meco έγραψε:grktony έγραψε: Και σημειωτέον: Σε ξεκινήματα με πρώτη στίβοντας έκανε υπέροχη υπερστροφή που την προκαλούσα και την απολάμβανα. Μονοκόμματη αίσθηση, καλή οδική συμπεριφορά και μεγάλοι χώροι.
H Luxury έκδοση έχει μη απενεργοπιούμενα ηλεκτρονικά?
Αν ναι πώς επιτρεπόταν η πρόκληση υπερστροφής???
Επίσης επειδή ΔΕΝ υπάρχει κεντρικό διαφορικό είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να πάει περισσότερη ροπή στον πίσω άξονα ώστε να προκληθεί υπερστροφή.
Μήπως ήταν υποψία υπερστροφής και όχι υπερστροφή???
Ενδεικτικά ακόμα και στο RAV4 MK2 στις εκδόσεις με VSC/TRC ήταν αδύνατο να προκληθεί παρά την ύπαρξη κεντρικού διαφορικού. Μιλάμε πάντα για υπερστροφή ισχύος και όχι για να ένα μικρό γλυστρίμα λόγω αδράνειας.
Για τα υπόλοιπα που γράφεις δε διαφωνώ...
Εγώ πάντως με το RAV προηγούμενης γενιάς με VSC προκαλούσα υπερστροφή με 1η και 2η σχέση για να παίξω σε παγωμένη επιφάνεια,αλλά μόλις ανέβαινε η ταχύτητα του αυτοκινήτου,αυτόματα μου έπνιγε κάθε διάθεση για λ@λακίες.
Θεωρώ το σύστημα "μάννα εξ ουρανού",ειδικά για τους δικούς μας δρόμους και φυσικά για την ανικανότητα των SUV να διαχειριστούν απότομη μεταφορά φορτίου σε κατάσταση πανικού,εξαιτίας του υψηλού κέντρου βάρους.
ΜΗΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΣΤΕ ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ "ΠΕΡΙ ΑΠΟΛΑΥΣΗΣ ΟΤΑΝ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΛΠ...".
Όποιος θέλει παιχνίδια,ας πάρει ένα καρτ και να τελειώσει το θέμα εκεί,σε ασφαλές περιβάλλον.
Προσωπικά προσανατολίζομαι στην αγορά αυτόματου Terios 1.5 με VSC HAC/DAC.Θεωρώ την αγορά πολύ τίμια,αν κι εκεί μας μαδάνε.
Καλώς ήλθες στα μονοπάτια αυτών που ακόμη αντιστέκονται,προκειμένου να βγουν στην Ιερή Κορυφογραμμή της Ύπαρξής τους,εκεί που αναπαύεται η Συνέπεια όλων των έντιμων αγωνιστών ενός Ανατέλλοντος Κόσμου...