Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pinin-Διάφορα (πρώην:Νέο Pinin, νέος στo off-road)

Δημοσίευσηαπό Storm » 21 Δεκ 2006, 14:40

χαιρετώ το team! :)
παιδιά όπως και να είναι το pinin (με ή χωρίς περιφερειακά) είναι λουσάτο!!!! χε!χε!

Λοιπόν απαντήσεις γρήγορα γιατί έχω αφήσει την δουλειά!
Bull-bar χαμηλό φτάνει μέχρι το ύψος της πινακίδας ... τιμή: 300e
Σκαλοπάτια σωλήνες Pinin με μαύρα προφυλακτικά στις άκρες ... τιμή: 260e
Πίσω μπάρα σωλήνα: 190e
Oλα μαζί 750e και αν μπουν όλα μαζί έκπτωση 50euro.
Στη τιμή 700e είναι και η τοποθέτηση, βίδες, παξιμάδια κλπ...κλπ...
Ολα έγιναν στο 4x4SportClub και η εργασία κράτησε περίπου 3 ώρες.

H πίσω μπάρα σαν σχήμα είναι ίδια με αυτή της γνήσιας. Η μόνη διαφορά είναι ότι είναι πολύ ποιο παχυά και με μεγαλύτερο μήκος (ξεκινά από το φως ομίχλης). Οσο αφορά την γωνία διαφυγής δεν νομίζω να αλλάζει πολύ την γωνία διαφυγής. Κατά την τοποθέτηση υπάρχει η δυνατότητα επιλογής πόσο έξω θα βγαίνει. Η μπάρα μπαίνει κάτω από τον προφυλακτήρα και βιδώνεται στο σασί με ειδικό ΚΙΤ σε σημεία που υπάρχουν βίδες/παξιμάδια αριστερά και δεξιά. (έχει προβλέψει ο Ιάπωνας!)

Το πέταλο μπροστά στερεώνεται σε 4 βίδες και είναι έτοιμο να δεχτεί και προστατευτική ποδιά με ή χωρίς προβολάκια.

Τα σκαλοπάτια είμαι σίγουρος ότι είναι από το εξωτερικό ή της GiAnso γιατί είναι πολύ ποιοτικά στις λεπτομέρειες. (μαύρα καλύμματα στις άκρες με βίδες μαύρες, μαύρο αντιολησθητικό πάτημα με λογότυπο σκαλιστό Pinin!)

Σύντομα θα βάλω και φωτογραφίες.
Αυτά προς το παρόν!

υ.γ. αν και θα τα ξέρετε ας τα ξαναβάλω:
http://www.gianso.gr/
http://www.4x4sportclub.gr/
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 21 Δεκ 2006, 16:10

Λοιπον παιδες σημερα πηρα τιμη για τετραδα αμορτισερ της ΚΟΝΙ,εχουν 550€.Οπως προειπα βρηκα και ελατηρια +3εκ στο υψος, της DOBINSONS, αλλα δεν εχω βρει ποιος τα εισαγει,καμια λυση τυποποιημενη υπαρχει ή γιοκ;Γνωριζει κανεις αν τα ΚΟΝΙ κανουν δουλεια ή οχι;
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 22 Δεκ 2006, 10:58

ST-pinin έγραψε:Λοιπον παιδες σημερα πηρα τιμη για τετραδα αμορτισερ της ΚΟΝΙ,εχουν 550€.Οπως προειπα βρηκα και ελατηρια +3εκ στο υψος, της DOBINSONS, αλλα δεν εχω βρει ποιος τα εισαγει,καμια λυση τυποποιημενη υπαρχει ή γιοκ;Γνωριζει κανεις αν τα ΚΟΝΙ κανουν δουλεια ή οχι;

Στην Ελλάδα ως ολοκληρωμένες λύσεις γνωρίζω αυτές τις δύο:
http://www.tetrakinisi.gr/ourcars/new%2 ... index.html
http://www.x-treme-4x4.gr/article.asp?i ... ntIDSub=75
Και οι 2 δίνουν γύρω στους 4.5 πόντους ύψος.
Αν ψάξεις λίγο εδώ στο forum και στο www.tο4x4.gr θα βρεις αρκετές πληροφορίες.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 22 Δεκ 2006, 19:52

Pajerinho πηγα προσφατα και στους δυο απο αυτους που μου εγραψες,ο πρωτος μου ειπε οτι δεν υπαρχει τιποτα για pinin και εκει τελειωσε η κουβεντα μας ενω ο δευτερος μου εξηγησε πως οτι κυκλοφορει για pinin ειναι απο πατεντα,κατι μπορει να γινει αλλα οχι τυποποιημενα πραγματα.Την DOBINSONS σαν ονομα την ξερεις; αυτη εχει ελατηρια για εμας.
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 23 Δεκ 2006, 00:11

Την Dobinsons δεν την ξέρω, ούτε αν φαίρνουν τα ελατήρια της στην Ελλάδα.
Πάντως είναι να τα παίρνεις στο κρανίο γιατί στο εξωτερικό υπάρχουν μπόλικες λύσεις και εδώ......
Οι γείτονες μας οι Ιταλοί έχουν κάποιες πολύ καλές.
Κοιτάξτε και τους Ουκρανούς!!!!
http://www.jaos-ukraine.com/index_1024.htm
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pentraks » 23 Δεκ 2006, 13:05

To καλλίτερο είναι (αν ξέρεις ιταλικά) να μπεις σεε καποιο forum να δεις τι παίζει, να πιάσεις γνωριμίες και μόλις έχεις αρκετές πληροφορίες πας Πάτρα- απέναντι το κάνεις τουμπάνο και γυρνάς πίσω. Κοστίζει αλλά αν το συνδυάσεις με διακοπές είναι καλή φάση.
Εδώ φτιάχνουμε τα πάντα εκτός από pinin δυστυχώς.
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 23 Δεκ 2006, 16:35

pentraks έγραψε:To καλλίτερο είναι (αν ξέρεις ιταλικά) να μπεις σεε καποιο forum να δεις τι παίζει, να πιάσεις γνωριμίες και μόλις έχεις αρκετές πληροφορίες πας Πάτρα- απέναντι το κάνεις τουμπάνο και γυρνάς πίσω. Κοστίζει αλλά αν το συνδυάσεις με διακοπές είναι καλή φάση.
Εδώ φτιάχνουμε τα πάντα εκτός από pinin δυστυχώς.

Συμφωνώ απόλυτα!
Αν ποτέ με το καλό αποφασίσω για ψήλωμα τότε αυτό θα γίνει στην Ιταλία.
Το ξαναγράφω μάλιστα με κεφαλαία μήπως και το δουν οι άμεσα εμπλεκόμενοι με τις βελτιώσεις και αναθεωρήσουν κάποια πράγματα.....

ΟΤΑΝ ΘΑ ΨΗΛΩΣΩ ΤΟ PININ ΘΑ ΤΟ ΨΗΛΩΣΩ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ!!!
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 27 Δεκ 2006, 10:46

Χρόνια πολλά σε όλους!!!
Το Pinin εδώ και 4-5 μέρες φοράει ποδίτσα. Όχι για να πλύνει τα πιάτα.... αλλά για να προστατέψει την κοιλιά του.
Συγκεκριμένα η ποδιά ξεκινάει αμέσως μετά τη γέφυρα που συγκρατεί το σασμάν και προχωράει προς τα πίσω για να καλύψει το βοηθητικό και τον καταλύτη. Βρίσκεται στην ίδια απόσταση από το έδαφος που είναι και η γέφυρα, δλδ μετρημένους 20 πόντους. Είναι από στρατζαριστή λαμαρίνα 4mm πάχος και έχει ενισχύσεις στις άκρες και όπου κάνει γωνία. Είναι πραγματικά πολύ στιβαρή κατασκευή. Κόστος 150euro.
Εντυπώσεις? (μετά απ' τη χθεσινή 1η βόλτα)
Έχει μειωθεί ελαφρώς η γωνία ράμπας και βρίσκεις λίγο πιο εύκολα όταν καβαλάς κάποιο τούμπι (όχι μεγάλη διαφορά πάντως). Το θέμα είναι ότι όταν βρίσκεις δε σε νοιάζει καθόλου, το ευχαριστιέσαι κιόλας (μαζοχισμός ε?). Επίσης καθότι η επιφάνεια της ποδιάς είναι επίπεδη και λεία γλιστράει υπέροχα πάνω στο χώμα και περνάς πολύ άνετα. Αυτά για την ώρα, θα επανέλθω με περισσότερες εντυπώσεις όταν θα ξαναδοκιμασθεί σε καμιά άλλη βόλτα.

PS. Μου πρότειναν να το ντύσουν όλο από μπροστά μέχρι τη μέση αλλά το κόστος ήταν μάλλον απαγορευτικό (430euro!!) :?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 29 Δεκ 2006, 21:57

Χρονια πολλα και απο εμενα.
Pajerinho ολο στο ψαξιμο εισαι,μπραβο,καλοριζικη και η ποδια...keep walking. Μπηκα στο forum 4χ4 που μου προτεινες και ψαχνοντας και σε αλλα επαθα την πλακα μου.Βρηκα κατι ιαπωνεζικα forum οπου οι τυποι κανουν θαυματα με τα pinin(io στα ιαπωνεζικα).Η ralliatr εχει ετοιμο κιτ τροποποιησης για το pinin με ελατηρια και αμορτισερ,απο οτι καταλαβα πρεπει να περνει 2εκ υψος με το σετακι.Αν βαλεις στο google το ''RALLIART MZ572305'' στο τελευταιο απο τα 3 sites θα δεις ολο το σετ και τις ρυθμισεις του.Η Mitsubishi εδω στο Ελλαντα ξερεις αν τα εισαγει ή καποιος αλλος τελος παντων; Για ποδιες θα εχω και εγω νεα σε λιγο καιρο,βγαλε και καμια φοτο για να δουμε το εργαλειο,αντε και καλες βολτες.
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 30 Δεκ 2006, 18:09

Ωραίος ο ST-pinin.... Είσαι και εσύ πολύ δυνατός στο ψάξιμο!
Χλωμό να φέρνει η Mitsu στην Ελλάδα το σετάκι της ralliart. Στο μεταξύ έβαλα στο http://www.systransoft.com/index.html τμήμα από το Ιαπωνέζικο κείμενο και έβγαλε την εξής μετάφραση:
"When this product is installed, because the height goes down approximately 20mm, the especially difference in level road and the rugged road of the rough road and the like please travel noting."
Οπότε το σετάκι είναι μάλλον για χαμήλωμα 2cm. :(
Αυτό που παίζει πολύ στην Ιαπωνία (και όχι μόνο) είναι ένα σετάκι της BATTLEZ που δίνει +3cm, έχει ελατήρια, αμορτισέρ και νέο γόνατο:
http://www.jaos.co.jp/Vamain/modules/pr ... &key_text=
Η τιμή που δίνει το site είναι κάπου στα 820euro στην Ιαπωνία.
Να το φέρνει κάποιος στην Ελλάδα το βλέπω χλωμότατο. Υπάρχει ίσως η δυνατότητα να το παραγγείλεις είτε μόνος σου είτε ακόμα καλύτερα μέσω κάποιας σοβαρής επιχείρησης που φέρνει αξεσουάρ από Ιαπωνία, η οποία μπορεί να κάνει και την τοποθέτηση. Γνωρίζω κάποιους στην Πάτρα που πιθανόν μπορούν να το κάνουν. Αν σ' ενδιαφέρει πες μου να σου στείλω το τηλεφωνό τους με προσωπικό μήνυμα.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 31 Δεκ 2006, 15:13

Λοιπόν παίδες μετα απο καιρο ξαναμπήκα στο ιντερνετ και χάρηκα...ελπίζω να τα χαίρεστε τα pajero σας(pajero και λέγονται και είναι). Το δικό μου είναι τραυματισμένο..απο τον μεγάλο αδερφό μου και ο λαμαρινάς καθαρίζει το μαγαζί του και δεν λέει να μου αλλάξει το φτερό!
Το δικό μου πήρε περίπου +2 πόντους απο την αλλαγή ελαστικών. Αρχικα έβαλα αποστάτες +2.5 εκατοστά και μετά τα BfGoodrich σε 225/70/16. Το αμάξι ζοντάνεψε και αγρίεψε.Απο συμπεριφορά,κατανάλωση κλπ. δεν ξέρω ακόμα αλλα με την πρώτη ευκαιρία θα σας πω.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 02 Ιαν 2007, 10:54

NIKOLAS_L200 έγραψε:Λοιπόν παίδες μετα απο καιρο ξαναμπήκα στο ιντερνετ και χάρηκα...ελπίζω να τα χαίρεστε τα pajero σας(pajero και λέγονται και είναι). Το δικό μου είναι τραυματισμένο..απο τον μεγάλο αδερφό μου και ο λαμαρινάς καθαρίζει το μαγαζί του και δεν λέει να μου αλλάξει το φτερό!
Το δικό μου πήρε περίπου +2 πόντους απο την αλλαγή ελαστικών. Αρχικα έβαλα αποστάτες +2.5 εκατοστά και μετά τα BfGoodrich σε 225/70/16. Το αμάξι ζοντάνεψε και αγρίεψε.Απο συμπεριφορά,κατανάλωση κλπ. δεν ξέρω ακόμα αλλα με την πρώτη ευκαιρία θα σας πω.

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!
Τα mud terrain έβαλες? Χώρεσαν εύκολα?
Περιμένουμε εντυπώσεις και φωτογραφίες.
Ελπίζω να ξεμπερδέψεις σύντομα με τον λαμαρινά και να έχεις το αγρίμι σου έτοιμο για νέες περιπέτειες.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pajino » 03 Ιαν 2007, 11:06

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΝΙΚΟΛΑ για βοήθα ρε φίλε τι γίνεται με τους αποστάτες θέλω να πάω για αλλαγή ελαστικών αν είναι να ακολουθήσω την πατέντα σου :wink:
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 07 Ιαν 2007, 14:20

Γειά σας παίδες..λοιπόν τα λάστιχα είναι BF AT 225/70/16 και χώρεσαν κανονικότατα. Οι αποστάτες είναι αλουμινίου 2.5 εκατοστά ο καθένας. Το όλο σετάκι είναι ok το αυτοκίνητο ζωντάνεψε...πήρε ύψος και έδειξε πιο "όριμο"!!
Αν βρεις αποστάτες 3 εκατοστά βάλτους μονο να είναι αλουμινίου.
Ψάχνω πατέντα για ψήλωμα και νομίζω οτι είμαι σε καλό δρόμο..θα σας πω οταν καταλήξω κάπου.
Τελευταία επεξεργασία από NIKOLAS_L200 και 08 Ιαν 2007, 16:31, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό pajino » 08 Ιαν 2007, 09:58

Ευχαριστώ φίλε, θα το κάνω! :wink:
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 34 επισκέπτες