panayiotis έγραψε: Οταν ξαναβρεθουμε θα σε παρακαλεσω να μου το δωσεις να το πιστοποιησω,γιατι οσο καιρο ειχα το αυτοκινητο δεν ειχα προσεξει κατι τετοιο,εκτος και αν η συνεχης επαφη μου με τα πετρελαιοκινητα με ειχε κανει να χασω την αισθηση.
Αντε pajerinho κανονισε καμμια χειμερινη εξορμηση με χιονι γιατι στη Ζηρεια ηταν μερα ηλιολουστη.
Και για να μην ξεχνιομαστε παρτε και το βιντεο με το Διονυση και τη λασπη.
http://video.google.com/videoplay?docid=-8389764377686369068
Άσε τον τελευταίο καιρό δεν έχω πάει πουθενά. Κάτι οι δουλείες που με κυνηγάνε συνέχεια, κάτι η ίωση που μ' έριξε στο κρεβάτι....
Μόνο κάτι μικρές διαδρομούλες εδώ έξω απ' την Πάτρα για να μου φεύγει η κάψα
Άμα ρίξει κανά χιονάκι πάντως φύγαμε για εκδρομούλα! Εκεί θα έχεις και την ευκαιρία να διαπιστώσεις αυτό που συζητάμε.
Το χειρόγκαζο που λέει ο Nikolas πρέπει να βοηθάει πολύ πάντως.
Επίσης φαντάζομαι ότι το αυτόματο κιβώτιο θα είναι σαφώς ανώτερο σε τέτοιες περιπτώσεις αφού ξεχνάς το συμπλέκτη.
Καλό το videaki. Το είδα 3-4 φορές και παρατηρούσα το πως περιστρέφονταν οι τροχοί. Ο μπροστά αριστερά που φαίνεται στο πλάνο στην αρχή δεν περιστρέφεται καθόλου, το οποίο σημαίνει ότι γυρνάει τρελά ο δεξιά που δε φαίνεται. Στη συνέχεια αρχίζει να περιστρέφεται ο αριστερά και μάλλον σταματάει να περιστρέφεται ο δεξιά. Αυτά είναι τα αποτελέσματα του ανοικτού μπροστά διαφορικού. Πίσω αντίθετα ο τροχός που φαίνεται στο πλάνο δε σταματάει να περιστρέφεται (και προφανώς ούτε και ο απέναντί του). Το LSD κάνει επομένως πολύ καλά τη δουλειά του. Τι να το κάνεις βέβαια που τα λάστιχα δε βοηθούσαν και σπίνιαραν και οι δύο μαζί....
Α.... εννοείται ότι είχα 4LLc δηλαδή αργά με μπλοκαρισμένο το κεντρικό.