Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πρόβλημα με Pinin 2.0 GDI

Πρόβλημα με Pinin 2.0 GDI

Δημοσίευσηαπό EMGEO » 12 Δεκ 2006, 15:45

Καλησπέρα σε όλους
Εχώ το Pinin το 2.0 από το 2002 και έχω κάνει 120.000 χλμ
Εδώ και λίγο καιρό παρουσίασε θόρυβο όταν το τιμόνι εστίβε αριστερά. Το πήγα στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο και μου ήπαν ότι είναι τα 2 ρουλεμαν του πίσω διαφορικού. Εδώ και 12 μέρες είμαι χωρίς αυτοκίνητο γιατί.... δεν μπορούν να τα βγάλουν. Έχω τρελαθεί γιατι λόγω δουλειάς (τοπογράφος) μου έχουν δεθεί τα χέρια. Ξέρει κανείς κανένα καλό συνεργείο 4χ4 στη Θεσσαλονίκη
Άβαταρ μέλους
EMGEO
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 12 Δεκ 2006, 15:27
Τοποθεσία: POLYGYROS XALKIDIKI

Πρόβλημα με Pinin 2.0 GDI

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 12 Δεκ 2006, 15:59

12 μέρες?Προφανώς προσπαθούν στο φτιάξουν απο απόσταση!

Τηλε-ιατρική αρεε..θαύματα κάνουν σ'αυτες τις αντιπροσωπίες!!!
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Πρόβλημα με Pinin 2.0 GDI

Δημοσίευσηαπό EMGEO » 12 Δεκ 2006, 16:02

Για να τις κάνω πρέπει να το πάρω πρώτα...
Ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
EMGEO
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 12 Δεκ 2006, 15:27
Τοποθεσία: POLYGYROS XALKIDIKI

Δημοσίευσηαπό pajino » 12 Δεκ 2006, 19:56

Αφού δεν έχουν τον τρόπο να τα ξεπρεσάρουν για να τα αφαιρέσουν και καθυστερούν, αυτοκίνητο εξυπηρέτησης δεν υφίσταται έτσι :?:

Χαράς την υπομονή σου φίλε!!! :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 12 Δεκ 2006, 20:43

Πριν δυο μέρες άλλαξα το μπροστινο ρουλεμαν.Ηταν σκουριασμένα τα πάντα εκει μέσα και εκτος αυτου είχα κάνει 9000 χλμ. ακούγοντας τον "ήχο" του. Ο μάστορας έκανε τρείς ώρες για να το βγάλει και μου πήρε συνολικά 60 ευρω.
Εκει που πήγες είναι δημόσιοι υπάλληλοι.Απλα δεν γουστάρουν να το φτιάξουν.Είτε λάδια αλλάξουν(να τα κοιτάνε να τρέχουν δηλαδή) είτε χωθούν κατω απο το αμάξι σου για κανα 5ωρο τα ίδια λεφτα θα πάρουν.Ασε που σε αυτες τις 5 ώρες θα υπάρχουν αυτοκίνητα στην ουρά για αλλάγη λαδιων.Βάλτα κάτω δες ποσα θα βγάλουν απο τα λάδια και πόσα απο το δικό σου.Αν σε όλα τα παραπάνω βάλεις και το οτι προσπαθούν να μας έχουν όμηρους και το οτι έχουν επιτύχει σε μεγάλο βαθμό μονοπόλειο θα δεις τα πράγματα απο τη μεριά του Σαρακάκη.
Εγω στον Σαρακάκη μόνο μπράβο έχω να πω εμεις πρέπει να ανοίξουμε τα μάτια μας.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό EMGEO » 13 Δεκ 2006, 11:45

Τελικά χτες το απόγευμα τα έβγαλε λαμαρινάς με χρήση "μαλάκα"....
Η είδηση όμως είναι ότι ο μηχανικός (του εξουσιοδοτημένου συνεργείου) με διαβεβαίωσε ότι πρόκειται για κατασκευαστικό πρόβλημα του pinin, διότι απ΄οτι λέι δεν έχει τσιμούχες στο πισω διαφορικό ώστε να προστατεύονται από την υγρασία και γι΄αυτό σκουριάζουν τα ρουλεμάν και δεν βγαίνουν!!!! Στο δε Σαρακάκη του ήπαν ότι στις τρεις φορές που τους έτυχε, άκουσον άκουσον, τις δύο ΑΛΛΑΞΑΝ ΌΛΟ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ!!!
Σήμερα λοιπόν θα μου βγάλουν τη λυπητερή και έπεται συνέχεια.....
Άβαταρ μέλους
EMGEO
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 12 Δεκ 2006, 15:27
Τοποθεσία: POLYGYROS XALKIDIKI

Δημοσίευσηαπό pajino » 13 Δεκ 2006, 12:26

Πάντως και των μπροστινών τροχών (όπως θα ξέρεις ίσως) είναι κλειστού τύπου αλλά δεν προστατεύοντε ιδιαίτερα από νερά , πίεση πλυντικών , πέρασμα ποταμιών και λοιπόν επαφών.
Εγώ έχω αλλάξει 2 φορές ρουλμάν αριστ. τροχού και μία δεξιού και πιθανότερο όπως μου΄χε πεί και ο Tasos953 μου το βγάλε επειδή το αυτοκίνητο ήταν από Γερμανία (λόγω αλατιού). Το αριστερό το άλλαξα 2 φορές μέσα σε 6 μήνες λόγω λάθους επιλογής κωδικού. Τώρα όμως μια χαρά εδώ και 1 1/2 χρόνο και πολλά χλμ.

Μου κόστισε 60ευρώ περίπου η κάθε επισκευή μαζί με ρουλμάν ενώ εξουσ/νος ήθελε 150ευρώ

Όσο για το κασκευαστικό πρόβλημα που σου ανέφεραν στην δική σου περίπτωση το ανέφεραν στην αντιπροσωπεία γιατί αν είναι έτσι ίσως θα πρέπε κάτι να προσέξουμε; :roll:

Τελικά στην αντιπροσωπεία το επισκεύασες; :evil:

Ενημέρωσε μας για το κόστος επισκευής βέβαια.

Ευχαριστώ
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό EMGEO » 18 Δεκ 2006, 11:07

Το επισκεύασα σε εξουσιοδοτημένο Θεσ/νίκης.
Τα 3 ρουλμαν κόστησαν (ανταλλακτικά) 190Ε.
Ο αισθητήρας του ABS τον οποίο χάλασαν στη προσπάθεια εξαγωγης ακραξόνιου - ρουλμάν ....173Ε
Μηχανουργείο 50Ε
Σέρβις (λάδια -φιλτρα - μπουζί - βελτιωτικά - έλεγχος) 287Ε
Εργατικά 250Ε...
ΣΥΝΟΛΟ 950Ε!!!

Με τις υγείες μου....

Υ.Γ
Το γαμ.. λαμπάκι του κινητήρα ξαναάναψε μετά από 150χλμ...
Υποτίθεται ότι βγάζει βλάβη ... λόγω καυσίμου.
Αυτό συμβαίνει εδώ και 1 χρόνο παρότι βάζω 100ρα βενζίνη, βελτιωτικά καθε τρεις και λιγο, και υποτίθεται ότι και στο συνεργείο έχουν κάνει 4 φορές καθαρισμό ... "με διάφορους τρόπους"....
Τι γίνεται μ΄αυτό ξέρει κανείς κάτι?

Ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
EMGEO
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 12 Δεκ 2006, 15:27
Τοποθεσία: POLYGYROS XALKIDIKI

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 19 Δεκ 2006, 02:22

Τον αισθητήρα που ΣΟΥ χάλασαν ΑΥΤΟΙ τον πληρωσες ΕΣΥ ????? :shocked: :shocked:
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό thanasisvr » 19 Δεκ 2006, 08:52

EMGEO,υποθέτω ότι πρέπει να είσαι ευχαριστημένος που για δύο ρουλεμάν δεν σου άλλαξαν ολόκληρο το διαφορικό!!!!! Τι 'ναι αυτοί ρε!!!!!
Όσο για το check του κινητήρα, δώσε περισσότερες πληροφορίες: Όταν ανάβει, ο κινητήρας δείχνει να δουλεύει καλά (κρατά σταθερές στροφές στο ρελαντί) και το αυτοκίνητο δεν εμφανίζει κανένα άλλο πρόβλημα (σκοτσάρισμα στο ανέβασμα στροφών κτλ); Αν ναι, τότε η ποιότητα του καυσίμου δε νομίζω να έχει σχέση μ'αυτό.
ΥΓ Μ΄άρεσε η περιγραφή του Nikola παραπάνω... Οι "τεχνικοί" των αντιπροσώπων να κάθονται και να βλέπουν τα λάδια να πέφτουν!!! Μου θύμισε αυτούς που δουλεύουν στου Jack Daniels (παίζουν με τις τάπες των βαρελιών!!!) :sleepy2:
Άβαταρ μέλους
thanasisvr
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: 12 Δεκ 2006, 19:09
Τοποθεσία: ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό EMGEO » 19 Δεκ 2006, 12:00

Όντως παρουσίαζε τα συμπτώματα που περιγράφεις (ακανόνιστες στροφές ρελαντί, σκοτσάρισμα στις ψηλές στροφές & μεγαλύτερη κατανάλωση), αλλά μετά τον υποτιθέμενο καθαρισμό όλα δείχνουν ΟΚ. Παρόλα αυτά το λαμπάκι ξαναάναψε.
Σημειωτέο ότι αυτό το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται εδώ και 1 χρόνο περίπου...
Πάντως έχω την εντύπωση ότι το μόνο που κάνουν κάθε φορά που το πάω, είναι να βάζουν βελτιωτικό βενζίνης και να το δουλεύουν καμιά ώρα σε ψηλές στροφές για να ξεκαπνίσει. Αυτό θεωρούν καθαρισμα....

Και κάτι άλλο αν, το γνωρίζεται: Τι λάδια χρησιμοποιείται στο Pinin? Έχω δοκιμάσει διάφορα, αλλά συνεχίζει να καταναλώνει περίπου 2lt/5000km!!!
Άβαταρ μέλους
EMGEO
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 12 Δεκ 2006, 15:27
Τοποθεσία: POLYGYROS XALKIDIKI

Δημοσίευσηαπό thanasisvr » 19 Δεκ 2006, 12:31

Για τα λάδια δεν γνωρίζω. Για το check του κινητήρα όμως, είχα το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με ένα Fiat Pundo που υπάρχει στην οικογένεια. Αφού γύρισα όλες τις αντιπροσωπείες που υπάρχουν στη Θεσ/νικη κια άκουσα απίστευτες βλακείες, το πρόβλημα λύθηκε σε εξωτερικό συνεργείο με αντικατάσταση του αισθητήρα λ. Μήπως παίζει κάτι τέτοιο και στη δική σου περίπτωση;
Άβαταρ μέλους
thanasisvr
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: 12 Δεκ 2006, 19:09
Τοποθεσία: ΩΡΑΙΟΚΑΣΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό EMGEO » 19 Δεκ 2006, 12:37

Θα το τσεκάρω,άν και νομίζω ότι τον άλλαξαν.
Ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
EMGEO
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 12 Δεκ 2006, 15:27
Τοποθεσία: POLYGYROS XALKIDIKI

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 19 Δεκ 2006, 18:28

Αρκετές φορές εχω διαβάσει εδω μέσα για υποτιθέμενους καθαρισμούς..τελικα τα προβλήματα λύθηκαν με πραγματικό καθαρισμό.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό EMGEO » 20 Δεκ 2006, 11:31

Μπορείς να μου πεις που τον έκανες και πόσο κοστίζει...

Ευχαριστώ και ...
Καλές διαδρομές!!!
Άβαταρ μέλους
EMGEO
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 12 Δεκ 2006, 15:27
Τοποθεσία: POLYGYROS XALKIDIKI

Επόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες