Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pinin-Διάφορα (πρώην:Νέο Pinin, νέος στo off-road)

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 28 Ιουν 2006, 11:27

Καλα τι παθατε και πεσατε ολοι πανω στο pinin gdi?
Ενας ενας τσουπ εμφανιζεστε!
Οταν το ειχα εγω ημουν μονος με τους Τασο,Μιχαλη.Μετα αποχωρησα εγω και ο Μιχαλης.
Παντως καλοταξιδα σε ολους και στον pentraks καλως να ερθει.
Αληθεια εχει κανεις μηπως το αυτοματο?
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό Storm » 28 Ιουν 2006, 12:10

Το δικό μου δεν είναι GDI ... αλλά ένα απλό πλην τίμιο και φτωχό 3πορτο ΜPi με μόνιμη τετρακίνηση που πάει γ@μι0ντ@ς !! Χτυπάει τα 120 με 140χαω για την πλάκα του, σε οποιοδήποτε οδόστρωμα! Αισθάνομαι σαν να έχω ένα τζιπ Gti!

Αυτό που γουστάρω στο Pi(pi)nin μου είναι ότι όλα μέσα/έξω μυρίζουν Ιταλία και όλα είναι με υλικά και ποιότητα Ιαπωνίας ... :P :P

Και μερικές ερωτήσεις!

1. Πως μπορώ να καταλάβω που φτιάχτηκε το δικό μου? Yπάρχει κάποιος τρόπος? Έχω ακούσει για Ιταλικά Pinin, Ιαπωνικά, Ισπανικά ...

2. Το Service manual μιλάει για μικρό service (λάδια-φίλτρο) καθε 15000χιλιόμετρα και μεγάλο 30000χιλιόμετρα. Είναι γεγονός?

3. Δεν αναφέρεται πουθενά και δεν μου ειπαν να πάω να αλλάξω λάδια στα 5000χιλ. ή στα 7500χιλ. αλλά να πάω στα 15000χιλιόμετρα!! Σαν πολλά δεν είναι?
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό pentraks » 28 Ιουν 2006, 12:17

ωχ τόσα πολλα λεει το Manual!! ??
Για μένα πάντως στις αρχες του κινητήρα κάθε 5000χλμ αλλαγή λαδιών.
Μετα το πρώτο σέρβις ποιο αραιά φυσικά, τώρα το πόσο θα μας το πουν οι παλαίμαχοι κάτοχοι...
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 28 Ιουν 2006, 13:11

Storm έγραψε:1. Πως μπορώ να καταλάβω που φτιάχτηκε το δικό μου? Yπάρχει κάποιος τρόπος? Έχω ακούσει για Ιταλικά Pinin, Ιαπωνικά, Ισπανικά ...

Κοίτα τον αριθμό πλαισίου. Αν το τελευταίο γράμμα, πριν το 6ψήφιο νούμερο, είναι Χ τότε είναι απ' το εργοστάσιο του Pininfarina. Νομίζω πάντως ότι όλα όσα πωλούνται στην Ευρώπη είναι κατασκευασμένα στο εργοστάσιο του Pininfarina. Για Ισπανικά δεν έχω ακούσει κάτι...
Storm έγραψε:2. Το Service manual μιλάει για μικρό service (λάδια-φίλτρο) καθε 15000χιλιόμετρα και μεγάλο 30000χιλιόμετρα. Είναι γεγονός?

Στο GDi είναι κάθε 7500km αλλαγή λαδιών και κάθε 15000km service (με 1η αλλαγή στα 7500). Στο 1.8MPi δεν ξέρω.

@ pentraks: πολύ καλό το γκρι-ασημί. Τι παραπάνω έχει η full έκδοση? Ηλιοροφή αν δεν κάνω λάθος, την διχρωμία, κάτι άλλο?

@ panayiotis: Να δεις που σε μερικά χρόνια θα νοσταλγούμε τα Pinin και τα παλαιά Grand Vitara, καθώς όλα όσα θα κυκλοφορούν θα είναι SUVλακοποιημένα στο έπακρο. Γι' αυτό ας ψωνίσουμε τώρα, όσο είναι ακόμα καιρός...
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Storm » 28 Ιουν 2006, 13:32

Eυχαριστώ!
Θα τα κοιτάξω και θα σας πω!!!
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό Storm » 28 Ιουν 2006, 14:11

Διαβάζω στο: http://www.off-road.gr/index.php?name=P ... highlight=

tasos953 έγραψε:...
Ιταλικά ήταν και είναι τα πρώτα Πινίν 1,8 (με κοντές σχέσεις) που κατασκεύαζε και κατασκευάζει; στο εργστάσιό του ο σχεδιαστής (900 το χρόνο)
Όσα έχουν αριθμό πλαισίου που το πρώτο γράμμα του αρχίζει από J...... κλπ είναι κατασκευασμένα στην χώρα του Ανατέλοντος Ηλίου.


Ισχύει το παραπάνω ή όχι ? :?:
Αν δεν κάνω λάθος ο δικός μου αριθμός πλαισίου ξεκινά από J ... :? :?
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό pentraks » 28 Ιουν 2006, 14:52

• εξωτερικοί καθρέφτες στο χρώμα του αμαξώματος
• Προβολείς ομίχλης
• Διχρωμία αμαξώματος
• Ηλεκτρική ανυψούμενη - συρόμενη ηλιοροφή

ειδικα το τελευταιο ειναι all the money. Η ηλιοροφή είναι απλα τεράστια.
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 28 Ιουν 2006, 15:06

Μπα όχι, όλα από J ξεκινούν. Μάλιστα JMP σημαίνει αριστεροτίμονο και JMR δεξιοτίμονο. Ότι γράφω το διαβάζω απ' το workshop manual που ο tasos953 είχε την καλοσύνη να μου στείλει. Μάλλον όταν έγραφε αυτό για το J δεν θα είχε δει ακόμα το workshop manual.
Πάντως δε νομίζω ότι πρέπει να δημιουργεί κάποιου είδους ανησυχία το γεγονός ότι φτιάχνεται στην Ιταλία και όχι στην Ιαπωνία, καθώς όλα τα μηχανικά μέρη έρχονται από Ιαπωνία και στο εργοστάσιο του Pininfarina γίνεται μόνο συναρμολόγηση. Επίσης το γεγονός ότι η Mitsubishi υπέγραψε συμφωνία κατασκευής του Colt cc στο εργοστάσιο του Pininfarina δείχνει ότι οι Ιάπωνες είναι ευχαριστημένοι απ' τη συνεργασία.
btw πολύ ωραία η photo στο αβαταρ σου Νίκο (storm), εσύ την τράβηξες?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Storm » 28 Ιουν 2006, 15:18

Mάλιστα! Υπάρχει δηλαδή κάποιο workshop manual ? Της haynes είναι?

pentraks όταν το πάρεις πες μας εντυπώσεις για την ηλιοροφή. Περιμένουμε και φωτογραφίες.

υ.γ. pajer η φωτο στο avatar μου είναι από οff road test του AutoTriti ... :wink: Ακόμη δεν έχω τραβήξει φωτό του δικού μου ... :( Η δικιά σου φωτό υποθέτω ότι είναι και το δικό σου Pinin ε?
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 29 Ιουν 2006, 00:28

Ναι το δικό μου είναι, σε.... διατατικές ασκήσεις :D :D
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Storm » 29 Ιουν 2006, 08:30

Από ότι βλέπω έχεις ξεκινήσει τις εξορμήσεις! :)
Καλά ρε παιδί μου πως το έχωσες εκεί μέσα??

Εγώ ακόμα έχω το φόβο του προηγούμενου ... Θέλω ακόμα καιρό για να πάρω θάρος. :)
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 29 Ιουν 2006, 10:16

Μην ανησυχείς, θα έρθουν και οι εξορμήσεις σιγά σιγά...
Αυτό που έχω δει πάντως εγώ (τουλάχιστον όσον με αφορά) είναι ότι τρώγοντας έρχεται η όρεξη. Στην αρχή ενθουσιαζόμουν μόνο και μόνο που πάταγα χώμα και τώρα το βάζω σε χαντάκια και ανεβαίνω αντιπυρικές.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Storm » 29 Ιουν 2006, 11:29

Λοιπόν παιδιά, το Σαββάτο θα πάω για αντιηλιακές μεμβράνες.
Τα μεγάλα τζάμια μου έκαψαν το χέρι μέσα σε δύο μέρες!
Και από ότι έχω καταλάβει τα εργοστασιακά φυμέ μάλλον δεν προσφέρουν ιδιαίτερη προστασία.

α! εβαλα ένα ωραίο κάλυμμα ανοξειδωτο πίσω με μαύρο γυαλιστερό πιάτο και σκεφτόμουν για κανένα αυτοκολλητάκι βινιλίου τύπου Pajero Pinin.
Εσείς τι λέτε ?
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό pentraks » 29 Ιουν 2006, 12:37

Storm, βλέπω το "χτίζεις" σιγά σιγά, μπράβο!
Καλό είναι που τα βάζεις κατευθείαν απο την αρχή, για να τα ευχαριστηθείς περισσότερο, αυτο είναι το νόημα!
Θέλω Info για τα ηχεία μπροστά και την μόνωση. Τα ανέλαβες εσυ DIY η πήγες σε κατάστημα και επιμέλήθιηκαν την όλη δουλειά?
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό Storm » 29 Ιουν 2006, 13:13

Θέμα sound!! Επειδή με την μουσική έχω ψιλοκόλλημα ήθελα το μπάσο να βγαίνει καλά στις χαμηλές εντάσεις, χωρίς τριγμούς από πόρτες κλπ... και χωρίς να μπουκώνουν τα ηχεία στις υψηλές εντάσεις.
Την θέση του εργοστασιακού radiocd Mitsubishi πήρε το Pionneer DEH-6800MP που τα κάνει όλα, ταιριάζει εντελώς με το ταμπλό και το βασικότερο είναι σε πολύ καλή τιμή (270euro με δύο χειριστήρια)
Για ηχεία προτίμησα κάποια μάρκα με παράδοση οπότε κατέληξα στην Focal, όπου έβαλα μπροστά 2 δρόμων ομοαξονικά 16άρια. (Focal 165CA1 , 150euro)
Φυσικά χωρίς μόνωση στις μπροστινές πόρτες δεν γίνεται δουλειά. Οπότε οι μπροστινές πόρτες μονώθηκαν με Dynamat και έγιναν τσιμέντο. (κόστος 100euro)
Τα πίσω ηχεία έμειναν ως έχουν και παίζουν σε χαμηλή ένταση σαν δορυφόροι.
Τη τοποθέτηση, επιμέλεια κλπ... ανελάβε (όπως πάντα) ο καλός φίλος Παύλος (Καλογερόπουλος) και το συνεργείο του. http://www.kalogeropoulos.gr/

Το αποτέλεσμα? Άριστο. Έχω ήχο σαν να έχω ενισχυτή και sub στο αυτοκίνητο με πολύ καλές αποκρίσεις σε όλες τις συχνότητες. :)
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 14 επισκέπτες