Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

POWERBOX-ΚΙΤ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ!!!

POWERBOX-ΚΙΤ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ!!!

Δημοσίευσηαπό g@st » 13 Ιαν 2006, 01:19

Λοιπον ψαχνω εδω και καιρο για ενα powerbox(παραλληλος εγκεφαλος) για το sorento 2.5 diesel που εχω.Προκειται για βελτιωτικα αποδωσης του κινητηρα μονο για diesel(ροπη και ισχυ).Εαν καποιος εχει τοποθετησει η γνωριζει κατι σχετικο με αυτα,περιμενω σχολια και εντυπωσεις! :evil:
Άβαταρ μέλους
g@st
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 01:05
Τοποθεσία: Μετσοβο

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 13 Ιαν 2006, 02:19

Συναδελφε δε θα στο προτεινα, μονο και μονο λογω της ποιοτητας των πετρελαιων που εχουμε στην Ελλαδα. Στο εξωτερικο και κυριως στην Αγγλια που παρακολουθω ενα forum, το βαζουν πολλοι και εχουν γενικα πολυ καλες εντυπωσεις. Εμενα δε μου περασε ποτε απο το μυαλο παντως. Αν νομιζεις οτι δεν εχεις καλες επιδοσεις, αλλαξε μαρκα πετρελαιου.

Εγω δοκιμασα αρκετες: με SHELL ηταν εντελως ψοφιο το αμαξι αλλα δε μυριζε καθολου, με EKO βρωμαγε θειαφι σαν να αναβεις σπιρτο χωρις και πολυ καλες επιδοσεις, με AVIN ηταν λιιιιγο πιο αργο και μυριζε αρκετα οταν ηταν κρυο και κατεληξα στην ΒΡ, με την οποια ξεκινησα και το καρο παει σφαιρα. Μυριζει λιγο οταν ειναι κρυο αλλα δε βαριεσαι, ετσι ειναι τα πετρελαια.

Παρε και το λινκ για το φορουμ που σου λεω, με πολλες πληροφοριες για το booster: http://kiasorento.proboards46.com/
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό georgek » 13 Ιαν 2006, 09:12

Μιλάς για το απλό diesel ή το 'super'? Εγώ στο στόλο της εταιρίας χρησιμοποιώ Diesel EXTRA της Shell και από τους οδηγούς παίρνω πολύ καλές εντυπώσεις.
Προσοχή, μιλάμε για φορτηγά και περονοφόρα και δεν είναι προσωπική εμπειρία.
Να εύχεσαι να είναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις!!!
Άβαταρ μέλους
georgek
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 22 Μαρ 2004, 17:03
Τοποθεσία: SERRES

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 13 Ιαν 2006, 09:49

georgek, ισως ειναι λιγο off-topic το ερωτημα σου, αλλο ρωτησε ο ανθρωπος. Εγω απλα ανεφερα την εμπειρια μου απο τα διαφορα πετρελαια στον g@st, μιας και ειναι και γειτονας (Μετσοβο-Γιαννενα) και εχει και ιδιο αυτοκινητο και ειναι πολυ πιθανο τα βενζιναδικα να προμηθευονται ιδια πετρελαια, να κοιταξει αν δει διαφορές αλλαζοντας μαρκα.

Τωρα, οσον αφορα το extra που λες, πλεον σε κανενα βενζιναδικο δεν υπαρχει "απλο" diesel, τουλαχιστον στα Γιαννενα. Ποια ειναι η παγιδα ομως? οτι και το extra - super - 2005 - wow - και γ@μω ολα τα diesel μεσα να 'ουμ..... δεν ερχεται ετσι απο το διυλιστηριο... "Φτιαχνεται" καθ'οδον με μιξη "βελτιωτικων καυσης" στο κανονικο πετρελαιο που βγαζει το διυλιστηριο. Απ οσο γνωριζω, μονο η AVIN βγαζει καθαρο τετοιο καινουριο diesel, γι αυτο και ισως εχετε παρατηρησει οτι εχει μεγαλυτερες τιμες απο τους αλλους.

Οσον αφορα το shell, απ αυτο το extra εβαλα κι εγω, για 3 γεμισματα (240 λιτρα) και το αυτοκινητο σερνοταν. Μολις το εφαγα και ξαναγεμισα ΒΡ πηγαινε σφαιρα. Σε ταριφες που το ανεφερα, πολλοι μου ειπαν οτι δεν ειχαν παρατηρησει κατι τετοιο, με αντλιες χαμηλης πιεσης και υψηλης (common rail). Μπορει λοιπον να ειναι κατι που συμβαινει μονο στο Sorento ή να εχει σχεση με το συγκεκριμενο βενζιναδικο, αν και ο φιλος που με παροτρυνε να βαλω απο το συγκεκριμενο βενζιναδικο (εχει SantaFe), ενω ηταν σουπερ-ευτυχισμενος, μολις με ακουσε και αρχισε την ΒΡ παραδεχτηκε οτι εχει μεγαλη διαφορα και δεν την αλλαζει κι αυτος.
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Re: POWERBOX-ΚΙΤ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ!!!

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 13 Ιαν 2006, 13:04

g@st έγραψε:Λοιπον ψαχνω εδω και καιρο για ενα powerbox(παραλληλος εγκεφαλος) για το sorento 2.5 diesel που εχω.Προκειται για βελτιωτικα αποδωσης του κινητηρα μονο για diesel(ροπη και ισχυ).Εαν καποιος εχει τοποθετησει η γνωριζει κατι σχετικο με αυτα,περιμενω σχολια και εντυπωσεις! :evil:

Γιατι φιλε g@st δεν εισαι ικανοποιημενος με τη ροπη του?
Εγω παντα ημουνα προβληματισμενος με την μελλοντικη συμπεριφορα μηχανων που φτανουν τα ορια τους.
Βλεπω συναδελφους μου με τα στρογγυλοφαναρα Mercedes 220 cdi να βγαζουνε 140 αλογα.
Οι μηχανες οπως και να το κανουμε δουλευουνε οριακα.
Ενας αλλαξε turbo στον πρωτο χρονο(μετα σου λενε αστερι,εγω με 1.9 tdi vw vento εκανα 870.000 κμ χωρις να πειραξω μηχανη και τουρμπο και το σημαντικοτερο χωρις να βγαζω ντουμανι και οι εκπομπες μου να ειναι εντος προδιαγραφων-ενταξει εκανα 2 επισκευες στην τρομπα).
Εγω λεω να μην τον πειραξεις τον εγκεφαλο.
Ουτως η αλλως η ροπη μας ειναι υπεραρκετη.
Εγω και γι αυτο διαλεξα το Sorento και οχι το pathfinder(εχουμε ιδια μηχανη και εκεινο βγαζει 34 αλογα παραπανω-ο χρονος παντως θα δειξει αν αυτα που λεω ειναι βλακειες )
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό g@st » 13 Ιαν 2006, 16:19

Ευχαριστω για τις πληροφοριες σχετικα με το πετρελαιο φιλε και συντοπιτη (blue)vayero 4 4.Αρκετες φορες εχω διαπιστωσει διαφορες στο πετρελαιο απο το ιδιο πρατηριο η και εταιρια χωρις να μπορω να σταθμισω ποτε και ποιο ειναι το καλυτερο γενικα.Λιγες φορες διαπιστωσα την βελτιστη αποδοση του κινητηρα.
Φιλε panayoti η ιπποδυναμη και η ροπη του sorento crdi auto(tiptronic) ειναι ακρως ικανοποιητικη αλλα λογω του ογκου και του βαρους του οχηματος το κατι τι παραπανω δεν θα εβλαπτε ιδιως σε ανηφορικους ορεινους δρομους.
Το αυτοκινητο ειναι τελειο καθ'ολα (ειναι το 14 κατα σειρα αυτοκινητο που ειμαι κατοχος)
Οσον αφορα το powerbox(ετσι τα ονομαζουν) ειναι ηλεκτρονικο chip παραλληλο με τον εγκεφαλο του κινητηρα που επεμβαινει στην λειτουργια ψεκασμου του καυσιμου με αποτελεσμα την αυξηση της αποδοσης χωρις ιδιαιτερη αυξηση της καταναλωσης ανεξαρτητως ποιοτητας καυσιμου.Δεν εχει καμια σχεση με τα κιτ βελτιωσης των βενζινοκινητηρων ουτε τους γνωστους επαναπρογραμματισμους.Προκειτα για τεχνολογια που αναπτυσεται ραγδαια και η χρηση της στην ευρωπη ειναι διαδεδομενη.
Με ενδιαφερει η αποψη απο καποιον που εχει τοποθετησει τετοιο powerbox στο μοτερ του η γνωριζει κατι σχετικο. :D
Άβαταρ μέλους
g@st
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 01:05
Τοποθεσία: Μετσοβο

Δημοσίευσηαπό vayero4_4 » 13 Ιαν 2006, 17:06

Αυτο το
ανεξαρτητως ποιοτητας καυσιμου
λεω να μην το πολυπιστευεις, ισχυει μεν για τα ευρωπαικα πετρελαια, δεν θα επαιρνα ομως ορκο οτι ισχυει και για τα δικα μας.

Παντως αν δε μασας παρηγγειλε το. Ακριβο δεν ειναι (γυρω στα 100-120 ευρα αν θυμαμαι καλα), στην τοποθετηση ειναι ευκολο ακομα και αν την κανεις εσυ ο ιδιος (καλυτερα βεβαια να πας σε καναν φιλο συνεργειά να εχει ολα τα εργαλεια) και αν εισαι τσακωμενος με τα αγγλικα ευχαριστως να βοηθησω με μεταφραση.
Δε νομιζω ομως να βρεις καποιον που να το εχει βαλει ηδη, θα εισαι πρωτοπορος :band:
Kia Sorento 2.5 CRDi - BFG M/T 245/75R16 :l33t:
Άβαταρ μέλους
vayero4_4
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 309
Εγγραφή: 14 Οκτ 2004, 18:56
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό kyran » 13 Ιαν 2006, 18:25

Δυστυχως λιγα γκαζακια ακομα λειπουν απο το εργαλειο μας!! Οποτε αν το βαλεις ριξε καμια δισελιδη αναφορα με τα αποτελεσματα για να ακολουθησουμε και οι υπολοιποι ...... εκ του ασφαλους :twisted:
Άβαταρ μέλους
kyran
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 15:57
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Δημοσίευσηαπό g@st » 13 Ιαν 2006, 21:15

Λοιπον παιδια ριξτε μια ματια σε αυτο το site:
www.steinbauer.cc
Για να παρετε μια ιδεα για τις επιδοσεις και τις τιμες του powerbox.
Μπορειτε επισης να κανετε μια αναζητηση στο google και να βρειτε πολλα τετοια chip και απο αλλες εταιριες.
Παντως ολα γενικα δινουν 20% αυξηση ροπης και ισχυς και κοστιζουν απο 600 μεχρι 1000 ευρω.
Το θεμα ειναι οι εγγυησεις του κατασκευαστη και η αξιοπιστια τους.
Άβαταρ μέλους
g@st
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 01:05
Τοποθεσία: Μετσοβο

Δημοσίευσηαπό aenaon02 » 20 Ιαν 2006, 09:55

παιδια γεια σας ειμαι ο Νικητας απο Καλαματα , sorentakias 2,5 πετρ. και εγω και αυτο ειναι το πρωτο μου post σε αυτο το forum. Οσο αναφορα το power box εαν κανετε υπομονη καμια εβδομαδα θα σας πω εντυπωσεις ( ειναι στον δρομο απο Ιρλανδια )
Άβαταρ μέλους
aenaon02
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: 20 Ιαν 2006, 09:40
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Δημοσίευσηαπό aenaon02 » 20 Ιαν 2006, 10:03

g@st έγραψε:Λοιπον παιδια ριξτε μια ματια σε αυτο το site:
www.steinbauer.cc
Για να παρετε μια ιδεα για τις επιδοσεις και τις τιμες του powerbox.
Μπορειτε επισης να κανετε μια αναζητηση στο google και να βρειτε πολλα τετοια chip και απο αλλες εταιριες.
Παντως ολα γενικα δινουν 20% αυξηση ροπης και ισχυς και κοστιζουν απο 600 μεχρι 1000 ευρω.
Το θεμα ειναι οι εγγυησεις του κατασκευαστη και η αξιοπιστια τους.

Φιλε gost επειδη και εγω το εψαξα παρα πολυ το θεμα των power box οσο αναφορα θεμα αξιοπιστιας μην εχεις κανεναν απολυτος ενδιασμο διοτι δεν σου πειραζει τον ''εγκεφαλο'' παρα μονο παρεμβαλετε αναμεσα στο common rail και στα μπεκακια πραγμα που σημαινει οτι απλα θα εχεις λιγο παραπανω καταναλωση την οποια θα την γλιτωνεις στην πορεια σου λογω παραπανω δυναμης , οσο αναφορα το κοστος εγω το πηρα 370 euro
Άβαταρ μέλους
aenaon02
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: 20 Ιαν 2006, 09:40
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Δημοσίευσηαπό g@st » 23 Ιαν 2006, 19:50

Φιλε aenaon02 η τιμη που αναφερεις ειναι πολυ δελεαστικη.Περιμενω με αγωνια τα αποτελεσματα της βελτιωσης και εντυπωσεις.Αυτο που δεν αναφερεις ειναι τα ποσοστα αυξησης ροπης και ιπποδυναμης.Να υποθεσω 20%?Εν αναμονη λοιπον.................................... :?: :?: :wink:
Άβαταρ μέλους
g@st
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 01:05
Τοποθεσία: Μετσοβο

Δημοσίευσηαπό aenaon02 » 23 Ιαν 2006, 19:56

O τυπος που το αγορασα λεει οτι μαζι με το kn filter που πηρα οτι θα παει 180hp ( μακαρι Παναγια μου [-o< ) τωρα και 170 να παει μια χαρα ειναι. Θα δουμε οταν ερθει ... :smoke:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
aenaon02
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: 20 Ιαν 2006, 09:40
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Δημοσίευσηαπό navaraman » 25 Φεβ 2006, 04:43

Γεια σας παιδι, εγω εχω το ναβαρα με τα 133 και ενδιαφερομαι για μια παροποια βελτιωση εναλλακτικη της νισσαν με τα 150.
aenaon02 τελικα ποιες ειναι οι εντυπωσεις σου;το εβαλες το κιτ;
Άβαταρ μέλους
navaraman
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 15 Δεκ 2005, 14:19
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό navaraman » 25 Φεβ 2006, 05:03

Και ο ελληνας αντιπρωσοπος:

http://www.steinbauer.cc/index.php?select_lang=gr
Άβαταρ μέλους
navaraman
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: 15 Δεκ 2005, 14:19
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Επόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες