σύμφωνα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά απο το site της daihatsu το απόβαρο για το παλιό terios είναι 1.050kg
http://www.daihatsu.gr/terios_tech_old.html
το απόβαρο στο καινούργιο είναι 1.170kg
http://www.daihatsu.gr/terios_tech.html
ακόμη και το μικτό βάρος να δεις η διαφορά ειναι ακόμη μεγαλύτερη 1.720 - 1.550 (πιο ελαφρύ το παλιό τεριος)
οι σχέσεις μετάδοσης (το κιβώτιο) είναι
για το παλιό τεριος: 1η 3.769, 2η 2.045, 3η 1.376, 4η 1.000, 5η 0.838 Όπισθεν 4.128
για το νεο τεριος: 1η 3.769, 2η 2.045, 3η 1.376, 4η 1.000, 5η 0.838 Όπισθεν 4.128
(κοιτάζω για το χειροκίνητο κιβώτιο).οι σχέσεις είναι ακριβώς ίδιες.(βέβαια ακόμα έχουν τα χαρακτηριστικά για το 1.5 στο νεο τεριος. δε ξέρω αν στο 1.3 αλλάξουν κάτι αν και δε το νομίζω).
ρωτάς αν "τραβάει"....
μου είναι δύσκολο να απαντήσω γιατί δε ξέρω τι θεωρείς εσύ "τράβηγμα"
το αμάξι έχει κοντές σχέσεις και είναι αρκετά νευρικό. αλλά μη περιμένεις επιταχύνσεις όπως ένα επιβατικό.... το αμάξι μέσα (κι έξω) απο την πόλη είναι ευκίνητο.... (διάμετρος στροφής < 10μ).
στις προσπεράσεις θα πρέπει να κατεβάζεις ταχύτητα.... ως 16βάλβιδος κινητήρας, την ιπποδύναμη τη δίνει στις ψηλές στροφές. (αν εισαι με 100-110 με 5η ταχύτητα και πας να προσπεράσεις, θα νυχτώσεις
). θέλει κατέβασμα για να "μπεις" στις 5.000 - 6.000 στρ/λ όπου δίνει την μέγιστη ιπποδύναμη.
η απόλαυσή του είναι σε δρόμους με χαμηλή πρόσφυση (λάσπη, χιόνι). το πίσω διαφορικό περιορισμενης ολίσθησης κάνει άριστη δουλειά.... (βέβαια μεγάλο ρόλο παίζουν και τα ελαστικά. αυτά μας κρατάν σε επαφή με το δρόμο).
και τώρα γράφοντας αυτά μου ηρθε η ιδέα της εξής σύγκρισης
το παλιό τέριος έχει
86hp για 1050kg = 12,21 hp/kg
το νεο τεριος (1.5l) έχει
105hp για 1170kg = 11,14hp/kg
και απο τη στιγμή που το κιβώτιο είναι το ίδιο, τότε λογικά το παλιό, είναι πιο ευκίνητο.....
ή μήπως πρέπει να δούμε τη ροπή?
ΥΓ.
ελπίζω να μη κούρασα....