Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pinin-Διάφορα (πρώην:Νέο Pinin, νέος στo off-road)

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 02 Ιούλ 2006, 19:05

Η μανίσια μπροστινή ποδιά του Πινίν είναι μόνο για λουλούδια, άντε και κανένα σκληρό αγκάθι..... :lol: :lol: :lol:
Ήδη μετά το πρώτα δύο-τρία πρώτα σέρβις (που σε κάθε εξαγωγή ήθελε σφυρηλάτημα για να ξανατοποθετηθεί) και αφού μεσολάβησε ο χειμώνας 2001-02 που στα μέρη μας ήταν βαρύς με πολλά χιόνια και πάγους, αναγκάστηκα να την αντικαταστήσω με κάτι ανθεκτικότερο που είναι αλουμινένια 6.0 χιλ και που την προμηθεύτηκα από την http://www.x-treme-4x4.gr
Τη μεσαία την κατασκεύασα μόνος μου αντιγράφοντας μία που είδα εδώ http://www.m1911.org/pinin.htm που είναι επίσης της x-treme αλλά μου την ζήτησαν πολύ ακριβά (ήδη με είχε πονέσει αρκετά η μπροστινή που θεώρησα πως ήταν πολύ υπερτιμημένη γι' αυτό που είναι σαν υλικό και εργασία κατασκευής.)
Όποιος σκέφτεται πάντως να ασχοληθεί λίγο παραπάνω με διαδρομές εκτός δρόμου (και δεν εννοώ αγωνιστικό off-roading) πρέπει να βάλει οπωσδήποτε και την μεσαία μιας και το transfair case είναι εκτεθειμένο και μπορεί να πάθει εύκολα σοβαρή ζημιά.
http://briefcase.pathfinder.gr/download/326946
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 02 Ιούλ 2006, 20:02

storm βλέπω το φτιάχνεις σιγά σιγά το αμάξι. Καλά κάνεις, το ευχαριστιέσαι περισσότερο έτσι.
Σύντομα θα έχω στην κατοχή μου ένα Palmtop Navigator ( ε... να βάλω και εγώ κανά ηλεκτρονικό gadgetaki :) ).
Προβληματίζομαι όμως για το που να το βάλω και πως να το στηρίξω. Καμια καλή ιδέα?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 02 Ιούλ 2006, 22:47

tasos953 έγραψε:Η μανίσια μπροστινή ποδιά του Πινίν είναι μόνο για λουλούδια, άντε και κανένα σκληρό αγκάθι..... :lol: :lol: :lol:
Ήδη μετά το πρώτα δύο-τρία πρώτα σέρβις (που σε κάθε εξαγωγή ήθελε σφυρηλάτημα για να ξανατοποθετηθεί) και αφού μεσολάβησε ο χειμώνας 2001-02 που στα μέρη μας ήταν βαρύς με πολλά χιόνια και πάγους, αναγκάστηκα να την αντικαταστήσω με κάτι ανθεκτικότερο που είναι αλουμινένια 6.0 χιλ και που την προμηθεύτηκα από την http://www.x-treme-4x4.gr
Τη μεσαία την κατασκεύασα μόνος μου αντιγράφοντας μία που είδα εδώ http://www.m1911.org/pinin.htm που είναι επίσης της x-treme αλλά μου την ζήτησαν πολύ ακριβά (ήδη με είχε πονέσει αρκετά η μπροστινή που θεώρησα πως ήταν πολύ υπερτιμημένη γι' αυτό που είναι σαν υλικό και εργασία κατασκευής.)
Όποιος σκέφτεται πάντως να ασχοληθεί λίγο παραπάνω με διαδρομές εκτός δρόμου (και δεν εννοώ αγωνιστικό off-roading) πρέπει να βάλει οπωσδήποτε και την μεσαία μιας και το transfair case είναι εκτεθειμένο και μπορεί να πάθει εύκολα σοβαρή ζημιά.
http://briefcase.pathfinder.gr/download/326946

Πως έχεις στηρίξει τη μεσαία ποδιά? Έκανες τρύπες στην εγκάρσια δοκό?
Αν καταλαβαίνω καλά η μεσαία ποδιά πρέπει να είναι πιο χαμηλά απ' την μπροστινή. Δημιουργεί κάποιο πρόβλημα αυτό το γεγονός? Για παράδειγμα σε παχύ χιόνι δεν το "φτυαρίζει" η μεσαία ποδιά? (ή και σε παχιά λάσπη). Πιστεύεις ότι γίνεται να κατασκευαστεί μία συνεχόμενη ποδιά από μπροστά μέχρι τη μέση?
Sorry για τις πολλές ερωτήσεις, αλλά τι να κάνουμε έτσι είμαστε εμείς οι νέοι.... :roll:
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 02 Ιούλ 2006, 22:50

Pajerinho έγραψε:storm βλέπω το φτιάχνεις σιγά σιγά το αμάξι. Καλά κάνεις, το ευχαριστιέσαι περισσότερο έτσι.
Σύντομα θα έχω στην κατοχή μου ένα Palmtop Navigator ( ε... να βάλω και εγώ κανά ηλεκτρονικό gadgetaki :) ).
Προβληματίζομαι όμως για το που να το βάλω και πως να το στηρίξω. Καμια καλή ιδέα?

Οταν λες navigator εννοεις λυση τυπου pda?
Eγω εχω παρει το siemens loox n520 -destinator pn και ειμαι υπερευχαριστημενος.
Το εχω στηριξει με βαση που αγορασα απο ebay
φαινεται στη φωτο στον αριστερο αεραγωγο
Εικόνα
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 02 Ιούλ 2006, 23:11

:shock: :shock: Πω πω, κουκλί το έχεις κάνει!!
Ωραία και η λύση για το pda. Βασικά δεν είμαι και πολύ σχετικός με το άθλημα, αλλά θα μου κάνουν δώρο σύντομα κάποιο pda και θ' αρχίσω να το ψάχνω σιγά σιγά. Δεν ξέρω αν υπάρχει τρόπος ν' αξιοποιηθεί το μικρό ντουλαπάκι πάνω απ' το τασάκι και να μπει εκεί το pda με κάποια συρόμενη βάση ώστε να "κρύβεται" όταν δεν χρησιμοποιείται.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Storm » 03 Ιούλ 2006, 08:43

panayiotis το κέντρο ηλιακής προστασίας είναι στην Ηλιούπολη στην Ηρώων Πολυτεχνείου 8 , τηλ. 2109929903 και βάζει αντιηλιακές Madico (www.madico.com). Υπάρχουν πολλές διαβαθμίσεις δες εδώ:
http://www.madico.com/AutoSpecs.htm
Εγώ έβαλα πίσω την On-55, στα πλάγια την On-35 και μπροστά την On-5.
Από την φωτό σου βλέπω ότι το έχεις "φορτωμένο" το Sorento! "Τίγκα" στο ηλεκτρονικό ... :)

pajer δεν το φτιάχνω μόνο εγώ το τουτού ... :wink: Από ότι βλέπω το φτιάχνεις και εσύ ... :wink: Για το PDA κοίτα εδώ ...
http://www.proclipworld.com/
Πολύ καλές λύσεις, την έχω δοκιμάσει για κινητο και είναι προσαρμοσμένες πάνω στο κάθε αυτοκίνητο χωρίς να ανοίγεις τρύπες και χωρίς να χρησιμοποιείς τους αεραγωγούς κλπ...κλπ...

tasos953 τι να γράψω για τις ποδιές? Από ότι φαίνεται έχω πολύ δρόμο μπροστά μου να διανύσω μέχρι να μπω "εκτός δρόμου" ...

RaNtApLaN η αλήθεια είναι ότι δεν είχα προσέξει από κάτω τα 4χ4 που είχα κοιτάξει. Λογικό είναι να έχουν από κάτω προστασία. Οσο για τις πιστοποιήσεις UVA/UVB η αλήθεια είναι ότι δεν γνωρίζω που πρέπει να τις αναζητήσω, αλλά και δεν νομίζω ποτέ να το έψαχνα τόσο. Περισσότερη σημασία για μένα είχαν οι τιμές και η εγγύηση (τεχνικών χαρακτηριστικών, αντιχαρακτικής, τοποθέτησης, και ποιότητας). Για παράδειγμα αναφέρω ότι ο Κινδήρογλου μου ζήτησε 190euro χωρις να βάλει μπροστά, η 3M μου ζήτησε 320euro χωρίς να βάλει μπροστά και τέλος το Κέντρο Ηλιακής Προστασίας με την έκπτωση μου πήρε 230euro με μεμβράνη και μπροστά. Σίγουρα υπάρχει μία διαφορά στις τιμές ... :roll:
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό pentraks » 03 Ιούλ 2006, 09:34

Storm,
τρομερές λύσεις στο proclipworld!!!
αλλα:
έχεις ψωνίσει απο εκεί? στέλνουν απο USA με FEDEX δηλαδή καρφωτό τελωνείο και δε γλιτώνει κανείς απο αυτή΄την κατάσταση...
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 03 Ιούλ 2006, 09:42

Storm έγραψε: pajer δεν το φτιάχνω μόνο εγώ το τουτού ... :wink: Από ότι βλέπω το φτιάχνεις και εσύ ... :wink: Για το PDA κοίτα εδώ ...
http://www.proclipworld.com/
Πολύ καλές λύσεις, την έχω δοκιμάσει για κινητο και είναι προσαρμοσμένες πάνω στο κάθε αυτοκίνητο χωρίς να ανοίγεις τρύπες και χωρίς να χρησιμοποιείς τους αεραγωγούς κλπ...κλπ...

Thanks a lot, πολύ καλό το site. Στο Pinin βάζει την βάση στα δεξιά της κεντρικής κονσόλας, πολύ πρακτικό! Αλήθεια, παραγγελία έκανες απ' το internet? Υπάρχουν και έξοδα αποστολής?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό in-rav-we-trust » 03 Ιούλ 2006, 10:09

συμβουλη:

προιοντα τις PROCLIP υπαρχουν και στο EBAY ;)
παρτε τα απο εκει...
καλημερες
Άβαταρ μέλους
in-rav-we-trust
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 91
Εγγραφή: 07 Μάιος 2006, 12:59

Δημοσίευσηαπό Storm » 03 Ιούλ 2006, 10:21

Παιδιά αγοράστε άφοβα! Εχω αγοράσει πριν 3 μήνες και ήρθαν στο γραφείο μου με FEDEX. Δεν έρχονται από USA αλλά από Σουηδία και Βέλγιο. Η ποιότητα είναι άριστη και όπως βλέπετε το site είναι άκρως επαγγελματικό. :)

α! Η Βιομηχανία είναι η Brodit στην Σουηδία http://www.brodit.se/ :)
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 03 Ιούλ 2006, 18:50

Pajerinho έγραψε:
tasos953 έγραψε:Η μανίσια μπροστινή ποδιά του Πινίν είναι μόνο για λουλούδια, άντε και κανένα σκληρό αγκάθι..... :lol: :lol: :lol:
Ήδη μετά το πρώτα δύο-τρία πρώτα σέρβις (που σε κάθε εξαγωγή ήθελε σφυρηλάτημα για να ξανατοποθετηθεί) και αφού μεσολάβησε ο χειμώνας 2001-02 που στα μέρη μας ήταν βαρύς με πολλά χιόνια και πάγους, αναγκάστηκα να την αντικαταστήσω με κάτι ανθεκτικότερο που είναι αλουμινένια 6.0 χιλ και που την προμηθεύτηκα από την http://www.x-treme-4x4.gr
Τη μεσαία την κατασκεύασα μόνος μου αντιγράφοντας μία που είδα εδώ http://www.m1911.org/pinin.htm που είναι επίσης της x-treme αλλά μου την ζήτησαν πολύ ακριβά (ήδη με είχε πονέσει αρκετά η μπροστινή που θεώρησα πως ήταν πολύ υπερτιμημένη γι' αυτό που είναι σαν υλικό και εργασία κατασκευής.)
Όποιος σκέφτεται πάντως να ασχοληθεί λίγο παραπάνω με διαδρομές εκτός δρόμου (και δεν εννοώ αγωνιστικό off-roading) πρέπει να βάλει οπωσδήποτε και την μεσαία μιας και το transfair case είναι εκτεθειμένο και μπορεί να πάθει εύκολα σοβαρή ζημιά.
http://briefcase.pathfinder.gr/download/326946

Πως έχεις στηρίξει τη μεσαία ποδιά? Έκανες τρύπες στην εγκάρσια δοκό?
Αν καταλαβαίνω καλά η μεσαία ποδιά πρέπει να είναι πιο χαμηλά απ' την μπροστινή. Δημιουργεί κάποιο πρόβλημα αυτό το γεγονός? Για παράδειγμα σε παχύ χιόνι δεν το "φτυαρίζει" η μεσαία ποδιά? (ή και σε παχιά λάσπη). Πιστεύεις ότι γίνεται να κατασκευαστεί μία συνεχόμενη ποδιά από μπροστά μέχρι τη μέση?
Sorry για τις πολλές ερωτήσεις, αλλά τι να κάνουμε έτσι είμαστε εμείς οι νέοι.... :roll:
Όντως είναι χαμηλώτερα από την μπροστινή. Στηρίζεται μπροστά στην ίδια γέφυρα των σασί με την μπροστινή ποδιά (υπάρχουν τρύπες για τις βίδες), με ελαφρά κάμψη περνάει κάτω από την γέφυρα του κιβωτίου, (χρειάζεται μιά μικρή διεύρυνση σε υφιστάμενες τρύπες για τις βίδες), και πίσω πρέπει να κατασκευαστεί μία τεθλασμένη γέφυρα από κοιλοδοκό 30/30/2,5 χιλ για να στηριχτεί το πίσω άκρο της σε σταθερά σημεία στις διαμήκεις δοκούς του σασί. Στο παχύ χιόνι δεν φτυαρίζει αλλά συμπιέζει το χιόνι κάτω από την κοιλιά του αυτοκινήτου διευκολύνοντας την διέλευση του πίσω διαφορικού, μπορεί όμως σε ακραίες καταστάσεις να σε οδηγήσει σε "τακάρισμα", οπότε κλάφτα....... :cry: :cry: :cry:
Άν αποφασίσεις να κατασκευάσεις μόνος σου (κόστος το πολύ 30 - 40 €) μπορώ να σου στείλω αναλυτικές φωτό και πατρόν - οδηγίες. Το ίδιο βέβαια ισχύει και για την μπροστινή. Θα χρειαστείς φύλλο αλουμινίου 6,0 τουλάχιστον χιλ και φίλο σιδερά με διάθεση να σε εξυπηρετήσει και πρόσβαση σε στράντζα και ψαλίδι (που τα πιό πολλά μαγαζιά χονδρικής σιδηροφύλλων και λαμαρινών διαθέτουν).
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 03 Ιούλ 2006, 22:05

tasos953 έγραψε:Όντως είναι χαμηλώτερα από την μπροστινή. Στηρίζεται μπροστά στην ίδια γέφυρα των σασί με την μπροστινή ποδιά (υπάρχουν τρύπες για τις βίδες), με ελαφρά κάμψη περνάει κάτω από την γέφυρα του κιβωτίου, (χρειάζεται μιά μικρή διεύρυνση σε υφιστάμενες τρύπες για τις βίδες), και πίσω πρέπει να κατασκευαστεί μία τεθλασμένη γέφυρα από κοιλοδοκό 30/30/2,5 χιλ για να στηριχτεί το πίσω άκρο της σε σταθερά σημεία στις διαμήκεις δοκούς του σασί. Στο παχύ χιόνι δεν φτυαρίζει αλλά συμπιέζει το χιόνι κάτω από την κοιλιά του αυτοκινήτου διευκολύνοντας την διέλευση του πίσω διαφορικού, μπορεί όμως σε ακραίες καταστάσεις να σε οδηγήσει σε "τακάρισμα", οπότε κλάφτα....... :cry: :cry: :cry:
Άν αποφασίσεις να κατασκευάσεις μόνος σου (κόστος το πολύ 30 - 40 €) μπορώ να σου στείλω αναλυτικές φωτό και πατρόν - οδηγίες. Το ίδιο βέβαια ισχύει και για την μπροστινή. Θα χρειαστείς φύλλο αλουμινίου 6,0 τουλάχιστον χιλ και φίλο σιδερά με διάθεση να σε εξυπηρετήσει και πρόσβαση σε στράντζα και ψαλίδι (που τα πιό πολλά μαγαζιά χονδρικής σιδηροφύλλων και λαμαρινών διαθέτουν).

Είσαι θησαυρός!!!
Ωστόσο δεν σκοπέυω να βάλω ακόμα ποδιές. Από φθινόπωρο που θ' αρχίσουν πάλι οι εξορμήσεις βλέπουμε. Σ' ευχαριστώ πολύ για την προσφορά σου να μου στείλεις πατρόν και οδηγίες και σίγουρα θα σε ξαναενοχλήσω όταν θα έρθει εκείνη η ώρα. Για την ώρα θέλω να μου λύσεις μερικές απορίες που συνεχίζω και έχω :)
Στις ποδιές που φαίνονται στο http://www.m1911.org/pinin.htm υπάρχει ένα σκαλοπατάκι μεταξύ της μπροστά και της πίσω ποδιάς το οποίο πρέπει να είναι κάπου στους 5+ πόντους (γι' αυτό και ρώτησα αν φτυαρίζει το χιόνι). Εσένα δεν κάνει αυτό το σκαλοπάτι? Η μεσαία ποδιά ξεκινά στο ίδιο ύψος με την μπροστά και σπάει μετά για να περάσει κάτω απ' την γέφυρα του κιβωτίου? Θεωρείς απαραίτητη την κοιλοδοκό για τη στήριξη του πίσω άκρου της ποδιάς? Αν θυμάμαι καλά πίσω απ' την γέφυρα του κιβωτίου το μόνο που χρειάζεται προφύλαξη είναι το κεντρικό διαφορικό που βρίσκεται προς τη δεξιά μεριά. Δεν μπορεί να γίνει προέκταση της μεσαίας ποδιάς μόνο στην πλευρά του διαφορικού υπό μορφή προβόλου (χωρίς στήριξη του άκρου της δηλαδή).
Α... και κάτι ακόμα, πιστεύεις ότι θα μπορούσε να μεσολαβεί ελαστική στήριξη (πχ με κομμάτια καουτσούκ) μεταξύ της ποδιάς και του σασί ώστε να απορροφάται μέρος της κρούσης με πέτρες, βράχους κλπ αντιδραστικά στοιχεία? :D
Thanks εκ των προτέρων.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pentraks » 04 Ιούλ 2006, 07:50

Γεια χαρά, χτες πήγα απο την εμπορία και το έχει φέρει!!!!!!!!!!!
Περιμένω τις πινακίδες και βούρ σε δρόμους και λαγκάδια.
Tasos 953 αν δε σου κάνει κοπο να μου στείλεις τα σχέδια για τις ποδιές στο pentraks yahoo.com. thanks in advance.
Και κάτι άλλο που δε το είχα στα υπόψιν μου, θα με προβηματίσει ιδιαίτερα το λάδι του κινητήρα?
Imagination is more important than knowledge
Άβαταρ μέλους
pentraks
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 28 Ιουν 2006, 08:36

Δημοσίευσηαπό Storm » 04 Ιούλ 2006, 09:59

Γεια σας! Με το πολύ χρήσιμο workshop Manual του pajer βρήκα ότι το Pinin μου και από τον αριθμό πλαισίου είναι φτιαγμένο το 2005 (άρα πράγματι ήταν στοκ!) και ότι είναι κατασκευασμένο στο IPF δηλαδή στο Industrie Pininfarina S.p.A.!

...υ.γ... και για να μην ξεχνιόμαστε! Το εργαλείο πάει θαυμάσια! Είμαι καταενθουσιασμένος ... !!!
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 04 Ιούλ 2006, 10:06

pentraks έγραψε:Γεια χαρά, χτες πήγα απο την εμπορία και το έχει φέρει!!!!!!!!!!!
Περιμένω τις πινακίδες και βούρ σε δρόμους και λαγκάδια.
Tasos 953 αν δε σου κάνει κοπο να μου στείλεις τα σχέδια για τις ποδιές στο pentraks yahoo.com. thanks in advance.
Και κάτι άλλο που δε το είχα στα υπόψιν μου, θα με προβηματίσει ιδιαίτερα το λάδι του κινητήρα?

Καλώς τα δέχτηκες!!!!
Για το λάδι αν το αλλάζεις, όπως λέει ο κατασκευαστής, κάθε 7500χλμ (edited 13/7/06: για σκληρή χρήση) και βάζεις το Shell που είναι ειδικό για GDi κινητήρες, τότε το μόνο που μπορεί να σε προβληματίσει είναι το αυξημένο κόστος του συγκεκριμένου λαδιού. Οι παλαιότεροι μπορούν να μας πουν τι χρησιμοποιούν, κάθε πότε κάνουν αλλαγή και αν έχουν αντιμετωπίσει κάποιου είδους πρόβλημα. Εγώ έχω ξεκινήσει με τα προβλεπόμενα απ' τον κατασκευαστή και βλέπουμε στην πορεία.....
pentraks αν επιτρέπεται τι οδηγούσες μέχρι τώρα?

PS. storm εσένα δεν σε "πιάνει" αυτό με το λάδι, είναι μόνο για τους GDi
Τελευταία επεξεργασία από Pajerinho και 13 Ιούλ 2006, 10:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 22 επισκέπτες

cron