Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Tucson vs X-trail

Δημοσίευσηαπό kozagio » 20 Νοέμ 2006, 19:09

To sportage έχει μόνο 2 αερόσακους μπροστά ενώ το tucson με 1000 ευρω παραπάνω έχει 6 (συν κάποια άλλα extra). Όσο αφορά την τόσο μεγάλη διαφορά ανάμεσα στα δύο αυτοκίνητα, θα μπορούσες να γίνεις πιο συγκεκριμένος? Έχω ψάξει πολύ στο internet και στα test και δεν έχω καταλάβει κάτι τέτοιο. Αν μπορείς δώσε περισσότερες λεπτομέρειες.[/quote]

φιλε μην πεφτεις στη παγιδα που στηνουν οι εταιρειες . ναι σιγουρα οι περισσοτεροι αεροσακοι δινουν μεγαλυτερη ασφαλεια αλλα στην ουσια ενα αυτοκινητο 1,6 τονων τους εχει λιγοτερη αναγκη απο ενα 1,2 τονων. οσο πιο βαρυ ειναι ενα αυτοκινητο τοσο λιγοτερη ενεργεια αποροφα απο την συγκρουση. προσεχε επισης και τα τεστ γιατι ισως να μην ειναι και τοσο αντικειμενικα αλλα ισως να ειναι πιο πολυ διαφημηστικα.το sportage ειναι μαλον πιο τιμιο απο τ αλλα δυο
Άβαταρ μέλους
kozagio
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 16 Οκτ 2006, 08:20
Τοποθεσία: NEA MAKRH ATTIKH

Δημοσίευσηαπό tucson2.0lt » 20 Νοέμ 2006, 20:17

meco έγραψε:Δεν υπάρχει σύγκριση ούτε στην 4κίνηση ούτε στον κινητήρα.
Το X-trail είναι σημαντικά καλύτερο αυτοκίνητο.

Που στηριζεις τη γνωμη σου? :?: :?: :roll: :crazy:
Άβαταρ μέλους
tucson2.0lt
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: 17 Απρ 2006, 16:32

Re: Tucson vs X-trail

Δημοσίευσηαπό anthrakisantafe » 20 Νοέμ 2006, 20:44

geoaspro έγραψε:Χαιρετώ το forum!

Παρακαλώ θα ήθελα την άποψή σας μεταξύ των δύο SUV tucson και x-trail. Τα έχω οδηγήσει και τα δύο και κλείνω προς το tucson λόγω εξοπλισμού/τιμής. Η ερώτηση είναι η εξής:
Οι εκτος δρόμου ικανότητες των δύο suv είναι παραπλήσιες ή υπάρχει διαφορά υπέρ κάποιου? Ποια είναι η πιο σωστή επιλογή?

Σας ευχαριστώ πολύ!

Αφού μπήκες στη διαδικασία των test drive κάνε μια δοκιμή και στο Santa Fe.
Το έχω 5 μήνες τώρα και είμαι ξετρελαμένος :D :D
Είχα οδηγήσει και το Tuscon πριν καταλήξω στο Santa Fe και παρά τη διαφορά των 3 χιλ. στα 2.7 λίτρα πάντα δε το σκέφτηκα καθόλου και είμαι πανευτυχής με τη απόφαση μου.
Μιλάμε για άλλη κλάση αυτοκινήτου. Στη άσφαλτο και σε ταξίδια νομίζεις πως οδηγάς σε χαλί και σε χωματόδρομους δε καταλαβαίνεις τίποτα. Σε πιο δύσκολες εκτός διαδρομές τώρα, αν εξαιρέσεις ότι το λυπάσαι και πάλι πάει σχεδόν παντού.
Δε είμαι ειδικός σε δύσκολες καταστάσεις αλλά έχουμε πάει σε διαδρομές που μόνο με αγροτικό 4χ4 πήγαινα και δε συνάντησα καμιά δυσκολία.
Κάνε μια δοκιμή πριν αποφασίσεις!!
Άβαταρ μέλους
anthrakisantafe
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 20 Σεπ 2006, 03:43
Τοποθεσία: Λέσβος

Δημοσίευσηαπό meco » 21 Νοέμ 2006, 12:33

tucson2.0lt έγραψε:
meco έγραψε:Δεν υπάρχει σύγκριση ούτε στην 4κίνηση ούτε στον κινητήρα.
Το X-trail είναι σημαντικά καλύτερο αυτοκίνητο.

Που στηριζεις τη γνωμη σου? :?: :?: :roll: :crazy:

O tetrakinisimag πιο πάνω εξηγεί για την 4κίνηση.
Για τον κινητήρα μπορεί στην ιπποδύναμη να μην έχουν μεγάλη διαφορά όμως το X-trail είναι σημαντικά ελαφρύτερο (150κιλά περίπου) ενώ επιπλέον βγάζει 0.8kgrm ροπής παραπάνω σε 600σαλ παρακάτω (4000σαλ) σε σχέση με το (Tucson 4600σαλ). Aυτά τα δύο κάνουν το X-trail αρκετά πιο γρήγορο και περισσότερο ικανό εκτός δρόμου.
Επίσης στο χώρο αποσκευών το X-trail υπερέχει σημαντικά. Μπορεί στο πίσω κάθισμα οι χώροι του tucson να είναι καλύτεροι, αλλά το X-trail δεν έχει πρόβλημα.
Δε λέω ότι το Tucson είναι κακό αυτοκίνητο. Απλά το X-trail είναι καλύτερο.
Αν θέλουμε σώνει και καλά να εξοικονομήσουμε χρήματα το Sportage που είναι το ίδιο πράγμα, είναι ακόμα πιο φτηνό και συνιστά ορθολογικότερη επιλογή σε σχέση με το Tucson. :wink:
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 22 Νοέμ 2006, 19:32

Πάντα με αφήνουν άναυδο τέτοιες τοποθετήσεις.!!!!!
Τόσο δόγμα, τόση σιγουριά!!!!!!!
Οι πωλητές της Nissan είναι πιό προσεκτικοί......
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό meco » 23 Νοέμ 2006, 12:20

tasos953 έγραψε:Πάντα με αφήνουν άναυδο τέτοιες τοποθετήσεις.!!!!!
Τόσο δόγμα, τόση σιγουριά!!!!!!!
Οι πωλητές της Nissan είναι πιό προσεκτικοί......

Μα γιατί το λες αυτό???
Έχω γράψει κάτι που δεν ισχύει? Ότι έγραψα παραπάνω το βασίζω σε δεδομένα και όχι γιατί συμπαθώ τη Νissan περισσότερο από τη Hyundai.
Δεν έχω Nissan δεν δουλευω στη Nissan γενικά δεν έχω λόγο να γράψω κάτι υπέρ της Νissan και του Xtrail αν αυτό δεν ισχύει.
Εν πάση περιπτώσει έχω γράψει κάτι το οποίο δεν είναι σωστό?? Να το συζητήσουμε αν θέλεις. Δεν έχω κολλήματα και αναγνωρίζω τα λάθη μου.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 23 Νοέμ 2006, 14:12

Θέλω να πω κάτι που μου έκανε εντύπωση.
Κατ' αρχήν να διευκρινίσω ότι δεν έχω τίποτα με το Xtrail, εξ' άλλου δεν το έχω οδηγήσει για να έχω άποψη.
Μάλιστα θα έλεγα ότι μου είναι πολύ πιο συμπαθές από τα περισσότερα SUV.
Στο 4x4 trophy που είχε κάνει το περιοδικό drive (νομίζω το 2005 ήταν) είχε πολλά 4κίνητα αυτής της κατηγορίας και μετά από πολλές ώρες οδήγηση (κυρίως εκτός δρόμου με πολλά χιόνια) έβγαζε καλύτερο στην κατηγορία το Xtrail. Το περιέργο είναι ότι το Xtrail είχε μείνει απ' την αρχή σχεδόν του trophy χωρίς 4κίνηση. Έβγαλε όλη τη διαδρομή με κίνηση στους μπροστά τροχούς και αλυσίδες και όπου χρειαζόταν το έσπρωχναν ή το τράβαγαν τα υπόλοιπα. Παρ' όλα αυτά το έβγαλαν το καλύτερο στην κατηγορία του και με υπεροχή μάλιστα στα εκτός δρόμου :? :?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό fokion » 23 Νοέμ 2006, 14:28

το συγκεκριμενο μπορει να ειναι και τυχαιο γεγονος... τα δημοσιογραφικα αυτοκινητα συνηθως εχουν τραβηξει των παθων τους τον ταραχο.....
Άβαταρ μέλους
fokion
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1199
Εγγραφή: 26 Μάιος 2004, 12:14
Τοποθεσία: ΓΕΡΑΚΑΣ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 23 Νοέμ 2006, 15:02

Πιθανόν.
Το σίγουρο πάντως είναι ότι οι 4κινήσεις με ηλεκτρονικά και άλλα κόλπα έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να πάθουν βλάβη.
Στο συγκεκριμένο τεστ υπήρχαν το RAV4 (το προηγούμενο), το Forester και το Outlander που έχουν πραγματικές 4κινήσεις με διαφορικό. Δεν ξέρω να πω ποιο είναι καλύτερο εκτός δρόμου γιατί δεν τα έχω οδηγήσει, αλλά θα μου έκανε μεγάλη εντύπωση αν το Xtrail με συνεκτικό συμπλέκτη (που στο συγκεκριμένο τεστ παρέδωσε και το πνεύμα του) τα καταφέρνει καλύτερα από τα άλλα με την πραγματική, μόνιμη 4κίνηση.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό meco » 23 Νοέμ 2006, 15:34

Pajerinho έγραψε:Πιθανόν.
Το σίγουρο πάντως είναι ότι οι 4κινήσεις με ηλεκτρονικά και άλλα κόλπα έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να πάθουν βλάβη.
Στο συγκεκριμένο τεστ υπήρχαν το RAV4 (το προηγούμενο), το Forester και το Outlander που έχουν πραγματικές 4κινήσεις με διαφορικό. Δεν ξέρω να πω ποιο είναι καλύτερο εκτός δρόμου γιατί δεν τα έχω οδηγήσει, αλλά θα μου έκανε μεγάλη εντύπωση αν το Xtrail με συνεκτικό συμπλέκτη (που στο συγκεκριμένο τεστ παρέδωσε και το πνεύμα του) τα καταφέρνει καλύτερα από τα άλλα με την πραγματική, μόνιμη 4κίνηση.

Εννοείται πως με κεντρικό διαφορικό είναι καλύτερα!!
Δεν το αμφισβήτησε κανένας αυτό!
Αλλά εδώ μιλάμε για X-trail vs Tucson... :wink:
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 23 Νοέμ 2006, 20:01

Μακράν εμού προτιμήσεις και αφορισμοί. Απλά μου έκανε εντύπωση η σιγουριά με την οποία λέγονται κάποια πράγματα ως θέσφατα, μή επιδεχόμενα αντίρρηση και η βεβαιότητες του τύπου "συνεκτικός άρα καλύτερος ή χειρότερος από τα ηλεκτρονικά συστήματα " κλπ κλπ. Όταν με το καλό χωθεί κάποιος βαθύτερα στο σπόρ (και δεν εννοώ αγώνες ή σκληρό εκτός δρόμου) αλλά αυτό που οι περισσότεροι από εμάς νομίζω πως διακονούμε, θα δεί πόσα από τα αξιώματα (αλλά και τα θεωρήματα) ανατρέπονται από ένα καλύτερο χέρι, από ένα καλύτερο σέτ ελαστικών, μιά εξυπνότερη τοποθέτηση πρίν το νεροφάγωμα κλπ κλπ. ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ!!!!! Όλα τα 4κίνητα είναι ικανότατα οχήματα με το δικό μας ελαφρά καλύτερο. Απλά πρέπει να του δοθεί ευκαιρία να το δείξει.....
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 23 Νοέμ 2006, 20:16

Το σύστημα εμπλοκής της τετρακίνησης του X-Trail προέρχεται από το Skyline GTR, ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων, το οποίο χαίρει μεγάλης εκτίμησης ανάμεσα στους βελτιωτές, κυρίως λόγω της οδικής του συμεριφοράς και της άμεσης απόδοσης της ισχύος στο δρόμο.

Το σύστημα χαρακτηρίζεται απο την πολύ γρήγορη εμπλοκή του, χαρακτηριστικά ταχύτερη των υπόλοιπων ηλεκτρομηχανικών συστημάτων. Είναι τόσο γρήγορη που ακόμη και ο έμπειρος χρήστης την καταλαβαίνει ελάχιστες φορές. Και αυτό είναι το σημαντικό: να σε προλαβαίνει η τετρακίνηση και να μην την προλαβαίνεις εσύ!!!
tetrakinisimag
 

Δημοσίευσηαπό axbab » 26 Νοέμ 2006, 11:29

Εγώ συμφωνώ με τον KOZAGIO.Η πιο τίμια πρόταση είναι το SPORTAGE το οποίο έχει και 6 αερόσακους,εκτός του Diesel που έχει 2.Το έχω 9 μήνες 30000 χλμ (ΝΤΗΖΕΛ) και είμαι ακόμη ερωτευμένος μαζί του.Αγόρασε το ανεπιφύλακτασε όλα άψογο,τα service του δε πάμφθηνα(δεν αγόρασα το δωρεάν σερβις 1500€ έξτρα δίνεις) αφού κάθε μου σερβις μου κοστίζει 60-80 € μαζί με τα λάδια!!!
Κάντο ένα test Drive και μετά αποφάσισε.σαν ομορφιά πάντως το ΚΙΑ είναι το ποιό όμορφο.
l
Άβαταρ μέλους
axbab
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 19 Ιαν 2006, 02:20
Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό ellobo » 28 Νοέμ 2006, 13:49

Aγαπητοί φίλοι,
Σαν κάτοχος του x-trail 2.0 και συμβιώνοντας μαζί του για 2 χρόνια ως τώρα έχω να πω το εξής.Ήμουν από τους πρώτους που αμφισβήτισα τις
δυνατότητες του ως jeep.Όμως κάποια στιγμή βάζοντας κάτω όλες τις παραμέτρους και τα δεδομένα κατάλαβα πως ο λοξός της υπόθεσης ήμουν εγώ.
Μέχρι τώρα σε οτι και αν έχω προσπαθήσει να περάσω με το x-trail τα έχω καταφέρει μια χαρά.Είναι γεγονός πως η τετρακίνηση του είναι καλή μα και περίεργη συνάμα.Το μόνο εκνευριστικό είναι οτι σε υπερβολικό σπινιάρισμα σπάει το μπλοκέ του 57-43.
Το μοναδικό αυτοκίνητο που ανήκει στην κατηγορία SUV και κάνει πιο πολλά πράγματα από το x-trail είναι το ΤΟΥΟΤΑ RAV4 πρώτης γενιάς.
Για οποιαδήποτε άλλη γνώμη μπορούμε να κανονίσουμε μια Κυριακή δοκιμών των SUV που οδηγούμε και να βγάλουμε τα συμπεράσματά μας.
Άβαταρ μέλους
ellobo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 29 Αύγ 2006, 08:45

Δημοσίευσηαπό ellobo » 28 Νοέμ 2006, 13:50

Aγαπητοί φίλοι,
Σαν κάτοχος του x-trail 2.0 και συμβιώνοντας μαζί του για 2 χρόνια ως τώρα έχω να πω το εξής.Ήμουν από τους πρώτους που αμφισβήτισα τις
δυνατότητες του ως jeep.Όμως κάποια στιγμή βάζοντας κάτω όλες τις παραμέτρους και τα δεδομένα κατάλαβα πως ο λοξός της υπόθεσης ήμουν εγώ.
Μέχρι τώρα σε οτι και αν έχω προσπαθήσει να περάσω με το x-trail τα έχω καταφέρει μια χαρά.Είναι γεγονός πως η τετρακίνηση του είναι καλή μα και περίεργη συνάμα.Το μόνο εκνευριστικό είναι οτι σε υπερβολικό σπινιάρισμα σπάει το μπλοκέ του 57-43.
Το μοναδικό αυτοκίνητο που ανήκει στην κατηγορία SUV και κάνει πιο πολλά πράγματα από το x-trail είναι το ΤΟΥΟΤΑ RAV4 πρώτης γενιάς.
Για οποιαδήποτε άλλη γνώμη μπορούμε να κανονίσουμε μια Κυριακή δοκιμών των SUV που οδηγούμε και να βγάλουμε τα συμπεράσματά μας.
Άβαταρ μέλους
ellobo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 29 Αύγ 2006, 08:45

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 25 επισκέπτες