Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pinin-Διάφορα (πρώην:Νέο Pinin, νέος στo off-road)

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 14 Απρ 2007, 00:21

Τί κάνετε τη 1 Μάη?
Ρίξτε μία ματια εδώ:
http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-6582.html
Θα είναι πολύ ωραία. Πολύ φαγητό, πολύ μπίρα και κυρίως πολύ καλή παρέα. :wink:
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 20 Απρ 2007, 19:51

Παιδιά τα φώτα σας!
Έκανα αμορτισερομέτρηση και έδειξε 75% μπροστά, 65% πίσω.
Στη Mitsu μου λένε ότι είναι ok, αλλά δεν έχω κάποιο μέτρο σύγκρισης και δεν ξέρω τι παίζει.
Ο λόγος που έκανα την αμορτισερομέτρηση είναι ότι τελευταία, από καιρόν εις καιρόν, ακούω ένα ντακ από την πίσω ανάρτηση. Το κάναμε μία βόλτα και με τον υπεύθυνο του service, το έκανε μερικές φορές αλλά όχι έντονα και δεν μπόρεσε να προσδιορίσει από που ακούγεται. Καμιά ιδέα? Όταν κάνει το ντακ κάνει και ένα μικρό σκάλωμα-κλότσιμα, σαν να βρίσκει κάτι σε κάποιο δόντι. Δεν έχω τη δυνατότητα να του το αφήσω 4-5 μέρες να το ψάξει όπως μου ζήτησε, ούτε αξίζει τον κόπο να αρχίσουμε τα λύσε δέσε χωρίς να ξέρουμε από που ακούγεται.
Κάθε άποψη δεκτή.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 20 Απρ 2007, 19:57

Άν έκανες την μέτρηση με κρύα αμορτισέρ καλό είναι να ξανακάνεις μία αμέσως μετά από μιά καλή βόλτα σε στροφιλίκια και ει δυνατόν με ανώμαλο οδόστρωμα. Τότε θα φανεί η πραγματική τους κατάσταση και απόδοση.
Το χτύπημα που ακούς μπορεί να είναι από οπουδήποτε, ακόμα και από τα αμορτισέρ που άν ζεσταθούν, χάνουν και το λίγο ποσοστό αντίδρασης που τους απομένει. Έλεγξε πάντως καλού κακού όλες τις βίδες στήριξης και τα σινεμπλόκ της πίσω ανάρτησης γιατί μετά από κάποιες έντονες βόλτες μπορεί να ψιλοπήρανε και να θέλουν μάζεμα.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 20 Απρ 2007, 20:47

tasos953 έγραψε:Άν έκανες την μέτρηση με κρύα αμορτισέρ καλό είναι να ξανακάνεις μία αμέσως μετά από μιά καλή βόλτα σε στροφιλίκια και ει δυνατόν με ανώμαλο οδόστρωμα. Τότε θα φανεί η πραγματική τους κατάσταση και απόδοση.
Το χτύπημα που ακούς μπορεί να είναι από οπουδήποτε, ακόμα και από τα αμορτισέρ που άν ζεσταθούν, χάνουν και το λίγο ποσοστό αντίδρασης που τους απομένει. Έλεγξε πάντως καλού κακού όλες τις βίδες στήριξης και τα σινεμπλόκ της πίσω ανάρτησης γιατί μετά από κάποιες έντονες βόλτες μπορεί να ψιλοπήρανε και να θέλουν μάζεμα.

Σφιξίματα σε βίδες κλπ τα κοιτάξαμε και ήταν ok. Πριν πάω στη Mitsu νόμιζα ότι αυτό θα ήταν το πρόβλημα, αλλά τελικά δεν.....
Βοηθάει κανένα σπρέι σιλικόνης (ή κάτι σχετικό) στα σινεμπλόκ για να μαλακώσουν?
Η μέτρηση στ' αμορτισέρ έγινε μετά από μικρή, απλή βόλτα. Ούτε ζεστά ούτε κρύα επομένως. Πάντως τώρα που το λες ο θόρυβος ακούγεται αφού πρώτα δουλέψουν για κάποια ώρα. Νομίζω δε ότι όταν έχει ζέστη ακούγονται περισσότερο. :?
Θα πρέπει να πάω για μία 2η μέτρηση με ζεστά τ' αμορτισέρ επομένως.
Thnxs a lot
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pentraks » 16 Μάιος 2007, 13:32

Επαναφέρω την ήττα (απο την σελίδα 34) που έφαγα με τον πίσω προφυλακτήρα για να το κλείσω.

Σήμερα τοποθέτησα τον καινούριο και πλέον χαίρομαι αρτιμελές το Pinin μου!
Τέρμα η γκρίνια.
Κόστισε 350€ ο προφυλακτήρας + 165 εργασία (βάψιμο + τοποθέτηση).
Σύνολο 515€ (με φπα)
Τον παλιό τον κράτησα και θα προσπαθήσω να τον φτιάξω.
Η όλη ιστορία μου χάλασε την ψυχολογία τόσο καιρό + πάνε τα σχέδια που είχα για ενα σετ ζάντες και αγρια λάστιχα ;-(
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 16 Μάιος 2007, 14:22

Περαστικά σου!!!
:alright:
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 16 Μάιος 2007, 18:19

Τελικά η έκδοση με τους μαύρους προφυλακτήρες, στο φυσικό τους χρώμα δηλαδή, μάλλον είναι προτιμώτερη...... καί δεν φαίνονται τόσο πολύ οι μικροτραυματισμοί, αλλά και η επισκευή / αντικατάσταση κοστίζει λιγώτερο. :wink: :wink: :wink: :wink:
Εν πάσει περιπτώσει, περαστικά... :? :? :? :cry: :cry: :cry:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό pentraks » 17 Μάιος 2007, 00:19

thnx dudes.
Ναι οι μάυροι προφυλακτήρες λένε πολύ ειδικά για σκληρή of road χρηση οπου τραβάνε πολλα.
Ομως ο βαμμένος έχει άλλη χάρη να πάρει.. μακάρι να μπορούσαμε να τα είχαμε όλα δικά μας, καλά θα ήταν..
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 22 Μάιος 2007, 14:13

Έχετε δει αυτό το τεστ του ams?
http://www.ams.gr/AMS/_magazine/AMS_vie ... hema=32772
Συγκριτικό Pinin 2.0GDi με το νέο GV 2.0.
Καταλίγει βέβαια ότι δεν υπάρχει σύγκριση, γιατί είναι διαφορετικά αμάξια.
Αυτά που γράφει όμως για το Pinin είναι πολύ σωστά και με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο.
Όπως αυτό για παράδειγμα:
"Από την άλλη, το πεντάθυρο Mitsubishi, χαρακτηρίζεται για άλλη μια φορά αμεσότατο και "οδηγοκεντρικό". Χωρίς την προσθήκη ηλεκτρονικών βοηθημάτων, απαιτεί μεγαλύτερη προσοχή στους χειρισμούς, αλλά στα χέρια του λάτρη (και γνώστη παράλληλα) της γρήγορης/σπορτίφ οδήγησης, μετατρέπεται σε ένα απολαυστικό παιχνίδι, δίνοντας μάλιστα την αίσθηση ότι πρόκειται για αυτοκίνητο μικρότερων διαστάσεων."
Γι' αυτό το γουστάρω κάργα!!! :wink:
Ή και αυτό που γράφει στο συμπέρασμα:
"Το δε Mitsubishi Pajero Pinin, είναι σχεδιασμένο με επίκεντρο τον οδηγό και την απόλαυσή του. Μπορεί να υστερεί σε θέματα εσωτερικού διάκοσμου και εξοπλισμού σε σχέση με τον αντίπαλό του, αλλά καταφέρνει να συνδυάζει, καλύτερα από κάθε άλλο μοντέλο της κατηγορίας, την πολιτισμένη μετακίνηση με τις πολύ καλές εκτός δρόμου ικανότητες."
Έτσι έτσι.....
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 22 Μάιος 2007, 21:39

Τα λάθει του τεστ έγιναν κατα λάθος? Ο Κινητήρας του 2000 έχει 129 άλογα και 19,5 κιλα ροπής.
Τα υπόλοιπα? Αντε και το εν λόγω περιοδικό δεν είναι του χώρου αλλα ελπίζω κάποιοι άλλοι οι οποίοι κράζουν το PININ για της αναρτήσεις του να μην αρχισουν να εκθειάζουν το Vitara ως το απόλυτο τετρακίνητο.
Το Pinin έχει ~7 εκατοστα διαδρομη εμπρος και 29 πίσω. Το Βιτάρα έχει μπρος πίσω περίπου 10. Ψαλίδια παντού,όχι πλαίσιο τύπου σκάλας. Παρόλαυτα κρατάει τα εκτος δρόμου χαρακτηριστικά του!! Έξι, έξι τα δίνουμε τα ευρώ θέλουν κι αλλα λεφτα? Κι απο πού?
Υ.Γ. Για το Pinin εγώ βρήκα εύκολο,αξιόπιστο και Ελληνικό τρόπο για να χωράει +5 εκατοστά λάστιχο.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 22 Μάιος 2007, 22:17

NIKOLAS_L200 έγραψε:Υ.Γ. Για το Pinin εγώ βρήκα εύκολο,αξιόπιστο και Ελληνικό τρόπο για να χωράει +5 εκατοστά λάστιχο.

Για λέγε για λέγε.......
Αν θέλεις άνοιξε ένα καινούργιο θέμα, γιατί εδώ μέσα χάνονται τα post.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό JRMOBILE » 02 Ιουν 2007, 10:37

ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΘΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ PININ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ !
ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΣΑΡΑΚΑΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΤ/ΚΑ ΚΑΙ ΕΝΩ ΤΟΥΣ ΖΗΤΟΥΣΑ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΤΟΥ ΔΙΛΙΤΡΟΥ ΑΥΤΟΙ ΚΟΙΤΟΥΣΑΝ ΤΟ ΛΕΒΙΕ ΤΩΝ ΑΡΓΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ,ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΑΠΟ 1.8 ΜΡΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ 1.8 GDI !!![/code]
Τελευταία επεξεργασία από JRMOBILE και 02 Ιουν 2007, 10:54, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
JRMOBILE
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Απρ 2007, 16:22
Τοποθεσία: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό JRMOBILE » 02 Ιουν 2007, 10:39

Pajerinho έγραψε:Έχετε δει αυτό το τεστ του ams?
http://www.ams.gr/AMS/_magazine/AMS_vie ... hema=32772
Συγκριτικό Pinin 2.0GDi με το νέο GV 2.0.
Καταλίγει βέβαια ότι δεν υπάρχει σύγκριση, γιατί είναι διαφορετικά αμάξια.
Αυτά που γράφει όμως για το Pinin είναι πολύ σωστά και με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο.
Όπως αυτό για παράδειγμα:
"Από την άλλη, το πεντάθυρο Mitsubishi, χαρακτηρίζεται για άλλη μια φορά αμεσότατο και "οδηγοκεντρικό". Χωρίς την προσθήκη ηλεκτρονικών βοηθημάτων, απαιτεί μεγαλύτερη προσοχή στους χειρισμούς, αλλά στα χέρια του λάτρη (και γνώστη παράλληλα) της γρήγορης/σπορτίφ οδήγησης, μετατρέπεται σε ένα απολαυστικό παιχνίδι, δίνοντας μάλιστα την αίσθηση ότι πρόκειται για αυτοκίνητο μικρότερων διαστάσεων."
Γι' αυτό το γουστάρω κάργα!!! :wink:
Ή και αυτό που γράφει στο συμπέρασμα:
"Το δε Mitsubishi Pajero Pinin, είναι σχεδιασμένο με επίκεντρο τον οδηγό και την απόλαυσή του. Μπορεί να υστερεί σε θέματα εσωτερικού διάκοσμου και εξοπλισμού σε σχέση με τον αντίπαλό του, αλλά καταφέρνει να συνδυάζει, καλύτερα από κάθε άλλο μοντέλο της κατηγορίας, την πολιτισμένη μετακίνηση με τις πολύ καλές εκτός δρόμου ικανότητες."
Έτσι έτσι.....


Η ΠΛΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΔΙΝΕΙ ΣΑΝ ΤΙΜΕΣ ΕΠΙΔΩΣΕΩΝ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΣΤΟ 1.8 GDI ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΔΙΛΙΤΡΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΤΟ 1.8 GDI ΒΓΗΚΕ ΠΡΙΝ ΤΟ ΔΙΛΙΤΡΟ !!!
Άβαταρ μέλους
JRMOBILE
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Απρ 2007, 16:22
Τοποθεσία: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό byron » 06 Ιουν 2007, 10:39

Kαλημέρα,

Έχω ένα Pinin 2.0 GDI εδώ και 5 χρόνια με ~40000χλμ και θα θελα να ρωτήσω τα εξής:

- Από τα 10.000 και μετά, όταν είναι κρύος ο κινητήρας (πάνω από 12 ώρες σβηστός), αμέσως μετά την εκκίνηση κάνει έναν ελαφρό θόρυβο, μάλλον από τα ωστήρια των βαλβίδων, που σταματάει από μόνος του μετά από κάνα λεπτό, ή και αμέσως με μια-δυο ξερές γκαζιές. Το έχετε δει και άλλοι αυτό; Το συνεργείο μου λέει ότι είναι φυσιολογικό....

- Όχι τόσο σημαντικό αλλά λιγάκι ενοχλητικό: Το λαμπάκι για τη στάθμη των υγρών των φρένων, ανάβει στιγμιαία στις στροφές και λοιπές επιταχύνσεις ακόμη κι αν τα υγρά είναι 2+ δάχτυλα πάνω από το min, π.χ. όταν τα εμπρός τακάκια είναι στα 2/3 της ζωής τους....
Άβαταρ μέλους
byron
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 29 Οκτ 2005, 14:43

Δημοσίευσηαπό iperodigos » 06 Ιουν 2007, 14:27

byron έγραψε:Kαλημέρα,

Έχω ένα Pinin 2.0 GDI εδώ και 5 χρόνια με ~40000χλμ και θα θελα να ρωτήσω τα εξής:

- Από τα 10.000 και μετά, όταν είναι κρύος ο κινητήρας (πάνω από 12 ώρες σβηστός), αμέσως μετά την εκκίνηση κάνει έναν ελαφρό θόρυβο, μάλλον από τα ωστήρια των βαλβίδων, που σταματάει από μόνος του μετά από κάνα λεπτό, ή και αμέσως με μια-δυο ξερές γκαζιές. Το έχετε δει και άλλοι αυτό; Το συνεργείο μου λέει ότι είναι φυσιολογικό....

- Όχι τόσο σημαντικό αλλά λιγάκι ενοχλητικό: Το λαμπάκι για τη στάθμη των υγρών των φρένων, ανάβει στιγμιαία στις στροφές και λοιπές επιταχύνσεις ακόμη κι αν τα υγρά είναι 2+ δάχτυλα πάνω από το min, π.χ. όταν τα εμπρός τακάκια είναι στα 2/3 της ζωής τους....


ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ....ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΠΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΣΩΜΑΤΟΜΕΝΟ ΤΟΝ ΑΙΣΘΗΤΗΡΑ ΠΛΗΡΩΣΗΣ....
(ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΔΩΡΕΑΝ)
iperodigos
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 533
Εγγραφή: 05 Ιουν 2004, 12:01

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 15 επισκέπτες