Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pinin-Διάφορα (πρώην:Νέο Pinin, νέος στo off-road)

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 11 Οκτ 2007, 22:35

skier78 έγραψε:Λοιπον,το αυτοκινητο σε σταση εχει μπροστα 44cm και πισω 43cm.απο το φτερο ως το κεντρο της ζαντας.
Οσον αφορα το κρεμασμα και τη συμπιεση,το εβαλα σε μια ανωμαλια οπου ο μπροστινος αριστερος και πισω δεξιος ηταν στον αερα.
Πισω δεξια ειχε 60cm-αριστερα 33cm,δηλαδη συνολικο ανοιγμα 27cm.
Μπροστα δεξια ειχε 50cm-αριστερα39cm,δηλαδη συνολικο ανοιγμα 11cm.

Καλωσήρθες σκιερ!
Οι μετρήσεις μας είναι σχεδόν ίδιες. Εγώ πήρα 60-34 πίσω και 50-38 μπροστά.
Σε ηρεμία το είχα μετρήσει παλαιότερα αλλά δεν θυμάμαι πόσο ήταν.
Νικόλα μήπως θυμάσαι που το είχαμε γράψει?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό JRMOBILE » 11 Οκτ 2007, 23:14

skier78 έγραψε:Nα σημειωσω ενα λαθος που εγραψα παραπανω.
Μπροστα αριστερα ειχε 50 και δεξια 39
Να και τα ελαστικα που προκειτε να βαλω--michelin latitude alpin215/65/16


Τελικα ειπα χαζομαρα για τα χειμερινα μου λαστιχα εγω εχω αυτα :
Άβαταρ μέλους
JRMOBILE
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Απρ 2007, 16:22
Τοποθεσία: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό karpouioan » 12 Οκτ 2007, 10:50

Φίλε Pininokio,

Σ` ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι ακόμα: Αυτό που μ` ενδιαφέρει σε αυτήν την ανακατασκευή είναι να έχω το μέγιστο αποτέλεσμα στην κίνηση του Pının εκτός δρόμου αλλά και να διατηρήσω τουλάχιστον τα ίδια χαρακτηριστικά του ήδη υπάρχοντος για τις ασφάλτινες διαδρομές. Θα ήθελα δηλαδή όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απόσβεση στις ανωμαλίες του δρόμου με ταχύτητες 20-30 χιλιομέτρων εκτός δρόμου. Ποιες είναι οι δικές σου εντυπώσεις σχετικά με αυτά τα χαρακτηριστικά, με τα συγκεκριμένα αμορτισέρ;
karpouioan
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 08 Μαρ 2007, 09:51

Δημοσίευσηαπό pininokio » 12 Οκτ 2007, 14:22

karpouioan έγραψε:Φίλε Pininokio,

Σ` ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι ακόμα: Αυτό που μ` ενδιαφέρει σε αυτήν την ανακατασκευή είναι να έχω το μέγιστο αποτέλεσμα στην κίνηση του Pının εκτός δρόμου αλλά και να διατηρήσω τουλάχιστον τα ίδια χαρακτηριστικά του ήδη υπάρχοντος για τις ασφάλτινες διαδρομές. Θα ήθελα δηλαδή όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απόσβεση στις ανωμαλίες του δρόμου με ταχύτητες 20-30 χιλιομέτρων εκτός δρόμου. Ποιες είναι οι δικές σου εντυπώσεις σχετικά με αυτά τα χαρακτηριστικά, με τα συγκεκριμένα αμορτισέρ;


κοιτα εγω αυτο που ηθελα ηταν να σηκωσω το πιατελο μου κ να μεγαλωσω την διαδρομη στα μπροστινα αμορτισερ.δεν διευκρινησα κατι για αποσβεσεις στην bi-mors κ εχει σκληρυνει ελαφρως το αυτοκινητο με πολυ καλες αποσβεσεις παντως.το καλο ειναι οτι αφου φτιαξουν ολο το αμορτισερ εσωτερικα το βαζουν κ δουλευει σε ενα μηχανημα για 7 συνεχομενες ωρες με ρυθμους αγωνιστικης οδηγησης.αυτο ειναι κ το τελευταιο τεστ που περναει το αμορτισερ πριν φτασει στα χερια σου.αυτο συνεπαγεται αντοχες κ αξιοπιστια.ειμαι σιγουρος οτι αν τους ζητησεις ακριβως αυτο που μου λες θα στο κανουν.αν καταφερεις να ερθεις στην εκδρομη θ μπορεσεις να δεις απο κοντα για τι πραγμα μιλαω κ να δεις κ καποιες αλλες λυσεις που ισως να προτιμησεις κ ολας απο τα υπολοιπα παιδια.
Άβαταρ μέλους
pininokio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2007, 22:11

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 12 Οκτ 2007, 17:59

skier78 έγραψε:Nα σημειωσω ενα λαθος που εγραψα παραπανω.
Μπροστα αριστερα ειχε 50 και δεξια 39
Να και τα ελαστικα που προκειτε να βαλω--michelin latitude alpin215/65/16


Ασημακο που ησουν τοσο καιρο και ειμαι ο μοναδικος απο Ναουσα με πινιν που τα λεω εδω μεσα?
Αν κρινω απο το nick name μαλλον θα εισαι σκιερ και θα εχεις τα 3-5 πηγαδια ψωμοτυρι,γιαυτο και το λαστιχακι που εχεις πει να βαλεις το κοβω για χιονολαστιχο.
Εγω το δικο μου το γυρισα αρκετα στα χιονια περυσι και δεν καταλαβαινει τιποτα, ακομα και με τα μαμα λαστιχα,παντως αν θελεις την γνωμη μου καλυτερα να βαλεις τα 694 ,πανε παντου.
Και που εισαι ,μην χαθουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό skier78 » 12 Οκτ 2007, 18:32

ST-pinin έγραψε:Ασημακο που ησουν τοσο καιρο και ειμαι ο μοναδικος απο Ναουσα με πινιν που τα λεω εδω μεσα?
Αν κρινω απο το nick name μαλλον θα εισαι σκιερ και θα εχεις τα 3-5 πηγαδια ψωμοτυρι,γιαυτο και το λαστιχακι που εχεις πει να βαλεις το κοβω για χιονολαστιχο.
Εγω το δικο μου το γυρισα αρκετα στα χιονια περυσι και δεν καταλαβαινει τιποτα, ακομα και με τα μαμα λαστιχα,παντως αν θελεις την γνωμη μου καλυτερα να βαλεις τα 694 ,πανε παντου.
Και που εισαι ,μην χαθουμε!

Aκριβως οπως τα λες ειναι.Απ΄τη στιγμη που θα χιονισει καθε κυριακη ειμαι πηγαδια ή σε καποιο αλλο χ.κ..Επειδη παω και κυνηγι στον λαστιχα μου προτεινα τα 694 για να εχω καλυτερα αποτελεσματα στη λασπη,αλλα μου ειπε επειδη ειναι 50-50 δεν ειναι καλα για χιονι και παγο.Γι'αυτο προτιμω να κολλησω μια φορα στη λασπη και να με τραβηξουν παρα να γλιστρησω στον παγο και οπου φυγεις..... :banging:Εξαλου το συγκεκριμενο εχει ποιο αραιο πελμα απο το προηγουμενο alpin οποτε θα ειναι καλυτερο στη λασπη.
Άβαταρ μέλους
skier78
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 406
Εγγραφή: 07 Οκτ 2007, 21:44
Τοποθεσία: Νάουσα

Δημοσίευσηαπό skier78 » 12 Οκτ 2007, 22:19

Aν το αυτοκινητο που εχεις στο αβαταρ ειναι δικο σου,τοτε εχουμε και το ιδιο χρωμα
MITSUBISHI PAJERO PININ 2.0 GDI
NISSAN SUNNY 1.6 4WD
SUBARU JUSTY 1.0 4WD
DAIHATSU TERIOS 1.3 '97
..........
Άβαταρ μέλους
skier78
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 406
Εγγραφή: 07 Οκτ 2007, 21:44
Τοποθεσία: Νάουσα

Δημοσίευσηαπό pipinin » 13 Οκτ 2007, 09:51

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ
ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΔΙΛΙΜΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΛΑΣΤΙΧΑ ΣΤΟ PININ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΤΟΥ ΒΑΛΩ.
ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΦΟΡΑΤΕ ΤΑ 694 ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΑ BFG A/T.
ΨΑΝΧΝΩ ΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΑΚΙ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ YOKOHAMA GEOLANDAR A/T + II ΣΕ ΔΙΑΣΤΑΗ 215/70-16.

ΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΩ;
Άβαταρ μέλους
pipinin
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:11
Τοποθεσία: Σαμος

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 13 Οκτ 2007, 16:14

Θέλεις Α/Τ που να είναι καλό στα εκτός βάλε BfG τα οποία τα έχω δοκιμάσει ή τα cooper ST για τα οποία έχω ακούσει καλα λόγια. Αν ακούσεις απο κάποιον οτι γλυστράνε μη μασας. Έχεις μόνιμη τετρακίνηση!
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό pininokio » 13 Οκτ 2007, 22:54

pipinin έγραψε:ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ
ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΔΙΛΙΜΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΛΑΣΤΙΧΑ ΣΤΟ PININ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΤΟΥ ΒΑΛΩ.
ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΦΟΡΑΤΕ ΤΑ 694 ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΑ BFG A/T.
ΨΑΝΧΝΩ ΕΝΑ ΛΑΣΤΙΧΑΚΙ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ YOKOHAMA GEOLANDAR A/T + II ΣΕ ΔΙΑΣΤΑΗ 215/70-16.

ΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΩ;


εγω φοραω τα bf goodrich.κανενα παραπονο μεχρι τωρα μια χαρα. για τα cooper εχω ακουσει πολυ καλα λογια.μαλλον μετα ειναι θεμα κοστους
Άβαταρ μέλους
pininokio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2007, 22:11

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 15 Οκτ 2007, 09:23

Τα cooper ST είναι πολύ καλά (απ' ότι λένε όλοι), αλλά δεν βγαίνουν σε 215/70/16.
Πας αναγκαστικά σε 205/80/16 που δεν ξέρω αν θα χωράει χωρίς αποστάτες.
Τα BFgoodrich είναι μάλλον το καλύτερο εκτός δρόμου A/T λάστιχο.
Για το geolandar ΑΤ+ΙΙ δεν ξέρω, αλλά το πέλμα του δείχνει αρκετά off. Περισσότερο απ' το 694.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 15 Οκτ 2007, 18:55

Απουσιασα για λιγες μερες γιατι μου ειχε κοπει η γραμμη του ΟΤΕ απο ενα συνεργειο που κανει εργα στην περιοχη μου.Now I am back.

Για δειτε αυτην την πολυ ενδιαφερουσα σελιδα.
http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp ... FT+Plus+II

Και δειτε σε συγκριση ολα τα ΑΤ λαστιχα και πολλα αλλα...!
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό pipinin » 19 Οκτ 2007, 18:05

Τελικα θα παρω τα bf goodrich και θα τα εχω σε καμια βδομαδα γιατι δεν ειχε σε στοκ τα 215/70-16.

Ξερετε αν γινεται να αλλαξω το συστημα μονιμης τετρακινησηες και να βαλω super select στο 1,8;

Παιζει να βρω κανενα κεντρικο απο 1.8 GDI ή να ξυπνησω καλητερα απο τα πολυ ωραια ονειρα μου;
Άβαταρ μέλους
pipinin
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:11
Τοποθεσία: Σαμος

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 19 Οκτ 2007, 19:01

Κοίτα..δεν το έχω ψάξει αλλα η μηχανή είναι λογικά η ίδια αρα ολα τεριάζουν. Το κόστος όμως πιστεύω οτι θα κάνει την όλη ιστορία ένα όνειρο..
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό pipinin » 19 Οκτ 2007, 19:07

Βρηκα πριν μια βδομαδα περιπου στο ebay ολο το κιβωτιο + κετρικο διαφορικο + αξονες με £250 μονο σαν να λεμε 330 ευρω!!!
Αλλα το ειχε pick up only δλδ να παω εγω να το παρω απο το σπιτι του.
Δεν το εστελνε! Διαφορετηκα θα το ειχα παρει ρε γμτ... Ποιος τρεχει στην Αγγλια.......
Και τωρα χτηπαω το κεφαλι μου γιατι εχασα τετοια προσφορα ασε.....
Άβαταρ μέλους
pipinin
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:11
Τοποθεσία: Σαμος

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες