Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pinin-Διάφορα (πρώην:Νέο Pinin, νέος στo off-road)

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 07 Φεβ 2007, 02:29

Ευγε σε ολους σας
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 08 Φεβ 2007, 12:47

Έχετε γλιστρήσει ποτέ με 4Η σε βρεγμένη άσφαλτο? Τι κάνει? Διώχνει μούρη, πετάει κώλο?
Δεν το έχω καταφέρει ως τώρα (αν και το έχω επιδιώξει κάποιες φορές) και με "ανησυχεί" λίγο ότι δεν ξέρω πως θ' αντιδράσει.
Είναι και ότι γενικά το 4Η σου επιτρέπει να κινηθείς πολύ πιο γρήγορα και φαντάζομαι ότι μια ενδεχόμενη αποσταθεροποίηση θα είναι κάπως πιο "βίαιη" απ' ότι με 2Η.
Όταν βρω την ευκαιρία θα πάω σε καμιά αλάνα να κάνω δοκιμές. :D
Ως τότε κάθε συμβουλή ευπρόσδεκτη.

PS. Εννοείτε ότι με 4Η το αμάξι είναι πάρα μα πάρα πολύ ασφαλές, ακόμα και στη χειρότερη άσφαλτο, αλλά νομίζω ότι είναι πάντα χρήσιμο να ξέρεις τα όρια του αυτοκινήτου (όσο ψηλά και αν είναι αυτά) και πως αντιδρά πέρα από αυτά.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 09 Φεβ 2007, 07:02

Λαβε υπ'οψη σου και το διαφορικο LSD που εχει πισω,το οποιο μπορει να περιπλεξει ακομα περισσοτερο τα πραγματα,οσον αφορα την αντιδραση του αυτοκινητου στα ορια του.
Παντως εσυ φιλε μου pajerinho δεν θα τη γλιτωσεις την εγχειρηση.
Αν δεν ανοιξω την κοιλιτσα του pinin σου να μην με λενε Παναγιωτη. :P
Προς το παρον σκεφτομαι καποια δοκιμη .
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 09 Φεβ 2007, 11:33

Παναγιώτη δε χρειάζονται ξεκοιλιάσματα και επεμβάσεις ( αμάν ούτε χειρούργος να ήσουν :lol: ).
Άμα δεις τη συμπεριφορά του σε τίποτα λάσπες ή χιόνια θα πειστείς αμέσως.
Να κανονίσουμε καμια εκδρομούλα πλάκα πλάκα. :wink:
Άμεσα δεν μπορώ (λόγω δουλειάς και ταξιδιού στο εξωτερικό) αλλά προς τα τέλη Φλεβάρη αρχές Μάρτη είμαι μέσα
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 09 Φεβ 2007, 11:52

panayiotis έγραψε:Λαβε υπ'οψη σου και το διαφορικο LSD που εχει πισω,το οποιο μπορει να περιπλεξει ακομα περισσοτερο τα πραγματα,οσον αφορα την αντιδραση του αυτοκινητου στα ορια του.


Α.... το LSD πράγματι περιπλέκει τα πράγματα, αλλά μόνο όταν πάει να σπινάρει κάποιος από τους πίσω τροχούς. Αυτό στη βρεγμένη άσφαλτο με 4Η συμβαίνει πολύ σπάνια και μόνο με 1η και πολύ γκάζι (στη στεγνή δε συμβαίνει ποτέ). Στην περίπτωση αυτή, ανάλογα και με την ποιότητα της ασφάλτου, κάνει μία μικρή (ή λίγο μεγαλύτερη) υπερστροφή ισχύος την οποία και διορθώνει γρήγορα (άντε να χρειαστεί και λίγο ανάποδο τιμόνι).
Ας μας πει όμως κάποιος που έχει δοκιμάσει..... τι κάνει αν μπεις σε μια στροφή με παραπάνω χλμ απ' ότι πρέπει? (με 4Η πάντα). Διώχνει μούρη, πετάει κώλο, φεύγει με τα 4?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pajino » 09 Φεβ 2007, 12:41

Διονύση το είχα δοκιμάσει σε βρεγμένη και κακή άσφαλτο με σχετικά καινούργια τα 694 που φόραγα πριν, λοιπόν με 4Η και γκάζι στην στροφή το αυτοκίνητο συμπεριφέρθηκε λίγο περίεργα όταν γλίστρησε με έντονη υποστροφή και με τρόμαξε γιατί προσπαθώντας να το επαναφέρω αφήνωντας λίγο το γκάζι και παίζοντας με το τιμόνι τα έκανα σαλάτα γιατί το αυτοκίνητο άκουγε πολύ καλά σε ότι του έκανα με αποτέλεσμα να κάνω κάτι περίεργα ζικ-ζακ. Βέβαια ήμουν σε δεξιά στροφή μόνος και αριστερά απ'το δρόμο είχε άπλα , που δεν την χρειάστηκα βέβαια αλλά ομολογώ πως με τρόμαξε λίγο η συμπεριφορά του και θεωρώ ότι είναι θέμα εμπειρίας οδήγησης τετρακίνητου σε μεγάλες ταχύτητες με πλαγιολισθήσεις που δεν το κατέχω :wink:
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 09 Φεβ 2007, 13:04

Ναι και εγώ στο 4Η αισθάνομαι λίγο έξω από τα νερά μου.
Βέβαια αν δεν το προκαλέσεις επίτηδες (ή δεν κάνεις καμιά κορυφαία βλακεία) δεν τίθεται θέμα, πάει τρένο.
Όμως στο όριο το πισωκίνητο το κατέχω πολύ καλύτερα (σε Ascona του '77 έμαθα να οδηγώ) και ξέρω τι να κάνω.
Έχει και κορυφαίο τιμόνι το Pinin (μακάρι να ήταν και της Ascona έτσι) και μαζεύεις τον κώλο πολύ εύκολα και γρήγορα.
Η συμπεριφορά όμως του 4κίνητου στο όριο είναι μαύρη τρύπα για μένα και καθότι στην άσφαλτο κατά 90% κινούμαι πισωκίνητος δεν ξέρω αν θα καταφέρω να εξοικειωθώ.... :roll:
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pentraks » 10 Φεβ 2007, 09:17

Πείτε μου καλορίζικο!!!!


Χτες μετα την δουλεια το βρήκα έτσι:

Εικόνα


καποιο τσογλ@νι με ενα μαυρο Modena καρφώθηκε και .... έγινε καπνός

Εχω σκάσει απο την στεναχώρια μου.
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 10 Φεβ 2007, 10:48

Όχι ρε γαμώτο.
Περαστικά σου.......... (και του Pinin επίσης)
Μόνο προφυλακτήρα πήρε?
Αυτά τα κολοπαίδια με τα παπάκια και τα διαολάκια είναι μεγάλη πληγή.
Αλλά δε φταίνε αυτά, αφού τ' αφήνει η αστυνομία και κυκλοφορούν κάνοντας σούζες, κόντρες, χωρίς κράνη και πολλές φορές χωρίς δίπλωμα και πινακίδα τι περιμένουμε.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό extractor » 10 Φεβ 2007, 23:56

λυπαμαι πολυ! :o :o :o :o :o και επειδη την επαθα προσφατα και ξερω ποσο στοιχιζει η αντικατασταση του (ευτυχως εμενα με πληρωσε) κοιταξε να επισκευασεις τον ιδιο...και μην σου πει κανενας φαναρτζης καμια π@π@ρι@ οτι δεν φτιαχνεται!!εγω τον εφτιαξα στην OPEL γιατι ανελαβε τα παντα και αν δεν αντεχεις της συγκινησης μην διαβασεις παρακατω...... :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: .(885 ευρουλακια με αντικαταστση φυσικα)
Εικόνα
extractor
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: 14 Δεκ 2006, 23:17
Τοποθεσία: mars

Δημοσίευσηαπό pentraks » 11 Φεβ 2007, 11:55

Ευχαριστώ για την συμπαράσταση.
Εχει τσαλακώσει αρκετα τον προφυλακτήρα και στην πόρτα δεξια απο την ρεζέρβα μικρά τσαλάκωματα που ευτυχώς δεν φαίνεται ευκολα.
Ο προφυλακτήρας δε ξέρω αν παίρνει σιάξιμο εχει και τρύπα και οπως ήδη είπα έχει τσαλακώσει πολύ.

885€ ενας καινούριος??????????????????????????
ΕΛΕΟΣ, απο τι ειναι φτιαγμένος?
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό extractor » 11 Φεβ 2007, 19:38

η τιμη που σου ειπα ειναι βαμενος τοποθετημενος ,ολα κοπλε.η τρυπα μην σε προβληματιζει ,φτιαχνεται,οπως να μην σε προβληματιζει και η αντοχη του!
Εικόνα
extractor
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: 14 Δεκ 2006, 23:17
Τοποθεσία: mars

Δημοσίευσηαπό pajino » 14 Φεβ 2007, 10:23

Φίλε κουράγιο! :cry:
Eυτυχώς ο δικός μου είναι άβαφος και επανέρχεται με θερμοκόληση εύκολα και με 20ευρώ μόνο!!! Έχω πάρει και ένα βέρνικι τις sonax για τα πλαστικά που είναι σαν των παπουτσιών και όλα καλά!!! :twisted:
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 18 Φεβ 2007, 22:36

Φίλε Pentraks μην αγχώνεσαι μικρή η ζημιά και διορθώνεται εύκολα και οικονομικά,και εύχομαι σε ολους να μην πάθουν τίποτα παρόμοιο .Σήμερα είπα να κάνω μια βολτα στο βουνο και επαθα την πλακα μου,ειχε χιονίσει από 20-40εκ(ανάλογα με το υψόμετρο) και ηταν το κατι άλλο για jeeping,δεν ειχα ζευγαρι όμως και δεν τόλμησα να παω πολύ ψηλά,ειχε και πολύ ομίχλη και εκανε το τοπιο φανταστικό.Το λιγο όμως που κινήθηκα στο χιόνι μου γέμισε πάλι τις μπαταρίες.Παρτε και μια γεύση από το τι γινόταν ,το εργαλείο πάντως και χωρίς χιονολάστιχα έδειξε πάλι το ταλέντο του.
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 18 Φεβ 2007, 22:38

Ξανα η φωτο....
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες