Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αναβάθμηση Pinin

Δημοσίευσηαπό pajino » 24 Ιαν 2008, 13:06

A και για όποιον θέλει να ψάξει για ελατήρια τα μαμά τώραπου τα έβγαλα έχουν διάμετρο εξωτερική 14,3 και σίγουρα δεν είναι 13,1 που γράφει το service manual!!!! :evil:

Kαθώς επίσης να σας πω ότι βρήκα και ελατήρια 36,5 με +14 διάμετρο που λογικά κάνουν σαν διάσταση, αλλά έχουν πιο χοντρή σπείρα από 11 που έχει το δικό μας και είναι από MERCEDES 123 για όποιον ενδιαφέρεται για πειρά(γ)ματα, με κόστος σε μεταχειρισμένα 20-30ευρώ.
Pajero Pinin 2.0 GDI - 5d
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 24 Ιαν 2008, 13:51

Άρα 13,1 είναι μέχρι το κέντρο της σπείρας +1,1 που είναι η σπείρα κάνει 14,2 όσο μέτρησες δηλαδή. Όπου γουστάρουν μετράνε.... :evil:
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό pajino » 24 Ιαν 2008, 14:05

Έχεις δίκιο Pajerinho, έτσι πρέπει να'ναι !!! :!:

Καλά φίλε, με έχεις στείλει με τους υπολογισμούς σου!!! :roll: :roll: :roll: :D
Pajero Pinin 2.0 GDI - 5d
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 24 Ιαν 2008, 14:07

:D :D :wink: :wink: 8) 8) :computer:
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό skier78 » 24 Ιαν 2008, 16:50

Έγινε η επέμβαση και στο δικό μου.Και μπροστά και πίσω έχω 81 πόντους από το έδαφος ως το φτερό και 49 πόντους από το κέντρο της ζάντας ως το φτερό με ελαστικά 215/65/16 και πίεση ελαστικών 26.Μπροστα μπήκαν οι γνωστοί αποστάτες και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να σηκώθει και ο μπροστινός άξονας.Τώρα στο κέντρο του άξονα είναι 25 πόντους από το έδαφος αλλά πριν την μετατροπή δεν το είχα μετρήσει.Γι'άυτο ας το μετρήσει καποιος που δεν το έχει ψηλώσει ακόμα για να μας πει.
MITSUBISHI PAJERO PININ 2.0 GDI
NISSAN SUNNY 1.6 4WD
SUBARU JUSTY 1.0 4WD
DAIHATSU TERIOS 1.3 '97
..........
Άβαταρ μέλους
skier78
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 406
Εγγραφή: 07 Οκτ 2007, 21:44
Τοποθεσία: Νάουσα

Δημοσίευσηαπό pajino » 24 Ιαν 2008, 20:54

skier78 έγραψε:Έγινε η επέμβαση και στο δικό μου.Και μπροστά και πίσω έχω 81 πόντους από το έδαφος ως το φτερό και 49 πόντους από το κέντρο της ζάντας ως το φτερό με ελαστικά 215/65/16 και πίεση ελαστικών 26.Μπροστα μπήκαν οι γνωστοί αποστάτες και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να σηκώθει και ο μπροστινός άξονας.Τώρα στο κέντρο του άξονα είναι 25 πόντους από το έδαφος αλλά πριν την μετατροπή δεν το είχα μετρήσει.Γι'άυτο ας το μετρήσει καποιος που δεν το έχει ψηλώσει ακόμα για να μας πει.


Mε γειές!!!! 8) 8) 8)

Μία χαρά είσαι εγώ είμαι στους 89cm γιατί φοράω αναγομωμένα με τακούνι, από κέντρο ζάντας σε φτερό 3cm διαφορά έχουμε μόνο! :wink:
Pajero Pinin 2.0 GDI - 5d
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 24 Ιαν 2008, 23:21

Τελικα εχουμε καλη προοδο στα φτιαξιματα…αντε και οσοι εχουν μείνει πισω να το παρουν αποφαση και να προχωρήσουν.
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό pipinin » 25 Ιαν 2008, 09:45

Οπως το λες κι εσυ μια αποφαση ειναι αλλα με το ΚΤΕΟ ρε παιδια τι γινεται...;
Άβαταρ μέλους
pipinin
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 03 Οκτ 2007, 13:11
Τοποθεσία: Σαμος

Δημοσίευσηαπό alpininstis » 25 Ιαν 2008, 12:25

pipinin έγραψε:Οπως το λες κι εσυ μια αποφαση ειναι αλλα με το ΚΤΕΟ ρε παιδια τι γινεται...;



Εγώ το πέρασα,με 5cm ψηλομένο και το μόνο που μου είπαν ,(εκτος το οτι το μαζεύτηκαν 3-4 και το χαλβάδιαζαν),να βγάλω την μπάρα που έχω μπροστά.
Για το το ύψος ούτε λόγος.
Άβαταρ μέλους
alpininstis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: 05 Δεκ 2007, 15:52

Δημοσίευσηαπό skier78 » 25 Ιαν 2008, 20:28

Οπως είπα παραπάνω τώρα έχω και μπροστά και πίσω 81cm από το έδαφος ως το φτερό.Σύμφωνα με την φώτο του Pajerinho με το Βραζιλιάνικο πινιν(18 σελίδα σ'αυτό το θέμα)μπροστά έχει 79cm και πίσω 82cm.Oι διαστάσεις αυτές είναι από μαμά.Θέλω να καταλήξω ότι στα ψηλώματα που κάνουμε για να κάτσει το αυτοκίνητο αλφαδιασμένο πρέπει να είμαστε πίσω 3cm ψηλώτεροι.Άρα πίσω εκτός από τα ελατήρια που έβαλα θα χρειαστεί να κάνω και 3cm προσθήκες οπότε θα φτάσω στους 84 πόντους!!!μήπως θα χρειαστώ μακρύτερα αμορτισέρ μετά?
Ας μετρήσει κάποιος που δεν το ψήλωσε ακόμα και την απόσταση στο κέντρο του μπροστινου άξονα από το έδαφος.Εγω τώρα είμαι στους 25 πόντους.
MITSUBISHI PAJERO PININ 2.0 GDI
NISSAN SUNNY 1.6 4WD
SUBARU JUSTY 1.0 4WD
DAIHATSU TERIOS 1.3 '97
..........
Άβαταρ μέλους
skier78
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 406
Εγγραφή: 07 Οκτ 2007, 21:44
Τοποθεσία: Νάουσα

Δημοσίευσηαπό pajino » 25 Ιαν 2008, 20:42

Φίλε skier78 και εγώ μπροστά τα τεφλόν +4 θα βάλω και λογικά θα έχω +3 πόντους διαφορά πίσω με μπροστά και το λέω επειδή από κέντρο ζάντας έχουμε 49 εσύ με 52 εγώ σωστά;

Αν βάλεις προσθήκες καλό είναι να αλάξεις και αμορτισέρ!!!

Εγώ που το έκανα με ελατήρια ήθελε οποσδήποτε αμορτισέρ καθώς επίσης να μακρύνουν οι αποστάτες της ζαμφόρ.

Όσο για το ύψος λογικά μαμά είναι 20cm μπροστά, αν και δεν υπάρχει άξονας αλλά λογικά εννοείς την γέφυρα. :roll:

Α, τα αμορτισέρ pro comp 38cm me 62cm έκταση έχουν περίπου 50ευρώ το ένα και μας κάνουν!!!
Pajero Pinin 2.0 GDI - 5d
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό skier78 » 25 Ιαν 2008, 21:43

Φίλε Pajino μόλις βάλεις τις προσθήκες λογικά θα έρθεις αλφάδι.

Τους αποστάτες της ζαμφόρ τους κόβουμε στο κέντρο και τους μακρένουμε?

Για την γέφυρα εννοώ.Αν ήταν 20 από μαμά και τώρα είμαι 25 ανυπομονώ να έρθει η Κυριακή.25 θα έρθει και το δικό σου.Βγάλε μια φώτο στην οποία να φαίνεται η γέφυρα με τα ψαλίδια πριν το πειράξεις και μια με τους αποστάτες να δεις την διαφορά.
MITSUBISHI PAJERO PININ 2.0 GDI
NISSAN SUNNY 1.6 4WD
SUBARU JUSTY 1.0 4WD
DAIHATSU TERIOS 1.3 '97
..........
Άβαταρ μέλους
skier78
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 406
Εγγραφή: 07 Οκτ 2007, 21:44
Τοποθεσία: Νάουσα

Δημοσίευσηαπό pajino » 06 Φεβ 2008, 10:14

Καλημέρα,
λοιπόν φορέθηκαν και οι αποστάτες μπροστά όλα καλά όμως δεν μπορούσα να βγάλω φωτό κατά την εργασία καθ'ότι ήμουν οδοντίατρο. :evil:

Μπροστά από κέντρο ζάντας είμαι 49cm στο φτερό και πίσω 52cm όπως τα λέγαμε δηλαδή.

Αυτό που θέλω να επισημάνω είναι η απίστευτη συμπεριφορά του αυτοκινήτου παρά το ξεχίλωμα που του έκανα και το οποίο οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στα ελατήρια πίσω τα οποία σου δίνουν την αίσθηση πως δεν έχεις πειράξει τίποτα από αναρτήσεις .

Το αυτοκίνητο το οδήγησε και άλλος σε on ακι off, ο οποίος μου είπε το ίδιο πράγμα εντυπωσιασμένος δηλαδή ότι,ούτε βαρκουλιάζει ούτε κοπανάει κλπ

Μάλιστα σε βόλτα που κάναμε με το pajerinho την Κυριακή προχθές μου έφυγε η κάτω βίδα που κρατάει το αμορτισέρ λόγω του ότι δεν την είχε σφήξει ο μάστορας.... :evil: και συνεχίσαμε την βόλτα χωρίς ένα αμορτισέρ και όλα καλά και ακόμα έτσι κυκλοφορώ σήμερα θα πάω να του πώ τα γαλικά μου... :wink:
Pajero Pinin 2.0 GDI - 5d
pajino
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 153
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 12:23
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό skier78 » 26 Φεβ 2008, 01:25

Προχθές το pinin μου είχε γεννεθλια 1 χρόνο στα χέρια μου.Μετά απο 32000 χιλ. που του έκανα (110000 σύνολο)το μόνο πρόβλημα που έβγαλε ήταν ένας καθαρισμός της πεταλούδας του γκαζιού.Γι'αυτό και εγώ του έκανα ένα μικρό δωράκι:ποδιά αλουμινίου 3 mm για μπροστά.To σχέδιο το έκλεψα από ένα ξένο site που μας είχε δείξει ο Νικόλας.
Εικόνα
Όπως φαίνεται στην φώτο την συνέχισα πιο πίσω από ότι ήταν η μαμίσια.
Εικόνα
Στην επόμενη φώτο φάινεται όλη η ακαλύπτη περιοχή του μπροστινού άξονα καθώς επίσης και τα 2 φυτευτά περτσίνια με πάσο Μ8 που τοποθέτησα στην στρόγγυλη γέφυρα για να βιδώσω την ποδιά μπροστά απο την ζυγαριά.
Πριν:
Εικόνα
Και μετά:
Εικόνα
Όσο για την κατασκευή:μετά από πολλές μετρήσεις αγόρασα φύλλο αλουμινίου 3mm 97X82 ,6 βίδες inox M8X20,6ροδέλες και δύο λάμες για την σέγα όλα μαζί 50 ευρώ.Μετά από 10 ώρες προσωπικής δουλειάς τέλειωσε όλο το σχέδιο (πολλύ λιμάρισμα έπεσε)
οπου και ξαναπήγα στο μαγαζί που το αγόρασα και κάναμε τις γωνίες μία μία,βάλε -βγάλε στο αυτοκίνητο, μέχρι που την φέραμε κουτί.
και εδώ το τελικό αποτέλεσμα:
Εικόνα

Τώρα πέφτει μελέτη για ποδιά στο transfer.
MITSUBISHI PAJERO PININ 2.0 GDI
NISSAN SUNNY 1.6 4WD
SUBARU JUSTY 1.0 4WD
DAIHATSU TERIOS 1.3 '97
..........
Άβαταρ μέλους
skier78
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 406
Εγγραφή: 07 Οκτ 2007, 21:44
Τοποθεσία: Νάουσα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 26 Φεβ 2008, 10:54

Πολύ καλη...Αλλα αυτοπου μου έκανε εντύπωση είναι η υπομονή σου..
Τα έκανες όλα μόνος σου με το σέγας και τη λίμα?
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mitsubishi - Toyota - Daihatsu - Honda κλπ

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 32 επισκέπτες