Καλησπέρα και από εμένα.
Ήθελα να γράψω από ποιό νωρίς αλλά μου πήρε σχεδόν 2 βδομάδες (κυρίως λόγω φόρτου εργασίας) να διαβάσω όλα τα posts ως τώρα!!! Πρέπει να ομολογήσω όμως ότι απόλαυσα όλη την ανάγνωση σ΄αυτό το forum. Με κάνει να βιαστώ να γίνω και εγώ μέλος του!!!
Είμαι στα τελικά στάδια της επιλογής να αγοράσω το νέο RAV4 (ίσως και μέχρι την Παρασκευή.) Έχω ξεκινήσει διαπραγματέυσεις και περιμένω κάποιες απαντήσεις, από τις αντιπροσωπίες, για να αποφασίσω.
Με προβλημάτισαν αυτά που αναφέρατε για το χτύπημα της πίσω ανάρτησης και για μένα που αφήνω ένα αμιγώς επιβατικό για να πάρω το πρώτο μου 4χ4 - έστω και αν αυτό είναι SUV - είναι λίγο τρομαχτικό. Αλλά από ότι νιώθω και από αυτά που γράψατε, το RAVάκι είναι έρωτας
και σε αυτό θα ενδώσω και εγώ.
Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν σας ενόχλησαν και εσάς κάποιες εικαστικές λεπτομέρειες που απουσιάζουν από το 33-37 χιλιάδων ευρώ αυτοκινητάκι σας? Μην με παρεξηγήσετε, και εγω θα το πάρω παρά τις παρατηρήσεις μου
!!!
1) Το μεγάλο ντουλαπάκι του συνοδηγού δεν έχει φωτάκι
2) Κανένα κουμπί παραθυρων (εκτος από το AUTO του οδηγού) δεν έχει φωτισμό - πρέπει ο κάθε επιβάτης να ψαχουλεύει κατά τις βραδινές βόλτες
3) Τα χειριστήρια παράπλευρα του τιμονιού δεν φωτίζονται. Αν δεν ξέρεις το αυτοκίνητο πρέπει να φοράς την κάσκα του ανθρακορύχου με το φαναράκι, για να το οδηγήσεις βράδυ
4) Στην κονσόλα έχει 3 διαφορετικές οθόνες (trip, R/CD & Clima). Η κάθε μία από αυτές έχει διαφερετική γραμματοσειρά λες και είναι ξεχωριστά aftermarket κομμάτια που τα "κόλησαν" σε μια κονσόλα.
5) Τέλος έχουν προσθέσει τον καθόλα υπέροχο διακριτικό φωτισμό στα πόδια του οδηγού/συνοδηγού και δεν έχουν προσθέσει αεραγωγούς του κλιματισμού στους πίσω επιβάτες.
Τα παραπάνω μου έκαναν εντύπωση γιατί το FIATάκι που έχω τώρα, πληρεί τα παραπάνω και είναι και 1-2 γενιές πιο πίσω... ενώ επίσης όλη η αγορά (βλ. Mercedes ή ακόμα και OPEL) πάει σε κρυφούς φωτισμούς στις χειρολαβές και μόνιμο dimmering στις πλαφονιέρες οροφής!
By the way, έχει κανείς βάλει XENON στο RAV4? Σε ένα testdrive που οδήγησα του έιχανε βάλει aftermarket και λειτουργούσαν πάρα πολύ καλά γιατί τα φώτα πορείας έχουν αυτό το ιδιαίτερο σχήμα ("πολυεδρικό κάτοπτρο" νομίζω το λένε).
ΤΙΡ: Η Toyota δεν είχε δική της λύση μέχρι τώρα, αλλά έμαθα πως το νέο AVENSIS για πρώτη φορά προσφέρει την επιλογή για ΧΕΝΟΝ.
Φιλικά,
Άλκης