Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΚΟΝΤΥΜΑ ΤΕΛΙΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ

ΚΟΝΤΥΜΑ ΤΕΛΙΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ

Δημοσίευσηαπό bull » 15 Φεβ 2006, 19:14

ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ 1) ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΡΟΜΕΡΑ ΑΚΡΙΒΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗ 2) ΤΑ ΓΡΑΝΑΖΙΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΘΕΡΜΙΚΗ ΚΑΤΕΡΓΑΣΙΑ ΚΛΠ. (Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ =ΠΑΡΕ ΜΕΤΑΛΛΟ, ΚΟΨΕ ΦΤΙΑΞΕ, ΕΤΟΙΜΟΣ) 3) ΖΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (ΠΟΥ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ "BY THE BOOK"), ΘΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΨΑΧΝΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΠΑΣ ΓΥΡΕΥΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟ... ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΨΕ.
Άβαταρ μέλους
bull
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 03 Ιαν 2006, 00:00
Τοποθεσία: ΘΗΒΑ

ΚΟΝΤΥΜΑ ΤΕΛΙΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ

Δημοσίευσηαπό rav4 » 23 Φεβ 2006, 04:18

bull έγραψε:ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ 1) ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΡΟΜΕΡΑ ΑΚΡΙΒΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗ 2) ΤΑ ΓΡΑΝΑΖΙΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΘΕΡΜΙΚΗ ΚΑΤΕΡΓΑΣΙΑ ΚΛΠ. (Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ =ΠΑΡΕ ΜΕΤΑΛΛΟ, ΚΟΨΕ ΦΤΙΑΞΕ, ΕΤΟΙΜΟΣ) 3) ΖΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (ΠΟΥ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ "BY THE BOOK"), ΘΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΨΑΧΝΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΠΑΣ ΓΥΡΕΥΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟ... ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΨΕ.
Κανεις δεν το εχει δηλαδη θα πρωτοπορησω :?: :?: :!: :!: και για να μην φαω το κεφαλι μου αγορασα τα εντοσθια απο ενα μεταχειρισμενο σασμαν απο rav για να επεμβω σε αυτο ωστε αν δεν πετυχει να μην χαλασω και το αμξακι μου.Σωστοοοοοοός?
rav4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 08 Ιουν 2005, 18:51
Τοποθεσία: Γρεβενα

ΚΟΝΤΥΜΑ ΤΕΛΙΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ

Δημοσίευσηαπό superspy » 23 Φεβ 2006, 04:38

Αυτό που θες γίνεται, εδώ.
Αλλά κοστίζει και θα πρέπει να είσαι έτοιμος να αποχωριστείς για ένα κομπλέ κιβώτιο (όλες τις σχέσεις) από 2800-4000 ευρώ για Ελληνική κατασκευή ή περίπου 8000-10000 για έξω. Μεμονωμένα γρανάζια, εφόσον σου ταιριάζει το βήμα/πάτημα στοιχίζουν από 200-400 ευρώ.

Τα χρήματα είναι τόσα που δεν αντισταθμίζουν αυτό που θα κερδίσεις μια και μόνο με τα χρήματα του κιβωτίου, θα μπορούσες να πάρεις ένα τετρακίνητο με κοντά.

Αν παρόλαυτα συνεχίζεις να θες να προχωρήσεις ξεκίνα απο τον Τσιρίκο στον Ρέντη πίσω απο το Village Park. Εκεί έχουμε κατασκευάσει αρκετά κιβώτια, έχει και τις γνώσεις που απαιτούνται και τα κατάλληλα μηχανήματα.
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

ΚΟΝΤΥΜΑ ΤΕΛΙΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ

Δημοσίευσηαπό rav4 » 26 Φεβ 2006, 01:15

superspy έγραψε:Αυτό που θες γίνεται, εδώ.
Αλλά κοστίζει και θα πρέπει να είσαι έτοιμος να αποχωριστείς για ένα κομπλέ κιβώτιο (όλες τις σχέσεις) από 2800-4000 ευρώ για Ελληνική κατασκευή ή περίπου 8000-10000 για έξω. Μεμονωμένα γρανάζια, εφόσον σου ταιριάζει το βήμα/πάτημα στοιχίζουν από 200-400 ευρώ.

Τα χρήματα είναι τόσα που δεν αντισταθμίζουν αυτό που θα κερδίσεις μια και μόνο με τα χρήματα του κιβωτίου, θα μπορούσες να πάρεις ένα τετρακίνητο με κοντά.

Αν παρόλαυτα συνεχίζεις να θες να προχωρήσεις ξεκίνα απο τον Τσιρίκο στον Ρέντη πίσω απο το Village Park. Εκεί έχουμε κατασκευάσει αρκετά κιβώτια, έχει και τις γνώσεις που απαιτούνται και τα κατάλληλα μηχανήματα.
Αυτο που θελω δεν θα γινει με αλαγη των σχεσεων του κιβωτιου αλλα με αλαγη της τελικης σχεσης μεταδοσης (κορονα-πηνιο εμπρος διαφορικου η οποια δινει κινηση μπρος-πισω),πηγα ηδη στον Φραντζη στη θεσσαλονικη και μου ειπε οτι γινεται και η μειωση θα ειναι γυρω στο 12%-14% με βαση το χωρο που υπαρχει αλλα υπαρχουν αμφιβολιες για την αντοχη,επειδη κραματα ιδια με των εργοστασιακων γρναζιων δεν υπαρχουν στο εμποριο.Εχεις να προτεινεις κατι αλλο?
rav4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 08 Ιουν 2005, 18:51
Τοποθεσία: Γρεβενα

Re: ΚΟΝΤΥΜΑ ΤΕΛΙΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ

Δημοσίευσηαπό meco » 27 Φεβ 2006, 11:22

rav4 έγραψε:Αυτο που θελω δεν θα γινει με αλαγη των σχεσεων του κιβωτιου αλλα με αλαγη της τελικης σχεσης μεταδοσης (κορονα-πηνιο εμπρος διαφορικου η οποια δινει κινηση μπρος-πισω),πηγα ηδη στον Φραντζη στη θεσσαλονικη και μου ειπε οτι γινεται και η μειωση θα ειναι γυρω στο 12%-14% με βαση το χωρο που υπαρχει αλλα υπαρχουν αμφιβολιες για την αντοχη,επειδη κραματα ιδια με των εργοστασιακων γρναζιων δεν υπαρχουν στο εμποριο.Εχεις να προτεινεις κατι αλλο?

Αν κατάλαβα καλά, θέλεις να κοντύνεις όλο το κιβώτιο??
Το σωστότερο πάντως θα ήταν να κοντύνει μόνο η πρώτη και η όπισθεν ώστε να μη χάσεις σε άνεση στο ταξίδι καθώς και σε οικονομία. :wink:
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες