Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pinin-Διάφορα (πρώην:Νέο Pinin, νέος στo off-road)

Δημοσίευσηαπό pentraks » 29 Ιουν 2006, 13:46

ok thanks, δηλαδή αν κατάλαβα καλά και την μόνωση αυτοι την έβαλαν ε? καλώς τότε.
Χμμ το πάνελ με το όργανα eλέγχου του air-condition κατεβαίνει στην κάτω θέση που ειναι το ντουλαπάκι (din διάσταση) ωστε να μου μείνουν 2 κολλητές din θέσεις κενές?
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό Storm » 29 Ιουν 2006, 14:40

Oλα τα έκαναν αυτοί .. :wink:

χμμμ...δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να μου μείνουν δύο θέσεις κενές??? :?: :?: Το Pionneer είναι 1din...
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό pentraks » 29 Ιουν 2006, 15:25

Θέλω 2 θέσεις κενές γιατί έχω μάτια μόνο για αυτό:
http://www.kalogeropoulos.gr/LH2Uploads ... 6401_1.JPG
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό Storm » 29 Ιουν 2006, 18:53

pentraks έγραψε:Θέλω 2 θέσεις κενές γιατί έχω μάτια μόνο για αυτό:
http://www.kalogeropoulos.gr/LH2Uploads ... 6401_1.JPG


χα!χα! καλό! :lol: με τάπωσες!!!! :lol: Εσύ είσαι περισσότερος ψαγμένος!!!! :)

Το ποιο φυσιολογικό είναι να γίνει όπως λες. Τα AC κάτω και προσαρμογή της TV στο κενό που θα μείνει. Φυσικά θα "φας" λίγο από το ενδιάμεσο του ταμπλό αλλά δεν θα φαίνεται κάτι. :wink:
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 30 Ιουν 2006, 00:06

Storm έγραψε:Mάλιστα! Υπάρχει δηλαδή κάποιο workshop manual ?

Σήμερα ανακάλυψα ότι το workshop manual του Pinin είναι διαθέσιμο εδώ:
http://www.pajero4x4.ru/junior/
Μέγεθος 78ΜΒ
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pentraks » 30 Ιουν 2006, 03:04

Pajerinho έγραψε:
Storm έγραψε:Mάλιστα! Υπάρχει δηλαδή κάποιο workshop manual ?

Σήμερα ανακάλυψα ότι το workshop manual του Pinin είναι διαθέσιμο εδώ:
http://www.pajero4x4.ru/junior/
Μέγεθος 78ΜΒ
΄

Καλημέρα!
Είσαι Απίστευτος, τόσες πολλές πληροφορίες μαζεμένες που βαρέθηκα να κοιτάω.
Λύνεις και δένεις όλο το αυτοκίνητο και εντοπίζεις κ τα προβλήματα οταν εμφανιστούν με το troubleshoot που έχει....
Μοναδικό βοήθημα για τους λάτρεις του DIY...
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό Storm » 30 Ιουν 2006, 11:07

Pajer είσαι κορυφαίος! Μας έφτιαξες πολύ άσχημα!!!!

Τhanks!!!!
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό pentraks » 01 Ιούλ 2006, 10:25

ερώτησης:
Tο pinin απο την μαμά του έχει κάπια προστατευτική ποδιά απο κάτω η πάμε για customιές?
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό Storm » 01 Ιούλ 2006, 15:38

έχει ποδιά ... που αν δεν πρόκειται να ανεβαίνεις κατσάβραχα τότε είναι μία χαρά.
Επίσης όταν το σήκωσα να το δω από κάτω πρόσεξα ότι το μεγαλύτερο μέρος είναι καλυμμένο από κάτω, ενώ υπάρχει και μία τεράστια μπάρα που βρίσκεται περίπου στη μέση.
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 02 Ιούλ 2006, 00:13

Έχει μπροστά μια μεταλλική ποδιά που προστατεύει κάποια απ' τα μηχανικά μέρη. Όπως λέει και ο storm είναι μια χαρά για νορμάλ off road χρήση, όσοι όμως θέλουν το κάτι παραπάνω την αλλάζουν με κάτι ανθεκτικότερο γιατί στραβώνει εύκολα.
Εμένα μου είχε στραβώσει λίγο (σπρώχνοντας κάτι λασπουριές μάλλον) και μου την ίσιωσαν στην αλλαγή λαδιών (για ν' αλλαχθούν τα λάδια βγαίνει η ποδιά).
Κάπου έχει συζητηθεί το θέμα της ποδιάς απ' τους παλαιότερους, πολλοί απ' τους οποίους την έχουν αλλάξει. Αν το βρω θα βάλω το link εδώ.

Όσον αφορά την μπάρα που λέει ο storm, είναι η στήριξη του κιβωτίου και δυστυχώς προεξέχει αρκετά κάτω απ' το πάτωμα. Δεν νομίζω όμως να είναι το χαμηλότερο σημείο του αυτοκινήτου. Τα 200mm που δίνεται σαν επίσημη μέτρηση της απόστασης απ' το έδαφος, είναι στο πίσω διαφορικό.
Ακόμα χαμηλότερα είναι σίγουρα τα μπροστά ψαλίδια (όπως και σε όλα τα 4x4 εκτός από αυτά που έχουν άκαμπτο άξονα μπροστά) αλλά αυτά είναι στις άκρες και αν προσέχεις λίγο αποφεύγεις τις "στενές επαφές".
Η αλήθεια πάντως είναι ότι η μπάρα στήριξης του κιβωτίου βρίσκει σχετικά εύκολα σε κακοτράχαλα εδάφη με μεγάλες πέτρες. Εγώ έχω "καταφέρει" να την χτυπήσω 3-4 φορές. Την 1η φορά παραλίγο να πάθω εγκεφαλικό και έπεσα από κάτω και έψαχνα για ζημιές. Πλέον και μετά απ' τις σφαλιάρες που έχει φάει (σε μία από αυτές "ξερίζωσα" μία κοτρόνα χωμένη 10-15 πόντους μέσα στο έδαφος), έχω πιστεί ότι είναι πολύ ανθεκτική και δεν παθαίνει τίποτα (νομίζω ότι μπορούν να το επιβεβαιώσουν και οι παλαιότεροι που θα την έχουν χτυπήσει αρκετές φορές).
Επίσης εκεί που βρίσκεται προστατεύει και το κεντρικό διαφορικό και μας γλιτώνει απ' τα χειρότερα.
Πάντως για όποιον ενδιαφέρεται για πιο σκληρή off road χρήση νομίζω ότι καλό θα είναι να την προστατέψει με κάποια ποδιά για να έχει και το κεφάλι του ήσυχο. Κάτι τέτοιο σκέφτομαι να κάνω και εγώ αλλά όχι ακόμα.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Storm » 02 Ιούλ 2006, 09:17

Oσο ζω μαθαίνω! Ο Pajer τα λέει περίφημα και διαπιστώνω ότι το εργαλείο είναι αρκετά ανθεκτικό. Θα πρόσθετα ότι μάλλον το 3πορτο πρέπει να είναι περισσότερο ευέλικτο σε ανωμαλίες αφού έχει μικρότερο μήκος.
Επίσης εγώ νόμιζα ότι τα 20cm από το έδαφος είναι στο λασπωτήρα ...

Αραγε τα υπόλοιπα 4χ4 της κατηγορίας (GV, Jimny, Terios) έχουν από κάτω τέτοια προστασία?

υ.γ. Σας πληροφορώ ότι για να μπουν μεμβράνες αντιηλιακές στο Pinin είναι λίγο μανίκι η τοποθέτηση. Οι μπροστινές πόρτες γδύθηκαν, το πίσω τρίτο φως φρένων βγήκε, και η τοποθέτηση κρατάει περίπου 4 ώρες. Εφόσον ο εγκαταστάτης είναι καλός επαγγελματίας η δουλειά γίνεται καλά και το αποτέλεσμα περίφημο.
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 02 Ιούλ 2006, 12:02

Η προστα ποδια παιδια στραβωνει ευκολα,μια πετρα αν χτυπησεις ...
Παντως απο του Sorento καλυτερη ειναι και πιο παχια.
Παντως σας συμβουλευω να βαλετε αργοταρα μια μπροστα και μια στο κιβωτιο μεταφορας.
Εμενα μ'αρεσουν πολυ της Asfir.
www.asfir.com

To storm
Σε ποιο μαγαζι στις βαλανε?Πρεπει να σου κανανε σωστη δουλεια απο τις λεπτομερειες που λες
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό Storm » 02 Ιούλ 2006, 16:07

panayiotis έγραψε:Η προστα ποδια παιδια στραβωνει ευκολα,μια πετρα αν χτυπησεις ...
Παντως απο του Sorento καλυτερη ειναι και πιο παχια.
Παντως σας συμβουλευω να βαλετε αργοταρα μια μπροστα και μια στο κιβωτιο μεταφορας.
Εμενα μ'αρεσουν πολυ της Asfir.
www.asfir.com

To storm
Σε ποιο μαγαζι στις βαλανε?Πρεπει να σου κανανε σωστη δουλεια απο τις λεπτομερειες που λες


Πάνο καλό το site της asfir. Ξέρεις τίποτα από τιμές?

Τις μεμβράνες (Madico / Onyx) τις έβαλα στο Κέντρο Ηλιακής Προστασίας. Από 270euro μου τις βάλανε με 230 επειδή πήγαμε δύο αυτοκίνητα. Είναι από τους λίγους (και ο μοναδικός που ξέρω) που βάζει και μπροστά. Η εργασία έγινε πολύ καλά (αν κρίνω και από τις πολλές εμπειρίες μου με την LLUMAR / Kινδήρογλου). Eγγύηση Lifetime.

Αν με ρωτήσεις γιατί τις έβαλα, βασικά οι λόγοι είναι δύο, αρχικά για την ζέστη και το κάψιμο χεριών και κατα δεύτερον για να σταματήσω τα αδιάκριτα μάτια να βλέπουν στο (μικρό) πορτμπαγκάζ που δεν έχει εταζέρα. Για αυτό το λόγο πίσω έβαλα αρκετά σκούρα μεμβράνη ... :)
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 02 Ιούλ 2006, 18:17

Τις ποδιες της asfir απο οτι ξερω τις φερνει www.tetrakinisi.gr.
Που ειναι το Κεντρο Ηλιακης Προστασιας?
Υπαρχουν διαβαθμισεις στον χρωματισμο του σκουρου της μεμβρανης?
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό RaNtApLaN » 02 Ιούλ 2006, 18:56

Storm έγραψε:Αραγε τα υπόλοιπα 4χ4 της κατηγορίας (GV, Jimny, Terios) έχουν από κάτω τέτοια προστασία?


Φυσικά και έχουν την στοιχιώδη προστασία (ποδιά μπροστά,τραβέρσα στο τράσφερ και ποδία στο ντεπόζιτο,λέω για βιτάρα που είχα)


panayiotis έγραψε:Υπαρχουν διαβαθμισεις στον χρωματισμο του σκουρου της μεμβρανης?


Ναι υπάρχει διαβάθμιση,όμως δεν σημαίνει πάντα οτι όσο πιό σκούρα είναι η μεμβράνη προστατεύει και καλύτερα!!Κοιτάξτε να έχει πιστοποίηση για UVA UVB προστασία.
Άβαταρ μέλους
RaNtApLaN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 18 Απρ 2006, 18:18
Τοποθεσία: Ηράκλειο,Κρήτη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 14 επισκέπτες