμπειρια μου με το Σουμπυ οτι αλλο αυτοκινητο και αν αγορασω θα το βαλω το ρημαδι το ΜΟΜΟ.

Δεν ειναι η κορυφη σε τιποτα το αυτοκινητο, ειναι απλα πανω απο το μεσο ορο σε πολλα επιπεδα.

Οσο για κοστος σερβις θα σου πω αυριο που θα παω για το πρωτο του στα 5000 για λαδια (και να δω γενικα και τι θα μου πουνε)

Καλημερα....
Βασιλης
Άβαταρ μέλους
Camelius
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 21 Μαρ 2004, 18:38
Τοποθεσία: Κηφισιά, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Santa » 14 Μάιος 2006, 23:53

Camelius έγραψε:
Santa έγραψε:Πάρε το νέο Santa fe......Πολύ σε όλα του.
2,7LT.
200+ τελική.
10,7 στα 100xlm
190 αλόγατα
Απιστευτοι χώροι
Απίστευτη μούρη
Αξιόπιστο (μέχρι στιγμής)
Τιμή 38000 ευρώ το auto και 33000 ευρώ με μηχανικό κιβώτιο.

:rockout3:


Για το 10,7 στα 100 που λες μιλας με δικες σου μετρησεις; ή με βαση την εργοστασιακή τιμή;

Και οταν λεμε 10,7 στα 100 σε τι συνθηκες μιλας.

Αν ειναι ετσι να παω να πεταξω το Forester στον γκρεμο τώρα που εχω μεσο ορο στις μετρησεις μου 11+ επειδη δεν εχω και το πιο ελαφρυ ποδι.

Τωρα για τα χιλιομετρα τελικης κλπ ειναι ενα αλλο θεμα, ασχετα με το τι ανακοινωνει η μαμα Subaru εχω δει ηδη στο κοντερ 215 (τελειωνει στο 220 ετσι και αλλιως) αλλα αυτο φανταζομαι πανω κατω ισχυει για ολα τα αυτοκινητα.

Το απιστευτη μουρη νομιζω οτι ειναι λιγο υποκειμενικό, τι λες και εσυ;

Σε απαντηση του φιλου "jk" για να καταφερεις να υπερστρεψει πρεπει να το πολεμησεις πολυ και να εχει η ασφαλτος πολυ χαλια προσφυση. Μεχρι τωρα το καλυτερο που εγινε ηταν να νοιωσω μια μικρη ταση να πεταχτει ο κωλος αλλα με σανιδωμα του γκαζιου επανηλθε και ακουλουθησε την αρχικη γραμμη που ειχα χαραξει.

Οσο για το τιμονι του, δεν πιστευα ποτε οτι ενα τιμονι θα εδινε τοσο ωραια αισθηση στην οδηγηση, οπως και ποτε δεν θα εδινα λεφτα σε προηγουμενο αυτοκινητο για να αλλαξω το τιμονι του.

Τωρα μετα την εμπειρια μου με το Σουμπυ οτι αλλο αυτοκινητο και αν αγορασω θα το βαλω το ρημαδι το ΜΟΜΟ.

Δεν ειναι η κορυφη σε τιποτα το αυτοκινητο, ειναι απλα πανω απο το μεσο ορο σε πολλα επιπεδα.

Οσο για κοστος σερβις θα σου πω αυριο που θα παω για το πρωτο του στα 5000 για λαδια (και να δω γενικα και τι θα μου πουνε)

Καλημερα....
Βασιλης


Για το Santa fe με μηχανικό κιβώτιο η αντιπροσωπεία δίνει 10,3 στα 100 χλμ. Εγώ το εχω μετρήσει 10,7.
Όμως προτίμησα το auto λόγω περισσότερων αξεσουάρ. Τώρα μετράω τα 100χλμ σε 11,8 δ. (δικές μου μετρήσεις παντα) δεν με πειράζει καθόλου γιατι δεν πρόκειται να κατέβω και σε αγώνες ταχύτητας....Την ροπή ο κινητήρας την έχει παντού και δεν πρόκειται να σε προδωσει σε καποια προσπέραση και φορτωμένος.
Οι μετρήσεις μου έγιναν με εμένα μέσα (σαν οδηγό) και στεγνό δρόμο με εξωτερική θερμοκρασία 16 βαθμούς και ισωμα.
Πάντως όταν λέω απίστευτη μούρη εννοώ οτι είναι πιό όμορφο απο το subaru. Αυτό το λένε όλοι.
Αν ήταν λίγο πιό εμφανίσιμο σαν αυτοκίνητο το forester θα ήταν η πρώτη μου επιλογή....αυτό είναι σίγουρο.
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
Santa
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 416
Εγγραφή: 01 Απρ 2006, 20:30
Τοποθεσία: Ag.Paraskevi Athens

Δημοσίευσηαπό Camelius » 15 Μάιος 2006, 00:05

Santa έγραψε:Για το Santa fe με μηχανικό κιβώτιο η αντιπροσωπεία δίνει 10,3 στα 100 χλμ. Εγώ το εχω μετρήσει 10,7.
Όμως προτίμησα το auto λόγω περισσότερων αξεσουάρ. Τώρα μετράω τα 100χλμ σε 11,8 δ. (δικές μου μετρήσεις παντα) δεν με πειράζει καθόλου γιατι δεν πρόκειται να κατέβω και σε αγώνες ταχύτητας....Την ροπή ο κινητήρας την έχει παντού και δεν πρόκειται να σε προδωσει σε καποια προσπέραση και φορτωμένος.
Οι μετρήσεις μου έγιναν με εμένα μέσα (σαν οδηγό) και στεγνό δρόμο με εξωτερική θερμοκρασία 16 βαθμούς και ισωμα.
Πάντως όταν λέω απίστευτη μούρη εννοώ οτι είναι πιό όμορφο απο το subaru. Αυτό το λένε όλοι.
Αν ήταν λίγο πιό εμφανίσιμο σαν αυτοκίνητο το forester θα ήταν η πρώτη μου επιλογή....αυτό είναι σίγουρο.


Αν η Subaru ειχε σχεδιαστικο τμημα της προκοπης και εβγαζε ομορφα αυτοκινητα, τοτε θα ειχε σαρωσει την αγορα. Και για εμενα ηταν ανασταλτικος παραγοντας η εμφανιση του, αλλα σωθηκε λιγο με το τελευταιο lifting της μασκας που του εγινε.

Για την ιστορια και μονο επειδη σε καποιο περιοδικο διαβασα προσφατα οτι εχει βαλει το χερι του ο Ζαπατινας στο τελευταιο Forester και επειδη ειχα την τυχη να βρεθω στο ιδιο σπιτι με τον Ζαπατινα τα Χριστουγγενα που μας περασαν, μεσα στα αλλα που μου ειπε διευκρινισε οτι στο πρωτο αμαξι που θα βγει σε παραγωγη και θα εχει βαλει τις πινελιες του ειναι το Tribeca και μονο στον εσωτερικο χωρο.

Επισης για την ιστορια ισως ειναι το τελευταιο μοντελο της Subaru που βγηκε χωρις πλαισιο για το τζαμι στην πορτα και επισης οτι απο την επομενη γενια τα turbo δεν θα εχουν την μπουκα εισαγωγης στο καπο οπως τωρα αλλα θα βρουν εναλλακτικη εισαγωγη αερα γιατι αποδειχθηκε οτι η εισαγωγη του turbo ειναι επικινδυνη για τους πεζους σε περιπτωση ατυχηματος.

Στο θεμα μας περι εμφανισης αυτοκινητου, ΝΑΙ το Forester ειναι ενα μετριο αισθητικα αυτοκινητο αλλα τι να κανεις; Αν το εχεις αγορασει το βλεπεις ομορφο γιατι απλα δεν εχεις και αλλη επιλογη. 8-)

Βασιλης
Άβαταρ μέλους
Camelius
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 21 Μαρ 2004, 18:38
Τοποθεσία: Κηφισιά, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Santa » 15 Μάιος 2006, 00:45

Camelius έγραψε:
Santa έγραψε:
Στο θεμα μας περι εμφανισης αυτοκινητου, ΝΑΙ το Forester ειναι ενα μετριο αισθητικα αυτοκινητο αλλα τι να κανεις; Αν το εχεις αγορασει το βλεπεις ομορφο γιατι απλα δεν εχεις και αλλη επιλογη. 8-)

Βασιλης


Δηλαδη αυτο που λένε: <<παίνεψε το σπίτι σου μην πέσει να σε πλακώσει>>.
Συμφωνώ μαζί σου. Όντως δεν έχεις αλλη επιλογή παρα να εκτιμήσεις και να αγαπήσεις αυτό που έχεις.....
Αυτό κάνω και εγώ....

Πάντα φιλικά.
Εικόνα
<b>Παναγιώτης </b>
www.netfocus.gr
shop.netfocus.gr
Άβαταρ μέλους
Santa
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 416
Εγγραφή: 01 Απρ 2006, 20:30
Τοποθεσία: Ag.Paraskevi Athens

Δημοσίευσηαπό VaL » 17 Απρ 2007, 16:00

Για μένα ειναι ώμορφο. Το μόνο του πρόβλημα ειναι οι προβόλοι, το καπως υψιλό κόστος σερβις κ η αδυναμία μετατροπών με πιο εκτός δρόμου προσανατολισμό.
Seriously Playful

Ανήκω παντού και πουθενά....,και τους πάσα δήθεν του γράφω στ' αχαμνά.
Άβαταρ μέλους
VaL
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 11 Δεκ 2006, 15:29
Τοποθεσία: Ψηλά στον Υμηττό, χαμηλά στην Έυβοια & κεντρικά στη Καρδίτσα

Δημοσίευσηαπό VaL » 17 Απρ 2007, 16:08

Οσο για το σαντα φε, φίλος που το έχει το αυτόματο 4άρι, βρίζει όλη μέρα την κατανάλωση του. Σε εκδρομή μας δε στη ΄βόρεια ευβοια,έκαψε ακριβώς τα διπλα απο μένα, μη κάνωντας ταρζανίες και παιχνιδάκια στις λάσπες κ στα ποτάμια μέσα.
Seriously Playful

Ανήκω παντού και πουθενά....,και τους πάσα δήθεν του γράφω στ' αχαμνά.
Άβαταρ μέλους
VaL
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 11 Δεκ 2006, 15:29
Τοποθεσία: Ψηλά στον Υμηττό, χαμηλά στην Έυβοια & κεντρικά στη Καρδίτσα

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 47 επισκέπτες