Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pinin-Διάφορα (πρώην:Νέο Pinin, νέος στo off-road)

Δημοσίευσηαπό pentraks » 16 Ιαν 2007, 01:23

Ωραία πράματα Pajerinho! well done! αντε να γεμίσεις και την σελίδα με τα modifications....!
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 16 Ιαν 2007, 06:45

Ωραιος και απο εμενα.Μπραβο.
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 16 Ιαν 2007, 21:48

Thnxs guys!
Αλήθεια έχετε παρατηρήσει ότι τα Pinin μας μπορούν να κινηθούν με πολύ μικρή ταχύτητα χωρίς να σβήσουν? Οι στροφές μπορούν να κατέβουν μέχρι σχεδόν 500rpm χωρίς να σβήσει!! Με 1η ταχύτητα (κανονική όχι αργή) σημαίνει ότι μπορείς να κινηθείς με 3.5χλμ/ώρα χωρίς να χρειαστεί να πατήσεις το συμπλέκτη. Πολύ χρήσιμο όταν κάνεις ελιγμούς ανάμεσα σε βράχους κοτρόνες κλπ. όπου κινείσαι σιγά και προσεκτικά
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 16 Ιαν 2007, 22:15

Σκέφτομαι εδώ και καιρό να του βάλω χειρόγκαζο!Βοηθάει πολύ σε τέτοιες φάσεις. Την ιδέα την έχω πάρει απο το L200 και νομίζω οτι το συστηματάκι που έχει ταιριάζει κουτί στο Pinin.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 16 Ιαν 2007, 23:41

Pajerinho έγραψε:Thnxs guys!
Αλήθεια έχετε παρατηρήσει ότι τα Pinin μας μπορούν να κινηθούν με πολύ μικρή ταχύτητα χωρίς να σβήσουν? Οι στροφές μπορούν να κατέβουν μέχρι σχεδόν 500rpm χωρίς να σβήσει!! Με 1η ταχύτητα (κανονική όχι αργή) σημαίνει ότι μπορείς να κινηθείς με 3.5χλμ/ώρα χωρίς να χρειαστεί να πατήσεις το συμπλέκτη. Πολύ χρήσιμο όταν κάνεις ελιγμούς ανάμεσα σε βράχους κοτρόνες κλπ. όπου κινείσαι σιγά και προσεκτικά

Οταν ξαναβρεθουμε θα σε παρακαλεσω να μου το δωσεις να το πιστοποιησω,γιατι οσο καιρο ειχα το αυτοκινητο δεν ειχα προσεξει κατι τετοιο,εκτος και αν η συνεχης επαφη μου με τα πετρελαιοκινητα με ειχε κανει να χασω την αισθηση.
Αντε pajerinho κανονισε καμμια χειμερινη εξορμηση με χιονι γιατι στη Ζηρεια ηταν μερα ηλιολουστη.
Και για να μην ξεχνιομαστε παρτε και το βιντεο με το Διονυση και τη λασπη.
http://video.google.com/videoplay?docid=-8389764377686369068
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 17 Ιαν 2007, 10:18

panayiotis έγραψε: Οταν ξαναβρεθουμε θα σε παρακαλεσω να μου το δωσεις να το πιστοποιησω,γιατι οσο καιρο ειχα το αυτοκινητο δεν ειχα προσεξει κατι τετοιο,εκτος και αν η συνεχης επαφη μου με τα πετρελαιοκινητα με ειχε κανει να χασω την αισθηση.
Αντε pajerinho κανονισε καμμια χειμερινη εξορμηση με χιονι γιατι στη Ζηρεια ηταν μερα ηλιολουστη.
Και για να μην ξεχνιομαστε παρτε και το βιντεο με το Διονυση και τη λασπη.
http://video.google.com/videoplay?docid=-8389764377686369068

Άσε τον τελευταίο καιρό δεν έχω πάει πουθενά. Κάτι οι δουλείες που με κυνηγάνε συνέχεια, κάτι η ίωση που μ' έριξε στο κρεβάτι....
Μόνο κάτι μικρές διαδρομούλες εδώ έξω απ' την Πάτρα για να μου φεύγει η κάψα :lol:
Άμα ρίξει κανά χιονάκι πάντως φύγαμε για εκδρομούλα! Εκεί θα έχεις και την ευκαιρία να διαπιστώσεις αυτό που συζητάμε.
Το χειρόγκαζο που λέει ο Nikolas πρέπει να βοηθάει πολύ πάντως.
Επίσης φαντάζομαι ότι το αυτόματο κιβώτιο θα είναι σαφώς ανώτερο σε τέτοιες περιπτώσεις αφού ξεχνάς το συμπλέκτη.
Καλό το videaki. Το είδα 3-4 φορές και παρατηρούσα το πως περιστρέφονταν οι τροχοί. Ο μπροστά αριστερά που φαίνεται στο πλάνο στην αρχή δεν περιστρέφεται καθόλου, το οποίο σημαίνει ότι γυρνάει τρελά ο δεξιά που δε φαίνεται. Στη συνέχεια αρχίζει να περιστρέφεται ο αριστερά και μάλλον σταματάει να περιστρέφεται ο δεξιά. Αυτά είναι τα αποτελέσματα του ανοικτού μπροστά διαφορικού. Πίσω αντίθετα ο τροχός που φαίνεται στο πλάνο δε σταματάει να περιστρέφεται (και προφανώς ούτε και ο απέναντί του). Το LSD κάνει επομένως πολύ καλά τη δουλειά του. Τι να το κάνεις βέβαια που τα λάστιχα δε βοηθούσαν και σπίνιαραν και οι δύο μαζί.... :(
Α.... εννοείται ότι είχα 4LLc δηλαδή αργά με μπλοκαρισμένο το κεντρικό.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 17 Ιαν 2007, 17:04

Επίσης φαντάζομαι ότι το αυτόματο κιβώτιο θα είναι σαφώς ανώτερο σε τέτοιες περιπτώσεις αφού ξεχνάς το συμπλέκτη

Σαφως το αυτοματο για τις βενζινες εκτος δρομου ειναι φοβερο.Αφου να καταλαβεις ακομα και εγω το μετανιωσα που δεν πηρα το αυτοματο παρ'ολο που ειναι πετρελαιο και μπορω να χρησιμοποιω το ρελαντι χωρις γκαζι αφου εχω τη ροπη απο πολυ χαμηλα.Απλα σε μενα δεν φαινεται τοσο πολυ λογω πετρελαιου καυσιμου.
Παντως μια συμβουλη εχω να δωσω σε οποιον ενδιαφερεται για αγορα τζιπ,Αυτοματο και παλι αυτοματο.
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 17 Ιαν 2007, 19:17

NIKOLAS_L200 έγραψε:Σκέφτομαι εδώ και καιρό να του βάλω χειρόγκαζο!Βοηθάει πολύ σε τέτοιες φάσεις. Την ιδέα την έχω πάρει απο το L200 και νομίζω οτι το συστηματάκι που έχει ταιριάζει κουτί στο Pinin.

Δεν μπορείς, γιατί το γκάζι σου είναι ηλεκτρικό. Πατώντας το πεντάλ, αυτό λειτουργεί σαν ποτενσιόμετρο ενός "βηματικού" μοτέρ που είναι προσαρμοσμένο πάνω στο σύστημα εισαγωγής. Εκείνο που μπορείτε να κάνετε για να δώσετε λίγες στροφές ακόμα στο ρελαντί, είναι να ανοίγετε τον κλιματισμό, οπότε λόγω της απαίτησης για ισχύ που αποροφάται από τον συμπιεστή του, αυτόματα ο κινητήρας ανεβάζει λίγο τις στροφές για να ανταπεξέλθει.... :wink: :wink: :wink:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 21 Ιαν 2007, 17:20

Αν σκύψεις κάτω απο το τιμόνι θα δείς οτι το πεταλ του γκαζιού έχει πανω,πάνω μια διχάλα για την τοποθέτηση της ντίζας. Το μόνο που χρειάζεται είναι μια μικρη πατέντα για την στήριξη του εξωτερικού της ντίζας. Έτσι είναι και στο L200 και επειδή εκει κανείς δεν το χρησιμοποιεί θα κάνω μια άκρως οικονομική τράμπα!
Τελευταία επεξεργασία από NIKOLAS_L200 και 21 Ιαν 2007, 17:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 21 Ιαν 2007, 17:23

Ειλικρινα δεν το ηξερα οτι το L200 εχει χειρογκαζο.Μπραβο του.
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 21 Ιαν 2007, 23:17

Καλή η πατέντα με το χειρόγκαζο. Κράτα μας ενήμερους για το εγχείρημα!

Άσχετο, χάζευα το service manual σήμερα και έπεσα στο παρακάτω σχήμα
Τί είναι αυτό, ο αναπνευστήρας του διαφορικού? Πάει κάπου ψηλά?
Γενικά τι παίζει με τα νερά, θα πρέπει να προσέχουμε στα ποτάμια? Υπάρχει περίπτωση να μπει νερό στο διαφορικό?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 22 Ιαν 2007, 11:26

Είναι μια απλή βαλβίδα για τις αναθυμιάσεις. Πρόβλημα γενικά δεν υπάρχει αλλα κάποιοι που βουτάνε πολύ συχνά στα νερά συνδέουν ένα λαστιχάκι που το τοποθετούν κάπου ψηλα για επιπλέων προστασία.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 22 Ιαν 2007, 11:42

Οταν μπαινει το ζεστο διαφορικο στο νερο η βαλβολινη ψυχεται αποτομα και εχουμε διαφορα πιεσης(εξωτερικη με εσωτερικη ),γι'αυτο βαζουν τον differential breather(αν ζεσταθει η βαλβολινη παλι να γινει η εξομειωση της πιεσης μεσω αυτου).
Θεωρητικα παντα υπαρχει ενδεχομενο να μπουνε νερα.
Κανε λοιπον αυτο που λεει ο Νικολας,το ιδιο εχω κανει και εγω στο sorento,σωληνακι καταλληλης διατομης και σφιγκτηρας.
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό extractor » 25 Ιαν 2007, 22:40

γεια σας παιδες και απο μενα!εγω οσο καιρο εχω το αμαξι ειναι τερας αξιοπιστιας και exei εξαιρετικες off road δυνατοτητες. :shock: μια και κατα καιρους ολοι εχουμε προβληματιστει με θεμα τα λαστιχα και της αναρτησεις,και επειδη εχω μπει στο τριπακι, θα εφαρμοσω μια πατεντα που θα το ψηλωσω οσο θελω :evil: :evil: και θα βαλω οτι λαστιχα θελω!(τα θελω σε εισαγωγικα :lol: :lol: :lol: )
extractor
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: 14 Δεκ 2006, 23:17
Τοποθεσία: mars

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 25 Ιαν 2007, 22:47

.....και μετά θα πηγαίνεις οπου θέλεις, χωρίς εισαγωγικά!!
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 14 επισκέπτες