Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pinin-Διάφορα (πρώην:Νέο Pinin, νέος στo off-road)

Δημοσίευσηαπό extractor » 25 Ιαν 2007, 22:54

pentraks έγραψε:To καλλίτερο είναι (αν ξέρεις ιταλικά) να μπεις σεε καποιο forum να δεις τι παίζει, να πιάσεις γνωριμίες και μόλις έχεις αρκετές πληροφορίες πας Πάτρα- απέναντι το κάνεις τουμπάνο και γυρνάς πίσω. Κοστίζει αλλά αν το συνδυάσεις με διακοπές είναι καλή φάση.
Εδώ φτιάχνουμε τα πάντα εκτός από pinin δυστυχώς.


αυτο συμβαινει γιατι ολα στην ελλαδα ειναι κατευθηνομενα απο καποιους που εχουν θεοποιηση 3-4 αυτοκινητα για ιδιον οφελως! :twisted: :twisted:
extractor
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: 14 Δεκ 2006, 23:17
Τοποθεσία: mars

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 25 Ιαν 2007, 23:09

αλλά θα πληρώσεις ότι θέλουν...... :evil:
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 26 Ιαν 2007, 14:54

Να ρίξω μια ιδέα για όποιον ψάχνεται για πολύ σήκωμα..... και όταν λέω πολύ εννοώ πάνω από 5cm.
Ως γνωστόν στο Pinin (αλλά και σε όσα έχουν ψαλίδια μπροστά) δεν μπορείς να δώσεις πολύ ύψος μπροστά γιατί αλλάζουν οι γωνίες που δουλεύουν τα ψαλίδια και τα ημιαξόνια. Στο Pinin το όριο που μπορείς να φθάσεις είναι 4.5 - 5cm σήκωμα. Πίσω βέβαια δεν υπάρχει αντίστοιχο πρόβλημα λόγω του άκαμπτου.
Μπορείς όμως να το ψηλώσεις και άλλο μπροστά χωρίς ν' αλλάξεις τις γωνίες. Πώς.......?
Θέλει λίγο ψάξιμο και μερακλή μάστορα γιατί δεν είναι κάτι που γίνεται κάθε μέρα, αλλά γίνεται.
Νομίζω ότι αρκεί να βάλεις αποστάτες μεταξύ του αμαξώματος και της εγκάρσιας δοκού που στηρίζει τα ψαλίδια και το μπροστά διαφορικό. Έτσι σηκώνεις το αμάξι αλλά το διαφορικό και τα ψαλίδια μένουν στην ίδια θέση. Αν καταλαβαίνω καλά από τις photos αυτό κάνουν οι Ιάπωνες και τα κάνουν τέρατα!!

PS. Πάντως εγώ για να πω την καθαρή μου αλήθεια αν ψαχνόμουνα για τέτοια ψηλώματα δεν θα τα έκανα στο Pinin. Θα έπαιρνα κάτι σαφώς φθηνότερο και με άξονα μπροστά (πχ. Samurai). Πάντως το Pinin φτιάχνεται και παραφτιάχνεται, αρκεί να το ψάξεις και ν' ασχοληθείς :wink:
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό extractor » 26 Ιαν 2007, 20:59

:clubbed: :shock: :( :2: :alright: θελω και γω!!!!!!! :( :( :( :( :( :( :(
extractor
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: 14 Δεκ 2006, 23:17
Τοποθεσία: mars

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 26 Ιαν 2007, 22:55

Που θα μου πάει? Θα ανέβω και γω κάποτε εκει πάνω!
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό extractor » 27 Ιαν 2007, 01:02

ποιο ειναι αυτο το site,μηπως μπορεσουμε να αντλησουμε περαιτερω πληροφοριες; :? :? :? :?παρεπιπτοντως,το οργανο που δειχνη την καταναλωση ειναι κολημενο σε ενδειξη 7,4-7,6 λ/κμ ξερει κανεις τι μπορει να εχει παθει;;; :oops: :oops: :oops: :oops:
Εικόνα
extractor
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: 14 Δεκ 2006, 23:17
Τοποθεσία: mars

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 27 Ιαν 2007, 12:24

extractor έγραψε:ποιο ειναι αυτο το site,μηπως μπορεσουμε να αντλησουμε περαιτερω πληροφοριες; :? :? :? :?

Μπες σ' αυτήν την ενότητα:
http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtop ... art-0.html
Υπάρχουν photos και link για φτιαγμένα Pinin στην Ιαπωνία (πρόσεξε υπάρχει κίνδυνος να θες να φύγεις μετανάστης με αυτά που θα δεις!!)
Αν βγάλεις άκρη με τα Ιαπωνέζικα και μάθεις κάτι ενδιαφέρον μετέφερε το και σ' εμάς.
Πάντως μετατροπές σαν αυτή του μαύρου Pinin παραπάνω (που θα κάνει και ο Νικόλας σε λίγο καιρό :roll: ) είναι custom και δεν πρόκειται να βρεις κάτι τυποποιημένο γι' αυτές
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 27 Ιαν 2007, 12:59

Δεν ξέρω πότε αλλα θα το κάνω...θα έρθει η ώρα του!
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό extractor » 27 Ιαν 2007, 18:55

παντως εκ πρωτης οψεως δεν ειναι και πολυ δυσκολα τα πραγματα.αυτα που ειναι τα μεχρι στιγμης δεδομενα ειναι :οι τακοι,η επιμηκινση μιας βιδωτης βασεις της μηχανης που ειναι πανω στην γεφυρα στηριξης του διαφορικου,και επιμηκινση της μπαρας του τιμονιου!!!
Εικόνα
extractor
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: 14 Δεκ 2006, 23:17
Τοποθεσία: mars

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 27 Ιαν 2007, 22:45

Αχα.... ψήνεστε βλέπω :wink:
Άμα ψηλώσει πολύ μπορεί να του πέφτουν κοντοί οι άξονες και να θέλει και εκεί κανά μερεμετάκι
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 28 Ιαν 2007, 02:32

Αυτο είναι το μόνο σίγουρο. Μετά τους πέντε πόντους αρχίζει και ζητάει.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό extractor » 28 Ιαν 2007, 14:49

ο αποστατης των διαφορικων ειναι το λιγοτερο που θα με απασχολουσε μετα απο ολα αυτα. :roll: :roll: εκεινο που με απασχολη ειναι τα κωρονοπηνια και ο μειωτηρας στο βοηθητικο. :? :? :? ,γιατι μην μου πειτε οτι θα το σηκωσει κανεις 10-15 ποντους και θα αφησει τα 215/65 η' 70/16 :oops: :oops: 33αρια και βαλε!!!!!!!! :D :D :D :D
Εικόνα
extractor
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: 14 Δεκ 2006, 23:17
Τοποθεσία: mars

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 28 Ιαν 2007, 15:31

Σίγουρα θες κορονοπήνια με μια τέτοια αλλαγή διαφορετικά θα σέρνεται. Στην Ιταλία λέει το κάνουν 12% πιο κοντό. Δηλαδή από 4.636:1 πάει στο 5.2:1. Δεν είναι και άσχημα. Τα μαμά ελαστικά είναι 27' οπότε πας σε 30+' χωρίς ν' αλλάξει καθόλου το βήμα. Αν πας σε 32αρια-33αρια θα μακρύνει λίγο αλλά νομίζω ότι θα είναι ok.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 28 Ιαν 2007, 15:48

Παίζει κι αυτο που λέγαμε με κορονα-πηνιο απο το αυτόματο αλλα δεν ξέρω κόστος και αν θα παίρνει μπλοκε ARB.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 28 Ιαν 2007, 23:15

Παίζει και το αυτόματο αλλά είναι 4.9:1 ενώ η Ιταλική μετατροπή είναι 5.2:1. Τώρα από κόστος.....
Κάτι για 1800euro λέγανε οι Ιταλοί σε ένα forum.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 12 επισκέπτες