Πολύ ενδιαφέρον το site της Mitsubishi Βραζιλίας:
http://www.mitsubishimotors.com.br/site ... e_idpk=195
Εκεί το Pinin ονομάζεται TR4 και έχει κάποιες διαφορές απ' το δικό μας. Αξίζει να περιηγηθείτε στο παραπάνω link, είναι πολύ προσεγμένο (να ξέραμε και λίγα πορτογαλικά....).
Πάντως αυτό που μου έκανε κατ' αρχην εντύπωση είναι ότι έχει τον 2.0 κινητήρα (4G94) αλλά σε MPI όχι GDI (δλδ χωρίς τον άμεσο ψεκασμό). Αποτέλεσμα να βγάζει μεν 131hp στις 5500rpm αλλά η ροπή να είναι 18.0kgm στις 4500rpm (αντί για 129@5000 και 19.4@3500 που έχει ο GDI). Φαίνεται επομένως για άλλη μια φορά (στα νούμερα, σκεφθείτε και στην πράξη...) η αξία του GDI.
Το άλλο στοιχείο που κάνει μεγάλη εντύπωση είναι ότι το δίνουν με λάστιχα Pirelli Scorpion all terain σε διάσταση 225/70R16!!! Καλά, χωράει αυτό το λάστιχο κάτω απ' το μπροστινό McPherson??
Tο αποτέλεσμα είναι να έχει απόσταση απ' το έδαφος 215mm (αντί για 200mm) και οι γωνίες εισόδου και εξόδου ανεβαίνουν σε 38 και 41 μοίρες αντί για 33 και 38!! Καθόλου άσχημα....
Btw, κοιτάξτε και το TR4-R που είναι η αγωνιστική έκδοση. Πολύ καλή δουλειά. Zήλεψα πολύ το snorkel!!