Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

GALLOPER ή DISCO 1 ή Sorento 3.5 ;

GALLOPER ή DISCO 1 ή Sorento 3.5 ;

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 02 Ιαν 2006, 12:15

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΥΤΥΧΙΑ!

Νέο ερώτημα προς τους αγαπητούς φίλους για να προκαλέσω debate.

Βρήκα ένα Sorento 3.5 του 2003 με 35.000 χλμ. και ένα Galloper του 1998 με 60.000 χλμ. Απάτητα σε χώμα και τα δύο. Αντίστοιχα έχω το δικό μου πολυαγαπημένο Disco Ι (σε αρίστη κατάσταση λειτουργικά) και θέτω το ερώτημα: Τι να κάνω αγαπητοί συνφορουμίστες και φίλοι; Ποιο να προτιμήσω; Ακούω απόψεις. Παρακαλώ να μείνουμε στα ανωτέρω αυτοκίντα ως επιλογή και να μην αρχίσουμε να λέμε πάρε το Χ το Ψ το Ω κλπ

Ευχαριστώ και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

Discoverer
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

GALLOPER ή DISCO 1 ή Sorento 3.5 ;

Δημοσίευσηαπό Bandit » 02 Ιαν 2006, 13:42

Χμμμμ!!!! Μάλλον το SORENTO γιατί έχει λιγότερα ΧΛΜ, είναι και αυτό ΑΝΑΤΟΛΙΤΙΚΟ
και επειδή είναι σχεδιαστικά ομορφότερο

ΑΑΑΑ ΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ
Άβαταρ μέλους
Bandit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 25 Απρ 2004, 19:53

GALLOPER ή DISCO 1 ή Sorento 3.5 ;

Δημοσίευσηαπό Bandit » 02 Ιαν 2006, 13:46

Και κάτι ακόμη έχει και το μεγαλύτερο κινητήρα, καλλίτερη κατανάλωση λόγω σχεδιασμού και όγκου(μικρότερου μαλλον από το HUNDAI).
Άβαταρ μέλους
Bandit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 25 Απρ 2004, 19:53

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 02 Ιαν 2006, 15:35

Προς το SORENTO λέω εγώ !!! :P :P
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό markd » 02 Ιαν 2006, 19:04

Άν θέλεις για σκληρή off road χρήση, τότε αβλεπή το galloper.
Τα έχω δοκιμάσει και τα δύο.
Το sorento είναι καλό για light καταστάσεις.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 02 Ιαν 2006, 19:31

Εγω εχω το πετρελαιοκινητο 2.5 Sorento, οποτε μπορει και να μην ειμαι αντικειμενικος. Ωστοσο:

Αν ειναι μοντελο 2003 τοτε λογικα δεν εχει μονιμη τετρακινηση, με τα συν του και τα πλην του. Ο κινητηρας των 3.5 λιτρων ειναι πολυ καλος και δυνατος. Παιρνει ανετα λαστιχα μεχρι 245/75R16 (30.7 ιντσες). Εχει πολυ καλη πισω αναρτηση, δυνατο βοηθητικο κιβωτιο (2.48:1) και το 3.5 λογικα εχει αυτοματο κιβωτιο 4 σχεσεων. Τεχνικα το αυτοκινητο εχει πολυ καλες δυνατοτητες και δε νομιζω να μεινεις παραπονεμενος. Απο design και λειτουρικοτητα ειναι απλα απαιχτο.

Απο την αλλη βεβαια δεν ειναι τανκς. Κοντευω να κλεισω 2 χρονια χωρις κανενα σοβαρο προβλημα, εκτος απο ενα (μη σοβαρο) που μου δημιουργηθηκε προσφατα απο δικη μου βλακεια: ο δρομος για το χωριο μου εχει 10χλμ αγριου χωματοδρομου με φυτευτη πετρα. Οταν ειναι στεγνος ειναι για λυπηση, οταν ομως ειναι βρεγμενος τον χαιρεσαι πραγματικα. Πηγαινοντας λοιπον μια μερα για να φτιαξω την καμιναδα στο σπιτι, ειπα να το ριξω εξω και πηγαινα στο τραχαλο με 60-80 χλμ/ωρα. Πλακα ειχε και το αυτοκινητο πηγαινε πολυ καλα, βρηκα ομως μια μεγαλη φυτεμμενη πετρα με την αριστερη ροδα και ακουστηκε πολυ δυνατο "γκντουπ"! Εκτοτε, μολις βρισκω καμμια λακουβα ή κλεινω την πορτα εν στασει, ακουγεται ενας μεταλλικος ηχος σαν "τινννννγκρρρρρ", σαν κατι να χοροπηδαει μεσα στην πορτα του οδηγου. Φιλος φαναρτζης γνωματευσε οτι μαλλον ξεβιδωθηκε κανα μπουλονι και χορευει μεσα. Στο επομενο σερβις θα δω.

Επισης αλλο ενα που ειναι λιγο ενοχλητικο. Απο τη διαφορα ζεστης-κρυου εχει ψιλο-πετσικαρει το ταμπλο και ακουγονται μικρο-τριγμοι. Οταν ειναι μερα κατακαλοκαιρο δεν ακουγεται τπτ (φουσκωνει) και τη νυχτα ακουγονται οι τριγμοι (ξεφουσκωνει). Παντως εκτος απο αυτα κανενα αλλο προβλημα, 2 χρονια και 30.000 περιπου χλμ τωρα.

Το μονο μειονεκτημα που βρισκω στο συγκεκριμενο ειναι η καταναλωση του κινητηρα. Εγω, σε νορμαλ οδηγηση σε δρομο, βγαζω ανετα 900-1000 χλμ με το τεποζιτο των 80 λιτρων, ενω φιλος με το 3.5 φτανει 600 max. Αν ομως δεν σε ενδιαφερει αυτο το κοστος, δε βρισκω αλλο μειονεκτημα.

Για το Galloper δεν μπορω να πω πολλα, πιστευω ομως πως ειναι καλυτερη λυση για πιο σκληρη χρηση, τουλαχιστον εμενα μου φαινεται πιο σκληροτραχηλο. Σιγουρα ειναι παλιοτερο, σιγουρα δεν ειναι "μουρατο", αν ομως θελεις να μην φοβασαι να το σπασεις, μαλλον αυτο πρεπει να παρεις.
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 02 Ιαν 2006, 22:38

Αλήθεια επειδή δεν ξέρω για τη μετάδοση και τις αναρτήσεις του Galloper μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει; Ειδικά αν έχει πίσω μπλοκέ, και αν έχει μπροστά άξονα ή ψαλίδια;

Αλήθεια γιατί κανείς μέχρι τώρα δεν μου προτείνει να κρατήσω το Disco;
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό markd » 02 Ιαν 2006, 22:40

DISCOVERER έγραψε:Αλήθεια γιατί κανείς μέχρι τώρα δεν μου προτείνει να κρατήσω το Disco;


Ωραίο αυτοκίνητο αλλά 2000 cc σε 2.5 τόνους??????
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό markd » 02 Ιαν 2006, 22:42

DISCOVERER έγραψε:Αλήθεια επειδή δεν ξέρω για τη μετάδοση και τις αναρτήσεις του Galloper μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει; Ειδικά αν έχει πίσω μπλοκέ, και αν έχει μπροστά άξονα ή ψαλίδια;


Μπροστά έχει ψαλίδια, και τουλάχιστον το δικό μου έχει περιορισμένης ολίσθησης πίσω.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 02 Ιαν 2006, 22:50

Πώς το κατάλαβες βρέ θηρίο ότι ζυγίζω εγώ και το κολατσιό μου …500 κιλά;;;;!!!!
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Re: GALLOPER ή DISCO 1 ή Sorento 3.5 ;

Δημοσίευσηαπό almak » 02 Ιαν 2006, 22:58

DISCOVERER έγραψε:...... Παρακαλώ να μείνουμε στα ανωτέρω αυτοκίντα ως επιλογή και να μην αρχίσουμε να λέμε πάρε το Χ το Ψ το Ω κλπ...
Discoverer

Tα ανωτέρω είναι το galloper & sorento , το άλλο το έχεις και αφού ρωτάς θέλεις να το δώσεις προφανός.Άρα γιατί να σου πούμε να το κρατήσεις ...εσύ κάτι ξέρεις και ψάχνεσαι. Εξάλλου αυτά που βρήκες δεν κρίνονται και ως οι ευκαιρίες του αιώνα :wink: και δεν συγκρίνονται μεταξύ τους λόγο διαφοράς ηλικίας :!:
Ίσως πρέπει να γίνεις πιό συγκεκριμένος στο ερωτημά σου και να δώσεις πιό πολλές πληροφορίες για τα προς αγορά οχήματα.

ΥΓ. Αλήθεια για τι χρήση προορίζεται , & πόσο δίνεις το δικό σου?
Αλέξανδρος Μακρής / Santa Fe 2.7 V6
Πρόεδρος B.R.A.T. (τομέας Ψυχραιμίας)
www.braters.gr
Άβαταρ μέλους
almak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 18 Μάιος 2005, 15:12
Τοποθεσία: Aχαρναί

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 03 Ιαν 2006, 11:08

Φίλε almak καλή χρονιά,

λοιπόν οι απαντήσεις μου είναι οι εξής

α) Σκέπτομαι να το πουλήσω μόνο άν αυτό που θα πάρω είναι το ίδιο ή ελάχιστα λιγότερο καλό απο το Disco εκτός και πολύ καλύτερο εντός. Η τιμή που το δίνω αναφέρεται στις αγγελίες στο φόρουμ
β) Οι προδιαγραφές που ζητάω είναι συγκεκριμένες: σασί σκάλα, πίσω άξονας, μπλοκέ κεντρικό και πίσω και μεγάλους χώρους
γ) Η χρήση είναι κυρίως εκδρομές εκτός δρόμου με χώμα - λάσπη κλπ με παρέα (BRAT) και με την οικογένεια. Όχι όμως trial και αγώνες πρός το παρόν.

Το μόνο πρόβλημα με το Disco είναι ο αδύναμος κινητήρας του αλλιώς δε το σκεπτόμουνα.

Οι τιμές που βρήκα τα εναλλακτικά οχήματα είναι πολύ καλές (30% κάτω απο την αγορά περίπου).

Ελπίζω να βοηθησα λίγο τώρα.

Με εκτίμηση,

Discoverer
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 03 Ιαν 2006, 11:42

Κανενα απο τα δυο δεν εχει μπλοκε κεντρικο, για την ακριβεια κανενα δεν εχει κεντρικο διαφορικο! Ενα γραναζακι ειναι που κανει τη δουλεια. Και τα δυο εχουν αξονα πισω, αυτος του Sorento θα ελεγα πως ειναι πιο συγχρονος σε σχεδιαση οποτε κραταει καλυτερα σε γρηγορη οδηγηση (tuned by Porsche λενε οι κορεατες), του Galloper ενδεχομενως να εχει λιγο μεγαλυτερη διαδρομη.

Παντως απ οτι λεει ο markd πιο πανω, οι τεχνικες λυσεις ειναι ιδιες και στα 2 αυτοκινητα: μη μονιμη τετρακινηση, διαφορικο περιορισμενης ολισθησης πισω, ακαμπτος αξονας πισω και ψαλιδια μπροστα. Εκτος δρομου λοιπον μαλλον υπερτερει το Galloper διοτι παιρνει επεμβασεις (ψηλωμα) ενω το Sorento δεν μπορεις να το σηκωσεις ουτε με το Θεο μπαρμπα (εχει ιδιομορφια στη σχεδιαση της μπροστινης αναρτησης).

Αυτο σημαινει ομως οτι εντος δρομου το Sorento ειναι 1-2 κλασεις ανωτερο απο το Galloper και το Discovery, αν του βαλεις και ενα σετ MUD φτανεις σε ικανοποιητικοτατο σημειο και εκτος. Εγω σε συνθηκες σκληρης βολτας (οχι αγωνα trial ομως) δεν αντιμετωπισα κανενα προβλημα πουθενα.
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό magic » 03 Ιαν 2006, 12:22

Ποσα δινεις για LC 90 του '99???
¨)
Δεν παμε πουθενα .... Ελα !!!
http://magiakos.p7.com
Άβαταρ μέλους
magic
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2004, 15:32
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 03 Ιαν 2006, 12:27

Δώσε προδιαγραφές να σου πώ πόσα δίνω :wink:
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Επόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες