Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Pinin στη Βραζιλία

Pinin στη Βραζιλία

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 26 Απρ 2006, 14:06

Πολύ ενδιαφέρον το site της Mitsubishi Βραζιλίας:

http://www.mitsubishimotors.com.br/site ... e_idpk=195

Εκεί το Pinin ονομάζεται TR4 και έχει κάποιες διαφορές απ' το δικό μας. Αξίζει να περιηγηθείτε στο παραπάνω link, είναι πολύ προσεγμένο (να ξέραμε και λίγα πορτογαλικά....).
Πάντως αυτό που μου έκανε κατ' αρχην εντύπωση είναι ότι έχει τον 2.0 κινητήρα (4G94) αλλά σε MPI όχι GDI (δλδ χωρίς τον άμεσο ψεκασμό). Αποτέλεσμα να βγάζει μεν 131hp στις 5500rpm αλλά η ροπή να είναι 18.0kgm στις 4500rpm (αντί για 129@5000 και 19.4@3500 που έχει ο GDI). Φαίνεται επομένως για άλλη μια φορά (στα νούμερα, σκεφθείτε και στην πράξη...) η αξία του GDI.
Το άλλο στοιχείο που κάνει μεγάλη εντύπωση είναι ότι το δίνουν με λάστιχα Pirelli Scorpion all terain σε διάσταση 225/70R16!!! Καλά, χωράει αυτό το λάστιχο κάτω απ' το μπροστινό McPherson??
Tο αποτέλεσμα είναι να έχει απόσταση απ' το έδαφος 215mm (αντί για 200mm) και οι γωνίες εισόδου και εξόδου ανεβαίνουν σε 38 και 41 μοίρες αντί για 33 και 38!! Καθόλου άσχημα....
Btw, κοιτάξτε και το TR4-R που είναι η αγωνιστική έκδοση. Πολύ καλή δουλειά. Zήλεψα πολύ το snorkel!!
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Pinin στη Βραζιλία

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 26 Απρ 2006, 14:19

Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Pinin στη Βραζιλία

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 26 Απρ 2006, 14:27

Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 26 Απρ 2006, 20:23

Επισης ειδα οτι πισω εχει ταμπουρα
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό manos77 » 27 Απρ 2006, 17:48

Πρεπει να εχει καποια διαφορα στης αναρτησης γιατι στα "Ελληνικα" πινιν δεν χωρανε, τουλαχιστον το BF Α/Τ 225/70/16 τα τροχισανε γιατι ακουμπουσαν σε καποιου φιλου. Εχει και διαφορετικη σχεση μεταδωσης πιο κοντη (4,900:1).
Να ειχε και κοντα αργα καλα θα ηταν!!!
Άβαταρ μέλους
manos77
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 01 Μαρ 2005, 19:31
Τοποθεσία: ΡΟΔΟΣ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 27 Απρ 2006, 19:02

Για την τελική σχέση μετάδωσης δεν είμαι σίγουρος, ίσως να έχουν κάνει λάθος. 4,900:1 στην Ευρώπη είναι για το αυτόματο (το manual έχει 4,636:1), το ίδιο και στην Ιαπωνία. Α, στην Ιαπωνία βάζουν 215/70R16 τα οποία σίγουρα χωράνε, αλλά με τα 225/70R16 των Βραζιλιάνων είναι λίγο περιέργο. Μου φαίνεται λίγο δύσκολο να έχουν αλλάξει μπροστά ανάρτηση στη Βραζιλία πάντως. Βρε λες να χωράνε μόνο τα συγκεκριμένα της Pirelli..... ?
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 27 Απρ 2006, 20:17

Παρατηρησα οτι το βραζιλιανικο εχει ζαντες 16 χ 7 ,ενω το pinin 2 gdi που ειχα μεχρι περισυ ειχε 16χ6. και οφσετ 45 χιλιοστα.
Μηπως λεω το βραζιλιανικο εχει αλλο οφσετ ,γιατι τη ζαντα του απο τη φωτο την ειδα πιο πολυ σαν "χωνι" απο οτι το δικο μας?
Αν ειναι ετσι πολυ πιθανο να τραβιουνται πιο εξω τα λαστιχα οποτε και χωρανε τα μεγαλυτερα.
Δεν ειμαι σιγουρος,εικασιες κανω...
Ηλπιζα να του ειχανε βαλει καλυτερες κοντες,αλλα τζιφος.
Αν το βγαζανε δε και σε πετρελαιο δεν θα το αλλαζα με τιποτα.
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 27 Απρ 2006, 21:12

panayiotis έγραψε: Αν το βγαζανε δε και σε πετρελαιο δεν θα το αλλαζα με τιποτα.

Καλομελέτα κι έρχεται.
Ήδη η Μιτσουμπίσι έχει εξελίξει έναν 2λιτρο DID (αμεσου ψεκασμού) τουρμποντήζελ και τον τοποθετεί στο νέο MPV της με το όνομα GRANDIS με 136 ίππους στις 4000 στρ και 31,6 χγρ/1750 ροπή.
Τον φαντάζεστε στο Πινίν, έστω και με τα κοντά που έχει; :wink: :wink: :wink:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 28 Απρ 2006, 21:38

tasos953 έγραψε:
panayiotis έγραψε: Αν το βγαζανε δε και σε πετρελαιο δεν θα το αλλαζα με τιποτα.

Καλομελέτα κι έρχεται.
Ήδη η Μιτσουμπίσι έχει εξελίξει έναν 2λιτρο DID (αμεσου ψεκασμού) τουρμποντήζελ και τον τοποθετεί στο νέο MPV της με το όνομα GRANDIS με 136 ίππους στις 4000 στρ και 31,6 χγρ/1750 ροπή.
Τον φαντάζεστε στο Πινίν, έστω και με τα κοντά που έχει; :wink: :wink: :wink:

Εγω το φανταζομαι,αλλα αυτα να τα σκεφτοντουσαν στη Mitsubishi προτου κυκλοφορησουν το pinin με αυτον τον κινητηρα.
Καλα ρε Τασο ,συγγνωμη κι ολας, εισαι ευχαριστημενος με τον 2λιτρο GDI?
Μπορει να ειναι και παραξενια μου που εχω συνηθισει απο το ταξι με το πετρελαιο,αλλα για να μου δωσει o gdi κατι καλο επρεπε να τον φτασω στις 5000 στροφες.
Αλλα ενταξει βενζινα ειναι κανει φιλοτιμες προσπαθειες ο κινητηρας.
Καλα ομως θα κανουνε στην Μitsubishi να αναθεωρησουνε τις αποψεις τους για το πινιν,γιατι θα τους φαει λαχανο το νεο grand vitara.
Και καλα θα κανουνε να του βαλουνε κανενα γραναζι κοντο της προκοπης,.δεν μπορω να τους καταλαβω τσιγκουνιες στο γραναζι κανανε?
Εν ολιγοις αν βγαζανε το πινιν με τον κινητηρα που λες και καλες κοντες θα το ξανα αγοραζα.
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 30 Απρ 2006, 13:30

Καλομελέτα κι έρχεται.
Ήδη η Μιτσουμπίσι έχει εξελίξει έναν 2λιτρο DID (αμεσου ψεκασμού) τουρμποντήζελ και τον τοποθετεί στο νέο MPV της με το όνομα GRANDIS με 136 ίππους στις 4000 στρ και 31,6 χγρ/1750 ροπή.
Τον φαντάζεστε στο Πινίν, έστω και με τα κοντά που έχει;

Φίλε Τάσο, απ' το στόμα σου και στις Mitsubishi το αυτί....
Εγω το φανταζομαι,αλλα αυτα να τα σκεφτοντουσαν στη Mitsubishi προτου κυκλοφορησουν το pinin με αυτον τον κινητηρα.
Καλα ρε Τασο ,συγγνωμη κι ολας, εισαι ευχαριστημενος με τον 2λιτρο GDI?
Μπορει να ειναι και παραξενια μου που εχω συνηθισει απο το ταξι με το πετρελαιο,αλλα για να μου δωσει o gdi κατι καλο επρεπε να τον φτασω στις 5000 στροφες.
Αλλα ενταξει βενζινα ειναι κανει φιλοτιμες προσπαθειες ο κινητηρας.


Εξαρτάται με τι τον συγκρίνεις. Αν το συγκρίνεις με 2.5 turbo diesel επόμενο είναι να μη σ' αρέσει. Πάντως στα 2000 βενζίνα νομίζω ότι συμφωνείς ότι είναι ο καλύτερος με διαφορά, ειδικά για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ε και σε καμία περίπτωση δεν χρειάζεται να φθάσει στις 5000rpm για να σου δώσει δύναμη. Είπαμε δεν είναι turbo diesel αλλά δίνει πολύ καλή ροπή ακόμα και απ'τις 1500rpm κάτι που δεν το βρίσκεις εύκολα σε βενζινοκινητήρες. Αν τυχόν βγει με τον DI-D κινητήρα που λέει ο Τάσος, ε τότε περνάει σε άλλο επίπεδο το αμάξι.
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό panayiotis » 30 Απρ 2006, 14:47

Πάντως στα 2000 βενζίνα νομίζω ότι συμφωνείς ότι είναι ο καλύτερος με διαφορά, ειδικά για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου

Συμφωνω :) :)
73 DE SW3JBY
KIA SORENTO 2.5 CRDI -Ενα TOD Sorento που συνδιαζει την αυτοματη τετρακινηση της Borg-Warner με το μηχανικο κλειδωμα του κεντρικου συμπλεκτη.
Άβαταρ μέλους
panayiotis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 458
Εγγραφή: 30 Σεπ 2004, 20:55
Τοποθεσία: Καλαματα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 01 Μάιος 2006, 22:36

manos77 έγραψε:Πρεπει να εχει καποια διαφορα στης αναρτησης γιατι στα "Ελληνικα" πινιν δεν χωρανε, τουλαχιστον το BF Α/Τ 225/70/16 τα τροχισανε γιατι ακουμπουσαν σε καποιου φιλου.


Τα 225/70/16 μπήκαν χωρίς αποστάτες?Αν μπούν αποστάτες 3 εκατοστά τα 225/75/16 χωράνε?
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 15 Νοέμ 2006, 19:51

Του έκαναν και face lift οι Βραζιλιάνοι. Κουκλί έγινε!!!

http://www.mitsubishimotors.com.br/site ... asp?ID=313

Α ρε και να φέρνανε και εδώ σαν αξεσουάρ τίποτα προφυλακτήρες και φώτα απ' το Βραζιλιάνικο.... (ξέρω, με αυτό το πλευρό να κοιμάμαι :lol: )
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 15 Νοέμ 2006, 20:55

Απο πίσω δεν ξέρω αλλα απο μπρoστά είναι ολα τα λεφτά!!!
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Storm » 16 Νοέμ 2006, 16:49

...ε? facelIft?

... και για να υπάρχει και μία άλλη άποψη ... εμένα δεν μ΄αρέσει ... ούτε από μπροστά ούτε από πίσω ... :?
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Επόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 32 επισκέπτες