Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

PININ?

PININ?

Δημοσίευσηαπό George_4x4 » 05 Δεκ 2006, 10:35

Γειά σε όλους τους τετρακίνητους φίλους!
Ψάχνοντας για ένα αυτοκίνητο το οποίο θα είναι μοναδικό για μια 3μελή οικογένεια και με βασικές απαιτήσεις τις αξιοπρεπείς επιδόσεις στην πόλη αλλα και σε ορεινές διαδρομές όχι τόσο με χιόνι αλλα με λάσπη, με καλές δυνατότητες έλξης για μετέπειτα ρυμούλκηση μικρού σκάφους, αλλά και άνετα ταξίδια που θα γίνονται συνέχεια, έχω ψιλοκαταλήξει στι Pinin.
Μερικά από τα κριτήρια που έγειραν τη ζυγαριά, είναι η αξιοπιστία,ι η πολυετής εγγύηση και οι δυνατότητες στη μετάδοση, θεωρητικά τουλάχιστον (επιλεκτική τετρακίνηση-αργά-torsen-κλειδωμα κεντρικού)
Ελπίζω να μην κάνω κάποιο λάθος σε αυτά.
Πέραν αυτού όμως παραμένω άσχετος στα mitsubishi και δεν έχω την παραμικρή ιδέα για το ποιό και το απο πού.

Μιλάω πάντα για την πεντάθυρη έκδοση και βλέπω τις εκδόσεις 1.8 και 2.0 GDi
Η 1.8 φυσικά είναι πιό προσιτή αλλά δεν θα αντέξω να το μετανιώσω αργότερα...
Είναι λοιπόν χαοτικές οι διαφορές των 2 κινητήρων στην πράξη; Και σε ποιούς τομείς;

Πού να κοιτάξουμε για την αγορά απο Αθήνα;

Το aftersales support τί λέει; Διάθεσιμότητα και τιμές ανταλλακτικών;

Νομίζω οτι το pinin στην τωρινή του μορφή κατασκευάζεται αρκετά χρόνια, ειδικά για γιαπωνέζικο... Γνωρίζεται αν πρόκειται να αλλάξει μοντέλο σύντομα;
Γενικά τι θα συμβουλεύατε κάποιον υποψήφιο αγοραστή;

Eυχαριστώ και καλως σας βρήκα σε αυτή την ενότητα
Άβαταρ μέλους
George_4x4
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 05 Δεκ 2006, 10:11

PININ?

Δημοσίευσηαπό geopinin22 » 05 Δεκ 2006, 13:34

ΤΟ ΠΙΝΙΝ 2.0GDI ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙΣ .ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΓΩ ΜΕΣΑ ΣΕ 3ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ 60000Κm ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΛΑΔΙΑ-ΦΙΛΤΡΑ-ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ(ΕΤΣΙ ΕΙΠΕ Ο ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ)ΙΣΩΣ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ
Άβαταρ μέλους
geopinin22
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 03 Δεκ 2006, 00:20
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό George_4x4 » 05 Δεκ 2006, 14:45

Αν πράγματι η παραγωγή του σταμάτησε (τύχη βουνό) αξίζει να κοιτάξουμε σε μεταχειρισμένο 3-4 χρόνων;;
Άβαταρ μέλους
George_4x4
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 05 Δεκ 2006, 10:11

Δημοσίευσηαπό geopinin22 » 05 Δεκ 2006, 23:48

ΑΝ ΚΡΙΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΝΑΙ
Άβαταρ μέλους
geopinin22
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 03 Δεκ 2006, 00:20
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό THANOS-ΚΝ » 06 Δεκ 2006, 10:12

Καλημέρα!
Είμαι σχετικά καινούργιος κάτοχος Pinin 1.8 αλλά θα σου πω τις εντυπώσεις μου μέχρι τώρα.
Για την χρήση που περιγράφεις, τις δραστηριότητες που σε ενδιαφέρουν και τα άτομα που θέλεις να μεταφέρεις (κάνω ακριβώς τα ίδια κι εγώ) το αυτοκίνητο είναι απλά ΑΨΟΓΟ. Η δύναμή του είναι ικανοποιητική, η οικονομία επίσης (με ελαφρύ δεξί πόδι) και η συμπεριφορά του -είτε στην πόλη είτε εκτός- πολύ καλή (σε πολλή λάσπη το αυτοκίνητο πήγαινε... τρένο). Ιδιαίτερα καλός συμπλέκτης και ακόμα καλύτερο σύστημα διεύθυνσης. Το 1.8 ΔΕΝ έχει τίποτα από αυτά που αναφέρεις όσον αφορά στην επιλογή τετρακίνησης, κάτι που μέχρις στιγμής δεν μου έχει λείψει. Όσον αφορά στην επιλογή 1.8 ή 2.0 (χωρίς να έχω εμπειρία από το δίλιτρο) αναφέρω μόνο ότι και στα τρία συνεργεία MITSUBISHI που επισκέφθηκα μου είπαν ότι έκανα καλά που επέλεξα τελικά το 1.8.
Σαφέστατα και αξίζει να εξεταστεί η επιλογή ενός καλού μεταχειρισμένου (στην ηλικία που αναφέρεσαι, υπάρχουν ακόμα 3-4 χρόνια εγγύησης (θεωρητικά τουλάχιτον, γιατί η διατύπωση των όρων της εγγύησης μου φαίνεται λίγο... σκοτεινή).
Άβαταρ μέλους
THANOS-ΚΝ
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2006, 11:54
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 06 Δεκ 2006, 10:15

Το 1.8 με το 2.0 δεν έχουν διαφορά μόνο στον κινητήρα αλλά και στη μετάδοση. Το 1.8 είναι μόνιμα 4κίνητο χωρίς δυνατότητα κλειδώματος και δεν έχει και αργά. Όσον αφορά τους κινητήρες νομίζω ότι το 1.8 είναι αρκετά ικανοποιητικό. Το 2.0 βέβαια έχει 15 ίππους παραπάνω και κυρίως μπόλικη ροπή και γενικά είναι ένας κινητήρας που ξεχωρίζει και από άποψη τεχνολογίας αλλά και απόδοσης, που είναι και το ζητούμενο άλλωστε. Η κατανάλωση κυμαίνεται στα ίδια επίπεδα και για τους 2. Επομένως αν έχεις απαιτήσεις εκτός δρόμου και θες δύναμη και ροπή πάρε το 2.0, αν θες μικρότερο κόστος (και αγοράς και σε ασφάλειες και τέλη κυκλοφορίας) ο κινητήρας του 1.8 δε θα σ' απογοητεύσει, θα χάσεις όμως αρκετά σε off road δυνατότητες.
Εγώ το έχω μόλις 1 χρόνο (2.0GDI) και δεν μπορώ να σου πω για αξιοπιστία, αλλά απ' ότι ακούω από παλιούς ιδιοκτήτες έχει δώσει πολύ καλά δείγματα γραφής.
Εφ' όσον πας για μεταχειρισμένο προτίμησε κάποιο που θα έχει ακόμα σε ισχύ την αρχική του εγγύηση.
Και ότι άλλο θέλεις ρώτησε, εμείς εδώ είμαστε
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό George_4x4 » 06 Δεκ 2006, 11:48

Είστε πολύ καλοί, σας ευχαριστώ για τις διευκρινιστικές απαντήσεις.
Άβαταρ μέλους
George_4x4
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 05 Δεκ 2006, 10:11

Δημοσίευσηαπό BillyP » 13 Δεκ 2006, 10:00

Ως κάτοχος του Pinin 2,0λτ η κατανάλωση με φυσιολογική οδήγηση κυμαίνεται από 9,8-10,5 λτ/100χλμ, το τράβηγμά του σχετικά ικανοποιητικό.
Έχω βγάλει ΙΧ κολλημένο στην άμμο και έκανα και μια χαζομάρα που όμως βγήκε (ευτυχώς) σε καλό :
Ακολούθησα τις ροδιές ενός Niva σε βαθιά άμμο με το αργό αλλά με σχετικά φαγωμένα Η/Τ ελαστικά. Δεν δυσκολεύτηκα πουθενά και δεν πήγα μόνο αλλά γύρισα και από το ίδιο δρόμο...
Άβαταρ μέλους
BillyP
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 06 Δεκ 2006, 14:55
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό extractor » 14 Δεκ 2006, 23:30

ειμαι και'γω κατοχος ενος πινιν 2λ και (αν και το πουλαω) ειναι το μονα δικο αυτοκινητο που θα το ξαναεπερνα ανεπιφυλακτα!ειναι τερας αξιοπιστιας οικονομικο,ειδηκοτερα αν το συγκρινεις με το μικροτερο αδερφακι του και αυτο οφειλεται στο συστημα GDI (Gasoline Direct Intake).απο αποψη τετρακινισης ειναι μοναδικο και με ενα καλο ζευγαρι λαστιχα,δυσκολα θα προβληματιστης.προχωρα και οτι χρειαστης εδω ειμαστε!!!!!! :grouphuuug:
extractor
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: 14 Δεκ 2006, 23:17
Τοποθεσία: mars

Δημοσίευσηαπό BillyP » 15 Δεκ 2006, 09:18

Να φανταστείς φίλε μου πως εκτός από το Pinin που έχω, ψάχνω να βρω και δεύτερο (παλιό Pajero 89-).... Είμαι (όπως καταλαβαίνεις) λοιπόν απόλυτα ευχαριστημένος από την αξιοπιστία της Mitsubishi[quote][/quote]
Άβαταρ μέλους
BillyP
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: 06 Δεκ 2006, 14:55
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό geopinin22 » 20 Δεκ 2006, 21:40

ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΔΙΚΟ ΜΕ 4MUD ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΑΣ ΠΑΝΤΟΥ
Άβαταρ μέλους
geopinin22
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 03 Δεκ 2006, 00:20
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 21 Δεκ 2006, 10:45

Ωραίο! Δείχνει πολύ μάχιμο. 215/75R15 BF goodrich mud terrain είναι τα λάστιχα?
Αν μπορείς δώσε μας κάποια στοιχεία για τη ζάντα (offset κλπ).
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό geopinin22 » 21 Δεκ 2006, 22:06

ΝΑΙ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ 215/75.15 Η ΖΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ALESIO MONTE CARLO.7Χ15.offset38.ΚΑΡΕ 114 ΑΛΛΑ ΓΙΑΝΑ ΧΩΡΕΣΟΥΝΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΘΕΛΟΥΝΕ 3χιλιοστα ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ η ΝΑ ΤΡΟΧΙΣΕΙΣ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΤΙΣ ΔΑΓΚΑΝΕΣ
Άβαταρ μέλους
geopinin22
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 03 Δεκ 2006, 00:20
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό George_4x4 » 28 Δεκ 2006, 10:35

Δυστυχώς όσο και αν έψαξα καινούργιο Pinin 2.0 δεν βρήκα πουθενά.
Η παραγωγή του σταμάτησε λίγο πρίν αρχίσουμε να ενδιαφερόμαστε ζεστά, έτσι δεν προλάβαμε.
Ο αντιπρόσωπος που ρώτησα μου είπε άν τελικά κοιτάξω για μεταχειρισμένο, να έιμαι πολύ προσεκτικός γιατί κυκλοφορούν στην αγορά αρκετά προβληματικά και βαπτισμένα ελληνικά αυτοκίνητα του συγκεκριμένου μοντέλου και πως αυτός είναι ο λόγος που πωλούνται.
Μου είπε επίσης και για κάποια "γνωστά" προβληματάκια που δεν περίμενα να ακούσω αλήθεια, όπως σκουριές σε διάφορα εξαρτήματα απο κάτω (μουαγιέ) και φτηνιάρικα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο εσωτερικό τα οποία δεν φαίνεται να αντέχουν στο χρόνο.
Βέβαια πολύ αμφιβάλω αν θα μου τα έλεγε αυτά όσο είχε διαθέσιμο ακόμα το Pinin στην έκθεση του και επίσης δεν έχω συναντήσει δυσαρεστημένο κάτοχο Pinin ακόμα.

Ψιλοαπογοητεύτηκα και δεν ξέρω τί άλλο να δώ.
Προσωπικά δεν μου αρέσει ή δεν έχει αυτά που θέλω κανένα απο τα καινούργια της κατηγορίας (GV-Xtrail-Τerios) τόσο πολύ ωστε να χρεωθώ για να το αποκτήσω, και από την άλλη δεν θέλω να ρισκάρω αγοράζοντας (πάλι) μεταχειρισμένο.
Άβαταρ μέλους
George_4x4
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 05 Δεκ 2006, 10:11

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 02 Ιαν 2007, 11:11

Δεν είμαι ο κατάλληλος να σου πω για αξιοπιστία, καθώς έχω κάνει μόνο 21000χλμ (χωρίς κανένα πρόβλημα). Πάντως όπως λες και εσύ μόνο ευχαριστημένους ιδιοκτήτες έχω συναντήσει ως τώρα. Αν διαβάσεις τα post εδώ μέσα θα σχηματίσεις νομίζω μόνος σου γνώμη περί αξιοπιστίας. Επίσης μην ξεχνάς ότι αν πάρεις ένα μεταχειρισμένο 2ετίας-3ετίας θα έχεις εγγύηση για άλλα 4-5 χρόνια. Προσοχή μόνο να έχει βιβλίο με τα service του. Επίσης έχω την εντύπωση ότι εάν είναι από το εξωτερικό δεν ισχύει η 7ετης εγγύηση της εδώ αντιπροσωπίας αλλά μόνο η επίσημη 3ετής της Mitsubishi motors. Γι' αυτό κοίτα αν είναι για κάποιο Ελληνικό.
Όσον αφορά τους προβληματισμούς σου περί καινούριου ή μεταχειρισμένου σε καταλαβαίνω, αλλά δυστυχώς μετά την κατάργηση του Pinin στην Ελλάδα δεν υπάρχει πλέον κάποιο σοβαρό 4κίνητο κάτω από τα 2.0 κυβικά
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Επόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 20 επισκέπτες

cron