Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pinin-Διάφορα (πρώην:Νέο Pinin, νέος στo off-road)

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 31 Οκτ 2007, 15:19

Άρα το 33.6 με 55 σου κάνει, απλά δεν εξαντλείς τη συμπίεση του αμορτισέρ.
Το 36.3 με 59 θα ήταν super, με πολύ καλό κρέμασμα, αλλά θα βγαίνει το ελατήριο απ' τη θέση του. Έτσι δεν είναι?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 31 Οκτ 2007, 15:34

Φαντάζομαι οτι το 59 είναι πολύ. Τώρα με 10 εκατοστά διαδρομή στο αμορτισέρ παίρνουμε 29 εκατοστά στον τροχό.Οπότε πρέπει να κάνω μερικούς υπολογισμούς.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 31 Οκτ 2007, 15:54

Σε προσφατο σηκωμα του πινιν για ελεγχο βαλβολινων παρατηρησα οτι οταν ο πισω αξονας κρεμασε τα ελατηρια δεν πατουσαν στον αξονα για 1-2εκ.
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 31 Οκτ 2007, 16:19

NIKOLAS_L200 έγραψε:Φαντάζομαι οτι το 59 είναι πολύ. Τώρα με 10 εκατοστά διαδρομή στο αμορτισέρ παίρνουμε 29 εκατοστά στον τροχό.Οπότε πρέπει να κάνω μερικούς υπολογισμούς.

Έλα ντε.... Αυτό πως γίνεται? Το αμορτισέρ στο μεταξύ πιάνει αρκετά άκρη, κοντά στον τροχό, και είναι και λοξό. Είσαι σίγουρος για το 41-52 εκατοστά?
Βέβαια θα μου πεις ακριβώς επειδή είναι λοξό, μέρος της μετακίνησης παραλαμβάνεται με στροφή του αμορτισέρ....
Anyway, εγώ άρχισα να το ψάχνω γιατί όπως είχα γράψει παλιότερα σε κάποιο Ιαπωνέζικο site πρότεινε για σήκωμα dobinson ελατήρια με procomp πίσω. Αλλά δεν έλεγε ποια.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 31 Οκτ 2007, 16:22

ST-pinin έγραψε:Σε προσφατο σηκωμα του πινιν για ελεγχο βαλβολινων παρατηρησα οτι οταν ο πισω αξονας κρεμασε τα ελατηρια δεν πατουσαν στον αξονα για 1-2εκ.

Σοβαρά!!? Δεν το είχα προσέξει. Δηλαδή είναι κολλημένο κάπως στο επάνω μέρος για να μη φεύγει?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 31 Οκτ 2007, 16:37

Όπως το λέει ο ST-Pinin είναι. Δεν είναι κάπου κολλημένο απλα πάνω και κάτω υπάρχει οδηγός που το επαναφέρει στη θέση του.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 31 Οκτ 2007, 16:44

Χμμμμ.... γι' αυτό μάλλον μου είχε κάνει ένα γκλανκ σε πολύ γρήγορη πλήρη έκταση και μετά πλήρη συμπίεση. Ήταν που ξαναπάτησε στη θέση του.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 31 Οκτ 2007, 20:32

Δεν ειναι κολλημενο απλα σφηνώνει στα ελαστικα καουτσουκ που εχει και κρέμεται απο επανω, πιστεύω οτι έτυχε μπορουσε να ηταν και κατω.
Απο τα pro comp γουσταρω πολυ το MX6,αν ταιριαζει στα ανοιγματα μαλλον θα το χτυπησω.
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό JRMOBILE » 31 Οκτ 2007, 22:17

Για πεστε μου ρε παιδες,''κρεμασα'' το τουτου και μετρησα απο το κεντρο της μπροστινης ζαντας μεχρι το φτερο 50,50 cm και 55 cm πισω,πως σας φαινονται τα νουμερα αυτα ?
Άβαταρ μέλους
JRMOBILE
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Απρ 2007, 16:22
Τοποθεσία: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 31 Οκτ 2007, 22:42

JRMOBILE έγραψε:Για πεστε μου ρε παιδες,''κρεμασα'' το τουτου και μετρησα απο το κεντρο της μπροστινης ζαντας μεχρι το φτερο 50,50 cm και 55 cm πισω,πως σας φαινονται τα νουμερα αυτα ?

Μπροστά είχα μετρήσει και εγώ το ίδιο. Πίσω όμως μέτρησες λίγο. 60cm είναι κανονικά. Μήπως δεν είχε κρεμάσει τελείως?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό JRMOBILE » 31 Οκτ 2007, 22:47

Pajerinho έγραψε:
JRMOBILE έγραψε:Για πεστε μου ρε παιδες,''κρεμασα'' το τουτου και μετρησα απο το κεντρο της μπροστινης ζαντας μεχρι το φτερο 50,50 cm και 55 cm πισω,πως σας φαινονται τα νουμερα αυτα ?

Μπροστά είχα μετρήσει και εγώ το ίδιο. Πίσω όμως μέτρησες λίγο. 60cm είναι κανονικά. Μήπως δεν είχε κρεμάσει τελείως?


Θα ξαναδοκιμασω να το στηριξω διαφορετικα και βλεπουμε
Άβαταρ μέλους
JRMOBILE
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Απρ 2007, 16:22
Τοποθεσία: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 31 Οκτ 2007, 23:19

ST-pinin έγραψε:Απο τα pro comp γουσταρω πολυ το MX6,αν ταιριαζει στα ανοιγματα μαλλον θα το χτυπησω.

ΜΧ6 έχει με 36.9cm σε συμπίεση 54.6cm σε έκταση ή ακόμα καλύτερα 38.3 - 57.2. Το μήκος του 2ου είναι 47.7cm σε ηρεμία, όσο χρειάζεται ένα ψιλωμένο Pinin με βάση όσα μας είπε ο Νικόλας: (41+55)/2=48cm. Έχει όμως σημαντικά μεγαλύτερη διαδρομή απ' τα μαμά αμορτισέρ. Το αν μπορεί ν' αξιοποιηθεί στο Pinin αυτή η διαδρομή αποτελεί ένα challenge για τον τολμηρό που θα θελήσει να δοκιμάσει :wink:
Το σίγουρο είναι πως αν τα καταφέρει θα έχει ΦΟΒΕΡΗ ανάρτηση πίσω!!!
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 31 Οκτ 2007, 23:29

Με ένα μαλακό και μακρύ ελατήριο μπορείς να την εκμεταλευτείς αλλα μετά θέλει ψάξιμο και σε αλλα χωράφια! Όπως η γωνία του άξονα μετάδοσης.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 31 Οκτ 2007, 23:36

Εννοείς μεγαλύτερο ψήλωμα? Ή ότι θα μεγαλώνει η γωνία στα κρεμάσματα?
Πάντως υπάρχει πάντα και η λύση των bump stops για να περιορίσεις τη διαδρομή στα όρια που θέλεις. Σωστά?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 31 Οκτ 2007, 23:44

Το ψήλωμα και οι πολύ μεγάλες διαδρομες μαζί θέλουν ψάξιμο. Και ας μην μας πιανει κόμπλεξ σε όλα τα τετρακίνητα έτσι εχουν τα πράγματα.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες